21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

отбойник лучше ставить завод (сток), на любые аморты

правильно сделал что снял эти опоры каличные, булики сс-20 лучше работают

Пробував знайти тільки що в неті "по картинках" відбійник для 2108-99 (буфер хода сжатия) - всі картинки були таких відбійників, як я поставив. А такого як в мене був (трохи менший в діаметрі) не знайшло. Це сток відбійник старого типу чи якась халтура кооперативу?
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

Вчора трохи "підварився"...

На вихідних їздив на Волинь (по фотках заміни пружин видно де міняв їх).

Так от, виїзжав з Києва - все було норм, а приїхав додому зі звуком старенької класики... Десь між м.Рівне та м.Луцьк знову тріснув мій вихлоп :angry:

Вчора заїхав, щоб підварили, заодно пофоткав попередні втручання.

Відразу сорі за якість фото (знімав на гавнофон).

Фото 1 - поварка, яка була раніше. Тріщина якраз на вигині труби резонатора знизу (від резонатора до фланця глушника).

Фото 2 - те, як сплющило нову графітову прокладку між штанами та каталізатором.

Фото 3 та 4 - нова тріщина. Вона на тому ж самому вигині але зверху зі сторони днища. Я так розумію труба сама по собі трохи втомилась (хоча сама банка в норм стані) спочатку тріснула знизу бо я її десь там зацепив на кочках - це діло заварили, теплове розширення місця зварки та всієї іншої частини труби різне, от вона і тріснула з іншої сторони. Тріщина пішла поперек труби... Майстер заварив все на машині, зняв з резинок вихлопну і резонатор - це дало йому трохи більше місця для маневру.

Фото 5 - результат.

Прайс вийшов 80 грн, по часові - орієнтовно 30 хв.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Слух та поміняй ти його на новий, вже он два рази варив, тільки час і гроші

Я вже змирився, що раз в 3 роки тре то все міняти, останній раз (якраз біля 3р тому) польский глушник і резонатор поставив, вроді все ок наразі

Штани ще наче живі (роки 4 їм)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Слух та поміняй ти його на новий, вже он два рази варив, тільки час і гроші

Я вже змирився, що раз в 3 роки тре то все міняти, останній раз (якраз біля 3р тому) польский глушник і резонатор поставив, вроді все ок наразі

Штани ще наче живі (роки 4 їм)

"якби знав де впадеш, підклав би подушку"...

Заварити було дешевше чим купувати новий резонатор. Ще чому я все таки вирішив підварити - це нормальний стан самих "банок". На них немає корозії. І це при тому що резонатор ще заводський (2005рік, правда раніше авто довго простояло в гаражі), а глушник замінив десь років 4-5 назад (заводський проржавів). Також ставив польський. Реально єдине слабке місце - труба від резонатора до глушника. Вхідна труба глушника ще +/-, а от вихідна резонатора щось геть втомилась... Якщо знизу виглядає норм, то зі сторони кузова вся в корозії...

Штани також ще заводські, вродь в норм стані...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Є три запитання до досвідчених:

1. При прослуховуванні радіо деколи (реально приблизно 50/50) в динаміках є щось типу свисту... що це починає здихати? (уточнення, антена в мене внутрішня, приліплена на задньому склі, антенний кабель йде по даху під обшивкою по правій стороні авто)

2. Лампи підсвітки в панелі приладів (висока панель). Перегоріла сигнальна лампа включених габариті/ближнього світла. Реально її замінити буз зняття "козирька" ?

3. Доводчик ЕСП. Встановлений в мене такий з паралельним підняттям скла. Якийсь нонейм схожий на Convoy CL-200 (купував бу). Працював він норм, але почались приколи. Дотягує вікна раз через три. Напрягає... Хто мав з таким справи, можна спробувати перепаяти йому конденсатори чи триндець самому контроллеру?

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Є три запитання до досвідчених:

1. При прослуховуванні радіо деколи (реально приблизно 50/50) в динаміках є щось типу свисту... що це починає здихати? (уточнення, антена в мене внутрішня, приліплена на задньому склі, антенний кабель йде по даху під обшивкою по правій стороні авто)

від обертів мотору залежить ?

2. Лампи підсвітки в панелі приладів (висока панель). Перегоріла сигнальна лампа включених габариті/ближнього світла. Реально її замінити буз зняття "козирька" ?

не, тільки знімати

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

від обертів мотору залежить ?

Точно не скажу, але напевне все таки є залежність... на ХХ якось не чув. А в русі, що на малих обертах (нехай 1500-2000), що на великих цей свист проявляється...
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Точно не скажу, але напевне все таки є залежність... на ХХ якось не чув. А в русі, що на малих обертах (нехай 1500-2000), що на великих цей свист проявляється...

тоді це фони з цепі генератора.

шукай де взяти + на разьем мафона (з іншого місця)

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Не поможет запитка магнитолы в другом месте.

У меня начало свистеть когда подыхал диодный мост... Но 100% гарантии что виноват он не дам)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

тоді це фони з цепі генератора.

шукай де взяти + на разьем мафона (з іншого місця)

погано :(

В мене "+" на магнітолу йде прямо з акума... раніше була підключена від прикурювача, що краще назад перекинути?

Зараз від цього "прямого +" заживлені ЕСП, магнітола, БП відеореєстратора, підігрів дзеркал заднього виду та підігрів сидінь...

Пробував відключати відеореєстратор (думав що це він) але вродь ні, звук лишився...

Не поможет запитка магнитолы в другом месте.

У меня начало свистеть когда подыхал диодный мост... Но 100% гарантии что виноват он не дам)

Мможливо вліпити пару конденсаторів паралельно магнітолі? допоможе?
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти