21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

Надо еще ворсовую обивку багажника.

Так, я думав над цим, думаю спробувати в майбутньому обклеїти карпетом, але це поки не в пріоритеті... В пріоритеті доїхати до Києва та встановити ГБО.

Зараз знаходжусь в Хмельницькій обл., в Тещі, проїхав від дому 250 км. Сьогодні оглянув ремінь ГРМ. Почало його під'їдати... З'їло десь міліметр чи півтора з зовнішньої сторони. Під'їдає по ходу ролик... Строьмно, завтра їхати ще кілометрів 400... В мене то недавно зняті і ремішок і ролик є, але якщо в дорозі стану, то хз чи зможу сам замінити... Задумуюсь придбати шестерні розподільчого та колінвала... Помпа була вродь нормальною... в розстрояних почуттях я... пробігу і 30 тищ немає, а заміна реміня проблемна....

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

Так, я думав над цим, думаю спробувати в майбутньому обклеїти карпетом, але це поки не в пріоритеті...

Зачем? Есть готовые комплекты ворсовой обивки.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Зачем? Есть готовые комплекты ворсовой обивки.

Думав зекономити :rolleyes: , все як завжди, економимо на сірниках, а серйозні речі купую не дешеві... :ph34r:
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я кстати еще игрался с подгибанием шпильки ролика дабы вывести его.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дякую, Халк, за поради! Зараз разом з авто знаходжусь в Києві, поки ще толком не маю знайомих ні майстрів ні гаражів... у зв'язку з чим і боюсь "перерегнути палку" і отримати погано транспортабельне авто...

Як їхав, із-за ремішка, старався більше 2500 не крутити, відповідно сунувся 80-90 км/год... По приїзду зробив фото реміня, це його поточний стан, стільки з'їло за приблизно 570-600 км... (сорі за якість, фото з телефону, однак думаю зрозуміло з якої сторони і скільки з'їло)

Изображение

Ну і обіцяні поточні фото авто після мийки.

Изображение

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дякую, Халк, за поради! Зараз разом з авто знаходжусь в Києві, поки ще толком не маю знайомих ні майстрів ні гаражів... у зв'язку з чим і боюсь "перерегнути палку" і отримати погано транспортабельне авто...

Як їхав, із-за ремішка, старався більше 2500 не крутити, відповідно сунувся 80-90 км/год... По приїзду зробив фото реміня, це його поточний стан, стільки з'їло за приблизно 570-600 км... (сорі за якість, фото з телефону, однак думаю зрозуміло з якої сторони і скільки з'їло)

Изображение

Ну і обіцяні поточні фото авто після мийки.

Изображение

Изображение

Машинка просто ляля)

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так же само жрал, 100%.

Об ролик хавает...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так же само жрал, 100%.

Об ролик хавает...

І що з такими симптомами можна до 10 тищ накатувати? І на скільки обертів при такому стані речей можна крутити двигун?

Якось вилікував?

Можливо хтось порадить хорошого майстра в районі м. Нивки, щоб вилікувати цю проблему (нові шківи розподільчого та колінвала, шпилька ролика та ремінь мають бути завтра-післязавтра)...

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І що з такими симптомами можна до 10 тищ накатувати? І на скільки обертів при такому стані речей можна крутити двигун?

Якось вилікував?

Можливо хтось порадить хорошого майстра в районі м. Нивки, щоб вилікувати цю проблему (нові шківи розподільчого та колінвала, шпилька ролика та ремінь мають бути завтра-післязавтра)...

Оце подивися і зрозумів, що в мене таке також постійно і ремінь бігає дуже багато (50-70 тисяч) без проблем. Так що якщо проблему не вирішеш, то не парся дуже.

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Привет. Была такая же проблема. Решилась как раз заменой ролика, шестерни коленвала и распредвала. теперь стоит на краю шестерни ближе к лонжерону, но ничего не подъедает. А на подъеденном ремне катался порядка 25 тыс. и двигатель очень часто крутил до 4500 тыс. об., ремень не порвало. Удачи в решении проблемы.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти