emigrant-l 165 Опубликовано 11 октября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 октября, 2015 Давно не писав... Глобального нічого не сталось. Орієнтовний пробіг 69 тис. км. Газове ТО №4 - заміна фільтрів, підправив коефіцієнти... Також позавчора заїхав до ремонтників автоскла (раніше писав, що мав маленький скол на лобовому дель 3 мм). Одна година часу і лишилась лише маленька цяточка. Раніше писав про писк в колонках, коли слухаю радіо. Деякий час назад я магнітолу перепідключив магнітолу (силовий до прикурювача, АСС - через кнопку, раніше було на прямому плюсі з акума). Так от зараз писк пропав, усе гуд. Також частково перестав працювати підігрів сидінь. Мій, водійський, спинка гріє, а піджопник ні... треба буде залізти якось під сидіння подивитись чи все контачить (як робив уборку то декілька раз пилососом зачіплювався за той кабельок). Замітив це тільки зараз, давно його не вмикав... А так, все банально - повсякденна експлуатація... Є дещо, що сильно бісить... Це вібрація ручки КПП... Коли було тепло - було ще терпимо... а зараз... поки не прогріється тупо тарабанить... вже і ремкосплект (пластмасові кільця на втулку) встановив, але майже не дало толку... Як прогріється то все вродь ок, не ідеально (є деякі вібрації на кермі і на ручці КПП), але норм... (клапана відрегульовані, двигун працює рівно, задню подушку двигуна замінено ще при ремонті ГБЦ)... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 26 ноября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 ноября, 2015 (изменено) Всім привіт, хто читає.99-ка експлуатуєтсья щоденно, все гаразд. Глобально нічого не відбуваєтсья, але все таки дещо є) Минулої осені я купив новий акум (ІСТА) , так як попередній (Веста) на холоді вже не крутив стартер. По показах ареометра здохша в ньому була одна банка (ну ніяка там щільність була). Так цей акум відправився тоді на балкон і стояв там рік. не викидав його "на всяк випадок"... навіть одного разу використовував як велику батарейку в парі з комп'ютерним ІБП в якості інвертора... Також час від часу думалось мені спробувати його реанімувати - в неті куча інфи як заряджають лише одну банку. Так як получилось взяти на декілька днів зарядку, все таки спробував... Сівша банка була біля "+" клеми. Заряджав я її три вечори після роботи... в ітозі щільність електроліту в тій банці стала найбільшою. Грушкою попереливав електроліт з банки в сусідні та навпаки поки щільність у всіх банках не стала однаковою і це раз поставив на зарядку весь акум. В загальному все стало ок. Напруга на акумі стала трохи більше 13 В. Зняв відносно нову Іста (рік експлуатації) і поставив назад 4-ри річну відновлену Весту. катаюсь на ній вже два тижні, все гуд)))).Цього понеділка (пробіг був 71 355) перейшов на зиму, все крутив на Волині... Зимова резина в мене на 13-тих штамповках. Так як тормозілки передні 14", то спочатку думалось мені що куплю дві зимові шини 14" з дисками а ззаду поставлю старі 13-ки... Однак не склалось. На цю зиму прийняте рішення докатати до кінця остаток старих тормозних дисків. Зараз вони в мене товщиною 11 - 11.1 мм + відносно нові б/у торм колодки. Все акуратно помазав змазкою, яка лишилась з часу встановлення 14-тих і зібрав до купи. Єдине що лишив - це щитки від 14-тих вентилюємих. Спецом для того щоб можна було швидко виміряти повщину торм.диска. Відразу після того як всі зібрав їхав до Києва, десь через 200 - 300 км пробігу старі диски з тими майже новими б/у колодками норм притерлись і тормоза тепер нормальні, навіть був випадок коли прийшлось різко тормознути на швидкості орієнтовно 110-120 км (фура переді мною вискочила обганяти іншу фуру), передні колеса почали свистіти, задні як і мають - зхватили менше, машину нікуди не кинуло як йшла прямо так і тормозила. Тьфу-тьфу-тьфу все гуд. Ну що сказати, тормоза є, вони нормальні і це головне. Біля нового року загляну ще до них, щоб розуміти на скільки сильно стираються тормозні диски і чи доїзджу на них до весни щоб не купувати нових... Деякий час назад створював тему з деякими дрібними питаннями. Серед них були питання щодо реанімування ручника (єлі єлі піднімається з великим зусиллям) і скрипу педалі або тросика зчеплення. Все це з'явилось після поїздки по калюжах глибиною в півколеса-колесо в м.Рівне після зливового дощу. З ручником розібрався швидко.змастив шприцом тросики під підлогою, а потім знімав барабани і там накапав на сам тросик. Ручник тепер став норм. А от з скрипом сцепи поки нічого не получилось... змастив з середини салону, змастив місце контакту тросика з вилкою, а от сам пластиковий ковпачок вилки зчеплення не знімав... Трохи трубуюсь що потім не зможу його назад надягнути... Коли двигун нагрівається скрипу немає, тому в принципі не сильно напрягає. Думаю якось зберусь з думками і зніму корпус повітряного фільтра і в тому ковпачку засверлю тонесенький отвір і туди трошки капну мастила, надіюсь допоможе.Зараз пробіг орієнтовно 71,9 т.км.Так як пробіг авто вже відносно не малий, активно шукаю інфу по регламенту обслуговування. Знайшов що на 60 т.км. потрібно було робити ревізію генератору, раз в 70 т.км. потрібно робити заміну масла в КПП (заміну цього масла я зробив по недосвідченості в 15 т.км., залив тоді Лікві моллі 75W-90 GL4+ ). Неодноразово чув що міняти його взагалі не треба... в загальному щось я поки розгублений щодо послідовності подальших робіт з регламентного обслуговування... Може в когось є якась точна інфа/таблиця по цих регламентних перевірках та обслуговуванню? На найближчий час запланована заміна масла двигуна.З фоток є тільки одна по зарядці акума... Изменено 27 ноября, 2015 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 27 ноября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 ноября, 2015 (изменено) А, забув ще дещо... витарта газу мене почала турбувати... Раніше в мене на трасі вона була 7,3 - 7,5 - 8 на 100-ку... (залежно від завантаження авто, швидкості і тд, самі розумієте) А по результату цієї поїздки орієнтовно 9,5-9,7 літрів на 100-ку.. їхав приблизно 100-110-120 км/год... ГБО до комп'ютера підключав, все наче ок. Думаю на дві речі - 1. калібровка форсунок ГБО, яку робив в вересні. 2. низька якість газу (заправлявся в основному на БРСМ, і 15 літрів на ВОГ)... По калібровці форсунок мені тоді виставиви хід 0,5 (я так розуміюю в мм), після калібрування цокотання форсунок стало більше чути... на газу я їзджу вже десь 45 т.км (орієнтовно через 5 т.км має бути 5-те газове ТО), форсунки в мне Валтек. Калібровка була лише один раз (оце в вересні в районі між 3-тім та 4-тим ГБО ТО). Як регулювали казали о форси вродь в норм стані... Изменено 27 ноября, 2015 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MrrDemaN 26 Опубликовано 27 ноября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 ноября, 2015 А, забув ще дещо... витарта газу мене почала турбувати... Раніше в мене на трасі вона була 7,3 - 7,5 - 8 на 100-ку... (залежно від завантаження авто, швидкості і тд, самі розумієте)А по результату цієї поїздки орієнтовно 9,5-9,7 літрів на 100-ку.. їхав приблизно 100-110-120 км/год... ГБО до комп'ютера підключав, все наче ок. Думаю на дві речі - 1. калібровка форсунок ГБО, яку робив в вересні. 2. низька якість газу (заправлявся в основному на БРСМ, і 15 літрів на ВОГ)...По калібровці форсунок мені тоді виставиви хід 0,5 (я так розуміюю в мм), після калібрування чокотання форсунок стало більше чути...качество газа... у самого такое же. Бортовичек О97 969 I7 36 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 30 ноября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 30 ноября, 2015 (изменено) Два дні назад випадково побачив неприємний сюрприз. Чомусь почала барахлити в правій задній фарі лампа стопа, - то працює то ні. Давай я до неї добиратись. В багажнику лежить "корито", так як деколи приходиться брудні речі возити. Піднімаю я його і бачу що на ворсовій підкладці замерзша вода... піднімаю ворс, на сток шумці з прорезиненим верхом видно що є волога... волога по всьому кутку права фара - заправочна горловина... в днищі запаски, де лежить балон все сухо... Так як в "кориті" вологи немає, подумалось мені що під нього воду могло "задути" хіба з заправочної горловини... Плату ламп вийняв, все там гуд, просто контакти потьм'яніли, видно окислились. Ввечорком пропаяв акуратненько і зараз все ок. Але кришку фари назад не ставив, навпаки поставив "на ребро", щоб корито з ворсом було постійно задертим, для спостережень. Сьогодні по приїзду на роботу заглянув туди, під задньою правою фарою невеличка калюжка мілілітрів на 5... в стикові кузова та пластику токож водичка, зверху в пройомі кузова під плату висить капля води... В загальному - протікає або ущільнювач фари, або десь пластик тріснув, хоча візуально нічого не видно. Ніхто не знає, окремо ущільнювач фари продається? (по типу як прокладка клапанної кришки...) ЗІ: на герметик садити якось не хочеться... Изменено 30 ноября, 2015 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
fatalJkE 566 Опубликовано 30 ноября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 ноября, 2015 а у меня уплотнители стекол текут, заднее с права в низу где-то, и переднее слева внизу... хотя уплотнители новые.... весной буду разбирать и промазывать все полиуретановым герметом новоловским, он эластичный и не боится холодов.....что бы наверняка 2108Club fatalJkE~ drive2.ru fatalJkE~ БЖшко Красная Turbo Бестия fatalJkE~ on VK <-- ~063 568 70 72 Виктор Сергеевич ~096 227 89 55 Да у меня зрачки порой шире вашего мировоззрения... © Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 30 ноября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 30 ноября, 2015 Може він в тебе задубів від холоду? Зараз якість резинових виробів кажуть не дуже... Я спочатку також подумав про ущільнювач скла або самої кришки, але саме корито сухе, волога під ним... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
fatalJkE 566 Опубликовано 30 ноября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 ноября, 2015 та не, не задубевшие.... 2108Club fatalJkE~ drive2.ru fatalJkE~ БЖшко Красная Turbo Бестия fatalJkE~ on VK <-- ~063 568 70 72 Виктор Сергеевич ~096 227 89 55 Да у меня зрачки порой шире вашего мировоззрения... © Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Zvir 27 Опубликовано 30 ноября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 ноября, 2015 Два дні назад випадково побачив неприємний сюрприз.Чомусь почала барахлити в правій задній фарі лампа стопа, - то працює то ні. Давай я до неї добиратись. В багажнику лежить "корито", так як деколи приходиться брудні речі возити. Піднімаю я його і бачу що на ворсовій підкладці замерзша вода... піднімаю ворс, на сток шумці з прорезиненим верхом видно що є волога... волога по всьому кутку права фара - заправочна горловина... в днищі запаски, де лежить балон все сухо... Так як в "кориті" вологи немає, подумалось мені що під нього воду могло "задути" хіба з заправочної горловини... Плату ламп вийняв, все там гуд, просто контакти потьм'яніли, видно окислились. Ввечорком пропаяв акуратненько і зараз все ок. Але кришку фари назад не ставив, навпаки поставив "на ребро", щоб корито з ворсом було постійно задертим, для спостережень. Сьогодні по приїзду на роботу заглянув туди, під задньою правою фарою невеличка калюжка мілілітрів на 5... в стикові кузова та пластику токож водичка, зверху в пройомі кузова під плату висить капля води... В загальному - протікає або ущільнювач фари, або десь пластик тріснув, хоча візуально нічого не видно. Ніхто не знає, окремо ущільнювач фари продається? (по типу як прокладка клапанної кришки...)ЗІ: на герметик садити якось не хочеться...Шнурок\уплотнитель задней фары 2108 - продается отдельно. Непроблема.Пойдеш на рынок - лучше возьми кусочег своего для образца, А то некоторые торгуют им, но незнают что оно для 8го фонаря. Любые автозапчасти ВАЗ, ШЕВРОЛЕ, Ланос, KIA, Хюндай, Черри по оптовым ценам для клуба. 095-495-01-23. Иван. (или в личку) Наш сайт с картинками и ценами: ZVIR-AVTO.COM.UA 073-483-47-87. Автозапчасти ВАЗ по оптовым ценам для клуба ГБО - Евро4. Продажа, консультация, установка. Для клуба льготная доставка! Адаптер салонного фильтра на 2108-99, 2115. (Адаптер + уг.фильтр = 225+115 = 340грн, Ставим фильтр салона от 2110 на Самару. Всегда в наличии.) СВЕТОДИОДНЫЙ модуль в ПЛАФОН салонного освещения 2108-99,15 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 30 ноября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 30 ноября, 2015 (изменено) та не, не задубевшие....А скло сток? Не пам'ятаю в кого, в бортовику читав про те, як чоловік міняв резиновий ущільнювач лобового... Скло було вже не рідне і, як виявилось, було тоншим від стокового... із-за цього і була не герметичність, бо резинка не щільно о***гала... По ущільнювачу фари знайшов таке (на реклама) http://plasmaster.com.ua/rezino-tehnika/re...go-fonarya.htmlЯ думав там "контурна" резинка, а він виявляється "розрізаний"... Раді однієї резинки робити замовлення з іншого міста не хочеться, напевне завтра в обід зганяю на Лепсе там подивлюсь...Шнурок\уплотнитель задней фары 2108 - продается отдельно. Непроблема.Пойдеш на рынок - лучше возьми кусочег своего для образца, А то некоторые торгуют им, но незнают что оно для 8го фонаря. Дякую за відповідь! Відписувався якраз як ти відповів. Думаю так і зробити завтра. Хотів зараз їхати, вчасно співробітники нагадали що сьогодні понеділок Изменено 30 ноября, 2015 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти