21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

Всім привіт! Сьогодні займаюсь багажником... хочу обезшумити дно під запаскою, замінити торсіони та встановити освітлення в багажнику. Також збираюсь в трохи далеку дорогу (біля 600-700 км), робив загальний огляд, в тому числі заміненого 100 км назад реміня ГРМ... ситуація дивна... ремінь ніде не підтирає, все ок, однак він на шестернях знаходиться ближче що двигуна. особливо це замітно на помпі... завів авто, подивився як він бігає... на помпі час від часу ледь ледь зміщується... для наглядності зняв відео, спочатку на холостих, потім 2500, потім 3000 обертів... в принципі за тих 100 км, двигун розкручував і до 4500, однак все ж таки підскажіть на скільки це критично?

І ще, хто катається на шинах 185/60 R14, який тиск тримаєте в них? в мене зараз 2.1-2.2 і виглядають наче підспущені....

Изображение

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

Я также совсем недавно заменил ремень и ситуация такая-же - ремень стал ближе к двигателю, но пока затираний видимых нет. Думаю что виной всему ролик или шпилька под него, которую хочу заменить кстати скоро.

Таже хотел добавить по поводу дверей, а точнее их замка. Полгода назад ставил себе музыку и зашумил все двери и поставил также евроручки. Так вот, с водительской дверью было тоже самое - не хотела закрывать с сиги и все. Три часа я мучался и ничего не смог сделать, тупо не дотягивала и все. Так как было уже поздно, ушел спать. Утром пришел в гараж, взял брелок, нажал и она закрылась и по сей день все закрывается. В чем была причина понятия не имею...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І ще, хто катається на шинах 185/60 R14, який тиск тримаєте в них? в мене зараз 2.1-2.2 і виглядають наче підспущені....

Давление нормальное.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сколько у меня на пятнахе терло тот ремень, поменял всё, и помпу, и ролики...

В конечном итоге забил...

И менял ремень вместе с маслом, каждые 9-10 тис км, ну а ролик как положено.

За 9к км ремень стирало на +-3 мм.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дуже вдячний за поради, значиться шини та ремінь трогати не буду...

За сьогодні було зроблено не багато... а саме 1. примірка універсальних бризговиків (задні приміряв трохи раніше, сьогодні знімав), 2. заміна торсіонів кришки багажника, 3. освітлення багажника, 4. часткова віброізоляція "кармана" запаски.

По порядку

Бризговики... Щоб не збрехати, років чотири стоять бризговики Sparco... І в принципі свою функцію вони виконують на ура. Вони широкі, передні встановлені достатньо низько, задні також нижче стока... Встановив їх, так як одного разу замітив на порозі та передніх дверках якісь "соплі"... а то була смола... частина тоді відмилась, частина так і залишилась :angry: ... правда якщо не придивлятись то їх і не замітно...

Вертаючись до бризговиків, значить, з задачами, для чого придумали бризговики, мої поточні спарко справляються на всі 150% окрім однієї - естетичної...

Отож подумав трохи і для експерименту придбав універсальні передні та задні бризговики.

Один задній, трошки підрізавши йому кромку, вцепив поверх кожуха... получилось так:

Изображение

Изображение

В дні тої дуги вирізав отвір, щоб всяка кака, яка там назбирається, стікала...

В порівнянні з спарко виглядяють якось "підстріляно"... короткі... правда авто без навантаження та не занижене (чого поки не збираюсь робити). Ну і ці бризговики будутьь менше ловити вологи та бруду з під колес. З врахуванням цього ці універсальні будуть лише на літній варіант, не люблю як мене забризкують, і сам не буду таким займатись.

Ну а з передніми взагалі печаль... вони занадто вузькі... якщо іх монтувати під кожух впритул до крила, то кожух буде виступати на сантиметрів 2... а якщо кріпити в рівень з кожухом то получається ще більш не естетично як із спарко...

До речі про приспущений вигляд колес, на фото видно...

Изображение

в загальному вирішив поки кататись з тим що маю, поки не знайду норм варіант....

Тепер про торсіони кришки багажника... В 99 стоять два Z-образні прута під акустичною полкою, які працюють на скручування від скоб кришки багажника. Мої стокові торсіони (за 9 років) вже були в максимально вижатому положенні (їх там три) і кришка підіймалась лише на сантиметрів 20... останній рік мене постійно виручала стокова щітка дворніка з лобового...

Довго думав над встановленням газових упорів... Зараз маю три газових упори, два з ниви і один з хз чого))) (підбирав по довжині та найменшому зусиллі). Десь рік назад випродував один із варіантів встановлення газового упору - горизонтальний, той що найпростіше реалізувати на 15-ці. Один кінець упора кріпиться до кронштейна спинки сидіння, другий - до скоби кришки багажника. Для проби встановив лише один, з лівої сторони. Як виявилось газовий упор з ниви достатньо потужний, і він так виштовхував кришку, що я отримав постійно припіднятий лівий кут кришки, що ближче до скла... Про встановлення другого і мови йти не могло... Потім побачив в бортовику тов. Palchik'а гарну реалізацію газових упорів - приварити петлі знизу в точці переходу арки в підлогу, до якої буде кріпитись газовий упор. Верхня точка кріплення вибирається на скобі кришки багажника по місцю. В такому випадку получається, що при закритій кришці, скоби як би дотягуються, а при відкритій, вижимаються... І зупиняла мене тільки відсутність зварочного апарата або друзів, у котрих він є... Так я і грався з підставлянням щітки, до моменту, коли пробував встановити толкову акустичну полку, яку придбав у Володимира. Знявши свою полку отримав повний доступ до торсіонів, тоді то я їх зняв і спробував викрутити в іншу сторону. І вони таки викрутились :ph34r: Смію завірити, на Вірастюка я не схожий)) Так я і зрозумів, що моїм торсіонам дорога на звалище... Замовив в Антона нові і сьогодні їх монтував. На фото зліва нові, справа старі.

Изображение

Вже з вигляду зрозуміло що старі вигнутіші, а спробувавши їх на крутіння зрозуміло що і метал вже втомився... старі знялись легко, а от нові поставити було не так просто... декілька раз достатньо міцно отримав від злетівшого кінця торсіона по руці, так як не хотів розбити або поцарапати заднє скло... але все ж таки вони стали. Запас міцності є нормальний... в кожного торсіона три положення, так той що підіймає ліву скобу - на першому положенні, той що праву - на другому... і кришка тримаються гуд! :good: Фото спецом не робив, але кришку, яка тримається сама :lol: ви побачите в звіті про встановлення освітлення багажника.... :rolleyes:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Освітленя багажника...

Перші думки на цей рахунок з'явились минулого літа, коли йшли приготування до весілля і час від часу приходилось завантажуватись/розвантажуватись вночі або в сутінках. В 99 в нижній балці рами скла є "віконце" під плафончик, по розмірах схожий на фонарь освітлення номерного знаку. Однак придбавщи такий я розчарувався, "віконце" менше за розміром... більше я і не шукав того плафончика, так як в будь-якому випадку світла з нього буде як з козла молока... В декількох людей бачив варіанти застосування світлодіодної стрічки... На роботі мені пощастило дістати таку стрічку for free. А далі інстал...)

Тепер про підключення. Постійний "+" я кинув ще тоді, як шумив кришу, від салонного плафону. в багажнику є концевик сигналки, однак по-перше він галімо встановлений (час від часу підгинається шток і треба міняти концевик), по-друге при відкритті дверей разом з плафоном буде включатись освітлення багажнику... вирішив робити через окремий концевик. Додатково вирішив "+" кинути через мікрик, щоб коли вдень відкриваєш багажник без лишньої необхідності не садити акум...

Тепер про кінцевики... не пам'ятаю де, але десь на просторах інету я натрапив на гарну ідею... концевик вкрутити в кожух петель кришки багажника... він використовував концевик з тросика повітряної заслонки, в мене таких не було. Однак в наявності були якісь цікаві концевики дверей - фото 1 (брав в Антона в формулюванні "мені треба щось краще чим стокові")...

Отже в кожусі петлі кришки багажника є два отвори діаметром приблизно 8 мм. З концевика знімаємо пильник, шток концевика обро***ємо напильником до потрібного діаметру, встановлюємо, відмічуємо місця для сверління і робимо отвори під шурупчики... Шурупи бав самі маленькі, щоб не вприрались в петлю кришки багажника навіть їх підпилював додатково. Встановив, встановив акустичну полку, подивився чи ніде нічого не заважає, зняв полку, розмібрав, місця сверління змазав антікором, що лишився після встановлення активної антени бланкпут і вже фінішно все змонтував.

Тут в мені захотілось викинути кінцевик, що поставили для сиги і змонтувати по такому ж принципу кінцевик з іншої сторони. Та і, як на мене логічно - рівномірне навантаження від двох однакових кінцевиків на петлі кришки багажника)))) Ще трохи ігрищ і все готово. Жалію тільки що не підстелив щось, з штатного карпету важко випилососити стружку металу...

вертаємось до освітлення, сверлиться додатковий отвір діаметром 6мм для мікріка, що буде розривати "+". Далі примірка, обрізка проводів, пайка, обжимка, ізолювання і приклеювання стрічки... Клеїв на чорний двосторонній скотч товщиною десь 0,5 мм, виробника не знаю, але скотч толковий. Результатом дуже задоволений. Вночі світить взагалі "агонь". Після перепочинку клеїв вібру в "кармані" запаски до 23, так ніякого додаткового освітлення мені не треба було (далі буде фотозвіт - оціните).

Тепер по порядку:

концевик:

Изображение

Изображение

Кожух петлі кришки багажника (місце монтажу) з старим концевиком

Изображение

Примірка

Изображение

вигляд з середини

Изображение

Перевірка з встановленою акуст полкою (розжатий і зжатий стан)

Изображение

Изображение

антикорозійна паста

Изображение

мікрік та світлодіодна стрічка

Изображение

Изображение

ось так світить

Изображение

Изображение

Відео спрацювання. З нього зрозуміло, що кришку достатньо підняти буквально на сантиметр і кінцевик вже віджатий, що добре як і для сиги так і для освітлення.

Тепер про шумку "карману" запаски.

З "задніци" в мене наразі обезшумлені тільки арки колес. Ще була обезшумлена кришка багажника, але я і вібру і шумку з тої кришки здер, а то кришка і так по горбу пару раз давала, а чим важча, тим "приємніше")))

В авто все, що робилось по обезшумці, робилось з використанням матеріалів Шумоф (не реклама, просто я їх один раз спробував і мені сподобалось, тим паче що це вродь український виробник).

І от добираюсь я до того що в мене осталось після дверей і..., як це сказати... був дуже здивований, так як з вібри в мене є Шумофф М2 і то три листочка... а от шумки П4 вистачить з головою... дивно якось, адже коли купував то думав що саме шумки не вистачить... згадав, що десь має валятись приблизно 2/3 листа якогось Ультімейта (купував на пробу, щоб в майбутньому закривати великі технологічні отвори в дверях, однак протестувавши на кришці багажника, відкинув цю вібру). Ітого в мене получилась Ультімейто-Шумофф або Шумофф-Ультімейт віброізоляція днища... і то не повна... залишилась половина стінок... що ж тоді буде до наступного разу, завтра ще поклею поверх закінченого слою вібри Шумофф П4 і поки все, в майбутньому доклею вібру і дошумлю. Листок сток вібри на дні трохи покулупав (а колупатись він геть нехоче), подивився що під ним все ок і поклеїв нову вібру поверх. Спецом залишив "вінконце" для повторювача він коду, якого в мене там відродясь не було, але вирішив залишити, авось якийсь бравий ДАІшник скаже, що я спецом його заклеїв, ще почне там колупатись... :ph34r:

Сток шумку підлоги багажника поки вирішив не викидати, можливо і взагалі її лишу, ще не знаю...

Фото зробив лише по завершенню. Ось так воно зараз виглядає і ось так освітлюється тепер багажник та кришка багажника тримається сама B) ...

Передивився ще раз фото і зрозумів що вспишка фотоапарата "запорола" можливість оцінки освітлення багажника, завтра постараюсь зробити норм фото

Изображение

Изображение

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сьогодні робота рухалась поволі, нікуди не поспішаючи...

Спочатку наклеїв шумку поверх закінченої частин віброізоляції під запаскою. Остальне потім, так як вібри під рукою більше не маю...

Изображение

Потім встановлення назад акустичної полки... якби не реміні, все було б дуже швидко, а так... в загальному все зібравши, вирішив приміряти одну цікаву річ) В Aleksandr_m купив кронштейн для встановлення замка від калини в кришку багажника 99, за що йому вдячний! Я так розумію, він виготовив декілька таких кроштейнів із-за мене та Mustang-1991 :)

Через 30 хв, сток замок та відповідна частина були зняті, а на їх місці змонтовані калинозамок з відповідною частиною та кронштейном. Отвори в відповідній частині треба трішки розсверлити вліво та вправо, буквально на міліметр. Стало все гарно, для регулювання по висоті підкладав між кронштейном та замком шайби. При цьому замку штатна кнопка працювати не буде, але це не біда, можливо навіть позитив. Залишилось придумати як до тоненької прямокутної тяги прикріпити актуатор... в будь-якому випадку це питання може чекати... За якість фото так відео не бийте, лежав в багажнику з ліхтариком (при закритій кришці багажника підсвітка то не праюцює) та і фотик якийсь чутливий до звуків... На довжину гвинтів не звертайте уваги, це "примірочні" :)

Изображение

Изображение

Далі бистренько все перекинув назад вернувши сток.

Потім наводив дрібний марафєт, тобто порядок в авто, :rolleyes: і подумав, а давай прогрію машину, виїду на вулицю... Після спроби стартера крутнути двугун навіть магнітола потухла (а вона в мене напряму від акума)... Як виявилось, за два дні проведених в гаражі з прослуховуванням музики та постійно працюючою вчора підсвіткою багажника, я геть посадив акум... Отож акум був знятий та поставлений на зарядку...

Після зарадки все таки виїхав на вулицю...

Дещо наклеїв на заднє скло :rolleyes: ... авто загальним планом не фотографував, так як сильно брудне, але після мийки обов'язково сфотаю.

Изображение

І ще одна фотка, як і обіцяв в попередньому пості, фото підсвітки багажника без вспишки фотика.

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так а почему калинозамок снял? Там и концевик есть,и срабатывает как только открываешь)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так а почему калинозамок снял? Там и концевик есть,и срабатывает как только открываешь)

Зняв, бо не проклав ще проводку під кнопку, та і зараз немає часу нею займатись... а з колинозамком штатна кнопка на кришці багажника не працює... от і вирішив повернутись тимчасово на сток....
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І ще одна фотка, як і обіцяв в попередньому пості, фото підсвітки багажника без вспишки фотика.

Надо еще ворсовую обивку багажника.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти