American Boy

Тахометр На Двухконтурное Зажигание.

6 сообщений в этой теме

Привіт .

встановив на свою 21083 двухконтурне запалення на одному  датчику холла і двохканальному комутаторі енергомаш 133.3774-03 і катушкою запалення 2111. Все працює крім китайського тахометра. На стандартному запаленні і стандартному коммутаторі 21083-3734910-15 цей тахометр працював без проблем , сигнал брав із 7го піна. Виробник данного запалення порадив встановити між комутатором і тахометром ємність (конденсатор) 0,1- 0,22мкв 400в . Я купив 0,1мкф 400в - 0,22мкф 630в і 0,34мкф 400в. Я встановив 0,22мкф 630в тахометр запрацював але буквально на 2-3 хвилини , потім стрілка тахометра повільно дьоргаючись падає на "0" . Я пробував підключати кожну ємність окремо, але результат той самий. Час я не засікав але найдовше тахометр працює на ємності 0,34 400в і ще довше якщо їх підключити паралельно. 

Тахометр відновлює свою роботу на тих же 2-3 хв , якщо контакт конденсатора коротнути на кузов , або на палець :) ( сила розряду приблизно як пєзо розпяд запальнички) . 

Прошу допомоги поради як вирішити проблему.

image.jpeg

image.jpeg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Доброго здравия.

По отзывам у людей так работает:

от клемм 1а и 1b катушки зажигания выход на тахометр пустить через диоды на тахометр (взята картинка с Двухконтурное зажигание на одном ДХ и двух коммутаторах — бортжурнал Volkswagen Golf 1.8 PL на Январе 1989 года на DRIVE2)

 

tah.jpg

но как по мне правильнее и понадежнее должен сработать такая схема. Слямзено Культурно взято с несовместимость тахометр ВАЗ-2103 и БСЗ — простое решение БЕЗ КОНДЕНСАТОРА — бортжурнал Лада 2103 1978 года на DRIVE2 и чутка переделано под свои нужды

IMG_20170409_151149.jpg

Детальки копеечные, надеюсь поможет.

Изменено пользователем Necam
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 проблему вирішено , Просто паралельно до данного конденсатора 0,22мкф 630в, паралельно підключив  резистор 220кОм . Результат досягнуто методома "наукового тику" і підказки знайомого електронщика котрий  радив почати з 100кОм і спукатись. Я на всякий випадок взяв про запась ще 220 кОм і відразу запрацював тахометр із вірними  на рогляд показниками .  ХХ на прогрітому моторі в мене 1000.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 минут назад, American Boy сказал:

ХХ на прогрітому моторі в мене 1000

А зачем так много?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 минуты назад, Nikolja сказал:

А зачем так много?

насправді причини дві  , це 49й тюнінговий валік, мотор не стабільно працює при нижчих оборотах , ну  і тоді не  так чути  шум вижимного  підшипника чи то підшипників коробки.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 минуты назад, American Boy сказал:

не  так чути  шум вижимного  підшипника чи то підшипників коробки

Прикольно.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас