emigrant-l 165 Опубликовано 3 ноября, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 3 ноября, 2014 (изменено) Всім привіт!Авто працює гуд, без траблів, в общому все +/- норм.Що з минулого разу змінилось:На 41 тисячі знову мені звук двигуна перестав подобатись... трохи підрегулювали зазори клапанів... так як ГБО не тільки в мене, почав підозрювати прошу (разом з ГБО мені її один чєл поміняв)... Я тоді хотів двохрежимку, але на мій БОШ таке не можливо зробити і тоді чєл мені просто зі словами "буде все супер" щось залив... 42047 км (17.10) - перепрошивка в сток прошу мого БОШа. виявилось дійсно, що та проша якась самопальна, на скільки мені пояснили - ідентифікатор був як в стокової, а от характеристики самопальні, при чому для газу геть не оптимальна... Поставили сток прошу, авто стало якесь більш плавне і на звук якось краще... в загальному все стало гуд! Перевірка теплових зазорів (після 1,5 тис км) показала що все гуд.Тоді ж, як перепрошивали, виправили обігрів редуктора... Зробили на тому ж СТО. При встановленні ГБО підігрів реалізували послідовно з підігрівом дросельної заслонки... та ще й через з'єднувальний перехідничок, який ще меншим внутрішнім діаметром чим трубки на дросельну заслонку... в общому переробили підігрів на паралельний радіатору пічки - там патрубки того діаметру що треба... Після цього вродь як прогріватись та переключатись на газ стало швидше...десь на 43000 - перезувся в зимову резю....43531 км (01.11) - заміна резинк підвіски - а саме ромашки, втулки стаба, стійки стаба, пильники шарової + поставив сток задні бризговики + встановлена колись виміняна в fataljke розпорка нижніх ричагів з переваркою кріплень захисту піддона картера на розпорку. Я так розумію це якась копія, стала в натяг, хлопці гвинти забивали молоточком, не сильно, але забивали (казли що це "+", що стає в невеликий натяг, дась жорсткості а з часом норм все "сяде")... Раніше в мене була розпорка Рікар, ставала норм, але при стартуванні вихлоп стукав - думав що із-за м'яких подушок двигуна, але, по ходу, в fataljke також були стуки... 43549 (01.11) - обезшумка кришки багажника - наклеїв Шумоф П8. Вібру не клеїв, так як вже маю такий досвід... раніше в мене була там вібра Шумоф М2 + П8, в Ітозі торсіони кришку не тримали. Все здер, торсіони замінив і все ок. Тому на цей раз наклеів тільки П8.Тоді ж почав втілювати давній план - підігрів сидінь. Придбав у Атома такий набір ще минулої зими... Стало трохи холодно... от і м'яке місце почало підсказувати щось на зразок "давай поставимо") Знімаємо сідухи, розшиваємо їх, приміряємо, приклеюємо, зашиваємо і ставимо назад... поки підключення не робив... Думаю, що зроблю тимчасову схему з підключенням водійської сідухи чисто вставною фішкою в прикурювач... але однозначно потім дороблю... В планах:- Новий акум (щоб взимку все було ок!)- Заміна помпи (замічена волога поблизу неї і маленький "закипівший" понічок - тьфу тьфу охлаждайка не втікає, або не майде не втікає, тому надіюсь до кінця тижня доїзджу без проблем) Изменено 3 ноября, 2014 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
sashagl 0 Опубликовано 4 ноября, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 ноября, 2014 Подогрев - ВЕЩЬ! Сам уже год использую. Пробег дом - работа у меня 3 км, и печкой теперь не пользуюсь. Кнопки у меня от 2115, разместил в центральном тоннеле около ручника. Питание брал от прикуривателя. Часто забывал выключать - пришлось установить питание через реле с управляющим "+" от замка зажигания. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 4 ноября, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 ноября, 2014 Тоді ж, як перепрошивали, виправили обігрів редуктора... Зробили на тому ж СТО. При встановленні ГБО підігрів реалізували послідовно з підігрівом дросельної заслонки... та ще й через з'єднувальний перехідничок, який ще меншим внутрішнім діаметром чим трубки на дросельну заслонку... в общому переробили підігрів на паралельний радіатору пічки - там патрубки того діаметру що треба... Після цього вродь як прогріватись та переключатись на газ стало швидше...А на какой температуре у тебя на газ переходит? И какая выставлена в прошивке?Тоді ж почав втілювати давній план - підігрів сидінь. Придбав у Атома такий набір ще минулої зими... Стало трохи холодно... от і м'яке місце почало підсказувати щось на зразок "давай поставимо") Знімаємо сідухи, розшиваємо їх, приміряємо, приклеюємо, зашиваємо і ставимо назад... поки підключення не робив... Думаю, що зроблю тимчасову схему з підключенням водійської сідухи чисто вставною фішкою в прикурювач... але однозначно потім дороблю...А что за подогрев? Что в комплекте? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 4 ноября, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 ноября, 2014 (изменено) А на какой температуре у тебя на газ переходит? И какая выставлена в прошивке?В газовій проші вситавлено 45 здяється, може 40... точно не пам'ятаю. Чітко температуру двигуна, при якій вже йде переключення на газ, не знаю, БК не маю . Орієнтуючись по стрілці буде десь градусів 55-60А что за подогрев? Что в комплекте?1. Тканеві основи, в яких по певній формі прокладена нагрівальна проволка (вольфрам чи ніхром - хз) з виводами та фішками - 2 шт низ, 2 шт спинки2. Фішки на підключення основоної проводки3. Кнопки (можна було вибрати нового (2115) або старого зразка)Підігрів низу та спинки, судячи з контактів, з'єднується паралельно. Изменено 4 ноября, 2014 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 4 ноября, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 ноября, 2014 В газовій проші вситавлено 45 здяється, може 40... точно не пам'ятаю. Чітко температуру двигуна, при якій вже йде переключення на газ, не знаю, БК не маю . Орієнтуючись по стрілці буде десь градусів 55-60Если не меняли, то по умолчанию стоит 40 градусов. У меня при таком значении газ включается при температуре двигателя 30 градусов по БК.1. Тканеві основи, в яких по певній формі прокладена нагрівальна проволка (вольфрам чи ніхром - хз) з виводами та фішками - 2 шт низ, 2 шт спинки2. Фішки на підключення основоної проводки3. Кнопки (можна було вибрати нового (2115) або старого зразка)Підігрів низу та спинки, судячи з контактів, з'єднується паралельно.Это универсальные или именно для твоих сидушек? И сколько отдал за них? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 4 ноября, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 ноября, 2014 (изменено) Если не меняли, то по умолчанию стоит 40 градусов. У меня при таком значении газ включается при температуре двигателя 30 градусов по БК. я хз) по стрілці зазвичай дивлюсь. Об'єктивно, переключатись стало трохи швидше. В мене зараз в найближчих планах стоїть заміна помпи (щось там трохи просочилось біля неї) + є підозра що погано качає, так як коли робили переврізку була трабла з повітряними пробками і десь хв 20 програлись поки досягли норм результату. Чому думаю що погана циркуляція - з обратки був такий геть невеликий потік при обертах десь 2500-3000, а коли ставили ГБО, то по пам'яті був кращий потік з обратки...Это универсальные или именно для твоих сидушек? И сколько отдал за них?Судячи зі всього це під сідухи ВАЗ (там прорізи під кріплення прутиків, що формують обшивку сідухи). Але по ходу можна спробувати адаптувати бід інші сідуши, тільки треба при чьому буде перешити ту тканеву "оболонку" під конфігуацію сідухи...За скільки купував, точно не скажу... було це десь на початку минулої зими... крутиться в голові що на той час було десь грн 200... але це не точно... думаю Антон актуальну вартість точно може підсказати) Изменено 4 ноября, 2014 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 4 ноября, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 ноября, 2014 Подогрев - ВЕЩЬ! Сам уже год использую. Пробег дом - работа у меня 3 км, и печкой теперь не пользуюсь. Кнопки у меня от 2115, разместил в центральном тоннеле около ручника. Питание брал от прикуривателя. Часто забывал выключать - пришлось установить питание через реле с управляющим "+" от замка зажигания.В центральному тунелі ідея гарна, але тоді прийдеться викинути з нього повітропровід... По схемі підключення, то відразу збирався робити через реле + замок запалення. Маю досвід обігріву дзеркал заднього виду - від ранкової поїздки в дощ і до вечора з акумом в "0" Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Palchik 40 Опубликовано 4 ноября, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 ноября, 2014 В центральному тунелі ідея гарна, але тоді прийдеться викинути з нього повітропровід...Так в европанели в центральном тоннеле эти кнопки и стоят, и воздуховод там есть. Я конечно уже не помню есть ли место под эти кнопки в старых торпедах. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 4 ноября, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 ноября, 2014 (изменено) В європанелі так, але в мене висока панель... там тонель в порівнянні з європанеллю низький... В високій панелі є два місця під кнопки... Торпеда не моя)Ось сюди можна встановити такі кнопки: Изменено 4 ноября, 2014 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
fatalJkE 566 Опубликовано 4 ноября, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 ноября, 2014 красава!! надо и себе будет подумать о подогреве булок))))) 2108Club fatalJkE~ drive2.ru fatalJkE~ БЖшко Красная Turbo Бестия fatalJkE~ on VK <-- ~063 568 70 72 Виктор Сергеевич ~096 227 89 55 Да у меня зрачки порой шире вашего мировоззрения... © Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти