Рекомендуемые сообщения

а я уже думал никак -без снятия :rofl:

Конечно никак. Принимать нужно только радикальные меры.

Ок, питанння по кінцевій затяжці... кінцева затяжка всіх всіх болтів, чи якихось конкретних?

Передня подушка - 4 гвинта на дивгуні, один на вісь сайлента

бокова - три гайки на двигуні, один гивнт - вісь сайлента

КПП (задня) - здається два гвинти на КПП, дві гайки на скобі подушки до кузова.

По передній, якщо чотири гвинта, що на блоці недокрутити і зняти домкрат, подушку не перекосить?

Сразу притягиваются к двигателю и коробке, а окончательно затягиваются те, что к кузову. Перед их затяжкой желательно хорошо пошатать двигатель на опорах.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 26
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Значит и не трогай их,я свои поменял,так-как один просто начал течь.Другой могу отдать тебе,если не выбросил.

отковыривается заглушка на коробке-если нет-сверлится в ней отверстие и получаем доступ-шприцем проливаем,что бы при этом масло попало на сцепление надо из" колокола" сделать закрытый сосуд лить масло как в двигатель

Изменено пользователем rem8v
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

отковыривается заглушка на коробке-если нет-сверлится в ней отверстие и получаем доступ-шприцем проливаем,что бы при этом масло попало на сцепление надо из" колокола" сделать закрытый сосуд лить масло как в двигатель

Там дохрена не нужно... Каждый выбирает сам. Все уже достаточно взрослые мальчики.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Всім привіт!

Є бажання та необхідність своїми силами виконати деякі роботи по моїй 99.

Але за браком досвіду виконання таких робіт є запитання.

Отже по порядку.

1. Заміна подушок ДВС та КПП (21099 2005 рік, двиг 21083, кпп 5ст). Підскажіть, хто як їх міняє? Заміну збираюсь виконувати сам на естакаді або на ямі...

В мурзилках, які викачав з нету, поетапно піддомкрачується двиг або кпп, знімається стара, встановлюється нова подушка, і переходимо до наступної...

Шукав в неті більше інфи, вичитав що в декого при такому підході починаються проблеми типу якась із подушок стає в натяг, або підгинають кронштейни і в результаті чого йдуть вібрації і щось там ще швидше зношується. Хтось писав що по черзі міняє всі подушки, але якісь болти не дотягує, тільки коли всі подушки будуть стояти нові, тоді дотягує ті болти на кожній з подушок почергово...

Можливо є якась конкретна послідовність?

Ну і зорієнтуйте по виробнику, пишуть, що Севі експерт одні з надійніших... (мені на сток двигун)

2. Заміна сайленблоку заднього амортизатора 08,09,099.

Сайлентам моїх амортів щось геть не весело було ще декілька місяців назад (по фото побачите). Думаю перед зимою їх замінити. Аморти в мене Sachs (сакс). Сайлент блок для заднього аморта який продають (я так розумію в сток аморти) підійде? Тобто получиться його запресувати підручними засобами? Хто чим користуєтсья, якщо немає спец зйомника/запресовщика?

3. Задні пружини для 21099. На скільки я розумію, вони не такі як для 08, 09 , так як "задниця" 99 важча. Неодноразово знаходив інфу про те, що ставлять пружини від 2111 - вони наче навіть більш жорсткіші, чим ті що для 99 передбачені заводом.

Питання таке - з цими пружинами задниця сильно стає вищою від стоку? дійсно жорсткіші чи буде так само як і зараз (сток трохи просівші пружини)?

4. В ніч з 25 по 26 вересня проїзжав м.Рівне, тоді були там великі зливи і "моря" від бровки до бровки а то і глибше. Після цього маю дві проблеми: скрип при нажиманні педалі зчеплення (на холодну, як прогріється скрипу немає, та і на холодну буває що не скрипить) і дуууже тугий ручник. На скільки розумію, вода попала на тросики, тросики поржавіли... якщо тросикам ручника походу допоможе тільки заміна (чи я неправий? ) то чи можна таросик зчеплення просто змазати чимось (педаль то нажимаєтсья норм, як і раніше)?

5. Як можна перевірити антифриз, який у мене залитий? В пробці розширювального бачка послаблена пружина, і випари легко виходять. Як мені пояснили, випаровується вода, тому якщо трохи впаде рівень то просто долити трохи дисцильованої води, власне що і робив раза два, пішло десь грам 200, не більше. Але перед зимою якось мандражирую... хотілось би точно знати норм в мене все з антифризом чи потрібно поміняти... Є якісь перевірені методи окрім пошуку морозильної камери, що дає -30 ???

1. Меняется довольно просто, сначала перед - потом зад, потом бок

нужен домкрат чтобы упирать в поддон \ кпп

2. сток сайлент (сааз \ брт) не подойдет в импортные аморты :pardon:

3. 99 выше на виток - полтора

поставь лучше от 2110, они высоты как 08-09, но жестче даже чем 099

4. вд в помощь

5. ареометр

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

3. 99 выше на виток - полтора

поставь лучше от 2110, они высоты как 08-09, но жестче даже чем 099

На 99 с завода ставили только 08 пружины. Позже появились так называемые "кооперативные" для 99. Еще позже некоторые производители стали выпускать в запчасти для 99 свои пружины. 2110 ниже чем 2108 но и естественно жестче, а 2111 такие же, как 2108 только немного толще прут.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

На 99 с завода ставили только 08 пружины. Позже появились так называемые "кооперативные" для 99. Еще позже некоторые производители стали выпускать в запчасти для 99 свои пружины. 2110 ниже чем 2108 но и естественно жестче, а 2111 такие же, как 2108 только немного толще прут.

да вот не много не так

099 есть заводская пружина

2110 такой же высоты как 08 , только жестче

2111 выше чем 08-10, и жестче

Изображение

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

да вот не много не так

099 есть заводская пружина

2110 такой же высоты как 08 , только жестче

2111 выше чем 08-10, и жестче

Изображение

Почитай внимательней. Даже с этой таблицы видно, что на 08, 09, 099, 013, 014, 015 стоят 08 пружины. Только в нижней строчке ошибка 10 и 12 отличаются от 11. И передние бывают только 08 и 012. 012 ставятся на авто с 16 кл. двигателем. Я тщательно изучал эту тему, когда собирал себе подвеску. Изменено пользователем Nikolja
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти