21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

56 минут назад, emigrant-l сказал:

Десь ще до зняття генератора на перебор (тобто до 16.06), орієнтовно 10.06 було замічена падіння рівня тормозної рідини.

При поверховому огляді замічені потьоки тозмозної на задньому правому колесі. Знявши барабан виявлено, що зіскочив правий пильник з тормозного циліндра, звідти і капала тормозна. Під руками був очисник тормозної і сама тормозна. Пильник надів назад, все прочистив і зібрав назад. "Тічка" зупинилась... Новий тормозний циліндр куплений через 2 дні, але не поставлений. Їздив акуратно, тормозив плавно. Чому пильник злетів - хз. Ручник давно просився "підтягнутись", але я цього не робив, так як походу колобки б при цьому розійшлись би більше а повтору ситуації не хотілось. 

При цьому при тормозінні з'явилось ритмічне постукування, частота якого змінюється з швидкістю авто. 

Так я покатався до 24.07.2016 і при пробігові 88237 км (тобто більше як 3 тис км) виділив час та добрався до задніх барабанів. Були куплені нові колодки, тормозний циліндрик, комплект всіх пружинок та розжимні пластини. 

Спочатку замінив пружинки, колодки, пластини. Все це той підгулявший циліндрик пережив. Далі за допомогою дружини болгарина я в деяких місцях зменшував товщину фрикційної накладки, оскільки барабан не налазив... також в розжимних пластинах зробив виямку чуть глибшою, оскільки із-за неї колодки не сходились повністю до тормогозного циліндрика. так я грався з "зняв колодки - поставив колодки" разів з п'ять -шість. І на одному з встановлень той підгулявший циліндрик посопливив... (власне із-за цього його і лишив на закуску, щоб якщо що, його "уграти", а не новий). Все зібрав до кучі, все гуд. Ручник так і далі не працює))) При переборці виявлено що тросики єлі ходять і підклинюють. В їх зовнішній ізоляції тріщини, а в них корозія... а їх з собою не було. :(

Після збору стук пропав, тормозило все ок.

Тросики були куплені через пару днів, але руки так і не дійшли. В цьому є невеликий "+". Стук почав знову проявлятись орієнтовно місяць назад. Думаю що це вже самі барабани. Барабани куплені нові, сток. І буде заміна барабанів + відновлення функції ручника. 

Фото старих та нових колодок та барабан...  

 

IMAG1036.jpg

IMAG1037.jpg

Барабаны надо мерять и смотреть кривизну. А колодки старые ещё в хорошем состоянии.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

21 минуту назад, toxa777 сказал:

Барабаны надо мерять и смотреть кривизну. А колодки старые ещё в хорошем состоянии.

Щодо барабанів, так і планую зробити. Правда напевне проточувати їх великого резону немає, я штангенциркулем проміряв внутрішній діаметр, і він досить наближений до мінімально допусимого по паспорту (вродь як запас десь 0,7 мм по пам'яті). Нові барабани вже куплені, тросики ручніка взагалі пів року (грубо кажучи) лежать в багажнику... Все впирається в час, якого майже немає. Вдячний машині що мене терпить, лобуряку такого, з геною ж тільки зараз розібрався (ну хто хто а ти в курсі :), про це далі в БЖ розкажу)... з стартером також епопея тягниться давно (насправді кірдик венцю маховика в двох місцях)... Відвезти авто на СТО поки не розглядаю варіант, самому зробити і приємніше і дешевше. Затик нажаль тільки в часові, якого ні на що не вистачає :(

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Продовжу трохи.

Катався я катався, і зловив на одометрі циферку 88888 км.

IMAG1038.jpg

І катався далі)))

Докатався я так до 91606 км (09.09.2016)

Давно я мав бажання об'єднати ТО з заміною мастила і ТО по газу... По регламенту заміна мастила мала б бути на 92 тис. (ще до перегонки авто в Київ раніше міняв кожні 7-8-9 тис км, зараз кожні чуть менше 10 тис) але так як значна частина накату буває по трасі то зараз зміна в мене кожні 10 тис км. А газове ТО мало б бути чи то на 95 чи на 97 тис км.

Прийнято було рішення все об'єднати, щоб економити час, що витрачаєтсья на ТО.

Для масляного ТО завчасно куплене масло (все те ж Комма 10в40), масляний фільтр манн.

В п'ятницю після роботи до кума на гараж і поки двиг гарячий все злив, назад прикрутив і нове масло залив. Самі розумієте, швидко, просто та елементарно. Газове ТО робив трохи розширенішим, тому переніс його на наступний день.

Отже в суботу 10.09.2016 і з пробігом 91647 км приїхав знову до кума на гараж робити газове ТО чуть розширене. Завчасно були куплені офф фільтр грубої очистки з резинками, фільтр парової фази, 4-ри ремкомплекти форсунок валтек, шланг від рампи форсів до штуцерів в колекторі.

Про газові фільтри і їх заміну нічого розповідати. Єдині дві речі про які зверну увагу:

1. не купуйте ущільнюючі кільця для фільтра грубої очистки на БРСМ. - кака ще та! вони в раза два тоньші чим ті, що офф...

2. внутрішній армуючий циліндр в офф фільтрі грубої очистки чомусь пластиковий а не такий як завжди - металевий.

IMAG1106.jpg

IMAG1107.jpg

 

Далі я зняв рампу з валтеками. Форси стоять в такій послідовності 1-3-2-4 циліндри

IMAG1102.jpg

Перед розбором я перевірив які в них зазори у були в межах 0,45-0,55 (по пам'яті)

Форси розібрані, почищені всередені, встановлені ремкоплекти. різниця між новим бойком і тим, що вже послужив на фото

IMAG1108.jpg

Далі я їх відкалібрував своїм саморобним індикатором (описував в бортовику). зазор виставляв 0,43 (десь вичитав тут на форумі в темі про ГБО).

Все зібрав докучі. Завівся, прогрівся, зробив автокалібровку, трошки прокатався і підправив коефіцієнти.

Суб'єктивно форсунки стари тихіше працювати. Змін в динаміці/потужності не замічено.

для того дня вродь усе (на скільки пам'ятаю, не впевнений, але вродь усе)))

 

Изменено пользователем emigrant-l
  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Десь на початку літа почав замічати вранці під правим крабом калюжку. Спочатку була лиха думка що це радіатор...  На смак виявилась омивайка лобового, якраз анекдот пригадався - "побачив - коричневе, потрогав - м'яке, ану на смак - тьфу, то ж гамно" :)

Замінив ущільнювальне кільце. Допомогло, але якось не на довго. Задумав я тоді замінити свій стоковий ще заводський моторчик на новий. Вибір був зроблений в сторону Прамо. по чуть чуть за нагоди купив і моторчик і нові трубки з трійничком. Інсталив приблизно 14.09. Форсунки в мене пластикові такі з буквою G. Фоток до та після не робив. візуально вродь краще, але очікував більшого. правда я встановив на трубці фільтр, який йшов в комплекті, можливо він і обмежує тиск.

Стоковий двигун десь через тиждень крутив в руках, шукав де тріщинка, так він фактично розсипався на частини. корпус цілий, жодної тріщинки. Просто розсохся клей, який з'єднував всі три частини корпуса.

Далі прокатався трохи по західних областях. Не зважаючи на проблеми з генератором та сктрежетом при стартах поїздка пройшла без прецендентів. 

На протязі того тижня один день в мене була можливість поколупатись по авто. (22.09.2016 пробіг 92588 км)

Тоді я врешті замінив замок запалення який мене діставав вже більше року. Якось було ще відносно терпимо, але цього літа і з тією жарою, що була, стало геть не весело. Бували моменти, що хотілось зробити як в фільмах - вирвати провода та чиркати їх там)))

Замок запалення був куплений раніше разом з моторчиком прамо. (дякую, Антон). Зубилом відкрутив старі болти, зняв замок. Новий ідентичний папєрєдніку, єдине чим відрізнялись, що в новий ключ тугіше заходить (як молодшій дружці :)))) ) ну і пластик самого ключа не такий притертий.

Заразом, раз заліз до/під торпеду, вирішив кинути два проводки для девайсику, про який замислювався ще коли авто базувалось на Волині - відкриття багажнику з кнопки/брелоку сигналки.

Потрібно було два проводи : "+" на актуатор  і провід на кінцевик кришки багажника для сигналки. Кінцевиків в мене два  (один для сиги, другий для освітлення) і встановлені приховано, ось тут описав, якщо кому цікаво як їх гарно примостити

Тоді ж  була перша примірка замка (в наступному пості після кінцевиків), а це на хвилинку було 02.05.2014 ))))

Пояснюю навіщо провід від кінцевика до сиги. Звісно що сигналка в мене спрацьовувала при відкритті багажника. Але... я вже десь в себе в бортовику згадував "незлим тихим словом" тих криволапих установщиків, що ставили сигналку... Можливо я чого не розумію то поясніть мені. Навіщо мені протягнули провід від кінцевика багажника через весь салон і під ногами водія законектили паралельно до кінцевика дверей ? При цьому в сигналці є окремий провід під кінцевик багажника/капота. Ну реально, просто дотягнути додаткових 50 см проводу і підключити правильно. Скрутку робити не хотів, тому кинув новий провід.

В загальному проводи кинув, але не підключав. Поріг з моєї сторни лишив розібраним, щоб потім доробити.

Нажаль всі ці дії не фотографував. Там і фотографувати в принципі нічого...

Щодо калинозамка досі маю сумніви... хочеться щоб і ключем можна було за необхідності відкрити багажника. Я вирізав з кутика кронштейн який на вісімках та дав'ятках встановлюють, так там і посадка не та і розміри "пляшуть" ну і саме основне - якщо під язичок замка вставити той штифтик ричажка - язичок замка вже не може повернутись в своє нормальне положення і замок до кінця не буде закритим... В принципі я накреслив/випиляв кронштейн під необхідні розміри, і придумав як зробити щоб язичок стояв в потрібному місці, але якось не доходять руки до того, щоб зібрати все докупи і протестити чи все буде ок....

як дійде до цього час, обов'язково опишу/розкажу.

 

  • Upvote 2
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Далі я благополучно добрався до Києва і до "робочих буднів". 

05.10.2016 (пробіг 93 883 км) в середу ввечері виходжу з роботи до авто, відкриваю водійську дверку і офігіваю:

IMAG1119.jpg

Це був перший реально дощовий день цієї осені... 

Позаглядав під торпеду, нащупав мокру сток войлочну шумку в районі блоку запобіжників та мокрі проводи, що йшли від нього... Прифігів трошки і зрозумів чим я буду зайнятий в суботу) 

Субота 10.10.2016, пробіг 94 102 км. 

На авторинку Лепсе про прокладку для блоку запобіжників не знають (тобто не знають що окремо продається). На Перова не їхав.

Зняв чорний ящик. Вирвав кусок сток шумки, що була реально мокра досі (їздив з викрученою на максимум пічкою + максимальний обдув + привідкриті вікна) - по фото думаю буде видно. 

Для перестраховки розібрав блок запобіжників, щоб подивитись чи немає там цвілі. Порадувався що там все чистенько.

В місці приєднання фішок моторного щита виявив невідому не підключену фішку, для якої в блокові запобіжників і місця то немає. Може хто підскаже що це і для чого (на фото виділив).

Отже все повичищав, в тому числі і сток прокладку, обезжирив, тонким слоєм намазав герметик-прокладку (яку використовую для клапанної кришки, такий біло-синій маленький тюбик, забув виробника) і зібрав все назад. Результатом лишився задоволений. Єдине що не сильно подобаєтсья - це повторне використання тої ж самої прокладки і реально потрісканий чохольчик колодки, що вставляється в блок запобіжників зверху (там де проводи двірників, датичку тиску масла, проводи моторчика склоомивача і ще щось там). я його як міг помив обезжирив і промазав герметиком, вродь після підсихання виглядає "цілісно".

IMAG1127.jpg

IMAG1130.jpg

IMAG1131.jpg

IMAG1133.jpg

 

Далі зайнявся заміною задніх пружин. Все таки мої сток досить сильно втомились. Напередодні віз три мішки картоплі (ну десь 100 кг на розкладеному задньому дивані - для кращого розподілу ваги), так якщо збоку подивитись то враження наче повний салон людей... 

Пружини купував БелМаговські для ВАЗ 2111. Лежали вони в мене вже давненько, десь з середини літа.  Штангенциркулем проміряв діаметри прута. так ці десь на міліметр - півтора товстіші моїх стокових. По висоті однакові. 

Заразом були замінені накладки на чашки амортів а то вони вже були геть ніякі і верхні бублики СС-20 на такі ж самі. Поставлені сток верхні опори пружин (до цього стояли підвищені опори сток конструкції - типу +1,5 см приблизно).  Фото для порівняння (домкрат "розслаблений").

IMAG1136.jpg

IMAG1137.jpg

Результатом реально задоволений! в поворотах задниця більш зібрана стала, кренів менше. Просадка авто під вантажем геть не велика. В загальному наразі тільки позитивні емоції.

Далі я хотів допроводити ті проводки під актуатор кришки багажника, завести їх під пластик задньої арки, правильно приєднати кінцевик багажника до сигналки, зібрати пластик порогу по лівій стороні... По фотках заміни пружин видно, що роблю вже на вулиці а не в гаражі, так як приїхав Кум і йому треба було на яму... 

Поки возився з протяжкою під пластиком почався дощ... подумав що напевне добре - відразу і тест для виконаної роботи. Так як буває що вожу будматеріали, в магажнику в мене лежить декілька метрів квадратних міцної плівки типу як для теплиць, зробив з її допомогою типу навіс між дахом авто і відкритою дверкою і працюю даі... Зібрав пластик задньої лівої частини і перейшов до передка. Тут спочатку треба на спину і поколупатись з підключенням проводу кінцевика багажника. Це все звісно зроблено без запитань і працює на ура. Герметизація блоку запобіжників виконана добре - ні капельки в тій зоні досі не має. Але є одне але. В процесі роботи я побачив невеличкий струмочок води, який спускався по вертикальній стійці - тобто десь від нижнього лівого кута лобового і вниз, десь 1 см далі кронштейну кріплення ручки відкриття капоту. Оце мене опечалило... Дренажні отвори в мене чисті, продували навіть з компресора. Ущільнювач лобового міняти особливого бажання немає. Він і не дешевий і за роботу заплатити і є вірогідність що в процесі лобове може сказати "па-па"... Наразі купив герметик DoneDeal DD6754 ( https://avtozvuk.ua/info/27855 , не реклама) з "затікаючою формулою", але ще не застосовував, оскільки так і не розібрався де його мазати і не хочу "залити" дренажний отвір. Салон з середини розібрати - промазати - зібрати це як мінімум мені одному на день роботи, а часу наразі у мене геть вільного немає. З ситуації наразі вийшов наступним чином. Оглядом виявлено що потічок води тільки в одному місці. На ворс салону накладений целофан, до голої стійки прижате полотенце, яке другою стороною спущене по тому целофану в резинове корито-коврик. Розумію - колхоз, наразі із-за браку вільного часу це єдине рішення щоб авто не заливало водою "з середини" (тобто войлочна шумка моторного та під ногами, яку дістати та просушити ще той гємор). Така з дозволу сказати "конструкція" працює. і вода залишається на полотенці або по полотенці збирається в кориті - хоч так.

На той день це були всі мої роботи з авто... 

 

 

Изменено пользователем emigrant-l
  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Бачив я твою конструкцію з полотенцем та целофаном, ох і повеселила мене вона)))

  • Upvote 1

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

@Mustang-1991  :) ну що поробиш, сам собі кажу що треба зайнятись, а по факту щовечора і по вихідних займаюсь більш пріоритетною задачею, ну ти в курсі чим і де ))) 

Але маю чим похвалитись, тепер з маховиком в мене все ок, постараюсь скоро дописати бортовик до актуального стану ;)

 

До речі, в тебе так і далі "прохолодно"? не дивився, а бортовику MrrDemaN запис про термостат від гранти? Чи у зв'язку з твоїми планами на свап ну його? :) 

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Льонь, я навыть всю тему на форумі про гранто-термос прочитав і хотів був уже його поставити, однак, як ти вірно підмітив, у звязку з моїми планами на свап...

Хоча якщо мій термос колись випадково вирішить віддати богу душу, то дуже навіть можливо, що поставлю грантовський.

Тим паче грантовський термос в принципі призначений щоб мале коло пускати через пічку, однак при наявності краника пічки можна зробити каку))) Але якщо я все ж таки поставлю пічку від попкеля, то вона якраз і призначена, щоб працювати без краника пічки.

В общем - з приводу термоса я поки в роздумах) 

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...

14.10.2016 з пробігом 94 434 км я зайнявся заміною генератора.

Спочатку хочу подякувати toxa777 за допомогу з купівлею генератора! Дякую, що ввійшов тоді в моє положення!

Отже. Мій генератор КЗАТЕ 9402.3701 (14В 80А) разом почав ну дуже шуміти, час від часу проскользував ремінь. Уграв я його :(

Купив в Антона генератор (він якраз продавав точно такий самий перебраний генератор з регулятором ВТН).

З старим генератором на хх було 13,77,

ближнє світло + підігрів скла + пічка - 13,48

все попереднє + підігрів обох сидінь + підігрів дзеркал + музика на повну - 12,94

З купленим генератором - хх 14,37

ближнє + підгрів + пічка - 14,31

попереднє + підіргів сидінь + дзеркал + музика - 14,26.

 

Фото особо не робив, там і нічого робити... Найбільше цікаво було що з моїм сток геною... а там пічалька... відтягував написання цього посту допоки не розберу його, що нарешті сьогодні зробив. Але це по завершенню.

 

В той же день я хотів попробувати як це заводити авто на редукторному стартері. Вище описував, в мене були реальні трабли з заводкою, а саме скрежет від неспівпадіння зупців бендикса з зубцями маховика. І все ставало гірше і гірше. Дійшло до того, що випадково заглох на перехесті в момент коли авто не прогріте і переключилось на газ та і, йоли-пали, завестись не можу!!!... Аварійка - п'ята передача - поштовх - назад за кермо, сцепа, заводка двигуна, перша і газу звідти....  :((((((

Поговорив з Антоном (Атомом), він мені вислав на пробу свого редукторного стартера, за що я дуже йому вдячний!

Коли я добрався до того, щоб поставити його стартер, мене осяйнула думка " а давай я якось прокручу маховик та подивлюсь чи він по всій окружності нормальний. Як же я раніше недопетрав до цього... :( ті два чи три рази, коли до того знімав стартер попадав на вінець маховика, ділянка якого в норм стані....

Ось відео "прокрутки" (трошки затягнуте, так як я був сам, поки з ями до колеса, поки назад в яму... )

Фото "заходу" в найбільш печальне місце:

IMAG1174.jpg

 

Ставити стартер не було резону мені стало все зрозуміло... потрібно замінювати маховик або вінець маховика.... це відклалось на деякий період.

В той же день я нарешті зробив ВВ провода з нульовим опором. Матеріал (провід) купив ще перед минулими новорічними святами (2015-2016).

Просто пару фото процесу і фотка всіх разом (зверху для 1 циліндра, знизу для 4-го.... ). На все пішло трошки менше 2-ох метрів проводу.

IMAG1177.jpg

IMAG1178.jpg

IMAG1179.jpg

IMAG1180.jpg

 

 

Отже, мій рідний генератор.

Перше що я замітив ще коли його зняв - величезний осьовий люфт в одноному напрямку (напевне нвпрямок натягу реміня), биття шківа, невеличке шурхотіння в одному з положень ротора.

Далі розтин.

Сам по собі основний підшипник люфту особого не має. По зовнішній площині видно задири та остатки алюмінію. В посадочному місці також все розпердолено. На статорі видні дрібні царапинки (видно це той звук шурхотіння). На роторі в одному місці ледве ледве є, але мізер, навіть на фото не показало. І саме найбільше що мене турбує - виробітка на кінці вала ротора. :(

IMAG1442.jpgIMAG1443.jpgIMAG1445.jpgIMAG1446.jpgIMAG1450.jpg

По фото статор наче геть затертий, по факту не так, це видно вспишка так засвітила.

Попередньо я придбав нову передню кришку + новий шків та нові гайки/шайби. Кришку встановив. Новий шків трохи відрізняється від стокового (місце під ремінь чуть вужче). Комплект шайб/гайок - дистанційна шайба яка ставиться між підшипником та шківом меншого діаметру чим потрібно десь на міліметрів 2-3, поставив попередню.

Зібав все назад. Люфт шківа лишився :( попередня дистанційна шайба не при чому, пробував і без неї.

IMAG1457.jpgIMAG1458.jpg

 

Головні питання, які мене цікавить - це ремонтопригодність. Неодноразово чув, що ротори що продаються - китай і реальне уг.  Мій ротор реально поремонтувати?   Чи це вже брухт? :( До кого віднести (бажано по місцю, Київ)? Резон ремонтувати вгалалі є, чи "шкурка вичинки не варта" ?

І ще дещо, що мене цікавить.

Колись давним давно, вже напевне роки три, а то і більше, назад купив я трьох-рівневий регулятор напруги. Вродь як для цього гени. Навіть в бамажці в коробочці того регулятора так написано. Але воно ну не підходить. Так з того часу і лежить ніразу не юзане. Хтось може підсказати чому так, в мене може щось нестандартне? фото далі

IMAG1460.jpgIMAG1462.jpgIMAG1465.jpgIMAG1467.jpg

 

 

 

Изменено пользователем emigrant-l
  • Upvote 2
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

по генератору спитай нашого клубня, Антоху @Slonik


 

  • Upvote 1

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти