Рекомендуемые сообщения

Всім привіт!

Відносно недавно замінював прокладку гбц...

Коли зняли попередню прокладку я подумав що вона бракована, оскільки в блокові та в гбц тосольні камери мають трикутний "вигляд" а в прокладці в тих місцях просто отвір діаметром десь 6-8 мм. Потім купив нову прокладку - і там аналогічно. І ще нарив фото своєї сток прокладки, яка йшла ще з заводу - там так само. Хоча при цьому декілька таких "проходів" таки трикутні.

Хто знає, чому так зроблено? Чи не погіршує це охолодження двигуна?

IMG_1876.JPG

IMAG1655.jpg

Я спочатку думав що це для "зрівноваження" потоку ОЖ біля кожного циліндра. Але ті трикутні виштамповки блище до помпи, а круглі - далі від помпи. Кріглі всі вродь однакового діаметру. Тобто ті отвори, що якраз біля помпи найбільше пропускають через себе...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Хм, ніколи не звертав уваги. Мені також цікаво.

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 часа назад, emigrant-l сказал:

Всім привіт!

Відносно недавно замінював прокладку гбц...

Коли зняли попередню прокладку я подумав що вона бракована, оскільки в блокові та в гбц тосольні камери мають трикутний "вигляд" а в прокладці в тих місцях просто отвір діаметром десь 6-8 мм. Потім купив нову прокладку - і там аналогічно. І ще нарив фото своєї сток прокладки, яка йшла ще з заводу - там так само. Хоча при цьому декілька таких "проходів" таки трикутні.

Хто знає, чому так зроблено? Чи не погіршує це охолодження двигуна?

IMG_1876.JPG

IMAG1655.jpg

Я спочатку думав що це для "зрівноваження" потоку ОЖ біля кожного циліндра. Але ті трикутні виштамповки блище до помпи, а круглі - далі від помпи. Кріглі всі вродь однакового діаметру. Тобто ті отвори, що якраз біля помпи найбільше пропускають через себе...

это так должно быть.Все прокладки на 2108 такие.Отверстия разных диаметров нужны для того что б задавать потоку воды от помпы правильное направления движения иначи мотор будет плохо охлаждаться.На любом двигателе прокладка имеет разного размера отверстия.А то как они расположены зависит от расположения помпы относительно термостата и еще некоторых других факторов.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти