21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

Сьогодні була гарна погода, трохи провів часу з авто...

На наступні вихідні запланував замінити передню та бокову подушки ДВС, якщо все буде ок, підрегулюю клапани (5 ткм назад туди заглядав, зазори в 3 клапанів чуть чуть просіли десь на 0,01-0,02, остальні були ок ), заміню резинки глушника,

Лёня, а навіщо так регулярно регулювати клапани ?? :blink:

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

Лёня, а навіщо так регулярно регулювати клапани ?? :blink:

Просте ГБО + трошки лячно після ремонту бошки. От й лазить туди тепер регулярно.

Любые автозапчасти ВАЗ, ШЕВРОЛЕ, Ланос, KIA, Хюндай, Черри по оптовым ценам для клуба.

095-495-01-23. Иван. (или в личку) Наш сайт с картинками и ценами: ZVIR-AVTO.COM.UA

073-483-47-87.

Автозапчасти ВАЗ по оптовым ценам для клуба

ГБО - Евро4. Продажа, консультация, установка. Для клуба льготная доставка!

Адаптер салонного фильтра на 2108-99, 2115. (Адаптер + уг.фильтр = 225+115 = 340грн, Ставим фильтр салона от 2110 на Самару. Всегда в наличии.)

СВЕТОДИОДНЫЙ модуль в ПЛАФОН салонного освещения 2108-99,15

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Лёня, а навіщо так регулярно регулювати клапани ?? :blink:

Просте ГБО + трошки лячно після ремонту бошки. От й лазить туди тепер регулярно.

Ви мене розкусили :rolleyes:

Взагалі то регулююсь кожної заміни масла, тобто раз в ~ 10 ткм - із-за ГБО.

а лазив туди ~5 ткм назад із-за того, що вібрацій на ХХ збільшилось.

Але походу це із-за подушок двигуна + прохолодніша погода... Заглядав до передньої подушки зварху, видно що сайлент весь в тріщинках... до бокової толком без розбору не доліз, але думаю там такий же стан... Бокова та передня подушки ще сток (10+ років та 72 ткм, з яких ~50 ткм за останні два роки), задню подушку замінили коли капіталили бошку...

Кста, по резинках є питання :)

Для підвішування глушника радять брати резинки з калини, бо типу на сьогоднішньому ринку для 2108-09-99 резинки глушника взагалі відстій. Так чи не так?

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Кста, по резинках є питання :)

Для підвішування глушника радять брати резинки з калини, бо типу на сьогоднішньому ринку для 2108-09-99 резинки глушника взагалі відстій. Так чи не так?

Калиновские более дубовые чем 8е и их можно запихать вместо 8х

8е - как были 10ть лет назад так и сейчас есть по жесткости.

Проблема 8х резинок - если чуть не верно выставлен глушак, плюс конденсат(утяжеление банки) = банка имеет довольно большой ход на подвесе и может доставать о кузов. Проблема давняя.

Любые автозапчасти ВАЗ, ШЕВРОЛЕ, Ланос, KIA, Хюндай, Черри по оптовым ценам для клуба.

095-495-01-23. Иван. (или в личку) Наш сайт с картинками и ценами: ZVIR-AVTO.COM.UA

073-483-47-87.

Автозапчасти ВАЗ по оптовым ценам для клуба

ГБО - Евро4. Продажа, консультация, установка. Для клуба льготная доставка!

Адаптер салонного фильтра на 2108-99, 2115. (Адаптер + уг.фильтр = 225+115 = 340грн, Ставим фильтр салона от 2110 на Самару. Всегда в наличии.)

СВЕТОДИОДНЫЙ модуль в ПЛАФОН салонного освещения 2108-99,15

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Пробіг 72235

Сьогодні (тобто вчора - 12.12) зайнявся тим, що давно хотів зробити... Заміна подушок двигуна + ще деякі дрібниці...

Замінив передню та бокову подушки.

Робив самотужки в Кума на гаражі... як виявилось все достатньо елементарно.

фото 1 - стан передньої подушки перед демонтажем... далі відкрутив гайку горизонтального гвинта, піддомкратив через дерев'яшку об піддон до того стану, щоб гвинт можна було витягнути.

фото 2 - порівняння сток та майже нової "автопродукт". Купував подушки тут на формумі в R-Tem99. Майже нова - зі слів накат біля 50 км. Виглядає новою, на корпусі декілька царапинок.

Скажу відразу, подушки ніколи не міняв, тримав в руках вперше... сайлентблок в два рази менший, спроба на вигин - в старої можна пальцями змістити, в нової треба добре постаратись...

Те що сайлент в автопродукта в два рази менший за сток для мене було сюрпризом...

Ну нічого, міняємо далі... далі знову був для мене сюрприз, окрім того, що сайлент менший, втрулка для гвинта ще й коротша... прийшлось туди запихувати шайби - з одної сторони влізла 1 шт, з іншої сторони - 3 шт. (фото №3)... вже от зараз заліз на сайт автопродукта - як виявляється в сток комплектацію подушки входять ще дві шайби, так що мої переживання щодо косякової подушки були лишніми...

Далі була бокова... якщо чесно згадалось прислів'я, що без якоїсь там матері нічого не получиться... так було і в мене... при піддомраченій КПП, подушка реально була внатяг... потрохи повідкручував все і почав знімати.... так от, КПП стоїть на домкраті на мінімальному пудвішуванні (фактично піднялась на до 5 мм від "висячого" стану), витягую гвинт, а подушка лізе вверх... не знаю якою "магією", але двигун в мене не висить на ній, а навпаки стримується щоб не перекосило... фото №4 - якраз підбираюсь до старої подушки... Коли відкручував - відкрутилась нижня шпильна разом з гайкою (фото №5 - вже без шпильки). Нова подушка - Севі експерт, новенька, з пильниками. Стала норм, як і попередня - стримуюча))))

Задня подушка також в наявності, але її поки не трогав, так як її заміна відбулась в лютому місяці цього року (коли Женя робив ремонт ГБЦ). Нова подушка Севі експерт також в наявності, думаю також поміняю, вкінці опишу чому....

Далі поліз до глушника і "незлим тихим словом", тобто навпаки - злим та голосним згадував чоловіка, який мені переварював стики труби резонатора та глушника. Він, зараза, відрізав труби більше як треба, і тепер в мене вихлопна десь на сентиметр сидить "глибше" як передбачено заводом... Із-за цього всі подушки наперекос. І одну із них таки порвало... купив якісь аля поліуретан... замахався я насаджувати ту, що біля бензобаку...

Змінив всі три (фото №6 та №7).

Далі замінив натяжний ролик ГРМ. Стояв стальний АТ. Почав жужжати... І дивно достатньо.. то жужуав то не жужжав... думаю йому змазки не вистачає... купив новий, такий же металевий АТ... зняв кришку, подивився чи мітки зпівпадають - зпівпадають, ок, відкручую старий, ставлю новий, далі на мітки - все ок. завів, ремінь нікуди не бігає, по шестернях ближче до двигуна, що весь час, що я пам'ятаю, було нормальним...

Після цього зайнявся кришкою розширювального бачка... начитався я багато чого, важко все перерахувати... в загальному, щоб наша з вами охлаждайка не кипіла при температурі 100+ градусів, в системі має бути тиск орієнтовно 1,4-1,5 атмосфери, який досягаєтсья за рахунок того, що охлаждайка нагрівається і випаровуєтсья.... моя сток кришка-клапан вже була трохи дороблена по мому проханню. АЛЕ. нажимаючи на шланг я чув звук як входить та виходить повітря з під кришки... тобто по факту в мене получалась повністюю відкрита для випару води і охлаждайки... власне із-за цього я мені приходилось доливати її раз в місяць +/- 100 мг... перед зимою ареометром заміряв щільність охлаждайки - все гуд. добавив просто охлаждайки... розкурочив ту пробку- а там какашка, тобто не какашка, а просто пружинки поміняні місцями... переставив і все стало ок... ну а далі понеслась... в загальному все закінчилось тим, що всередину сток пробки я посадив клапан від кришки фебі... все точно так само як пишуть тут https://www.drive2.ru/l/6032596/ та/або https://www.drive2.ru/l/3776115 ... власне це я і зробив сьогодні....

Тепер про результат цієї всієї роботи... про подушки - вібрацій на ричагу КПП стало менше - не тарабанить, але по кузову вібрації йдуть, двигун стало бульше чутно, особливо відчутно коли їдеш для прикладу на 4-тій при 80 км/год (близько 3000 об)... думаю це із-за "спортивної" передньої подушки автопродукт.... в загальному, задумав я її поміняти на севі експерт. Разом з нею заміню і задню подушку. Думаю, що на наст вихідних цим займусь... Також я лошанувся трохи. А саме я "хотів як краще", а получив "як завжди" - пильник двигуна прикріпив максимально в найвищому стані і в результаті цього на ямках та під великим навантаденням я чую як починає підтирати щось об щось справа - як на мене, це шків/ремінь генератора об той граний грязезахист... пробний об'їзд (орієнтовно 1 км) і вернувся назад на гараж, там ломіком нажав зверху, щоб підігнутию. вродь стало краще, але все одно час від часу чути підтирання... в загальному вирішив завтра той пильник зняти/поставити нижче + поставити назад сток передню подушку. Ну а далі, через тижденб, поміняюцю сток на нову - наближену до сток + поміняю вже і задню...

Якось так... Якщо когось цікавить автопродукт передня подука двигуна пишіть :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

думаю це із-за "спортивної" передньої подушки автопродукт.... в загальному, задумав я її поміняти на севі експерт. Разом з нею заміню і задню подушку.

Ну не сильно она отличается по жесткости от стоковой подушки. Вибрация на кузов в основном идет от задней подушки.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну не сильно она отличается по жесткости от стоковой подушки. Вибрация на кузов в основном идет от задней подушки.

+1

самая большая боль от задней подушки!

передняя АП сделана на с\б боковой подушки, он довольно мягкий (в отличии от сайлента раздатки нивы, который в других усиленных подушках)

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

хм... ну задня в мене є, заміню її трохи пізніше... сьогодні проведу експеримент щодо автопродукта - поставлю назад сток передню, послухаю "звучки" в салоні... Задня подушка з вигляду норм, не лежить, резинка не потріскана... сьогодні буду "знизу" зафотаю...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Пробіг 72263

Перед заміною трошки проїхався. Щодо вібрацій, можливо я трохи невірно виразився... це більше не вібрації а шум, гул. В салоні при їзді був гул, особливо при обертах 2500-3000... Також на ямках було чути як щось треться об щось... "Розтин" показав, що це підтирало шків генератора об грязезахист. На фото 1 грязезахист з місцем де підтирало... (сильно не бийте, він в корозії, сток фарба вздулась ну і тд і тп - цеж якраз і є грязе захист:) )

Замінив передню подушку назад на стару сток... Отже ситуація по подушках в мене зараз така: задня була замінена лютому 2015, перпедня сток - ще з заводу, бокова новенька. Гул пропав, вібрацій на багато менше як було до заміни. Так що автопродуктовську буду продавати... Можливо все діло в тому, що якщо ставити автопродукт, то треба "по кругу" його ставити. В загальному я хз. В будь якому разі рішення знайдено. Скоро мені мають підмутити нову передню опору севі, заміню свою заводську і на цьому питання буде закрите...

По задній подушці. Та в норм вона стані - фото 2 та 3...

Ще заглянув сьогодні до карт ГБО. Раніше підлаштовував трошки. Зараз криві часу відкриття форсунок що по бензу що по газу фактично накладаються... в одному тільки місці газова вилізла десь на пів мм вище. трошки підкоригував, тепер все має бути ок.

Изображение

Изображение

Изображение

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Хотів на цих вихідних замінити передню подушку на севі експерт, але, блін, прихворів і майже всі вихідні пробув вдома.

Сьогодні мав невелику поїздку, замітив дивний шум, шелестящий такий. Нажимаю зчеплення - шум пропадає, відпускаю - звону з'являється.

В мого друга було щось схоже, але повністю навпаки. Він коли вижимав сцепу був шум. В результаті в нього був полетівший підшипник вижимний.

Що це може бути у мене?

З: вижимний та диск сцепи мінялись 23 тис км назад, корзина лишилась заводська - в неї виробітка була мін тоді, зараз в неї накат орієнтовно 72 тис км.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти