21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

Забей.

У меня на домашней тыс с 50 и до 200 был этот звук.

Так и продал.

Ничего не случилось.

Если других проблем с КПП нет - нефик в неё елезть. Жди спокойно.

Дякую за приклад!

П.с.

Извиняюсь что не на родной, на трубе раскладка тока русская.

Ти чого? Все гуд!! :good: Хто як хоче так і пише/говорить, головне щоб зрозуміти можна було. :lol:

ЗІ: якщо тел на андроїді і маєш бажання там писати укр мовою, можу підсказати як (ні в якому разі не нав'язую і не спонукаю). :)

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

25.12.2015 пробіг 72820.

Перед новим роком і кучею поїздок на вихідних врішив зробити розвал-сходження.

Той самий, який проблемно робити із-за верхньої та нижньої розпорки та ГБО...

Я вже частково запланував поміняти "вуса" на 2110-ті, але це поки відійшло на задній план, тому отримані від Антона запчастини поки лежать (доречі, дякую :thank_you: ).

До розвалу авто вело вправо. Зараз також веде, еле геть небагато. Кермо поставили рівно. Розвал робив на 3Д, на бамажці написано LADA, 1998, SAGONA, Typ 2109.

Правий ричаг вдалось розкрутити знизу без зняття захисту піддона картера. Лівий ричаг розкручували зверху (знизу ніяк не було дістати), знявши адсорбер - помудохались хлопці знатно!

Після виставлення керма, коли перевіряли чи все ок, казали що є невеликий люфт і поки не зрозуміло де чи в рейці чи в наконечниках (все ще з заводу, ніразу не мінялось).

Передня вісь:

Кастор :

Ліве - було 1,39, стало 1,4

Праве - було 1,34, стало 1,27

Розвал :

Ліве - було 0,10, стало 0,16

Праве - було -0,05, стало 0,35

Сходження :

Ліве - було 0,04, стало 0,11

Праве - було 0,04 стало 0,10

сумарно було 0,08 стало 0,20

По розвалу... регулювали його коли за кермом сидів чоловік вагою +/- як я, розпечатку ж робили вкінці, коли авто було пусте... Це могло так "перекосити" дані (що зліва 0,12, справа 0,35) ?

Ну і раз авто було на підйомнику, то я пофотав як в мене "гарно" висить вишлопна... В загальному поки буде так, якщо порве нові резинки, поїду переварювати до пряморуких людей...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Після виставлення керма, коли перевіряли чи все ок, казали що є невеликий люфт і поки не зрозуміло де чи в рейці чи в наконечниках (все ще з заводу, ніразу не мінялось).

Передня вісь:

Кастор :

Ліве - було 1,39, стало 1,4

Праве - було 1,34, стало 1,27

Розвал :

Ліве - було 0,10, стало 0,16

Праве - було -0,05, стало 0,35

Сходження :

Ліве - було 0,04, стало 0,11

Праве - було 0,04 стало 0,10

сумарно було 0,08 стало 0,20

По розвалу... регулювали його коли за кермом сидів чоловік вагою +/- як я, розпечатку ж робили вкінці, коли авто було пусте...

Це могло так "перекосити" дані (що зліва 0,12, справа 0,35) ?

справа кастер лучше тянуть поболее левого, под наклон дорого (у нас все дороги "булочкой")

развал надо ставить в минус, до 30 минут на гражданку (пол градуса). положительный развал ЗЛО!

схождение лучше ставить в ноли, до 10 минут допускается (только в +)

я развал делаю всегда на пустую машину. потому как пружины жесткие, резинки дубовые, и от того что я сажусь никак почти не меняется.

на стоке ощутимо зависит от массы в салоне

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так как при нажатии педали сцепления - шум пропадает, значит это не выжимной подшипник, это точно! Если есть шум на холостом ходу, то скорее всего его издают в КПП зубчастые зацепления первичного вала и шестерней на вторичном валу.

Не точно,вернее не уверен,но у меня проблема исчезла после замены выжимного. Который шумел именно на "горячую" и шум прекрашался после выжима педали сцепления.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

справа кастер лучше тянуть поболее левого, под наклон дорого (у нас все дороги "булочкой")

развал надо ставить в минус, до 30 минут на гражданку (пол градуса). положительный развал ЗЛО!

схождение лучше ставить в ноли, до 10 минут допускается (только в +)

я развал делаю всегда на пустую машину. потому как пружины жесткие, резинки дубовые, и от того что я сажусь никак почти не меняется.

на стоке ощутимо зависит от массы в салоне

Антон, дякую за інфу!

А чому позитивний розвал - зло?

Судячи з цієї картинки, то навпаки гуд. Чи я щось не розумію?

Изображение

також знайшов таку інфу:

У нового обкатанного автомобиля ваз 2108, ваз 2109, ваз 21099 в снаряженном состоянии при полезной нагрузке 3136 Н (320 кгс) (4 человека и 40 кг груза в багажнике) углы установки колес должны иметь следующие значения:

развал..................................................0°±30'

схождение..........................................(0+1) мм

угол продольного наклона оси поворота............................................ГЗО'+ЗО'

А ще сьогодні замітив дивну річ... рухаючись накатом з швидкістю десь 30 км/год при різкому короткочасному гальмуванні кермо крутить вліво :blink: . Це якщо його не тримати, тримаючи кермо увода немає, та і на руку не відчуваєтсья практично... Ще поїзджу, "поприслуховуюсь" до керма. Чує моя п'ята точка, що після свят знову на розвал поїду...

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А ще сьогодні замітив дивну річ... рухаючись накатом з швидкістю десь 30 км/год при різкому короткочасному гальмуванні кермо крутить в право :blink: . Це якщо його не тримати, тримаючи кермо увода немає, та і на руку не відчуваєтсья практично... Ще поїзджу, "поприслуховуюсь" до керма. Чує моя п'ята точка, що після свят знову на розвал поїду...

Лучше вправо чем влево,сам подумай не дай Бог что,лучше на обочину,чем на встречку.

Плюс не забывай технологический наклон дороги, для стока дождевой воды на обочину.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Лучше вправо чем влево,сам подумай не дай Бог что,лучше на обочину,чем на встречку.

Плюс не забывай технологический наклон дороги, для стока дождевой воды на обочину.

Блін, накосячив, не те написав :punish: , зараз підкоригую.

В тому то і "кака", що веде на зустрічку (вліво)...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Антон, дякую за інфу!

А чому позитивний розвал - зло?

Судячи з цієї картинки, то навпаки гуд. Чи я щось не розумію?

також знайшов таку інфу:

У нового обкатанного автомобиля ваз 2108, ваз 2109, ваз 21099 в снаряженном состоянии при полезной нагрузке 3136 Н (320 кгс) (4 человека и 40 кг груза в багажнике) углы установки колес должны иметь следующие значения:

развал..................................................0°±30'

схождение..........................................(0+1) мм

угол продольного наклона оси поворота............................................ГЗО'+ЗО'

потому что в повороте он у тебя и так в + уходит, довольно сильно!

для чего думаешь люди ставят на зад пластины минус 1* и более ?

впереди так же все. у меня вообще 1.5 градуса стоит (минус)

А ще сьогодні замітив дивну річ... рухаючись накатом з швидкістю десь 30 км/год при різкому короткочасному гальмуванні кермо крутить вліво :blink: . Це якщо його не тримати, тримаючи кермо увода немає, та і на руку не відчуваєтсья практично... Ще поїзджу, "поприслуховуюсь" до керма. Чує моя п'ята точка, що після свят знову на розвал поїду...

это может быть из за кастера

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Блін, накосячив, не те написав :punish: , зараз підкоригую.

В тому то і "кака", що веде на зустрічку (вліво)...

Тогда стремно,я бы лучше до праздников ехал,а то после найти кого-то выжившего будет трудно :lol:
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Всім привіт!

Сиджу знач дома, попиваю пивко, релаксую) Чого і всім бажаю! ( як мінімум релаксувати :) )

Завтра (тобто сьогодні) останній ривок по робочих питаннях і все... саме складне пройдено за останній тиждень, тому і дозволяю собі розслабитись.

Це все до того, що плавно збираюсь на поїздку на захід... Ще один "повод" - вчора вночі відправив дружину до тьощі :D Холостякую чуть ))

Все як зазвичай. перед поїздкою перевірені рівні всіх рідин, тиск в шинах, ну і біглий огляд підкапотки. Все ок.

Омивайку, у зв'язку з похолоданням зробив приблизно -20. Також сьогодні поміняв свої двірники з каркасних бош на китайські бескаркаски - вродь труть норм. Водійський я ставлю 21"(53см), пасажирський 20"(50 см). Тоді "зуба" майже немає + чуть більша зона очищення лобового.

Вчора заїхав на мийку. Не знаю як хто, я останнім часом користувався лише мийками самообслуговування (вже і не згадаю коли останній раз заїзжав на звичайну мийку :ph34r: ). А вчора захотілось норм "помитись", заїхав на одну непогану мийку поблизу будику - 50 хв часу + 165 грн і вони її вилизали від і до... після такої "чистки" - це любов з другого погляду! )))) (не подумайте, не засираюсь я там, просто не вспієш помитись як за одну поїздку "засрешся" )

Після мийки сьогодні мав прикол з багажником) - замерзла серцевина замка. Ключ з горем навпіл всунув, але він всунувся і без проблем вийшов (всі стопорні зубчики, що в виямки ключа заходять, заклинились в верхніх положеннях)... Після поїздки з музикою на достатньо високому рівні + середній рівень loudness - і вуаля = багажник відкриваєтсья))) але не надовго, достатньо постояти припаркованим хвилинку-дві, як заклинює/замерзає знову.

Спочатку думав вийти з положення за рахунок силіконової змазки (ось така в мене є) але тільки я її пшикнув так все і замерзло (я так розумію із-за розширення того газу що виходить з балону створюється розрідження і відповідно температура йде вниз). Далі я забив і пішов додому) і от годину назад з ліхтарем на лобі ходив "гратись" ))) за пивком згадав, що купував колись аерозольне мастило для замків . Також взяв свій dremel 2000 (купував давно, років три назад, ще хотів тоді купити також щось типу 4000-ого, але щось не получилось потім забив, а тепер бачачи його ціну розумію що не бачити мені такого інструменту) і на початку першої години ночі гов на вулицю) спочатку дремелем нагрів серцевину до стану, що ключ входить та провертається (хоча відчувається, що скоро замерзне знову). При відкритому багажнику (щоб замок дивився "в небо") секунди дві всередину пшикав того мастила для замків. перед тим його грів руками, щоб балончик був теплий. Воно густе, вилізло назовні горбиком висотою десь міліметрів 3. Дрімелом її "кип'ятив" поки її не лишилось ну на один міліметр максимум - те, що розігрівалось, стікало вниз - власне тому і треба, щоб замок "дивився" вверх. Зараз ключ так легко входить і виходить (прям як з м/ф Віні-Пух), що я, чесно признаюсь, ніколи і не думав що таке можливо.... і це при температурі -7 - -8 градусів....

Що ще, - по "киданню" вліво при тормозінні - останніх декілька днів їзджу достатньо уважно по відношенню до того як веде себе авто. Пробував різкі підтормажування (звісно як нікого ззаду не спостерігалось) на різних вулицях. Статистика получилась орієнтовно така: ~50% - нікуди не кренить, ~30-40% - злегка (орієнтовно 10% вже ближче до кіінця тормозного шляху) повертає вліво, остаток - кренить десь в межах "на 20 метрів тормозного шляху = орієнтовно метр на зустрічці"... Такі "заміри" виконані в ситуації, коли кермо відпускаю. Якщо кермо тримати рукою то нікого нікуди не веде...

Ага, і ще, по прямій рівній дорозі ледь ледь ледь веде впрво. - оце чудо! ))) про русі по прямій - чуть вде вправо, при відтормажуванні - вліво )))) красота)))) Ну але якщшо кермо тримаєш - нікого нікули не веде... думаю що точняк переживу як мінімум до кінця січня. А там після свят/гулянь думаю повторно на розвал/сходження заскочу....

Ну і накінець - як їхав з роботи замітив що в мене вже 73003 км...

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти