21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

Дякую за пораду! Руки правда так і не добрались до встановлення... надіюсь на новорічні свята залізу туди...

По роботах по авто:

1. Учора відрегульовані теплові зазори клапанів

2. В понеділок дивним чином перестала закриватись з брелока ліва задня дверка, актуатор не спрацьовує, думаю що є обрив ланцюга, поки їзджу з постійно закритими дверми, думаю розбудесь з цим тоді ж як підключу обігрів сидінь.

По теплових зазорах... коли регулювали, пристуній не був, але от що розповіли мені. на 5 клапані (випуск) для зазору 0,4 поставили шайбу 3 мм... (перед регулюванням зазор був 0,1)... регулювання зазорів поки їздив на бензі не робив, зробив лине раз на 25 тисячах. на 26 тисячі поставив ГБО. З того часу регулювання роблю приблизно кожні 10 тис - в переважній більшості орієнтуюсь по звуку двигуна. Що скажете? хана тому клапану?

Якщо чесно, то я якось трохи вражений... авто 2005 року, накат рідний 46 тис і уже вискочило таке "питання". Можливо це із-за того, що раніше авто більше стояло чим їздило (десь 70% накату - минулі два роки)?

Друзі радять на весну пересідати на іно, нехай і 95-тих років, типу запчастини +/- в тій же вартості (якщо порівнювати якісні ВАЗ та їх звичайні), менше по сервісах буду їздити і в поведінці авто кращі...

Окрему тему якось створювати певно не варто.

Прошу поради, як воно краще? Чи є резон задумуватись над продажем 99 з невеликим пробігом і цілим та без корозії кузовом, докладувати нехай 1000$ і купувати іно 95-их років з (в більшості) наявністю осередків корозії, можливими проблемами авто, власники яких кажуть що все супер-пупер працює, а через 1000 км вискакує капремонт?

Питання в мене піднялось із-за вірогідного в майбутньому ремонту голови, сказали що якщо на продажу то на наступне регулювання можуть зробити бюджетно з торцовкою крлапана, або замовляти порцовку шайби, якщо для себе - то краще зараз знайти голову, її нормально зробити а потім просто перекинути голови місцями.

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

Дякую за пораду! Руки правда так і не добрались до встановлення... надіюсь на новорічні свята залізу туди...

По роботах по авто:

1. Учора відрегульовані теплові зазори клапанів

2. В понеділок дивним чином перестала закриватись з брелока ліва задня дверка, актуатор не спрацьовує, думаю що є обрив ланцюга, поки їзджу з постійно закритими дверми, думаю розбудесь з цим тоді ж як підключу обігрів сидінь.

По теплових зазорах... коли регулювали, пристуній не був, але от що розповіли мені. на 5 клапані (випуск) для зазору 0,4 поставили шайбу 3 мм... (перед регулюванням зазор був 0,1)... регулювання зазорів поки їздив на бензі не робив, зробив лине раз на 25 тисячах. на 26 тисячі поставив ГБО. З того часу регулювання роблю приблизно кожні 10 тис - в переважній більшості орієнтуюсь по звуку двигуна. Що скажете? хана тому клапану?

Якщо чесно, то я якось трохи вражений... авто 2005 року, накат рідний 46 тис і уже вискочило таке "питання". Можливо це із-за того, що раніше авто більше стояло чим їздило (десь 70% накату - минулі два роки)?

Друзі радять на весну пересідати на іно, нехай і 95-тих років, типу запчастини +/- в тій же вартості (якщо порівнювати якісні ВАЗ та їх звичайні), менше по сервісах буду їздити і в поведінці авто кращі...

Окрему тему якось створювати певно не варто.

Прошу поради, як воно краще? Чи є резон задумуватись над продажем 99 з невеликим пробігом і цілим та без корозії кузовом, докладувати нехай 1000$ і купувати іно 95-их років з (в більшості) наявністю осередків корозії, можливими проблемами авто, власники яких кажуть що все супер-пупер працює, а через 1000 км вискакує капремонт?

Питання в мене піднялось із-за вірогідного в майбутньому ремонту голови, сказали що якщо на продажу то на наступне регулювання можуть зробити бюджетно з торцовкою крлапана, або замовляти порцовку шайби, якщо для себе - то краще зараз знайти голову, її нормально зробити а потім просто перекинути голови місцями.

З клапаном у мене було аналогічна історія. Спочатку пропонували торцовку і на базар, однак я відмовився і наспіпне ТО вилилося уже в заміну головки (пробіг був 80 тис. км., а гбо встановлено на 50 тис.).

Ну в мене причина прогорання була в тому, що клапана не регулювалися з заводу, а в тебе ж все нормально і тут на тобі.

Однак, після заміни головки і притирання клапанів машина проїхала 150 тисяч км., що вказує на можливий заводськи брак у твоєму авто (з завода клапана не притираються взагалі).

Тому рекомендую у нормального майстра зробить ремонт головки (можлива заміна сідла) і кататься далі.

В принципі є велика кількість майстрів, які за нормальні гроші тобі зро***ть головку.

А я би ще при цьому зробив портинг каналів та прибрав нерівності в каналах, і вона поїде веселіше.

Изменено пользователем Mustang-1991

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Учора зробив газове ТО №2. На одометры 46660. ГБО стоїть з 27500 (приблизно)... На газу 19000 км. Нарікань на ГБО окрім траблів з ГБЦ (що можливо і не із-за встановлення ГБО) немає.

З клапаном у мене було аналогічна історія. Спочатку пропонували торцовку і на базар, однак я відмовився і наспіпне ТО вилилося уже в заміну головки (пробіг був 80 тис. км., а гбо встановлено на 50 тис.).

Ну в мене причина прогорання була в тому, що клапана не регулювалися з заводу, а в тебе ж все нормально і тут на тобі.

Однак, після заміни головки і притирання клапанів машина проїхала 150 тисяч км., що вказує на можливий заводськи брак у твоєму авто (з завода клапана не притираються взагалі).

Тому рекомендую у нормального майстра зробить ремонт головки (можлива заміна сідла) і кататься далі.

В принципі є велика кількість майстрів, які за нормальні гроші тобі зро***ть головку.

А я би ще при цьому зробив портинг каналів та прибрав нерівності в каналах, і вона поїде веселіше.

Щодо заміни/ремонту авто. Щось мене сильно зацепило... На новорічні свята дороблю хвости (підігрів сідух з перепідключенням підігріву дзеркал + щось на ямках дребезжить під плафоном в потолку) і вже тоді буду рішатись. Можливо виставлю на продаж, щоб розуміти який попит і чи реально зараз продати.

Не можу визначитись із-за багатьох факторів:

1. Дуже дуже ну дуже хочеться своїх квадратних метрів, а відповідно не хочеться витрачати накоплені збереження.

2. На мою думку авто має більше їздити чим ламатись.

3. Їздити хочеться не на табуретці... хоча я і обезшумив, і опори хороші поставив, і амортизатори масляні не дешеві - все одно комфорт нижчий як в старенької іномарки. всі наступні етапи комфортизації мають такий цінник, що точно краще перейти на іно.

4. Згадати якість звичайних запчастин ВАЗ без мата неможливо. Якісні запчастини коштують фактично ті ж гроші що і іномарок віку 15 років.

5. Скільки ж сил та надій вкладено в цю 21099...

І останнє, на іно трошки їздив... на минулій роботі (2011-2012 роки) на мерсі Віто ганялись через всю Україну в Луганськ та Лисичанськ і в брата є лачетті 2013 року. Ну це нові і хороші машини ... тому я якось і "не чухався"... а от на днях друг попросив перегнати його форд мондео 1995 року з Києва в Ірпінь... Ну що сказати, авто десь того ж класу по риночній вартості, важча, в той же час двигун потужніший. По динаміці можливо трішки гірша за мою 99, але ж в ній по паспорту 2 тони). В іншому емоції позитивні, комфорт керування явно кращий. Ремонтує він її рідко... точніше не так, ремонтував її тільки один раз, після купівлі (влітку) і ще перезувався на зиму. по затратах - трішки дорожче за ВАЗ.

В загальному я поки їзджу як є, двилюсь РСТ, авторіа.... вагаюсь, не визначусь на рахунок плану подальших дій...

"Даст Бог день - даст Бог пищу" - тобто настане день, і я точно буду знати лишаюсь я з своїм ВАЗ чи шукаю іно тарантаса.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

Сію-вію посіваю, щастя й радості форумчанам бажаю! :)

Всім привіт і вітання з 2015 роком, Різдвом та всіма новорічними святами!

Вихідні в мене так склались, що багато часу для 99-ки приділити не получилось. Вона мене радує, не ламається) 30.12 по 11.01 проїхались десь на 1,4 тис км (іздив на Волинь та Рівненщину по рідних). Замітив, що Київ-Чоп в Рівненській області в сторону м. Києва (точно не зафіксував але десь на ділянці від м. Рівного і до меж області) в крайньому правому ряду почали з'являтись достстньо глибокі ямки, багато їх поблизу посту ДАЇ. І це при тому що сусідня смуга, як і вся інша траса ідеально рівна. Так що хто буде їхати, майте на увазі.

По авто відновив роботу ЦЗ. Десь після Різдва перестала закриватись з брелока задня права дверка. Ті ж симптоми що і в задньох лівої, які були виправлені декількома постами вище. перегнувся та перебився провід.... Успішно замінений позавчора. Тепер усе гуд!

Найближчим часом (вже 100% заплановано, а то тягнути далі просто нікуди) підключу підігрів сидінь.

Тепер про головне питання, на відсотків 75% вирішив, що буду міняти авто. Зачекаю відповідь від одних людей чи цікавить таке авто їх, дороблю підігрів і тоді вже виставлю на неспішний продаж. Про ремонт ГБЦ, думаю приховувати не є резонно, просто при огляді скажу що і як і на цю сумму буду робити знижку, мовчати про це буду хіба якщо треба буде якомусь перекупу швидко віддати :). Та і якщо настане день, що я зроблю цей ремонт (окреме дякую fataljke за контакт толкового майстра), а на наступний день з'явиться покупець, то нічого страшного, все таки 99 багато чим мені помогла і служила без поломок в дорозі.

Якось так...

На іно років від 2000 навряд в мене вистачить бюджету, але думаю мені допоможе один хороший знайомий з підбором адекватного авто...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тепер про головне питання, на відсотків 75% вирішив, що буду міняти авто.

Наигрался? :rolleyes:

На іно років від 2000 навряд в мене вистачить бюджету, але думаю мені допоможе один хороший знайомий з підбором адекватного авто...

Да, курс долара сегодня "радует"... :wacko:
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну лично мое мнение, если и менять ВАЗ, то на иномарку после 2000 годов выпуска, 90-е года все-таки уже старая машина как ни крути. Ну и при выборе авто обязательно думай о стоимости запчастей на неё и будующих ремонтах. В общем скажу тебе так, если уже такие мысли в голове крутятся, то в скором времени ты все равно поменяешь авто. Главное внимательно выбирай чтоб не прогадать :rolleyes:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Наигрался? :rolleyes:

Що сказати, напевне.... :)

Да, курс долара сегодня "радует"... :wacko:

це точно...

ЗІ: гарно аватарка!

Ну лично мое мнение, если и менять ВАЗ, то на иномарку после 2000 годов выпуска, 90-е года все-таки уже старая машина как ни крути. Ну и при выборе авто обязательно думай о стоимости запчастей на неё и будующих ремонтах. В общем скажу тебе так, если уже такие мысли в голове крутятся, то в скором времени ты все равно поменяешь авто. Главное внимательно выбирай чтоб не прогадать :rolleyes:

Та я розумію... але "вище голови не пригнеш"...

Щодо запчастин, то як щось подобаєтсья, стараюсь дивитись запчастини на "сландо став олікс" )) більш достовірних джерел не знаю :pardon: , на інофорумах чомусь всі ціни пишуть в лічки... :angry:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Лёня, розумiю шо ти вже настроiвся, i правильно робиш

але в тебе зараз перебраний таз, з нормальним кузовом, економiчний, перевiренний

а ти купиш авто котре перший час буде бiльше ремонтуватись нiж iздити :pardon:

тому раджу або брати на 100% перевiренний варiант (з доплатой стiлькi ж скiлькi коштуе ТАЗ) , або не пробувати взагалi

Ну лично мое мнение, если и менять ВАЗ, то на иномарку после 2000 годов выпуска, 90-е года все-таки уже старая машина как ни крути. Ну и при выборе авто обязательно думай о стоимости запчастей на неё и будующих ремонтах. В общем скажу тебе так, если уже такие мысли в голове крутятся, то в скором времени ты все равно поменяешь авто. Главное внимательно выбирай чтоб не прогадать :rolleyes:

дело не в годах, дело в состоянии!

"вечные" по качеству машины в 90х делать и перестали (когда поняли что лучше делать дешевле и зарабатывать на сервисе)

у меня много ино разборок под боком. так туда гонят тазы 90х годов, в состоянии что я рыдаю когда они их топором рубят на чермет

машины в идеальном состоянии всего, причем там над ними особо никто не "трусился"

хотя машин таких и там уже найти сложно, все вывезли сюда :pardon:

так вот авто без пробега можно брать, но де их таких взять ?

или брать из под какого-то задрота (только не колхозника), который уже все перебрал (но таких тоже единицы)

остаются машины с одним хозяином, но обычно они уже печальные по салону и кузову

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Антох, я с тобой полностью согласен, особенно с первой частью поста.

По второй части ты уже и сам ответил, хорошие машины 90-х в нормальном состоянии - это уже редкость, а взять старый пылесос и "любиться" с ним все время.....смутная замена хорошей машине пусть даже это и 99-ая. Вот поэтому я и написал про ино от 2000-х годов, все только потому что выбора автомобилей в более-менее нормальном состоянии реально больше. Вот только стоят такие машины недешево(действительно нужно будет добавлять еще одну сумму ВАЗа)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Менять на ино - это одобрямс! :)

Менять на машину до 2000х готов - это печаль печальная! :( Мож ненада? а?

Любые автозапчасти ВАЗ, ШЕВРОЛЕ, Ланос, KIA, Хюндай, Черри по оптовым ценам для клуба.

095-495-01-23. Иван. (или в личку) Наш сайт с картинками и ценами: ZVIR-AVTO.COM.UA

073-483-47-87.

Автозапчасти ВАЗ по оптовым ценам для клуба

ГБО - Евро4. Продажа, консультация, установка. Для клуба льготная доставка!

Адаптер салонного фильтра на 2108-99, 2115. (Адаптер + уг.фильтр = 225+115 = 340грн, Ставим фильтр салона от 2110 на Самару. Всегда в наличии.)

СВЕТОДИОДНЫЙ модуль в ПЛАФОН салонного освещения 2108-99,15

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти