emigrant-l 165 Опубликовано 24 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2017 1 минуту назад, fatalJkE сказал: хорошо вроде сделали! а на будущее - всегда бди и ожидай таких 3.14здюков на перекрестках, как учил меня мой отец - всегда прогадывай ситуацию на перед - "а если...", в данном случае "а если олух не уступит" Та правило трьох Д як би не забуваю, але тут реально получилась якась лажа... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 25 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 25 февраля, 2017 Вчора почав чути до болю знайомий звук. Звук сухого підшипника генератора..... видно той "порватий" шків пришвидшив смерть підшипника. Як же я втомився від оцього виносу мізків від моєї 99, який вона влаштувала і продовжує влаштовувати мені за останні 2,5 місяці. Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Atom.DP 800 Опубликовано 25 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 февраля, 2017 Тримайся скоро літо, а там і пробіги більші і робити не так впадлу ) Запчасти для Клуба Бортовик АКЦИЯ ! 063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 26 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 февраля, 2017 Та намагатимусь) Варіантів то немає) Ну що сказати. Вчора мав трохи поїздити по справах, але перший км дороги мене дуже насторожив. Навіть дружина, яка зазвичай каже що я надто сильно до всього прислухаюсь, сказала що ричить. Звук був схожий на звук від якогось кукурузника, що пролітає десь в небі. Тільки звук цей йшов зпід капоту. Автостетоскопом послухав гену - чуть вуха не заклало. Авто припаркував, і маршруткою на ринок. Ввечері-вночі в п'ятницю шукав де купити імпортні підшипники 6303 6202, типу skf чи nsk, але скрізь получалось аж на понеділок. тому і поїхав на авторинок, найближчий - на бульв. В.Гавела (раніше Лепсе). Блін, ніколи не подобався цей ринок. Що ціни що вибір.... найкраще що знайшлось VBF (вологодські), за два підшипники 303+202 - 150 грн. Були ще АТ та LSA. Вернувся до авто, зкинув ремінь. На акумі заїхав додому за доп інструментом + взяв герметик. Герметик потрібен для лівої передньої фари. Коли знімав бампер побачив що скло вцілілої фари тримається на соплях. Тому задумано було як тільки виїду з ремонту переклеїти його. Отже фару зняв, зачистив, обезжирив наніс ковбаску герметика по контуру діаметром десь 4 мм і посадив фару. Ззовні також пройшовся герметиком і розрівняв рівненько. І під УФОшку, щоб підсохло. І тоді взявся за гену. По генератору роботи по розбору/збору мені вже дуже знайомі) зняв, розібрав, все прочистив/обезжирив, зняв старі підшипники, поставив нові, закернив посадочні місця і гайку кріплення шківа. Все поставив все працює. Надіюсь більше не буде проблем. Далі я грався з габаритами... Коли забирав авто від малярів, замітив що не горить задній правий габарит. передній також не горів - але він і не мав, на той час в мене ще не було лампочки для нього. Лампочку в передню фару поставив, ззаду лампочку дістав - а вона ціла. Врешті причина знайдена - перегорівший запобіжник 7,5А. Ну ніколи б я і не міг подумати що габарити лівих фар і правих фар йдуть через різні запобіжники. Як на мене це якийсь ідиотизм. Габарити - не поворотники. запаралелити всі та і все, але ж ні, це автоваз... 1 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 27 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 февраля, 2017 Ця людина мені сьогодні писала, що всерйоз думає поїхати до попа посвятити авто... Прочитавши пару останніх сторінок, я його не осуждаю))) 1 ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 27 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 февраля, 2017 (изменено) просто так жити не можна)) авто в сім'ї для того щоб пересуватись, а не щоб виносити мізки) ТО і ремонти час від часу - річ зрозуміла... але як назвати останніх два з половиною місяці - я навіть не знаю... Изменено 27 февраля, 2017 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 27 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 февраля, 2017 (изменено) Ітак, продовження історії плідних моїх взаємовідносин з 99))) Фара, яку знімав, вчора вночі почала барахлити)))) світло ближнє світить в пів накала, дальнє взагалі тухне))) Лампочки переставив місцями - нічого не змінилось. Покумекавши трохи, думаю що "відлетіла" маса з лампочки. В нормальній схемі струм проходить шлях "ЧЯ - лампочка (обмотка ближнього) - маса". В цоколі Н4 маса спільна для ниток ближнього і дальнього світла. Якщо з лампочки не дати масу, то схема проходження струму буде така: "ЧЯ - ліва лампочка (нитка ближнього) - спільний конткат лампи (де має бути маса) - контакт нитки дальнього - контакт нитки дальнього правої лампочки (дальнє ж запаралелене вродь) - маса на правій фарі". От і получатиметься що світить в півнакала а то і менше. а як дальній ввімкнути тухне, оскільки на "+" попадає на контакт дальнього світла і вже відсутній шлях для маси. В користь цієї здогадки була зелень на спільному контакті в фарі (коли переклеював скло замітив). Можливо випари герметика прискорили процеси окислення. Або я там трохи порухав і "контакт" почав пропадати. Саме оце з'єднання всередині фари мені здалось взагалі невдалим. Провід маси йде від прохідного контакту на цоколь лампи, а від нього відгалужується до цоколя габариту. от і получаєтсья що на контакті цоколя основоного світла обжимається два проводки, і обжаті вони із-за цього неякісно. Так як в мене лишились деякі нутрощі моєї розбитої правої фари після ДТП, я взяв їх в використання. Провід маси там також був з невеликою зеленню. Тому взяв провід з дальнього світла, він виглядав наче новий (все таки дальнім користуємось найменше). Відгалуження до маси габариту зробив зі сторони прохідного контакту фари. Сам провід не переобжимав, просто через 5 мм зняв ізоляцію на довжині десь 3-4 мм. Від нульцевого піна відрізав площадку обжима проводу. і таким чином обжав два проводи чисто в тому місці. Поверх натягнув термоусадку і получив потрібний результат) Після інсталу все воркінгає гуд. Все це зробив біля роботи в обідню перерву :) Изменено 27 февраля, 2017 пользователем emigrant-l 1 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 27 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 февраля, 2017 Вся ця контактная группа продається окремо в зборі. Хоча в твоєму варіанті мінус одна скрутка на кожному проводі. ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 27 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 февраля, 2017 1 минуту назад, Mustang-1991 сказал: Вся ця контактная группа продається окремо в зборі. Хоча в твоєму варіанті мінус одна скрутка на кожному проводі. мінус скрутка і плюс - безкоштовно і не треба шукати/чекати ))) Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Vasjok 8 Опубликовано 27 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 февраля, 2017 20 часов назад, emigrant-l сказал: Ну ніколи б я і не міг подумати що габарити лівих фар і правих фар йдуть через різні запобіжники. Як на мене це якийсь ідиотизм. Габарити - не поворотники. запаралелити всі та і все, але ж ні, це автоваз... Я думаю що це із-за того різні борти, що на деяких ранніх самарах були реалізовані стояночні вогні. При стоянці підрульовим можна було ввімкнути лівий або правий борт габаритів. Згодом цю опцію забрали а схему так ніхто і не міняв. 1 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти