Dim.on-zt 343 Опубликовано 25 апреля, 2010 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 25 апреля, 2010 Встановили з другом замки капота маде ин британи.Свердлильного инструменту окрым перфоратора вдома небуло Довго примыряв якби їх поставити. Ось так выглядає:Їх ше треба незабувати правильно відкривати бо по пальцях лупить добре Зачет за машинку,особенно колёса и родная решетка-трушно!имхо:фтопку противотуманки (если конечно не ездишь часто ночью) и повторители поменяй на 11е.Тогда полный зачет будет!!!Повторювачі я ше сам не знаю які будуть і чи взагалі залишаться . Мені шкодівські подобаються - маленькі втоплені квадратики. Тільки які вони з другої сторони і як кріпляться незнаю.А туманки мені так подобаються: "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 4 мая, 2010 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 мая, 2010 На тиждні поміняні пилькики ШРУСів. Прикрутив до кузова паливний електронасос. Треба шлангів і електрику провести ще. Перепаяв роз'єм тахометра, а то контакти херові були. Накладка торпедо готова до обтягування, але дістав шкіру, яка мала їти на це, а вона була не в рулон скручена, а так складена. Тепер там складки суттєві . Як би їх вирівняти , бо дермонтином нехочеться... З машини хотів зняти всю торпедо, але ступицю руля неможу зняти Як воно робиться? Гайку відкрутив. Воно там на шліцах сидить? З'ємником для підшипників? Хотів поміняти краби. Як результат: 1 поміняний, але тримається на 2 болтах і 1 зламався так шо з телека 1 см стирчить; інший незміг від кузова відламати по тій же причині: зламався 1 болт але біля шапки. А позакисали вони там 3.14здець Болгарки і трубного ключа з собою небуло, тому наступного разу спробую 1 обломок так викрутить, а той на якому краб тримається буду різати. Треба буде спробувати так шоб шамток болта лишився шоб було за шо вхопитися і спробувати викрутити, бо так нехочеться ще й зі свердлінням і нарізкою різьби гратися "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
<REMUS> 11 Опубликовано 4 мая, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 мая, 2010 З машини хотів зняти всю торпедо, але ступицю руля неможу зняти Як воно робиться? Гайку відкрутив. Воно там на шліцах сидить? З'ємником для підшипників? Да всё без проблем откручивается, разве что сам замок зажигания, берёщ небольшое зубило и молотком постукивая по шляпке потихоньку откручиваеш Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 10 мая, 2010 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 10 мая, 2010 На вихідних трохи поковиряв машин:відокремив старий краб від "телевізора" із застосуванням одного з головних в справі тюнінгу інструменту - болгаркиПотім давай викручувати той обломок, а воно, сцуко, зкрутилось нах разом з різьбою, яка в "телевізорі" Там гайка вварена чи шо? Коротше без зварки не обійдеться - треба приварювати шпильку, чи шо там в таких випадках роблять. Другий обломок теж невдалось вікрутити, бо наявним інст-том хрін візьмешся . Думаю тоді вже і трохи можна буде обварити панель 2-3мм жестю. Там ше й дірка прогнила з більше 5коп. розміром. Зняли таки торпедо Тепер краса - простору повно, нічого не скрипить, не тарабанить , хіба кнопки незручно натискати. Ось чого непрацює правий повторювач поворотів:Ех було б більше часу з усією цією бідою гратися. Треба краник пічки, мабуть, поміняти чи де воно сочиться - ше не розглядав;заклеїти перегородку ШВІ;саму торпедо покрасити+накладку доробити і антискрипом закатати;проводку на різні допи зробити понормальному, а не позаплутувано, шо потім пів часа шукаю зівдки куди який провід І це ше не все тільки по салону, а окрім того ше скільки всього Ну і просто фотка "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Chaosracing 1 Опубликовано 10 мая, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 мая, 2010 Я себе еще воздухопроводы печки уплотнил клеющим поролоном. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 16 мая, 2010 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 16 мая, 2010 Стало жарко, бензонасос нагадав про себе. Під'єднав нарешті електричнийШе лишилось зробити заглушку замість стокового шоб прикрутити.Цікаво випробувати його чи на 6500об\хв його вистачить . Думаю, так - бо ллє побільше звичайного, аби "обратка" справлялась Тіки закрив капот, як у3.14здив дощ - побачив звідки в салон витікає вода по шву видно шо тече, а от кудою затікає це питання? "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 23 мая, 2010 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 23 мая, 2010 Трішки "зашумився" - моторний щит заклеїв в 3 шари.Було так (шов, по якому тече вода) обмазав відваром пуш.сала і мовілю (нігролу незнайшов, де дів), попередньо обробивши перетворювачем іржі:Потім шар віброшумки( тільки шось трохи протупив і де пасажирське місце заклеїв не тою шо хотів, ну то на підлогу потім буде) Потім шар однієї шумки:І потім шар іншої:І того 3 шари. Ефект помітний - мотор чути напорядок менше, і навіть сам його звук в салоні став ніби благородніше Але трохи псує картину звук загудівшого, коли в четвер вертався зі зустрічі, підшипника ступиці спереду. Спробую туди змазки ШРУС напхати, якшо недопоможе, то буду міняти.І в резонаторі шось відвалилось - тарабанить П.с. хочу музику в машину "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Alex1574 82 Опубликовано 24 мая, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 мая, 2010 шо ж ты, балбес, вибры не наклеел? Токарно-Сверлильно-Сварочные работы. Киев. tel : 8093 832 68 69 mail: 1574Alex@gmail.com Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Troll 0 Опубликовано 24 мая, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 мая, 2010 без вибры туфта! Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 24 мая, 2010 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 24 мая, 2010 1й шар то шумовіброізоляція! Там біля 2 мм типу бітумної фігні. Забув як матеріал називається...Якийсь Візол, потім інше... А заліплювати суцільним шаром віброю і незбирався. В мене не є метою максимально тихо зробити. Якшо заклеювати так як, наприклад, у ABo, то це відро взагалі їхати небуде І так зайвих 5 кіло , а ще на торпедо і на підлогу...Доречі спробував у фотошопі трохи поклацати варіант майбутньої покраски - вийшло десь так: Криво і світлий колір незовсім той, але краще нешарю в фотошопі. Ну суть зрозуміла Як той підшипник ступиці дістати? 3 часа прої**лись, так нічо і незробили. Гальм. диск прикис до ступиці так шо невідірвати - буду рулювати на СТО чи змазки ШРУС туди напакувати чи замінити зовсім "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти