Atom.DP 800 Опубликовано 20 августа, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 августа, 2015 (изменено) Дякую, Антон, за оперативну консультацію, дуже допомогла!Самокалібрування достатньо дивне.та будьласка, просто не всі знають алгоритм Все готово:То походу заразно )))ти як і Вовка пальчик у свій час, поставив діскі не в тому напрямку (канавки повинні іти у сторону оберта, короче до бампера) Моя 99знімай, міняй лівий на правий місцями п.с.заодно і ВУТ тобі завтра вітправлю, от одразу і протестуешь Изменено 20 августа, 2015 пользователем Atom.DP Запчасти для Клуба Бортовик АКЦИЯ ! 063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Palchik 40 Опубликовано 20 августа, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 августа, 2015 ти як і Вовка пальчик у свій час, поставив діскі не в тому напрямку (канавки повинні іти у сторону оберта, короче до бампера) [url="http://forum.2108.kiev.ua/index.php?s=&showtopic=58313&%5B/quote]Было дело... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 20 августа, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 августа, 2015 (изменено) То походу заразно )))ти як і Вовка пальчик у свій час, поставив діскі не в тому напрямку (канавки повинні іти у сторону оберта, короче до бампера) Моя 99знімай, міняй лівий на правий місцями п.с.заодно і ВУТ тобі завтра вітправлю, от одразу і протестуешьАхахах :lol: В бортовику недочитав... ну не знав я що там є правий і лівий... Нічого, все поправлю, дяку за наводку Изменено 20 августа, 2015 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 20 августа, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 августа, 2015 (изменено) Раз Антон згадав про ВУТ то допишу все до кінця...Отже, все що я описав раніше було зроблено на 63 846 км (авто реально простояло на подвір'ї весь цей час) і після установки передніх тормозілок + 40 км (це станом на 06.08)Приїхав до Києва 07.08, це ще придлизно 500 км, купив шайби, яких не вистачало... Рано вранці 08.08 на холодну знімаю клапанну кришку і офігіваю... По попередньому "підрегулюванні" мав піднастроїти три зазори, після поїздки в орієнтовних 500 км добавилось ще три... підрегулювати треба було всі клапани 1-го, 2-го та 3-го циліндрів. Тільки 4-тий лишився таким же як і був. "Спеки" добавило й те, що вночі виїзжати на море... Ноги в руки, ж@пу в маршрутку і на ринок за шайбами. +1,5 години і я вже знову граюсь з щупами... якщо чесно, в такі моменти починаєш заздрити тим, в кого стоять гідрики... Чому могло так статись - думка в мене така, що трохи жарко було двигуну (їхав тих 500 км в саму спеку (тоді якраз припікало біля 35 градусів + декоративна кришка сприяє збереженню тепла для ГБЦ) Зазори 4-го циліндра не "втікли" так як якраз навтроти нього карлсон... Ну це роздуми на тему... думаю десь скоро знову загляну до клопів, так як вже знову "накатав" кілометрів.Поїздка на море якраз співпадала з кубком лиманів, та і напрямок той же... Я їхав в Іллічівськ. Дуже хотілось хоч трошки туди попасти! але але... їхав з дружиною + друзі ну і далі напевне всі знають що я почув на пропозицію "а давайте перший день не на море поїдено а на ..." По дорозі випадково познайомився з Толяном на заправці ОККО перед Одесою. Якщо чесно, якби він не підійшов (замітив наклейку в мене на задньому склі), то я б і не знав... на зустрічі клуба в Києві був лише раз, його тоді не було, і десь тоді в житті все якось так закрутилось, що додому в робочий день і так пізно попадаю, куди там ще їхати... ну нічого, прорвемось.Відпочивалось гарно... щодня їздив на дикий пляж... на міський пляж якось заглянули вдень - а там ніде яблоку впасти, тому для гарного відпочинку тільки дикий пляж, якщо не полінуватись і трохи пройтись, то там в радіусі 10-20 метрів нікого немає... красота!Також прокатались в музей Шабо. За нагоди, зроблю антирекламу. Якщо хочете туди їхати, то не йдіть на екскурсію - фуфло. Квиток на екскурсію 135 грн з дегустацією та 95 грн без дегустації. Екскурсія галопом по європах... Чєл бере "стадо", підводить до точки №1, розказує напам'ять текст, і відразу веде до точки №2, знову текст і до точки №3 (відстань між точками як де в середньому 50-100 м. Ні додаткових запитань, ні тобі оглянутись, зупинитись, роздивитись фотканутись коли всі підуть. Все бігом бігом бігом. Третина екскурсії два відеофільми зняті з посереднім задумом і не дуже якісно... З одного залу нас з дружиною прям таки виганяли, бо зараз в той зал мала зайти нова група... в #опі я бачив такі екскурсії, тим паче за такі гроші! Далі прокатались в Білгород-Дністровський. Гарна там фортеця!! Постарались облазити там скрізь де тільки можна і не можна також Потім ще декілька днів відпочинку і дорога назад... Сукупно поїздка Київ - Іллічівськ - Шабо - Білгород-Дністровський - Іллічівськ - Київ (з врахуванням щоденних покатушок на дикий пляж) склала 1440 км. Газ рулить! На паливо витратив 1100 грн на 4-рьох чоловік... Ну і 99-ка молодець - ніразу не прийшлось десь кудись заглядати... тільки ВУТ, зараза, добавив сивих волосинок Тепер і про злополучний ВУТ... Значить підїзджаємо ми вже до Києва, там на одеській трасі є місця які ремонтують... там типу звуження. Тягнучки після вільної траси ще ті... Перше звуження проїхали, розігнались, їдемо їдемо, наближаємось до наступного , я тормозить і тут педаль стає геть іншою... Спочатку йшла педаль як завди, а потім десь після того як нажав на третину вона стала дубовою... ох я і "висадився" тоді... я ж то звик до легенького нажимання на педаль... думав що припаркуюсь в спереду їдучу мазду, тройка, сірий металік, як зараз пам'ятаю.... ухххх.... "в вашому адреналіні крові не знайдено" як тільки потік авто зупинився повністю я на ручник і давай пробувати педаль "на зуб" - дубова... всі знову рушили, я акуратно, з норм дистанцією, щоб якщо що ручником, ручником, але попробувавши педальку діагноз став мені зрозумілий. Гальма є, просто педаль дубова = здохший ВУТ... поки доїхав до Києва я вже до неї звик і нормально і завчасно притормажував де треба...В загальному, найперше що треба зараз зробити - замінити ВУТ. Все інше в порядку черги та регламенту... Після поїздки є ще дві дрібні неприємні "новини"... 1. Катання на дикий пляж вилізло боком для ЛКП... після мийки виявлено декілька легесеньких повздовжніх царазпинок від будяків/зілля - було б авто білого/сірого кольору не було б видно, а так прийдеться десь думати їхати на поліровку, або самому цим зайнятись...2. Десь на переїзді вже назад, на відрізку Іллічівськ - Одеса замітили малесенький скол на лобовому склі навпроти пасажира... Скол неглибокий, сказав би що фактично його і немає, але разом з ним трішинка довжиною десь 3 мм... Порадьте, де і як це ремонтувати і скільки може коштувати?Согодні їхав додому, замітив, що розміняв чергову тисячу... тепер в мене 66 000 + км... Зверху на обриві над диким пляжем, сильно не бийте, фото минулорічне, зараз салон без чохлів, руль без опльотки і решітка радіатора сток, фотко викладаю щоб зацінили як там гарно: Під Білгород-Дністровською фортецею - це вже цьогорічне )) Изменено 20 августа, 2015 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 27 августа, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 августа, 2015 Приблизно 66,5 ткмЗакінчилась історія з гальмами... Трохи заморочна получилась... На минулому тижні придбав в Антона (дякую!) новий ВУТ, так як був на 95 % впевнений що це йому прийшов триндець. Перед Днем Незалежності (з чим всіх і вітаю ) 22-го забрав з почти, але відразу не взявся з ним возитись, так як треба було з родичами трохи проїхатись. Якраз 24-го після обіду була заміна. Замінював сам, начитавшись перед тим інет інструкцій, на нейтральній території поблизу двору. Замінював без відкручування трубок від ГТЦ. На все в мене пішло десь 2,5 години з передишками і загляданням за нагоди в зазвичай недоступні місця. Коли докручував останні гайки, подумав "ну все, мити руки і гайда гуляти!"... Сідаю, ногу на гальма - тугі, заводжу двигун - а фігушки, педаль стоїть, не падає, така ж туга. Гарного настрою як не було... Порадився з Антоном, - треба перевірити клапан і чи є розрідження в шлангові що до ВУТа йде... Так як вже не встигав, вирішив лишити авто до наступного дня.25.06 перевірив клапан і шланг.... клапан що був з новим ВУТ "м'який". Легко вікривається, добре закриваєтсья. Поставив ще попередній, стоковий, яки лежить як запасний (поміняв його бо на холоді він дзищав). Той що в мене "попередній" відкривається "ривком", коли є певне "розрідження"... Коли виймав з ВУТ-а клапан, який йшов в комплекті, був всос повітря в ВУТ (значить розрідження є)... Продував шланг від ресівера до ВУТа, просочок не замічено... виймав з шланга клапан, шланг затикав пальцем та заводив авто. Підсос повітря в кінці шлангу є... В загальному думав що ВУТ попався бракований... Вже почав домовлятись з Антоном про обмін і думати собі коли ж то ввечері перекинути назад ВУТи... Подзвонив до Жені (21099SR) для консультації, а в ітозі загнав до нього авто Прийнято було рішення замінити ГТЦ з тормозною рідиною, а також разом з цим попросив замінити і шланги передніх тормозів. Сьогодні (тобто вже вчора) після роботи приїхав за авто... І тепер все супер! :yahoo: Педаль вродь така ж як і була раніше, заводиш авто, вона падає. Тормозуха, яку злили по кольорі більше нагадувала масло отработку тільки трохи світлиший відтінок.... в загальному провтикав я дивитись за заміною тормозухи (останній раз була заміна десь 40 ткм і щось біля 3-4 років назад) Ще я мав по тормозах слабенький ручник (ліньки було до нього лізти, після поїздки зимою з заблокованим заднім колесом користуюсь постійно передачею) і передні торм.диски правий зліва і лівий зправа Цим (перекидкою дисків 100%) думав зайнятись на вихідних, але ж я приїхав до тих людей, які ро***ть все грунтовно! Женя, дякую за бонуси і за регулювання колдуна! Додому їхав трохи в тянучці і трохи з норм швидкістю. Приїхав додому радий, усміхнений, Дружина подумала, що може премію отримав, а я їй давай про тормоза розказувати ... Підсумовуючи, здох в мене ГТЦ і запустив я заміну тормозухи... Тепер маю запасного ВУТа На запчастини пішло орієнтовно 1000 грн (не враховуючи доставки НП, торм.шлангів, тормозухи)... Ще були замінені свічки. Купував тут, в klimsonua, Denso TT. Такі в мене вже раніше стояли. Усе норм, двиг працює вродь рівно. По цінику - орієнтовно 200 грн без доставки. Заміна відбулась прямо під складом Інтайма Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Atom.DP 800 Опубликовано 28 августа, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 августа, 2015 Додому їхав трохи в тянучці і трохи з норм швидкістю. Приїхав додому радий, усміхнений, Дружина подумала, що може премію отримав, а я їй давай про тормоза розказувати ... Запчасти для Клуба Бортовик АКЦИЯ ! 063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 19 сентября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 19 сентября, 2015 19.09.15, 67136 км. Калібровка газових форсунок.Робив на СТО по газу. Побачив як воно робиться, в принципі все взагалі не складно... Маючи інструмент все швидко і просто.Отже мої форсунки Валтек проїхали орієнтовно 39 тис км... З часу встановлення ніразу не регулючались... От не знаю який виход штоку був з самого початку... Перед регулюванням всі форси були в діапазоні 0,35-0,4... Відрегулювали до 0,5 мм.Приїхав додому на бензі, максимально близько припаркувався до квартири (віфі роутера) і за ноутом. Вирішив спочатку обновити прошивку. В мене бюджетка Stag-4eco ще й зорієнтована на внтурішній ринок Польщі. ГБО встановлене в травні 2013 року. Проша в мене стояла від 24.08.2012, сама нава яка була доступна - за 10.01.2014.Обновлення прошивки безпроблемне - нажав кнопочку і чекаєш собі.Як і казав Ваня, карта обнулилась, але всі інші налаштування лишились ті ж самі.Далі запустив автокалібрування, яке пройшло як і минлого разу з повідомленням про надто низький тиск... нажимаємо "продовжити" і все йде далі.Звісно карта лишаєтсья відстроєною грубо, але покатавшись трохи скажу чесно, що регулювання відчутно повпливало на поведінку авто. Вона стала наче "живішою" трохи... СкріниОбнова проши:Помилка при автокалібровці:Основні налаштування:Шукав в неті той девай яким калібрували. Один в один як ось цей - http://lpgtech.ua/pribor-dlya-kalibrovki-forsunok-valtek/ (звісно не реклама, просто єдине поки місце де побачив цінник на цей девайс.... ) Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 20 сентября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 сентября, 2015 Після калібровки форсунок, обновлення прошивки та автокалібровки проїхав 25 км... Було все ок... Але їду собі спокійно, і тут кнопка ГБО починає верещати... три коротких один довгий і так чотири рази (чи три, не запам'ятав) і моргає світлодіод... тобто їду на бензі. Зупинився. Заглушив. Заводитись - той самий писк і працює тільки на бензі... Та і працює двигун якось нерівномірно... Приїхав додому і в інет... Звук цей - це контроллер побачив помилку в роботі ГБО. Ось такий звук (сорі за якість відео):Після підключення в вікні помилок видало про глюк або що немає зв'язку з третьою форсункою....Подзвонив Вані Звіру для консультації. Сорі що трохи пізно дзвонив і дякую за інформацію!Варіанти лише два - обрив в проводці або здохла котушка форсунки.Заліз під капот, зняв кронштейн тросика газу і все стало зрозумілим...Ось він, трабл:Скажете що чоловік, який калібрував форси, погано встановив назад? Та ні... він казав що в одну з них якось погано заходить конектор.... Конектор дійсно якийсь "розслаблений" і контрзащіпка геть непружна... походу від температури... як міг так зажав + макстмально прижав форси до клапанної кришки - буде як додатковий стопор...Перез цим всім обновив прогу на ноуті і та сказала що є ще новіша прога для контроллера, на дату 16.03.2015. Власне вирішив знову обновитись ну і знову автокалібрування... Знову була помилка щодо тиску, продовжив, відкалібрувалось.... Ну і після автокалібровки проїхав десь 20 км... по відчуттях все ок... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Jingles 0 Опубликовано 21 сентября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 21 сентября, 2015 а рампа к чему там прикручена? я у себя под гайку клапанки крепеж затянул, хоть форсы и сбоку и шланги подлиннее но зато спокоен что не поплавится ничего) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 21 сентября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 21 сентября, 2015 (изменено) а рампа к чему там прикручена? я у себя под гайку клапанки крепеж затянул, хоть форсы и сбоку и шланги подлиннее но зато спокоен что не поплавится ничего)Гвинтом прикручена до підйомного крюка який поблизу датчика давки масла: Изменено 21 сентября, 2015 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти