Рекомендуемые сообщения

Пофарбував корпуси передньої оптики в середині.

Підсвітку в поворотники доки ставив фари поламав(мабуть десь обрив провода).

За вихідні 2 раза ледь не догнав в зад інші машини.

Заправився 76м - виходить не вигідно оскільки треба щоб їхати більше крутити мотор, а це білша витрата пального + більше зношуються тіж, скажімо, свічки.

Тосол через датчик на радіаторі трохи тече.

post-6801-1215464368.jpg

post-6801-1215464387.jpg

post-6801-1215464404.jpg

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 4 недели спустя...
  • Ответов 933
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Відкатав гонку. Глобального нічого не відригнуло, як не дивно. Лише перед виїздом реле стартера відмовилось працювати. Так і не перевірив чи саме реле здохло, чи управляючий + втік. Заводи просто зами

Неочікувано для самих себе заїхали на тумбочку. Штрафи суперників допомогли. Нічого не відригнуло - вже добре. 

За минулий час дозбирав корча до стану, щоб можна було виїхати десь. Проїхався 0 в Черкасах. Але відкатати все не дозволила ступиця. Потім виявилось, що посадочне місце якогось дідька з'їдене на 0.5мм

Изображения в теме

За минулому тижні пофарбував задні штамповки - тепер хоч мають нормальний вигляд, а не страхіття і кришку каструлі.

Потім причепив підсвітку і в себе в ногах.

На ці вихідні обклеїв дах і задню полку ізолоном.

Поставив трохи допрацьований карбюратор.

По карбу зробив таке:

-загострив заслонки;

-зменшив товщину вісьок;

-малі дифузори зробив більш аеродинамічними і з насічками для закручування потоку.

Розточувати великі дифузори не став, тому шо паливний жиклер 1ї камери неможливо викрутити (викрутку скрутили), напевно його туди з іншого карба взяли і забили молотком :wacko:, і невідомо який він там. Коротше виходить така комбінація жиклерів 1камера - паливо хз/вовітря 165; 2 - 97,5/125.

Кулачок прискорювального насоса на рідному був №7 - тепер №5.

Але як завжди є якась х...ня - заводиться добре, на хх працює нормально, а потім тупо глохне, знов заводжу - те саме :blink:

Зразу пов. жикл. 1ї камери був 155, але я поставив індикатор якості суміші - вогонь в циліндрі жовтий. Значить шо? Правильно - вона занадто багата. Закручую гвинт якості до упору - і нічого. Ну я поставив 165 - вже краще, але всеодно не те. А 175 в мене вже нема. Шо за байда :unknw:

ХХ великуватий - треба трос газу відпустити бо пружинка не вертає заслонку до упора. Треба ше під 2 шпильки нарізати різбу, а то корпус фільтра на 2х прикручаний...

Трохи пограюсь з низом рідного карба де все викручується. То окремою темою в розділі "тюнінг" буду питать порад.

Їхав з дачі додому і таке враження ніби десь шось чи клинить чи розбалансоване :wacko: - коротше шось не так, тільки ше не зрозумів де і шо.

Фотки:

post-6801-1217843214.jpg

post-6801-1217843223.jpg

post-6801-1217843235.jpg

post-6801-1217843244.jpg

post-6801-1217843254.jpg

post-6801-1217843270.jpg

Изменено пользователем Dim.on-zt

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сьогодны купу часу втратив на возню з цим корчем :angry::wacko: Історія тут пост 5, бо вже впадло ше раз писати.

Купив стробоскоп "Джет-Сенсор" (120грн), цифротахометр "multitronics DM10"(80), барабани ВАЗ в УкрАвтоЗапчастині 2шт (316,80), в АТЛ свічки БОШ 4х електродні (марку незапам'ятав) - 104грн.

Виставив УОЗ. Тепер лишилось розібратись з УН, бо при розгоні дьоргається.

Я їй і те і се, а вона мені стільки нервів висотала :( ... Спалив літрів 5 бензину впусту...

... другий карбешник зняв, поставив старий з 1 доробленим малим дифом і 2м звичайним. Шось бажання розточувати карб покишо відпало на невизначений термін. Може зимою зніму рідний помию його, загострю заслонки, шліфану площину прилягання до колектору...А від іншого (того який попиляний) залишу верхню частину...

З тахометром відкрив багато для себе нового відносно обертів і швидкості :huh: - виявляється хх був десь 1,2 тис/об, а перемикався не вище 3,7 тис/об. Крутнув на 2 передачі до 5 з копійками тис/об (десь90 км/год) - як воно реве. Аж невіриться шо тах правду показує...

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

З тахометром відкрив багато для себе нового відносно обертів і швидкості :huh: - виявляється хх був десь 1,2 тис/об, а перемикався не вище 3,7 тис/об. Крутнув на 2 передачі до 5 з копійками тис/об (десь90 км/год) - як воно реве. Аж невіриться шо тах правду показує...

Без тахо совсем другие ощущения звука)

пы.сы. Как его подключал?

nomuaold_26_-M@RseL-.png
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Підключав + на +, - на - і 3й на контакт "1" катушки запалення - в інструкції написано та й на форумі теж. Можна на контакт комутатора який іде до катушки - без різниці.

Хто може поремонтувать мені 06 тах, бо неппрацює зовсім? Скільки грошей? Якусь хрінь поміняти дешевше чим новий куплять. Я сам неосилю зробить бо не петраю. :unknw:

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вчора мене " обрадували" - з'ясувалось шо дребезжить КПП :sad: Я вже було подумав шо то в моторі. Скільки вона ше протягне :unknw: .Їде як і раніше,але при навантаженні :wacko: В карб не лазив - не було бажання.Їздив на підсосі - так хоч при перемиканні передач не тіпає. ХХ якийсь не зрозумілий - то без підсоса нормально, то глохне і ковбаситься. До зими би з коробкою дотягнути (аби хоч не заклинила - масло там є, а шо дребезжить незнаю, можливо підшипник). З'їжджав з бровки стукнувся захистом двигуна - тепер ше й він брязчить (треба підігнути шоб не торкався нічого площиною) :wacko:

Заводиться шось херово. Стартер крутить нормально, а хапає при втопленому газу і то не завжди з першого разу, може це через кпп, але з вижатим щепленням не краще :unknw: Буду тепер їздити по мінімуму доки не буде грошей на ремонт, одне шо можна знайти позитивне в цій ситуації - привід "прокачати" кпп...

Про свічки - Bosch 503 wr 78 super4

Спробував проїхатись на драгу - 1 і 3 раз невключилась 2 передача, 2 на останніх 50м програв пів корпуса, а до того вигравав 1,5. Їхати, звичайно, цікавіше ніж дивитись. :pardon:

post-6801-1218314478.jpg

post-6801-1218314499.jpg

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Если не хочешь устроить мангал под капотом, то замени топливные патрубки на карбе! :nea:

280208.jpgb35bb2dd213b.jpg<----- 823a579f1ef5.gif

Бортовик 21099 * * * * *Бортовик Daihatsu

Иномарки покупают те люди, которым не хватает денег для содержания ВАЗ.....

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так ці патрубки через місяць зверху тріскаються. Вони в середині мають армування і внутрішній шар нормальний, так шо не лопнуть ше довго.Це я про підводящі, а про "обратку" таки так - поміняю.

Сьодні купив прокладки під карб 2/5/2 грн ( буду міняти то треба шліфанути площину карба, а то крива) і повітряний фільтр бо "резинки" вже розсипаються (7грн). Їздити буду в кінці тижня, тоді і поміняю.

Треба готувати$$$ на кпп, плакав новий мафон і плани на всмпо ((

П.с.: забув написати - зняв спойлери з двірників - набридли.

Изменено пользователем Dim.on-zt

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Поміняв прокладки під карбом повітряний фільтр. Чистив, продував,шліфанув карб, ставив старий комутатор, який після 5хв роботи сдох(пізніше з'ясувалось шо до всього не було іскри) і в 2ночі мене з КХ притащили на тросі . Набридло мені колупатись і, знову ж таки, на тросі (який по дорозі попав під колесо з відповідними наслідками) мене затащили до тих хто заробляє на ремонті. Ліки від головної болі стали в 110 грн( поправили контакти на роз'ємі да комутатора, продув карб, виставив УОЗ і, о чудо, корч запрацював майже як треба(хх 900+-40 об)).Лишилась невелика запинка в момент натискання газу на 2 передачі, на 3 не відчув (може то ше коробка дає - доречі ніби перестала звеніти чи, принаймні, не так помітно :blink: ).

Поїхав шоб хтось зробив, бо вже мене замахало колупатись, а треба ше в село поїхати, а стати на трасі посеред поля, перспектива не радісна.

При заводі буває шось ніби пробуксовує зі скрежетом - шо це?((

Наступного разу ( дай Бог не скоро) буду краще знати звідки і куди копати.

... та й одному наявність іскри не перевіриш, так, свічку викрутив видно шо була :pardon: , а заводить - не пашить. Зимою буду далі ламать карб, коли не треба буде далеко їхати :ph34r: ))...

Изменено пользователем Dim.on-zt

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

:angry: рано я зрадів. Виї..ни продовжуються. Вчора їду на дачу - при їзді на низких обертах відчутні поштовхи, а на хх оберти скачуть/падають і глохне, при натисканні назу стріляє в карб - поправив УОЗ(не даганяю шо за прикол - на сто уоз виставляли, я дивився - було правильно) стало так як до заїзда до карбулюторщиків . Потім взагалі відмовилась заводиця. Потім заведеться, на підсосі 2,5 тис/об з вихлопа дим з помітним чорним кольором, знов оберти падають, глохне, свічки в сажі. Далі знов не заводиться - свічки спершу заливало, потім подьоргавши вв провода N раз викручування свічок( дивився чи не залиті ) і перевірки іскри перестав надходити бензин. Причина була в поплавку який чіплявся за стінку карба при закритому клапані (тут я мабуть провтикав - знімав кришку карба дивився жикльори,думаючи може через них копотить, а трубки еконостата в кришці були недокінця всунуті, мож через них і каптило :unknw:хоча наврят , бо потім у вихлопі копоті не було видно, хз в чім річ) - поправив, розібрав-зібрав трамблер( тепер знаю наочно шо там), зарядив підсівший акб (до зарядки крутив К/В 240 об/хв потім біля 4сот). Завівся - непрогріта глохне, на підсос пох - спершу тримається, потім оберти знижуються, треба як ось-ось заглохне дати газку - сек 3 і знов подають. Короче, дригаючи газом, прогрівся. Поїхав додому. Гаряча хх тримає нестабільно, але краще ніж недокікця прогріта. При розгоні з низьких обертів і на низах дьоргає, на сталій швидкості ше більш-менш. По Київу кілька раз глохнув - з горем навпіл добрався до стоянки. Думаю шо трабл в датчику холла, піду на базар за новим, не поможе - до електрика на діагностику, бо я більше схиляюсь до того шо проблема зі запаленням. Доречі уоз скаче в межах +-4о і відчувається шо троїть (пропуски в запаленні).

Вирішив в кпп долити масла( може менше торохтітиме думав) - тепер ше й спідометр не працює - 3 раза перевставляв - ніби правильно, а непрацює :wacko: .

Коротше нервів витрачено до...уя і ше скільки попереду :wacko: ,на непрацююче л.ближнє світло поки пох.. - не до нього.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти