21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

А по настройке - имхо - потрать время, размерись с ПО и методами настройки, сделай или купи шнурок(160грн) и донастрой сам(если ноут есть конечно). Просто как говорит практика, если настраивать в идеал - то тока самому, настройщики задолбятся настравить а ты устанеш к ним кататься.

+100500! Это идеальный вариант! Сам собираюсь шнурок прикупить и сделать тонкую настройку "под себя"

подумав подумав і вирішив прошурфувати цю тему в неті... поки толкового нічого не знайшов окрім офіційного сайту виробника... http://www.ac.com.pl/ru/ там вродь є інструкції і необхідний софт, але ще з ними не сильно знайомився. Скачав інструкцію, подивився схему підключення ГБО, номенклатури того кабелька що до ноута також немає, може підскаже хто як він називається (хочу подивитись вартість на них)... чи краще блюпуп інтерфейс?

І ще, то схемі з оф сайту замітив що є два клапани: 1.газовий клапан, 2. електроклапан на балоні. Газовий клапан (на скільки я розумію) знаходиться десь біля редуктора. А от електроклапан на балоні в мене відсутній (в будь-якому разі від мозгів до балона кабелю на нього немає)... це сильно хрін ово? :ph34r:

дату не ставили еще?)

нікаму нєскажу :pardon: то сєкрєт :ph34r::lol: :lol:
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

подумав подумав і вирішив прошурфувати цю тему в неті... поки толкового нічого не знайшов окрім офіційного сайту виробника... http://www.ac.com.pl/ru/ там вродь є інструкції і необхідний софт, але ще з ними не сильно знайомився. Скачав інструкцію, подивився схему підключення ГБО, номенклатури того кабелька що до ноута також немає, може підскаже хто як він називається (хочу подивитись вартість на них)... чи краще блюпуп інтерфейс?

І ще, то схемі з оф сайту замітив що є два клапани: 1.газовий клапан, 2. електроклапан на балоні. Газовий клапан (на скільки я розумію) знаходиться десь біля редуктора. А от електроклапан на балоні в мене відсутній (в будь-якому разі від мозгів до балона кабелю на нього немає)... це сильно хрін ово? :ph34r:

нікаму нєскажу :pardon: то сєкрєт :ph34r::lol: :lol:

На мультике клапана у тебя нет т.к. редко кто у нас на ВАЗы ставит европейского класса мульты. 700грн.

Поэтому ты его и не нашел.

По европейским меркам тот мульт что у тебя - хреново и недопустимо. По нашим меркам если мульт класса А(как у тебя) то это нормально и хорошо.

Я бы незаморачивался.

ПО и инстр с оф сайта.

Шнурок - например вот : http://vagcom.com.ua/gbo-adaptery/ (Там и драйвера и ПО кстати есть :) )

Любые автозапчасти ВАЗ, ШЕВРОЛЕ, Ланос, KIA, Хюндай, Черри по оптовым ценам для клуба.

095-495-01-23. Иван. (или в личку) Наш сайт с картинками и ценами: ZVIR-AVTO.COM.UA

073-483-47-87.

Автозапчасти ВАЗ по оптовым ценам для клуба

ГБО - Евро4. Продажа, консультация, установка. Для клуба льготная доставка!

Адаптер салонного фильтра на 2108-99, 2115. (Адаптер + уг.фильтр = 225+115 = 340грн, Ставим фильтр салона от 2110 на Самару. Всегда в наличии.)

СВЕТОДИОДНЫЙ модуль в ПЛАФОН салонного освещения 2108-99,15

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
http://gazmap.ru/forum/index.php?PHPSESSID...36f6174897& - вот форум по газу, там много интересного.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я подключился дешевле, купил TTL преобразователь MAX 232 с питанием от COM порта, который обошелся в 46,5 грн с доставкой. Ну и пререходник usb com "за так" подогнали))) С паяльником работы на 10 минут. Разместил платку рядом с родным разъемом диагностики под крышкой. Подключаюсь сидя в машине. Удобно короче!

Изменено пользователем sashagl
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

Давно нічого не писав...

Станом на сьогодні на газу вже накат майже 3000 км... негативних признаків, окрім меншої тяги на низах, поки не замічено. За порадами Звіра та Тохи777 на минулому тижні придбав собі кабельок для підкориговування налаштувань ГБО, правда ще не дійшли руки до його застосування.

Тепер про приємні та не приємні моменти, що не пов'язані з газовим обладнанням.

1. Ура, був заміненний антифриз. Вперше за 9 років. Печалька тільки із-за вартості. Штука в тому, що новий антифриз купив концентрат Liqui Moly KFS 2000 G11, 4 банки по 1 л. по вартості получилось трохи більше 450 грн. 4 л. дистильованої води ну нехай ще 20 грн.... і саме головне - краники зливу ОЖ, будь вони неладні. Штука в тому, що при повністю закритому, до упора закрученому кранику, що в блоці двигуна, він повністю пропускав антифриз... текло як з відкритого... от тільки я це побачив коли були залиті 4 літри антифризу і 4 літри дистиляту. Тоді і подумав щось забагато і давай дивитись що воно та як... от так вилилось 450 грн на підлогу... куча мату і проклинань в сторону кранику... в чому його брак так і не зрозуміло, з вигляду та принципу його роботи має бути все ок. Краники з матом в сміття, і бігом в магаз (поки не закрився) за антифризом.... В магазі було лише щось невідоме мені українського виробництва Velnord ТОСОЛ А40М СТАБИЛ (остання позиція в їх списку http://velnord.ua/ohlajdayshie_jidkosti.html ) (не реклама). Це вже готова рідина. Щодо якості - хз, ніколи про таку штуку не чув і якось не довіряю їй. Чомусь я думаю, що перед зимою буду знову міняти. В общому, хто таке чудо в себе використовував, відгукніться, міняти його чи ні?

2. Іздив по роботі по "окресностях" м. Бориспіль. Трішки сів на пузо, а точніше на правий ричаг. Була підігнута шайба сайлентблока і трохи пішла геометрія... По результатах розвалу-зходження передні колеса стали трішки косолапити... 180 грн і все ок. При чому навіть супер ок. По ходу на попередньому розвалі сходження мені надто сильно зажали рульову рейку. Зараз кермо крутиться легко і люфту вродь немає. В общому задоволений.

3. Вода. Після того як авто постояло під роботою під дощем, в багажнику з'явилось трішки води... просочилось десь з сторони кріплення петлі багажника в салоні. Поки грішу на ущільнювач заднього скла (його мені знімали коли тонували). Позаглядав, де міг стоковий незагустаючий герметик попіддавлював (в місцях де не щільно приставав)... Дощу з того разу не було, тому чекаю наступного, буду спостерігати що та як. До того всього відвалився в мене мій додатковий стоп, хоча ще пів року назад його зубами треба було відгризати... Думаю що на сонці двосторонній скотч став просто прокладкою а не скотчом. Отже є ідея всю попу авто розібрати і подивитись звідки ж та вода появляється.... Дружині ця ідея не сильно сподобалась (адже це все буде в нас в квартирі зберігатись)... ну а що ж поробиш)))

4. Замінив високовольтні провода. Були в мене підозри на провали запалювання. Для заспокоєння душі, вирішив замінити ВВ провода. Бачив люди ро***ть собі від ЗІЛа чи ГАЗона, в майбутньому напевне також собі зроблю так, а зараз завдяки Антону (спасибі йому), маю Тесла ВВ провода з силіконовою ізоляцією і іншими "завлєкухами" )) Старі зняв, нові поставив. Різниця на слух не відчулась, хоча якщо раніше я час від часу подумував що щось на гарячу двигун не рівно працює, то за останній тиждень таких думок в мене не було.

Цікава "фішка"... на конекторі ВВ провода для 3-го циліндра з сторони котушки була корозія... весь зелений (фото потім зкину)... думаю десь на вихідних повністю зняти котушку і подивитись, чи не лишилось її там...

Маю орієнтовні заміри витрати газу... Орієнтовні, тому що якось постійно потрапляє змішаний цикл... в одному більше міського, в другому траси... по місту получається десь 9 л/100, по трасі з середньою швидкістю 110-120 - 8л/100. З одної сторони вродь як мало б бути менше, але мене й так задовільняє повністю. Думаю що така витрата із-за ширини моїх шин. Зараз 185. Старі були 165.

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

За порадами Звіра та Тохи777 на минулому тижні придбав собі кабельок для підкориговування налаштувань ГБО, правда ще не дійшли руки до його застосування.

Как попробуешь, отпишешься. А то у меня самого руки не доходят заказать и попробовать настроить под себя. Кстати, заказывал здесь на форуме или где?

при повністю закритому, до упора закрученому кранику, що в блоці двигуна, він повністю пропускав антифриз... текло як з відкритого...

У меня до сих пор стоят заводские пробки. Не доверяю я этим краникам. Всё равно сливается ОЖ редко. так что можно и без них обойтись.

По ходу на попередньому розвалі сходження мені надто сильно зажали рульову рейку. Зараз кермо крутиться легко і люфту вродь немає. В общому задоволений.

Купи себе ключ для подтяжки рейки и в любой момент сам сможешь подтянуть её так, как тебе удобно. Он стоит гривен 15-20.

До того всього відвалився в мене мій додатковий стоп, хоча ще пів року назад його зубами треба було відгризати... Думаю що на сонці двосторонній скотч став просто прокладкою а не скотчом.

Будешь клеить стоп, используй скотч 3М, лучше него я ещё не встречал. И обезжирь хорошенько места, где будет скотч.

Маю орієнтовні заміри витрати газу... Орієнтовні, тому що якось постійно потрапляє змішаний цикл... в одному більше міського, в другому траси... по місту получається десь 9 л/100, по трасі з середньою швидкістю 110-120 - 8л/100. З одної сторони вродь як мало б бути менше, але мене й так задовільняє повністю. Думаю що така витрата із-за ширини моїх шин. Зараз 185. Старі були 165.

Отличный расход. У меня шины тоже 185, двиг 16 клапанный, расход по трассе 8,5, по городу от 9,3 до 10. Причём стиль езды не меняется. Грешу на качество газа.

Кстати, по поводу тосола, если он заводской, то есть соответствует всем требованиям и ГОСТу, то он нормально будет работать.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Как попробуешь, отпишешься. А то у меня самого руки не доходят заказать и попробовать настроить под себя. Кстати, заказывал здесь на форуме или где?

Звісно відпишусь ;)

Шнурок купував по ссилці, що дав Звір.

Скажу так, або я лінивий або шукати толком такі кабелькі не вмію :) ну не видавав мені гугл ніяких толковихх інет магазів)

Єдине треба звертати увагу, що там різні шнурки під різні мозги, брав під свій Стаг4...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Також цікаво, тому що дожив мій ДТ Газ і при настройці просто вирубився і не ввімкнувся більше. Почувши вартість ремонту було прийнято рішення нарешті перейти на СТАГ. Уже неділю як катаюсь на СТАГ. Одні позитивні емоції :yahoo: :yahoo: :yahoo:

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

С открытием! По поводу крышки багажника мы недавно баловались на работе и ставили знакомому на пятнашку, так вот нужно ставить обязательно 2 пневмоупора! В нете есть много вариантов и с одним, но конструкция очень хлипкая получается(крепится одним концом к середине крышки багажника, вторым к панели заднего стекла, так вот при закрывании/открывании бедную панель аж выгибает). Самый на мой взгляд удачный вариант - это крепления к петлям крышки багажника, другим концом к выступам около упоров для спинок сиденья, нужно просверлить будет в них отверстия. В общем вот правильная ссылка http://www.drive2.ru/l/1264933/ , единственно что, не у всех нужно регулировать потом крышку багажника. Дерзай и все обязательно получится :good:

Не забудте предупредить человека о том, что каждый газовый упор давит на крышку с силой 30 - 40 килограмм, что есть много.

Просто никогда не видел сообщений типа а вот через год такой фигни.

предлагаю вариант проще и менее гемаройный, оставляешь торсионы и на петли крышки багажника ставишь 2 мебельных газовых упора по 12 кг. У меня стоит 1 на 8 кг, крышку держит на ура

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

+1 ко всем сообщениям выше. У меня тоже такое было, помогло заменой шестерни коленвала и распредвала.

Меняй сначала ролик (так как уже заказан), потом все шестерни (коленвала, распредвала), если не поможет смотри в сторона помпы (тоже может быть кривая). Должно помочь!

Вопрос с кривой шпилькой ролика - я б отбросил, так как, если она была б даже немного кривая, то при затяжке гайки ролика, она становится строго перпендикулярно (относительно плоскости ГБЦ).

Не согласен.

была та же проблемма, за 200 - 300 КМ сжирало 5 мм ремня.

поменяли все, не помогло

Вылечил сам пивом.

Рецепт след

Покупаешь баночное пиво (по своему вкусу)

Пиво нам не нужно, но выкидывать вкусняшку не айс, посему ее употре***ем.

берем банку пива, из нее вырезаем полумесяцы, мне понадобилось аж 4-ре.

В твоем случае нужно подкладывать со стороны морды машины и этот перекос шайбы дает правильное положение ремня.

Я делал так

положил один полумесяц, натянул ремень. запомнил его положение.

Запустил двигатель, и прогазовывая из-под капота, смотрел что бы ремень не уходил, газовал до упора

и таким образом остановил ремешок, уже проехал на нем 10 тыкм, и он на месте стоит

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти