21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

По поводу датчика уровня газа.

у отца тоже газ и тот датчик врет безбожно, на минимуме отец проезжает около 200 км, а от максимума до минимума(по шкале датчика) около 70 :wacko:

по поводу тупения... на низах тоже тупило, пока не поставили вариатор.

по поводу замены на январь тут почитай. если мозг такой

Бортовичек

О97 969 I7 36

m567.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

Да,газовую магистраль проложили так для облегчения работы,по уму надо было вести по центру тоннеля,там где топливные магистрали идут.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  fataljke сказал:

хорошая работа! :good:

Дякую! :thank_you:
  Palchik сказал:

какой шифр мозга?

0 261 207 832

2111-1411020-80

авто куплене 2005 року, але прошивка в ньому була 2004...

Изображение

  av0507ri сказал:

Молодца :good:

С такими ценами на бензин только на газу и ездить, только цена ГБО кусается.

Дякую! :thank_you:

Так, вартість обладнання дійсно кусається... із-за цього в мене форсунки валтек, ханна на тисячу грн дорожча. Та і так, дякуючи Mustang-1991, зекономив. Там де думав ставити ГБО за таку ж комплектацію хочуть 7,5, а так вклався в 6.

З накатом 1200-1500 км в місяць має окупитись через рік....

  MrrDemaN сказал:

По поводу датчика уровня газа.

у отца тоже газ и тот датчик врет безбожно, на минимуме отец проезжает около 200 км, а от максимума до минимума(по шкале датчика) около 70 :wacko:

по поводу тупения... на низах тоже тупило, пока не поставили вариатор.

по поводу замены на январь тут почитай. если мозг такой

Мені поки важко щось сказати на цей рахунок... Не назбирав ще статистичної інфи... зараз є ваша історія і історія мого співробітника, які діаметрально протилежні... ще позапитую в людей, якщо в більшості датчик бреше то так і буде. в принципі мені однаково пів балона чи повний, головне щоб показало як з бензом, типу "осталось 5 літрів - підзаправся".

Дякую за інфу на рах мозгів, зараз буду знайомитись :read:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

З нинішніми цінами на бензин мабуть скоро всі на газ перейдуть, я 3 дні назад також поставив,тепер в шоці від того що на 150 грн можна проїхати 200 км)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я думаю что когда все поставят газ на авто цена на газ будет +-10-11 грн)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  neomasters2006@mail.ru сказал:

З нинішніми цінами на бензин мабуть скоро всі на газ перейдуть

Це точно! Я цікавився переходом на ГБО ще в минулому році... але тоді тільки цікавився, ще не був впевнений в необхідності переходу... про тодішні ціни мовчу, долар як не як... а от черг на встановлення фактично не було... зараз же в установщиків тиждень наперед розписаний...

Ще один цікавий факт, який виявився. В Києві дешевше поставити ГБО чим в Луцьку. Для мене це було дико! При чому на стільки дешевше, що простіше приїхати з Луцька в Київ, тут поставити, і їхати назад - все одно буде дешевше. Раніше писав, що пригнав сюди авто. Думав перед тим як пригнати, поставити там ГБО... так мені заспівали 750$. Якісь геть дикі. Можливо із-за відсутності конкурентів (знайшов тільки дві адекватні СТО) перегинають палку, м'яко виражаючись - редиски!!

До речі, хотів запитати...

Мені на руки видали такі папери:

1. Акт приймання-педачі транспортного засобу переобладнаного для роботи на зрідженому нафтовому газі

2. Акт технічної експертизи про відповідність конструкції та технічного стану переобладнаного транспортного засобу вимогам безпеки дорожнього руху

3. Свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху

4. Сертифікат відповідності для продукції "послуги із встановлення відповідності конструкції колісних транспортних засобів вимогам, викладеним у дозволі на переобладнання, за видами переобладнання, які наведені у додатку.

Цих доків достатньо для безпроблемної реєстрації ГБО?

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  emigrant-l сказал:

2111-1411020-80

Это Bosch M7.9.7. Можно махнуть на январь 7.2.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  Palchik сказал:

Это Bosch M7.9.7. Можно махнуть на январь 7.2.

Вдячний за інфу! По ходу буду скоро думати міняти. Поясню чому. От тільки що приїхав. в поїздці в мене закінчився газ і авто перейшло на бенз. Після зкидання передачі на нейтраль двигун заглох... По ходу та нова прошивка, яку мені залили дає менші холості оберти, так як до перепрошивки все було ок. Завівся, все нормально... почав слідкувати за стрілкою тахометра. Як тільки на світлофорі зкидаю передачу на нейтраль стрілка різко падає, біля тисячі наче притормажує, потім падає чуть не до нуля і припідіймається десь між 500 і 1000, але ближче до 500...

Ну по випадку закінчення газу визначив орієнтовну витрату. Получилось 9,3л газу на 100 км. Проти 8,7 на сотню на бензі це не велике збільшення, та і не факт що на заправці не намахали... получилось що за 50 грн проїхав 70 км...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вставлю и я свои "пять копеек", так как катаюсь на газу уже 240 т км.

То оборудование, которое тебе поставили - это один из лучших комплектов по соотношению цена/качество. Форсунки хана на ВАЗ не стоит ставить, ибо это просто переплата. Они не нужны на этих моторах, с головой хватает вальтеков. Кстати, у меня вальтеки, ещё родные, т. е. пробег 240 т км. У них есть неоспоримое преимущество перед ханой - они ремонтопригодны. Т. е. при каких-то проблемах просто поменял ремкомплект и поехал дальше. Стоимость ремкомплекта была около 7 долларов на одну форсунку.

Топливная магистраль у меня расположена примерно так же, возле бензиновых трубок. Никаких проблем с ней не было. Хотя я ездил по таким местам, куда паркетники с большим клиренсом боялись заезжать. Так что не парься.

Насчёт отверстия в багажнике - ты классно придумал :good: Респект!

Насчёт уровня газа в баллоне. Ты не показал, какой у тебя указатель, но я думаю типа такого - http://www.9409595.ru/how_to_use/. У меня тоже такой и он нормально показывает. По крайней мере остаток газа. Так что установщики возможно, просто не захотели тратить время на его настройку. Или не поставили датчик на мультиклапан. Там стоит стрелочный, он убирается и на его место ставится другой, с которого идёт провод параллельно газопроводу через всё днище к мозгам. У тебя на фото этого провода нет.

  emigrant-l сказал:

Тепер про поведінку авто. Всі скрізь говорять що авто стає тупим шо краще не ставити. Фігня!

Полная фигня! Я замечаю разницу между бензином и газом толко в двух случаях: когда надо очень резко ускориться (т. е. "газ в пол") или когда газ попадётся плохой. А так разницы нет. Ещё один нюанс. Тебе, скорее всего, никто не делал тонкую настройку ГБО. Запустили автокалибровку, сохранили эти параметры и всё. Газовщики обычно грешат этим. Не любят копаться.
  emigrant-l сказал:

Залишилось придбати докатку, а то возити з собою повнорозмірну запаску в багажнику трохи напрягає....

Я уже привык. Тоже думал про докатку, но 14 докатку вертикально в багажнике не поставишь, чтобы прикрепить её к спинке заднего сиденья. Так и лежит полноценная запаска.
  emigrant-l сказал:

Вдячний за інфу! По ходу буду скоро думати міняти. Поясню чому. От тільки що приїхав. в поїздці в мене закінчився газ і авто перейшло на бенз. Після зкидання передачі на нейтраль двигун заглох... По ходу та нова прошивка, яку мені залили дає менші холості оберти, так як до перепрошивки все було ок. Завівся, все нормально... почав слідкувати за стрілкою тахометра. Як тільки на світлофорі зкидаю передачу на нейтраль стрілка різко падає, біля тисячі наче притормажує, потім падає чуть не до нуля і припідіймається десь між 500 і 1000, але ближче до 500...

Ну по випадку закінчення газу визначив орієнтовну витрату. Получилось 9,3л газу на 100 км. Проти 8,7 на сотню на бензі це не велике збільшення, та і не факт що на заправці не намахали... получилось що за 50 грн проїхав 70 км...

Так, теперь про эксплуатацию авто с ГБО.

Во-первых, газ выжигает весь нагар, который есть на шпг, поэтому до пробега на газу хотя бы 300-500 км не стоит делать выводы.

Во-вторых, газ очень требователен к воздуху. Там, где бенз нормально работает, газ может работать некорректно. Поэтому следить за чистотой воздушного фильтра обязательно.

И, вообще, по опыту скажу, если на бензине авто едет нормально, а на газу не очень (при условии нормального состояния и регулировки ГБО), то в половине случаев проблема не в ГБО, а, как ни странно, в бензиновых форсунках/датчиках/инжекторе и т. п.

Расход на газу на 4-м поколении - это расход бензина в литрах = 10%. Так что расход у тебя отличный.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

toxa777, вдячний за поради та інфу! Кнопка дійсно така, як по ссилці. В балоні стрілочний датчик і ніякого проводка немає... отже установщики трохи схалявили...

На рахунок "Там, где бенз нормально работает, газ может работать некорректно." я це розумію... однак в мене сьогодні була ситуація наоборот... на газу все працювало добре, а як газ закінчився і переключився на бенз так і на першому світлофорі заглох... ну в загальному я описував, що стрілка тахометра різко падає вниз...

Фільтр повітря в мене чистенький (та і взагалі я ТО робив десь тисячу км назад), бенз 95 Puls... Думаю ще свічки замінити, так як іридієві бош викинув (на стенді тріщали), а зараз їзджу на дешевих трьохелектродних...

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти