emigrant-l 165 Опубликовано 31 июля, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 31 июля, 2014 (изменено) Вот это цены на подкрас царапиныя бы искал ли бо других малеров, ну а если нет доверия другим, то взять коректор и подкрасить самому, будет точно так же как это сделают маляры, только в 6-раз дешевлещо маємо те маємо... в Києві ціни 100 - 150 долл за деталь.мені рекомендували заїхати ще до одних малярів на вул. Туполєва, заїду до них, поговоримо, але судячи з телефонної розмови, вони хочуть з мене зняти 400$ (знову таки по 100 за деталь)... навіть не знаю... звісно, допустимо, в м.Луцьк, буде дешевше, але це як мінімум треба на два дні авто там залишати (поки пофарбують, поки НОРМ висохне + полірування = мінімум 2 дні)... а авто використовується кожний день.... якось тепер навіть важко уявити, як це кожного дня їздити не за кермом.... Изменено 31 июля, 2014 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 1 августа, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 августа, 2014 (изменено) що маємо те маємо... в Києві ціни 100 - 150 долл за деталь.мені рекомендували заїхати ще до одних малярів на вул. Туполєва, заїду до них, поговоримо, але судячи з телефонної розмови, вони хочуть з мене зняти 400$ (знову таки по 100 за деталь)... навіть не знаю... звісно, допустимо, в м.Луцьк, буде дешевше, але це як мінімум треба на два дні авто там залишати (поки пофарбують, поки НОРМ висохне + полірування = мінімум 2 дні)... а авто використовується кожний день.... якось тепер навіть важко уявити, як це кожного дня їздити не за кермом....Мій маляр робить по 100 зелених США за деталь, однак по курсу 8. Правда і черга зараз у нього більш ніж на місяць Изменено 1 августа, 2014 пользователем Mustang-1991 ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 6 сентября, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 6 сентября, 2014 (изменено) Всім привіт! Щось давно не писав, ніяк руки не доходили. З минулих записів в мене наступні зміни:15.08 на одометрі ~36800 - заробили мені царапину на лівому борту. 17.08 на одометрі 36871 - трохи долив гальмівної (під самий "max", а то при різкому гальмуванні загорався чек гальмів) та відремонтував попільничку.18.08 на одометрі 36922 - перше газове ТО, поміняли всі фільтра, до прошивки не лізли... 20.08 на одометрі 36986 - заїхав відрегулювати зазори клапанів. Вирішив на всяк випадок, виявилось, що не дарма, трохи підрегулювали. Також зробив розвал.Царапину лікували кісточковим ремонтом. Де до грунту, трохи затерли, тоненьким пензликом нанесли в декілька шарів суміш фарби та лаку. Так їздив три дні, щоб підсохло добре. Далі знову затерли і заполірували. Получилось як на мене дуже добре (по відношенню до того, що було). Полосочку трішки видно і то зблизька, корозія братись не буде (що є головне) ну і грошей не багато витратив (робив в друзів друга )... Вартувало це мені пачки кави та 100 грн (фарба моя). Фотки зроблю чуть пізніше, покажу як зробили.По гальмівній, давно задавався питанням, чому, якщо десь різко затормозити загорається в мене чек тормозної. Виявилось, що просто потрібно гальмівної рідини трошки долити і все буде ок. (видно із-за інерції гальмівна "збиралась" в початку бачка і поплавок сильно опускався).По попільничці вирішив розписати, авось в когось буде також трабл В мене висока панель... Я не палю Попільничка мені до одного місця, нею ніхто не користується (якщо я не палю, то ніхто в мене в авто цього робити не буде) )) Але якось в одній із дальніх поїздок ми з дружиною наминали вишні чи черешні і кісточки зкидали саме в ту попільничку... і от, на одній із заправок, коли я витряхував ті кісточки (а вон зарази поприліпали), я і не замітив як витряхнув стопорну пластину... після цього попільничка на свому місці не тримається... тобто не так, на рівній дорозі тримається, а як починаютсья будь-які ямки - вона сама виїзжає і в кінцці кінців випадає... Довгий час їздив без неї, щоб не надоїдала, та і знайти окремо ту пластину виявилось не так то і легко... Не пам'ятаю нащо, але перебирав всякий хлам. І при цьому знашов відрізок хомута шириною 1 см, який використовував для закріплення "вентиляції" балону ГБО. Тут то і загорілась лампочка )) В общому зробив так як на фото, тепер все нормас)По газовому ТО сказати особливо нічого... просто пройшло 10 тисяч з встановлення. Нарікань на ГБО в мене намає. Навпаки я задоволений. А ще, як я підрахував, що вартість встановлення ГБО вже мені відбилась, - так я геть радий! далі буде йти в "+" По регулюванню клапанів та розвалу-сходженню. Що сказати, на День незалежності їздив в Іллічівськ (під Одесою), от і хотів перед поїздкою бути у всьому абсолютно впевненим. Останній раз перевіряв зазори клапанів при пробізі 25 тис., тобто з того часу пройшло десь 12 тис. км. Додатковим фактором було те, що після встановлення ГБО в мене сопливила прокладка клапанної кришки (при встановленні з одної сторони її відкрутили, бо думали кріпити під ту гайку шину на якій форсунки газові тримаються). От і все відразу було зроблено. Клапани трохи підрегулювали, розвал трохи підрегулювали, - в загальному все ок. )) Изменено 6 сентября, 2014 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 6 сентября, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 6 сентября, 2014 Товариші, потрібна ваша допомога!Давно хотів собі ралізувати камеру заднього вигляду. Камеру купив ще минулого року, моніторчик от недавно приїхав з китаю (у нас в два рази дорожчий ). Так що незабаром інстал!Маю ось таку камеру заднього виглядуАле!!!! Як протягнути провода від камери в салон? трохи поплазувавши і обмацавши всю "попку" моєї 99 під бампером так і не зрозумів яким чином я протягну ці проводи... Хіба що сверлити новий отвір. А мені цього ой як не хочеться... Полазив по драйву, подивився як народ собі ставив парктроніки... нічого толкового не побачив... народ щоб не сверлити отвори, протягував проводи через один з задніх фонарів, один чоловік навіть не робив "приямок", тобто по нижньому контуру фонаря залишалась щілина, що є взагалі нонсенс! Думав, що можливо через дренажні отвори... але складається враження що в мене "подвійне дно". Тобто зсередини є пласмасова заглужка, а заглядаєш вниз - там метал... нічого не розумію... В запасці в мене балон газовий, тому через ті дренажні точно не получиться, до них доступу не маю, хіба балон піднімати.Поки що єдиний отвір який є "прямий" - це той, щерез який заходять і виходять газові магістралі, але його не варіант використовувати, так як балон і так трохи вищий рівня підлоги, а якщо ще зверху буде два проводки, так вони 100% будуть пережиматись або перетиратись з часом від того, що вожу в багажнику.... В загальному, хто собі ставив парктроніки, камери чи будь-що в бампер і протягував проводку в салон, підскажіть, як ви це робили??????!!!! Або які в кого є ідеї? Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Palchik 40 Опубликовано 7 сентября, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 сентября, 2014 Маю ось таку камеру заднього виглядуЭто рамка под номерной знак со встроенной камерой? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 7 сентября, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 7 сентября, 2014 Это рамка под номерной знак со встроенной камерой? Саме так! Кут нахилу камери можна регулювати і фіксувати. Камера видає вже картинку з розміткою (зелена, жовта та червона зони)... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Palchik 40 Опубликовано 7 сентября, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 сентября, 2014 Саме так! Кут нахилу камери можна регулювати і фіксувати. Камера видає вже картинку з розміткою (зелена, жовта та червона зони)...Делай дырку в кузове, провода крепи к жгуту, который идет по полу по левой стороне к торпеде. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 7 сентября, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 7 сентября, 2014 Делай дырку в кузове, провода крепи к жгуту, который идет по полу по левой стороне к торпеде. ех... видно так і буде... по камері... не зміг знайти в хісторі своїх замовлень, але ось така http://www.ebay.com/itm/Car-170-Rear-View-...=item20e5c8165f Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mikeng 27 Опубликовано 7 сентября, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 сентября, 2014 В мене теж камера Краще не сверли дір Дроти перекинув через ущільнювач багажника - трохи підрізав мет основу Буду біля машини - фотну Диски и шины с Польши под заказ Garage sale!!! +38(067)1687302 mikeburian@gmail.com Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 7 сентября, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 7 сентября, 2014 (изменено) В мене теж камераКраще не сверли дірДроти перекинув через ущільнювач багажника - трохи підрізав мет основуБуду біля машини - фотнуо! звісно зачекаю фото! Зроби плс ще фото, де ти монітор розміщував (звісно якщо це не магнітола 2 дін або дзеркало заднього виду з вмонтованим монітором)... І ще, хто як заживлював камеру з моніторчиком? я планую заживити і камеру і моніторчик від ламп заднього ходу, лампи я поставив світлодіодні, тому навантаження буде норм... Изменено 7 сентября, 2014 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти