21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

по РН, могу подсказать простое решение. Берёшь 3-х уровневый РН, отпаиваешь от щеток два провода (красный и черный), берешь свой РН, выпаиваешь (выкусываешь) таблетку-транзистор, у тебя остаются щетки, к ним, соблюдая полярность, припаиваешь два провода от 3-х уровневого РН. Желательно эти провода которые идут от щеток до 3х уровнего РН, сделать максимально короткими. Радуешься нормальной зарядке)

Изменено пользователем JIuMnoMno
  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

В 27.12.2016 в 13:46, Atom.DP сказал:

по генератору спитай нашого клубня, Антоху @Slonik


 

Дякую за наводку! Я спочатку спробую когось знайти тут по місцю, вже як тут нікого толкового не знайду, тоді звернусь, щоб нікому лишній раз голову не морочити.

В 27.12.2016 в 14:01, JIuMnoMno сказал:

по РН, могу подсказать простое решение. Берёшь 3-х уровневый РН, отпаиваешь от щеток два провода (красный и черный), берешь свой РН, выпаиваешь (выкусываешь) таблетку-транзистор, у тебя остаются щетки, к ним, соблюдая полярность, припаиваешь два провода от 3-х уровневого РН. Желательно эти провода которые идут от щеток до 3х уровнего РН, сделать максимально короткими. Радуешься нормальной зарядке)

Дякую за пораду, але думаю не буду так заморочуватись. судячи зі всього цей 3-ох рівневий регулятор напруги для генератора 55 А. Думаю що просто виставлю його на продаж, а потім, якщо мені треба буде вже куплю для цього гени...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Вітаю всіх, хто читає з новим 2017 роком та Різдвом!

Хоч вже і 2017, але все дописую що було зроблено по авто.

Отже 07.11.2016 з побігом 95 857 була зкинута КПП. 

Так як включений режим економії, то домовився з одним хорошим чоловіком, що буду йому підмайстром, і по ціні буде 50%.

Зкинули КПП (заразом помили її трохи). Вигляд вінця маховика досить сильно позабавив майстра))) 

Сцепа підтерта, на диску канавок майже не було вже, пелюстки корзини підтерті, вижимний в стані "+ / - - ". Сцепа мінялась приблизно 50 ткм назад. Тоді був замінений вижимний і сам диск. 

Щодо запчастин. 

Десь ще в липні 2016 купив в Халка б/у комплектик в склад маховик + комплект сцепи. Сцепа з якимось невеликим пробігом, типу 2-3 ткм, нажаль не запамятав марки. Вижимний Інна. Маховик же трошки місцем перегрітий. Ми по місцю скинуи вінець з мого маховика та купленого. Мій пожований - в брухт. Феном прогріли норм вінець та й насадили на мій маховик, стороною з тою невеличкою виробіткою до двигуна. Сцепу поставили ту, що купив.

Більше нічого не міняли. 

Все зібрали назад.

Перший пуск та наступні пуски двигуна мене не могли не радувати. Був тільки один нюанс. На холодну чомусь включився вентилятор охолодження. Дивний глюк. В мене встановлений контроллер вентилятора КомфортМотоСпорт (там вентилятор включається на малі оберти і підтримує певну задану температуру двигуна), купував клись давно тут в Вайпера. По факту виявилось, що проводок від того блочка до датчика температури тупо відламався і контачив "через раз". Проводок якийсь не для авто, ізоляція задубіла і, походу, із-за неї він і відламався. Зараз все "виправив", все воркінгає.

Паралельно з тим, як ставили коробку, виявилось, що в того майстра є рідина для відновлення ниток обігріву заднього скла. В мене якраз відгоріла одна ниточка. Зачистив як получилось, капнув там і все, не перевіряв до першого снігу)  Все ворікнгає гуд.

Що потрібно ще в майбутньому. Пильники обох внутішніх гранат потребують заміни. Також наявна тріщина пильника вилки сцепи. 

IMAG1224.jpgIMAG1225.jpgIMAG1226.jpgIMAG1227.jpgIMAG1230.jpgIMAG1279.jpgIMAG1280.jpg

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...

Привіт всім!

Щось ніяк не знайду достатньо часу для того щоб догнати бортовик. Спробую найближчим часом описати всі пригоди, що були у мене по сьогодні, а їх якось сталось як на мене багато)

В неділю 04.12.2016 ввечері (орієнтовний пробіг був 98 507) я приїхав до магазу на м.Святошино. Припаркувався собі спокійно, заглушив авто, ну і так як ручник в мене вже більше як півроку не працює, нажимаю сцепу щоб втикнути 1-шу передачу і тут неочікуваний стук під капотом і педаль вже не опирається нозі – просто лежить.

Обірвався трос сцепи. Ввечері в неділю… ) просто клас) Потрібно якось евакуюватись звідти) Подзвонив куму – не варіант, він вже пивком балується), співробітнику який неподалік живе – і тут не фарт. Дуже дякую Ярику (Мустанг-1991) за допомогу та буксирування мене до моєї роботи (вона відносно недалеко від місця обрива сцепи).

Наступного дня купив два троса сцепи (вир-к Кедр-Плюс), -230грн з гаманця) Два штуки спецом, щоб один з них в багажнику валявся))) Після роботи ввечері всі додому, а я під капот))) (із-за цього і тягнули до роботи) Блін, холодно я вам скажу міняти трос сцепи на вулиці при мінусовій температурі))) на все про все в мене пішло десь до години (біля 50 хв) найбільш геморно було насадити поводок тросу (той трикутник) на вилку сцепи. Вона зараза так близько до втягуючого реле стартера, що ніяк не просунути. В загальному самим найбільшим ключем, який був під рукою, на 22 ледве зміг вижати вилку десь на сантиметр. Так і надів. Старий трос обірвало біля вушка всередині салону. Також виявлена причина скрипу педалі сцепи – розкоцана втулочка, яка між тим вушком і штирьком педалі. Ту втулочку поставив назад, перед тим щедро змазав її літолом.

Новий трос підрегулював і вже спокійно поїхав додому.

Ще раз дякую Мустангу за допомогу!

Фото на пам'ять: розкоцана втулка та обірване від старого тросу "вушко"

IMAG1290.jpg

ЗІ: цей був перший в мому житті досвід коли мене буксирували...

  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

@emigrant-l Завжди будь-ласка!

Ох, шановні читачі... Скажу я Вам, що далі буде цікавіше)))

  • Upvote 1

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
15 минут назад, Mustang-1991 сказал:

@emigrant-l Завжди будь-ласка!

Ох, шановні читачі... Скажу я Вам, що далі буде цікавіше)))

і не кажи... але я, якщо чесно, то згідний на скучне життя від ТО до ТО )))))

Продовжу.

Новорічні свята невпинно наближались і, відповідно, подорож в рідні краї )

Вирішив що негоже в новий рік вступати з траблами і вирішив що перед НР потрібно по дотягувати хвости. Та і на 100 000 в мене мав би бути велике ТО...

Отже 24.12.2016 з пробігом 99471 загнав авто до кума на гараж...

Весь той день я присвятив ГБО ТО № 8 плюс дрібниці по ходу.

1.      Нарешті перебрав редуктор (Аляска). Це його перший перебор, за накат біля 72,5 ткм. Ну що сказти, говнеця вродь не так багато як я очікував, а от стан мембран, особливо першої камери - +/- такий як очікував – вся в тріщинах. В ремкомплекті також була нова кришка фільтра грубої очистки. Все замінив. Все скрутив. Єдине, чого як на мене не вистачає в ремкомплекті – це бойок газового реле. Це єдина резинка, яка лишилась "сток". Далі були замінені всі шланги окрім 5 мм від форсунок до штуцерів (вони замінювались минулого ТО).

2.      Зняв і провів повторне калібрування форсунок (всіма любимі червоні Валтек)))) ) Після останнього ТО, на якому я замінив їм ремкомплекти всі форси просіли однаково. З виставленого зазору 0,43 стали 0,55. Підрегулював назад на 0,43.

3.      Виставив на редукторі тиск 1,2 бар. Так як я не гуру налаштувань ГБО, зробив автокалібрування, і трохи пізніше (через декілька днів, після накату) підправив коефіцієнти корекції. Після того як знизив тиск в редукторі, коефіцієнти стали дуже близькі до одиниці.

4.      Перевірив теплові зазори клапанів. Ліз туди не спецом. Просто щоб дістати газові форси мені потрібно зняти клапанну кришку. Раз її зняв, то 15 хв потикати щупами проблеми немає)

5.      Замінив свічки запалення.

Також в той же день виконана заміна мастила ДВС та масляного і повітряного фільтрів.

Авто переночувало в гаражі і наступного дня я приїхав попрацювати далі.

Наступного дня було замінене мастило в КПП. Останнього разу мастило я замінював на 15 ткм. Тоді було залите Лікві моллі 75в90. Зараз воно, гадина, дороге)) Було куплене Comma 75W90. Коли його заливав, був здивований її кольором і запахом. Запах не знаю як пояснити. Просто ні на що не схоже. Колір та консистенція – як дуууууже рафінована олія, фактично прозоре. Після зміни мастила, нічого екстраординарного не відбулось (проїхав вже біля 3 ткм).

Далі взявся за задні тормоза. Десь вже описував, при тормозінні є ритмічне постукування. Ну і ручник… не працював він ще десь з весни – вже й звик без нього їздити. Не працював по причині «тугості».

Були куплені нові троси ручника (Белмаг) і пружинки (куплені реально ще десь в середині літа), нові барабани (Автоваз, алюм). Перше що зробив – демонтував старі троси ручника. Косяк в них знайшовся швидко. Потріскана зовнішня ізоляція та проржавівши все в середині в місці переходу від кузова до балки (там де його гне). Встановив нові тросики зі сторони тормозів, до ручника я їх не зміг дотягнути – пружинки на кінцевиках в цих тросах просто жесть. Лад, зайнявся встановленням нових барабанів. А вони не налазять! І розжимні пластини в нормі і колодки по максимуму зжаті. Влітку я міняв томозні колодки. Старі колодки були в +/- норм стані, але замінив їх оскільки думав що вібрація від них йшла. Це допомогло не на довго. Старі колодки не пам'ятаю чийого виробництва. Ті що поставив – Zolex. Не рекомендую нікому ці колодки. Я вже одного разу купував фільтр повітряний золекс – кака. Влітку колодки взяв "по бюджету". Постараюсь ніколи більше не брати запчастин цього виробника. Викинув ці колодки золекс, поставив попередні і все гуд. Але блін часу потратив поки додув що треба викинути цей золекс… Видно старі барабани досить сильно вже "розточились"… Правле та ліве зібрав. Гарно виглядають нові барабани, Блистять прям) А далі я години дві грався з тим, щоб дотягнути коромисло до вінта ручника. Реально ці пружинки на кінцях тросика жесть які дубові. Я вже і придумував натяжитєль якйсь і фіксував і врешті получилось. По-перше я зажав кнопку ручника, щоб з під дна я міг піднімати і опускати його. Взяв гвинт довгий, металеву пластину з гайкою і цим гвитом натягував коромисло в сторону гвинта ручника з опорою об кронштейна кузова, в який вставляється опльотка тросів. Натягував до того часу, поки гвинт ручника вже неможливо було рухати далі (тобто ручник повністю піднятий). Іншим тросом (з старих тросів ручника) намагався закріпити коромисло об кронштейн кріплення середньої частини вихлопу, відпускав гвинт-натягувач і вже тоді появлялось місце щоб в коромисло пройшов гвинт ручника. Ось тому і потрібно щоб ручник в цей момент був піднятий, бо гвинт має проскочити в свій отвір і потріно наживити на нього гайку. В загальному, з задніми гальмами я "займався коханням" десь години три а то і чотири. Але результатом задоволений.

І "на закуску" був замінений паливний фільтр (SCT ST330).

Також виявлено що одна з резинок під пружину СС-20 (задні аморти, а ці резинкки свіжі, міняв їх осінню здається) порвалась. Те що лишнє я просто відрізав канцелярським ножем. Колись заміню.

Розбор редуктора:

IMAG1420.jpgIMAG1421.jpgIMAG1423.jpgIMAG1425.jpgIMAG1426.jpg

Заміна мастила КПП (на другій фотці в лійці мастило - просто прозоре як вода.

IMAG1428.jpgIMAG1429.jpg

Порвана резинка

IMAG1430.jpg

задні тормоза і саме кримінальне місце тросиків ручника

IMAG1431.jpgIMAG1435.jpgIMAG1436.jpg

 

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты


я сподіваюсь то ціна за 2 троси, а не за один ? 
 

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 минуту назад, Atom.DP сказал:


я сподіваюсь то ціна за 2 троси, а не за один ? 
 

так, за два.

я не всі ціни пишу, тільки ті, що десь зафіксував))) якоь спочатку ще вів журнал скільки потратив на авто, а потім закинув)))

Остальні цінники:

ремкомплект редуктора - +/- 270 грн

трансмісійне мастило - +/- 160 грн /літр

бензофільтр  - 80

свічки - +/- 200

все що знайшов...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ну кедр так собі ) як і белмаг )) 
Треба брати дааз, вони хоч ходять!

про золекс мовчу взагалі )) 
 

  • Upvote 1

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

а, ще знайшов скріни по настройці ГБО після перебору

Ось

2016-12-28_20-22-28.jpg2016-12-28_20-24-50.jpg

1 минуту назад, Atom.DP сказал:

ну кедр так собі ) як і белмаг )) 
Треба брати дааз, вони хоч ходять!

про золекс мовчу взагалі )) 
 

трос сцепи Кедр - то було найкраще що зміг знайти в понеділок (трос порвався в неділю ввечері-вночі, а в понеділок ринки не працюють)

Троси ручника белмаг - от не пам'ятаю.. хтось порадив.

Золекс - то страшна помилка)))))) повівся на ціну...

Про дааз треба буде собі занотувати)

  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти