Atom.DP 800 Опубликовано 10 августа, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 августа, 2017 В 07.08.2017 в 10:18, emigrant-l сказал: Стронгер поставив із-за того, що писали в неті що якщо викинути кат, починає швидко прогорати резонатор. Типу виконує функцію "пламєгасітєля" . На рахунок як викинути той фланець - якось ну не додумав як так зробити, навіть зараз... це хіба гофру приварювати до штанів, і до гофри вже наступне... ну тоді демонтаж вихлопу стане проблемним. А так получилась система +/- наближена до стоку (авось треба буде :))) ) Гофру кста вварював спецом. ще коли порвало, заїзджав на сетакаду і дивився де порвало і що, так на ХХ, місце розміщення хомута з'єднання вихлопної і резонатора реально вібрувало з амплітудою десь сантиметр-півтора, напевне із-за цього і порвало. По цінах получилось так: Гофра - 105 беу резонатор карбової 09 - 150 Та якось не хотілось по дрібницях дьоргати. почитав пару бортовиків і інфу в інеті і от так все "зварилось" ))) ну якого нахер пламегасителя, якшо в карбюраторних машинах наприклад завжди ішло: штани, резонатор, глушник ? викинути той фланець, малось на увазі замінити його на будьякий інший (як стандартний 2108 чи під прокладку як каліна \ пріора) оце все зайве: Вставка замість ката - 75 Стронгер - 310 Ремкомплект (пружинки, кільце) - 40 треба було просто кусок труби взяти і фланець Запчасти для Клуба Бортовик АКЦИЯ ! 063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 10 августа, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 10 августа, 2017 (изменено) Ну все все, не жури мене, я все зрозумів... "прості засранца", краще б подзонив... Ну зараз буде так, як зробив. До наступного ремонту вихлопа як мінімум... Поїздив пару днів. По враженнях - на холодну звук як в стока на холодну, ак прогріється і поїздить, то наче тихіше стока (можливо це гофра дала певне зменшення вібрацій). Двиг на низах такий же, а от на верхах їхати став веселіше. Це радує. Кста, каталізатор не забитий, світло проходить)) Сьогодні (тобто вже вчора 10.08.17, пробіг 117473) замінив термос і передні гальма. Термос. Сьогодні був третій день, як я їзджу з повеістю ввімкненою пічкою... Після здоху контроллера карлсона в одному з заторів почав замічати що температура постійно десь біля 95 градусів і карлсон майже не вимикається (і це було якраз як спала жара тут у нас). Так я вкурив чому відкинувся блочок карлсона і чому поплавився запобіжник. Тармос і запчастини для гальм були в мене на наст день, але вільний вечір з'явився сьогодні. Ну і жара ж стоїть в салоні 99 в спекотну погоду з заторі з повність ввімкненою пічкою))))) новий термос взяв Вернет 87 градусів (кста попередній такий же був). Злив антифриз тільки з радіка, з двига не зливав. Буквально трохи пролив коли знімав старий термос. На вигляд з ним все ок, треба буде пролити кип'ятком... З новим усе гуд, авто охолоджується як і зазвичай. Гальма. Десь в понеділок виходжу з роботи і підходячи до коханки бачу, що в неї на передніх гальмівних дисках радіальні кружки. Я туди пальцем, а там хвильки вже відчувається. Пам'ятаючи що товщини там була не сильно гуд, вирішив перед поїздкрю на відпочинок замінити гальма. Колодки феродо червоні купив в Атома ще хз коли, торм диски привіщ мені хороший знайомий (автовазовські) ще купив 2 пакетики змазки супртів (вистачило одного). Попередні торм диски товщиною 18.3 мм кожний якщо проточити то от і будуть 18. В гальмівних накладок лишилось десь відсотків 40-45... Поставив нові і диски і колодки. Супорта разом щі скобами залізли "тютілька в тютільку". З гаража доїхав сюди (приблизно 15 км дороги, з них десь 10 км нова траса на Ірпінь) то до гальмівних дисків дотронутись не можна було... Правда я їхав 130-140 (з кумом зацепились))))). Загалом, походу вже притер))) Изменено 11 августа, 2017 пользователем emigrant-l 1 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Bogdan 1001 35 Опубликовано 22 августа, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 августа, 2017 Багато роботи зроблено!!! Треба і собі до термоса подивитись!!! Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 10 сентября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 10 сентября, 2017 Прювед всім! Вчора в мене видався день для 99-ки, про нього згодом. Після заміни торм.дисків та термостата я встиг зганяти на море в Чорноморськ (раніше Іл'їчівськ) та на один деньок поїхали покатались/погуляли по Одесі. В дорозі нічого не ламалось. Єдина "втрата" це десь під кінець відпочинку розлетівся трійничок трубок склоомивача (той що в капоті, перед форсунками), напевне розлетівся від жари. Блін, дрібничка "на 5 копійок" а фіг знайдеш. По місцю сказали що під замовлення можуть привезти. Як запитую де найближча розборка - морозяться, ну лад. Назад я доїхав з зупинкою щоб протерти скло від комашні вже перед Києвом (БРСМ поблизу Василькова). Ще десь з тиждень їздив без того трійничка, бо як виявляється і в місцевих магазах ця супер-пупер позиція "під замовлення", а спецом їхати на ринок за ним - більше палива спалити чим вартість трійника. Врешті трійничок був куплений за 10 грн (блін ще й переплатив) на розборці ланосів повз яку проїзджав (гади ще й стібались з мене, типу менш як за 50 не продадуть бо ж якщо їхати на ринок то десь так з пальним і получиться). ))) На цьому пригоди трійника закінчились. По термостату. Щось мені здається що 87 градусів - надто пізно... треба було брати 85. Жара вродь вже й спала, але затори з 1 вересням зросли... І тілький й замічаю як стрілка підіймається, включається карлсон, маслає десь хвилину чи більше, вимикається і далі цикл повторюється. Так як радік мій "сопливити" почав ще навесні, плюс пам'ятається в мене була загажена система ОЖ, подумалось мені що пора мені радік поміняти, тим паче скоро будуть більші перепади температур холодного та робочого двигуна = більше сочитиметься. Вчора радік я замінив. Ще по пробках не поїздив, але вже думаю що треба міняти термостат на 85 градусів, щоб раніше відкривався. Тепер про вчорашній день 99-ки. (вчорашній - мається на увазі субота 09.09.2017, пробіг 120008) 1. замінив задню подушку дрига 2. заміна масла + масляного фільтра 3. заміна фільтрів ГБО 4. перевірка та регулюв. теплових зазорів клапанів 5. заміна радіатора та двох датчиків температури. По п.1 - замітив тріщинки на ній ще десь з місяць назад, так і планував замінити її як мінятиму мастило. Нова подушка лежала в мене вже більше року. Севі експерт, Десь в мене в БЖ є запис в районі минулорічної весни, як пробував собі поставити передню подушку автопродукт. Вона мені не сподобалась і я тоді купив передню севі експерт і заодно задню. так задня з тих часів так і чекала свого часу. п.2 - 4 прийшов їх час. По теплових зазорах все +/- гуд, в четвертому циліндрі на впуск треба було поставити тоншу на 0,05 мм шайбу, і в другому циліндрі на впуск товстішу на 0,05 шайбу. В клапанаї першого циліндру зазори норм (останнього разу там якимось дивом розклепало одну шайбу). По п.5 - Датчики температури купував обидва, той що в блок одноконтактний (для стрілки) та той що перед термосом двоконтактний для мізків та включення вентилятора. Радіатор взяв ОАТ ДААЗ (судячи по перевірочному коду - оригінал, т.т.т. або не потік). Порівнював датчики температури на опір. Сток двоконтактний при 22 градусах показував 2,34 кОм, новий - 2,8 кОм. Я типу обрадувався, подумав - ось він, корінь зла. через хвилину ще раз заміряли - 2,54 стоковий, новий так і остався 2,8. Ну а через 5 хвилин вони вже показували 2,75 і 2,8. ХЗ. може я руками його нагрів трохи. вирішив постаивти новий. Одноконтактний на показчик температури також поставив новий. їх також порівнював, і вродь новий датчик має не такий опір як стоковий і не такий як пише в неті, але це я попам'яті, точних цифр не зафіксував. знаю тільки те, що раніше вентилятор включався як стрілка була десь за 2-3 мм до червоної зони то тепер він включаєтсья десь за 1-2 мм до червоної зони. Врешті, я ще тут пропроводжу досліди з стоковими датчиками, і якщо що, будуть резервні або заінсталю назд одноконтаткного. Заміна радіка нічим нзвичайним не супроводжувалась. все стало на свої місця. Дозбирував авто вже як темно було, поспішав трохи, спочатку забув втикнути штекер в модуль запалення, потім завівся і чую що двиг десь засасує повітря - не насадив товстий патрубок вентиляції картерних газів (той що йде в гофру між ДМРВ та ДЗ). Більше косяків не було. Вродь ніде не сочиться і все гаразд, температуру тримає по трасі стабільно 90+ градусів (стрілочка десь на 1 мм за 90 градусами). Коли перший раз прогрівав, кришку розширювального бачку не накручував. Перед включенням вентилятора в бачку почав збільшуватись рівень ОЖ - походу температура включення вентилятора близька по "градусу" до температури кипіння ОЖ. (ОЖ розливна тойотовська). Загалом, завтра на роботу, побачимо що буде в пробках/тянучках. Ще з розряду "дослідів" (над собою :) ). У зв'язку з драконською вартістю газу і для того щоб вартість катання моєї опи була +/- співрозмірна з вартістю гром транспорту почав випробовувати своє терпіння в плані овощної їзди. Тепер педалі в підлогу в мене немає, плавно розганяємось, стараюсь на світлофорах докачуватись на передачі і тд і тп.... Минулого тижня заправлявся, отримав витрату пального 8,52 л/100км, сьогодні заправлявся, отримав 8,51л/100 км. Цикл змішаний "місто-траса" (Ірпінь-Київ-Ірпінь). По трасі не більше 90 км/год... от так от. Задоволення отримую лише від того, коли бачу в дзеркало заднього виду як хтось тикається вліво вправо типу "підганяє" мене, знайде "вікно", газне, обжене, відтомозиться і стоїть разом зі мною на світлофорі)))) Перекидав фотки, згадав. Як зливав ОЖ з блока в тазік злились також наче мінівтулочки, діаметром десь в 1 мм, а також одна напіврадіусна десь біля 4 мм. Таких ніде раніше не бачив. Що це і з чого це може бути, в який агрегат треба заглядати? ( знизу дві фото, ті штучки в мене на руці) Фото по порядку робіт: Стара подушка дрига ось так виглядала Старий масляний фільтр, новий, масло (ну типу стандартна фотка для ТО ))) ) Фільтр газовий грубої очистки, кста вродь не сильно був забитий, заправлявся в основному на КЛО Регулювання клапанів не фоткав)))) Новий гарний радік і його перевірка і фото старого (відремонтований штуцер обратки тримається класно) Та хрінь, яку вимило з блоку Ну і під кінець, отака звірюка прилетіла контролювати виконувані мною роботи та підганяти мене їхати додому )))) 2 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 11 сентября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 сентября, 2017 (изменено) По дорозі на роботу сьогодні хвилин 15 стояв в заторі і десь з 10 тягнувся зі швидкістю +/- 10 км/год. Покази стрілки нормалізувались, тепер вентилятор включаєтсья і виключається при тих же положеннях стрілки (можливо діло було в відкрученій пробці розширювального бачка і тому стрілка показувала по іншому). І вродь як карлсон менше включався і шивдше виключався. Ноивй радік краще справляється. По термосу поки напевне поїзджу з цим що на 87 градусів, але про запас куплю і 85 , щоб якщо що був під рукою... ))) Поки що лишається актуальним питання тої стружки чи мінівтулочок, що вимило разом з ОЖ з блоку а також цікавть думка знаючих щодо відновлення радіатора. Знаю що бокові пластики розжимають, вимивають все, промазують прокладки герметиком, і обжимають назад. получається типу відремонтований радік "на всякий випадок". Але тут мені по потьоках ОЖ не зрозуміло чи сочилось по прокладці чи в самому радіку тріщини... Можливо хтось зтикався, чи є взагалі резон при такого плану потьоках таких займатись. Изменено 11 сентября, 2017 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Atom.DP 800 Опубликовано 11 сентября, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 сентября, 2017 на зиму залиш термостат цей, а вже восени будеш думати що далі по радіатору - викинь і забудь, то хлам котрий буде валятися (тільки час витратиш на нього) по шламу в рідині ож - таке бувае (то окаліна від чавуних каналів ОЖ в блоці) 1 Запчасти для Клуба Бортовик АКЦИЯ ! 063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 11 сентября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 сентября, 2017 1 час назад, Atom.DP сказал: на зиму залиш термостат цей, а вже восени будеш думати що далі по радіатору - викинь і забудь, то хлам котрий буде валятися (тільки час витратиш на нього) по шламу в рідині ож - таке бувае (то окаліна від чавуних каналів ОЖ в блоці) Дуже вдячний за поради! Коробка з брухтом поповниться)))) По термосу починаю також схилятись до такої думки. Взимку буде тепліше)) Щодо шламу, от ніколи б не подумав що окалина буває такої тонкої та акуратної форми)) . ті що більші куски - сам подумав про окалину, а от ті маленькі трубочки-втулочки враження наче виготовлялись для чогось, ну але якщо вже таке зустрічалось, то я спокійний) Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Atom.DP 800 Опубликовано 11 сентября, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 сентября, 2017 то залишки від проточки блока, котрі попадають до каналів і потім там "замулюються" назавжди зазвичай я після гільзовки блока таких повитрушував \ повидував з пів кіло ) 1 Запчасти для Клуба Бортовик АКЦИЯ ! 063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 18 сентября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 18 сентября, 2017 (изменено) В 07.08.2017 в 09:07, Mustang-1991 сказал: ты напевне перший, хто не ставить прямоток при поломці сток вихлопу на цьому форумі... Нада буде проїхатись з тобою, послухать як воно. Тобі вчора-сьогодні не гикалось? :))))) Згадував тебе, звісно з позитивної сторони ;) Проїхався я і з прямотоком))) приблизно 470 км ))))) Діло було так... в неділю їхав з дружиною з Волині на Хмельниччину з 6-мома мішками картоплі.... десь не доїзджаючи кілометрів 30 до місця призначення мене починає насторожувати те, що змінився звук авто і появилась наче басовита вібрація від вихлопу. на ямках навіть щось постукує лишнє... Зупинився, присів, похитав вихлоп і посміхнувся, згадуючи твої слова про прямоток)))) Відламався гусак від вихлопної при самій вихлопній. В мене получився ось такий прямоток: шатни - стронгер - резонатор - кусочок гусака ))) гуділо знатно)))) Зі всього вихлопу, елементи які я не міняв - штани та вихлопна. Вихлопна підварювалась відносно недавно другий раз (перша спроба ремонта вихлопу до інстала стронгера). Сталось це в неділю орієнтовно біля 5-ої дня і хоч запчастини на ваз можна в любому селі купити, в неділю це не так просто, а відавати на сто напевне не менше 200 грн за приварку мотлоху до мотлоха (при мінімальній вартості нової труби 400) мене жаба задавила тому я навіть не заїзджав до них. Що мені подобається в 99 - кліренс - заїхавши на цеглину під неї можна сміло залізти і ковиряти щось)))) так я підв'язав на провід гусака і поїхав далі до Тещі... Там згрузив картофан, годинку перепочив, і попер на Київ (400 км) Далі вранці на роботу, з роботи вискочив раніше, щоб з магазу забрати вихлопну і гов її інсталити. Нову трубу заінсталив сьогодні 18.09.2017, 121 598 км. Кста, нова новою, а її все одно прийшлось різанути та заварити. Нажаль не зафотав, різав трубу гусака ближче до банки, чуть підгинав його вниз і заварювали. Робив це із-за того, що при інсталі між гусаком та днищем авто навіть палець не пролазив = на ямках тарабанила б. їдучи додому кайфував від тишини. В звукові "прямотока" все таки є якийсь кайф. але бліна, не на дальняк! за 400 км в мене вже починага гудіти голова. Для себе зробив один висновок - вихлопну можна підварювати тільки один раз. Якщо після цього почала знову підперджувати - однозначно в утіль, бо після підварки вдруге, все одно її порве в іншому підгнившому місці. Нова труба якась Muffler (ніколи не чув). Разом з 3-ма новими резинками якраз обійшлась мені в 400 грн (знову таки питання резонності підварки). Изменено 18 сентября, 2017 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 19 сентября, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 сентября, 2017 Я як свою систему підладнаю, то прокачування тебе. Реально на саабовському прямотоці тишина як на столі. Кажуть калібровська банка ще тихіша ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти