emigrant-l 165 Опубликовано 3 мая, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 3 мая, 2014 Надо еще ворсовую обивку багажника.Так, я думав над цим, думаю спробувати в майбутньому обклеїти карпетом, але це поки не в пріоритеті... В пріоритеті доїхати до Києва та встановити ГБО. Зараз знаходжусь в Хмельницькій обл., в Тещі, проїхав від дому 250 км. Сьогодні оглянув ремінь ГРМ. Почало його під'їдати... З'їло десь міліметр чи півтора з зовнішньої сторони. Під'їдає по ходу ролик... Строьмно, завтра їхати ще кілометрів 400... В мене то недавно зняті і ремішок і ролик є, але якщо в дорозі стану, то хз чи зможу сам замінити... Задумуюсь придбати шестерні розподільчого та колінвала... Помпа була вродь нормальною... в розстрояних почуттях я... пробігу і 30 тищ немає, а заміна реміня проблемна.... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Palchik 40 Опубликовано 3 мая, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 мая, 2014 Так, я думав над цим, думаю спробувати в майбутньому обклеїти карпетом, але це поки не в пріоритеті...Зачем? Есть готовые комплекты ворсовой обивки. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 3 мая, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 3 мая, 2014 Зачем? Есть готовые комплекты ворсовой обивки.Думав зекономити , все як завжди, економимо на сірниках, а серйозні речі купую не дешеві... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
H_U_L_K 48 Опубликовано 3 мая, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 мая, 2014 Я кстати еще игрался с подгибанием шпильки ролика дабы вывести его. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 4 мая, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 мая, 2014 Дякую, Халк, за поради! Зараз разом з авто знаходжусь в Києві, поки ще толком не маю знайомих ні майстрів ні гаражів... у зв'язку з чим і боюсь "перерегнути палку" і отримати погано транспортабельне авто... Як їхав, із-за ремішка, старався більше 2500 не крутити, відповідно сунувся 80-90 км/год... По приїзду зробив фото реміня, це його поточний стан, стільки з'їло за приблизно 570-600 км... (сорі за якість, фото з телефону, однак думаю зрозуміло з якої сторони і скільки з'їло)Ну і обіцяні поточні фото авто після мийки. Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 5 мая, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 мая, 2014 Дякую, Халк, за поради! Зараз разом з авто знаходжусь в Києві, поки ще толком не маю знайомих ні майстрів ні гаражів... у зв'язку з чим і боюсь "перерегнути палку" і отримати погано транспортабельне авто... Як їхав, із-за ремішка, старався більше 2500 не крутити, відповідно сунувся 80-90 км/год... По приїзду зробив фото реміня, це його поточний стан, стільки з'їло за приблизно 570-600 км... (сорі за якість, фото з телефону, однак думаю зрозуміло з якої сторони і скільки з'їло)Ну і обіцяні поточні фото авто після мийки.Машинка просто ляля) ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
H_U_L_K 48 Опубликовано 5 мая, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 мая, 2014 Так же само жрал, 100%. Об ролик хавает... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 5 мая, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 5 мая, 2014 (изменено) Так же само жрал, 100%.Об ролик хавает...І що з такими симптомами можна до 10 тищ накатувати? І на скільки обертів при такому стані речей можна крутити двигун? Якось вилікував? Можливо хтось порадить хорошого майстра в районі м. Нивки, щоб вилікувати цю проблему (нові шківи розподільчого та колінвала, шпилька ролика та ремінь мають бути завтра-післязавтра)... Изменено 5 мая, 2014 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 5 мая, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 мая, 2014 І що з такими симптомами можна до 10 тищ накатувати? І на скільки обертів при такому стані речей можна крутити двигун? Якось вилікував? Можливо хтось порадить хорошого майстра в районі м. Нивки, щоб вилікувати цю проблему (нові шківи розподільчого та колінвала, шпилька ролика та ремінь мають бути завтра-післязавтра)...Оце подивися і зрозумів, що в мене таке також постійно і ремінь бігає дуже багато (50-70 тисяч) без проблем. Так що якщо проблему не вирішеш, то не парся дуже. ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ghoste2009 1 Опубликовано 5 мая, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 мая, 2014 Привет. Была такая же проблема. Решилась как раз заменой ролика, шестерни коленвала и распредвала. теперь стоит на краю шестерни ближе к лонжерону, но ничего не подъедает. А на подъеденном ремне катался порядка 25 тыс. и двигатель очень часто крутил до 4500 тыс. об., ремень не порвало. Удачи в решении проблемы. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти