American Boy

Тахометр На Двухконтурное Зажигание.

В теме 6 сообщений

Привіт .

встановив на свою 21083 двухконтурне запалення на одному  датчику холла і двохканальному комутаторі енергомаш 133.3774-03 і катушкою запалення 2111. Все працює крім китайського тахометра. На стандартному запаленні і стандартному коммутаторі 21083-3734910-15 цей тахометр працював без проблем , сигнал брав із 7го піна. Виробник данного запалення порадив встановити між комутатором і тахометром ємність (конденсатор) 0,1- 0,22мкв 400в . Я купив 0,1мкф 400в - 0,22мкф 630в і 0,34мкф 400в. Я встановив 0,22мкф 630в тахометр запрацював але буквально на 2-3 хвилини , потім стрілка тахометра повільно дьоргаючись падає на "0" . Я пробував підключати кожну ємність окремо, але результат той самий. Час я не засікав але найдовше тахометр працює на ємності 0,34 400в і ще довше якщо їх підключити паралельно. 

Тахометр відновлює свою роботу на тих же 2-3 хв , якщо контакт конденсатора коротнути на кузов , або на палець :) ( сила розряду приблизно як пєзо розпяд запальнички) . 

Прошу допомоги поради як вирішити проблему.

image.jpeg

image.jpeg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Доброго здравия.

По отзывам у людей так работает:

от клемм 1а и 1b катушки зажигания выход на тахометр пустить через диоды на тахометр (взята картинка с Двухконтурное зажигание на одном ДХ и двух коммутаторах — бортжурнал Volkswagen Golf 1.8 PL на Январе 1989 года на DRIVE2)

 

tah.jpg

но как по мне правильнее и понадежнее должен сработать такая схема. Слямзено Культурно взято с несовместимость тахометр ВАЗ-2103 и БСЗ — простое решение БЕЗ КОНДЕНСАТОРА — бортжурнал Лада 2103 1978 года на DRIVE2 и чутка переделано под свои нужды

IMG_20170409_151149.jpg

Детальки копеечные, надеюсь поможет.

Изменено пользователем Necam

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

 проблему вирішено , Просто паралельно до данного конденсатора 0,22мкф 630в, паралельно підключив  резистор 220кОм . Результат досягнуто методома "наукового тику" і підказки знайомого електронщика котрий  радив почати з 100кОм і спукатись. Я на всякий випадок взяв про запась ще 220 кОм і відразу запрацював тахометр із вірними  на рогляд показниками .  ХХ на прогрітому моторі в мене 1000.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
9 минут назад, American Boy сказал:

ХХ на прогрітому моторі в мене 1000

А зачем так много?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
2 минуты назад, Nikolja сказал:

А зачем так много?

насправді причини дві  , це 49й тюнінговий валік, мотор не стабільно працює при нижчих оборотах , ну  і тоді не  так чути  шум вижимного  підшипника чи то підшипників коробки.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
2 минуты назад, American Boy сказал:

не  так чути  шум вижимного  підшипника чи то підшипників коробки

Прикольно.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти