Рекомендуемые сообщения

Всем добрый вечер

вообщем такая фигня , если ехать и как бы набирать скорость то все хорошо но если выжимать сцепление и тормозить начинает где то стучать с переде (как от колес ) или когда ехать накатом тоже стучит . звук как будто что то глухое стучит а если на разгоне на накате то звук как будто что то прокручивается . Думаю что гранаты но за зря лесть не охота . так что то может быть там ?

И если гранаты то какие внешние или внутренние ?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Если при вывороте то внешняя, я по прямой внутренняя

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Если при вывороте то внешняя, я по прямой внутренняя

Так он же вроде сцепу выжал, и накатом тож стучит граната разве тогда будет стучать? когда на передаче то граната стучит, могу обшибатси пусть знатоки подправят
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

З дозволу автора теми, хочу спитати і про свій стукіт.

Інколи добре чути коли їхати по брусчатці, або по поганій дорозі по прямій, частіше прослуховується при вході у лівий поворот, коли входити в правий стуку немає.

Стук відчутно у такт з колесом. Думав може колодки тарабанять - не вони, поміняв шарову і рульовий накінечник, теж не вони. Стойки наче робочі, опори теж. Чекаю теплої погоди щоб поміняти місцями патрони у стойках, щоб переконатися чи це стойка чи опора. Але не хочеться лишній раз розбирати.

А тут прочитав, що може граната стукати, але в мене стук чути майже завжди, не залежно чи тиснути на газ чи ні. Здається стук трохи пропадає коли натискати на педаль тормоза.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Хочу запитиати з приводу стуку. Довго не міг зрозуміти, що тарабане, десь спереду в такт дороги, а якось посмикав за рульові "вуса" і побачив, що є добрий люфт у рульовій. Поїхав до знайомого майстра щоб підтягнув, стук пропав, але мені здається трохи сильно підтягнув. В положені "коллеса рівно", руль на ходу повертається свободно і навіть трішки вертається назад, якщо повернути в обидві сторони по 1 оберту.

А з "крайніх точок" вивороту, руль крутиться важче і сам вирівнюється не дуже охоче.

Що робити, відпустити трішки, чи нехай так буде? Майстер каже що нехай так буде - не будуть розбиватись втулки. Чим загрожує тугість повертання руля?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Хочу запитиати з приводу стуку. Довго не міг зрозуміти, що тарабане, десь спереду в такт дороги, а якось посмикав за рульові "вуса" і побачив, що є добрий люфт у рульовій. Поїхав до знайомого майстра щоб підтягнув, стук пропав, але мені здається трохи сильно підтягнув. В положені "коллеса рівно", руль на ходу повертається свободно і навіть трішки вертається назад, якщо повернути в обидві сторони по 1 оберту.

А з "крайніх точок" вивороту, руль крутиться важче і сам вирівнюється не дуже охоче.

Що робити, відпустити трішки, чи нехай так буде? Майстер каже що нехай так буде - не будуть розбиватись втулки. Чим загрожує тугість повертання руля?

З крайнього вивороту вертатись йому важче-угол якби заламує.У мене тож вроді так само.

По поводу стуков-у меня полуось торкает крепление рычага подвески.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти