av2108ri 235 Опубликовано 16 марта, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 марта, 2015 Ого, какой фронт работ проделан Очень тонкий подход к делу - у меня бы мозг закипел Теперь я понял зачем тебе нужен был этот корпус. Будь ласка! Рад был помочь Продам з/ч с карбовой 8-ки 1,3 Мой бортовик: Зеленая восмерка "уже 24 года спустя" Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 17 марта, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 17 марта, 2015 Ого, какой фронт работ проделан Очень тонкий подход к делу - у меня бы мозг закипел Теперь я понял зачем тебе нужен был этот корпус.Будь ласка! Рад был помочь Да, твій корпус дуже допоміг. На ньому треба було менше знімати тіла, а на моєму більше, а вручну це дуже важка праця. Ще раз дякую. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 10 апреля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 10 апреля, 2015 На днях виточили мені шків генератора, який має трохи менший діаметр а саме 65 мм.Ось по такому кресленніФото для порівняння шківів і крильчатокРемінь взяв Бошоввський довжиною у 10-710установочний комплектВсе зібрано на генераторіі установлено на місцеВ результаті маємо більше передаточне число. Тепер на ХХ у 850 обертів при ввімкненому бл.світлі і пічці на І положені напруга становить 14,1-14,2Вольта, без споживачів стабільно 14,3 Вольт.Але просадка обертів на ХХ не зникла.Також мені попався генератор від ВАЗ 2107і на 14В і 73А. По габаритах 1:1, як мій на 55А. Якщо я його поставлю, то просадка оборотів на ХХ пропаде чи ні? Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 20 мая, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 мая, 2015 (изменено) На вихідним помітив що на приборці почала мигати лампочка STOP і (!) - мало тормозухи в бачку. Через кілька кілометрів почала світитися зовсім. Зупиняюся залажу під машину і бачу що заднє праве колесо з середини все мокре - в тормозусі, а в бачку на дні залишилось. Їхав я далі не користуючись гальмами, а в деяких випадках притормажував ручником.На другий день зняв колесо і побачив, що потік циліндрик. Пішов в автомагазин, Фенокс -150 грн, Метелі - 130 грн. Покрутивши в руках обидва, Метелі на виглдяк зроблено краще. До цоьго в принципі теж стояв Фенокс і відпрацював 5 років.Фото нового циліндрикаОбидва циліндрики для порівняння новий і старий Вже на місціТакож вчора встановив кронштей "штанів" Изменено 21 мая, 2015 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 20 мая, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 мая, 2015 Пішов в автомагазин, Фенокс -150 грн, Метелі - 130 грн. Покрутивши в руках обидва, Метелі на виглдяк зроблено краще. До цоьго в принципі теж стояв Фенокс і відпрацював 5 років.Фенокс дороже метелли? :blink: Обычно наоборот.Кстати, фенокс у тебя отлично отработал. Мне их на год только хватало Сейчас стоит базальт, почти два года, вроде всё норм. Тьфу три раза, чтоб не сглазить. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 21 мая, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 21 мая, 2015 Фенокс дороже метелли? :blink: Обычно наоборот.Кстати, фенокс у тебя отлично отработал. Мне их на год только хватало Сейчас стоит базальт, почти два года, вроде всё норм. Тьфу три раза, чтоб не сглазить.Я сам зразу не повірив, думав може неправильно написали на коробці. Але коли продавець подивився в компютері, то дійсно Фенокс - 150, Метелі - 130.На рахунок довговічності, то у мене були ззаду обоє циліндрики Фенокс і один з правої сторони передній теж Фенокс, і ГТЦ теж Фенокс, слава Богу поки що все працює. А 5 років для циліндрика я теж думаю, що це взагалі добре. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 25 мая, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 25 мая, 2015 І так, насилу я виділив час для ремонту і вдосконалення рульової рейки. Було куплено:1) ремкомплект рейки2) поліпропиленова труба для опалення з діаметром 40Х283) гофра рейки (була куплена давно)4) ключик для підтягування рейкиЗкачав статтю по зняттю і ремонту рейки.По демонтажу там наче розписувати не треба нічого, і так все понятно. Єдине, що може бути, що вал який входить карданчик руля може з роками закиснути і його буде важко вийняти і потім вставити на місце. Хоча в мене все вийшло легко.Також перед демонтажем я пару днів бризкав ВД-40 на шпильки, які тримаю рейку до кузова, бо кажуть , що вони можуть вірватися. Хоча одна шпилька в мене вже була ввірвана і замість неї стоя сквозний болт (нижній біля педалів).І так відкрутив всі гайки і болтик на карданчику, я вийняв рейку через дирку в водійському колесі, попередно піддомкративши його.По розборці теж нічого складного, єдине в статті по ремонту рейки згадується якась спеціальна восьмигранна головка на 24 здається, щоб відкрутити гайку яка тримає малий вал. В мене тієї головки не було, то я відкрутив ту гайку за допомогою тоненького зубильця і молотка (без цього біля наших машин ніяк).Розібрана рейка і моє робоче місцеТакож вичитав в Інтернеті, що ті резинові кільця (2 шт) які надіваються на капронову втулочку, бажано замінити на трішки товстіші, (рідні здається мають 3 мм, я підібрав 3,5 мм). Цим ми доб'ємося кращого прижимання втулочки до великого вала (рашпіля).Помив всю рейку і всі деталі бензином і витер насухо. Надів ті резинові кілечка на нову втулочку і всатновив її на місце.Рашпіль в втулці ходив плотненько, можна було так і залишити, але якщо вже купив трубу (тим паче ціна 82 грн за 1 метр), то треба було робити і велику "втулку".Але без приколів не обійшлося. Вал (рашпіль) має діаметр - 26 мм, а внутріній діаметр поліпропил труби - 28 мм. Але відступати було пізно. Відміряв певну кількість із запасом трубки я відрізав її, і за допомогою наждака із диском від болгарки прорізав її навздовжТакож трішки підточив край, щоб лекше ввійшла в рейкуКінцева довжина "втулки" в мене склала 14 см. Цього достатньо щоб вона вперлася в рідну втулку не виходила за розріз в самій рейці, бо рейка на кінці має звуження, то це може спричинити тугіший хід при повному вивороті руля.І так втулку я підгнав потрібної довжини, але замала, якщо її вставити в рейку.Взяв 5-ти літрову каністру і вирізав ось таких два вкладиші, які мають бути за розміром такі ж як " наша втулка"Зайшли ці вкаладиші з трубкою у рейку туго, але коли все стало на місця, то наша саморобна втулка-трубка стала на рівні із стандартною один до одного, тобто за допомогою тих вкладишів, вони стастнули мою трубку на тих 2 мм, і тепер робоче місце де ходить рашпіль стало 26 мм.Остаточне вставляння разпіля в рейку із втулками було тугим, але промастивши його він став ходити лекше (приклавши силу його можна було рукою совати туди-сюди вкрутивши один болт, яким тримається рульовий вус.)Фіолу в себе в магазині я не знайшов, то ж у мене було майже 6 літрів свіжого Літолу. На етикетці написано робоча температура мінус 40 плюс 120. Я думаю буде нормально. Напхав я того Літолу скрізь, добре промастивши всі деталі. Також замінив все що було з ремкомплекта, бо наприклад залізна деталька яка приживає рашпіль мала добрячу виробітку.Потім із тієїж труби зробив типу штопора і забив його, аж до "нашої втулки", а лишнє зрізав на рівні рейки.Готова зібрана рейкаВстанови я її на машину без проблем, тільки прийшлось руль переставити на шліцах, бо чогось збився.Далі спецключем докрутив гайку регулювання рейки аж до кінця, а потім трішки відпустив.Поїхав провіряти, і тут знову почув отой стукіт, який був до ремонту. Я в шоці, підтягую ще рейку - тарабане, знову підтягнув, що аж рулья важко стало повертати двома руками - тарабане всеодно. Відпустив рейку повністю, аж занадто - стук залишився, причому він не змінився, як при затягнутій, так і при ослаблені рейці. Значить стукала в мене не рейка.Виїхав на поле, знову підтягнув рейку. Вовернув коллеса в правий бік і різко рушив - руль не вирівнявся. Трішки відпустив - і знову різко рушив із повернутими колесами - руль туговато але почав вирівнюватися. Вийшов, посмикав за рульові вуса - люфту немає зовсім. ПОтім відпустив ще трішки і знову рух з коллесами повернутими до упору, цей раз вони вирівнялияс з обох поворотів. Руль став крутитися важще ніж було до ремонту, але думаю що притреться. В ходу ніякого дискомфорту не замічаю.Розстроєний, що пів дня "прокулупався" і все дарма, бо стук не пропав, вирішив поміняти місцями шарові. Добре що був сйомнік, і за пів години з фонариком на лобі, шарові поміняні ліва з правою. Бо думав може шарова тарабане, але піся чергового тесту, стук не пропав.Вже й не знаю, що думати. Шарова майже нова (і при мінянні ліву з правою ефекрту нуль, рульовий накінечник теж новий і в нормі.Залишається або опорний підшипник (люстра), стойка (вкладиш), або підшипник ступиці, хоча він люфта не має. Стук проходить в такт колеса з дорогою, до речі на зимній резині стуку майже не було чутно, бо зимня м'якша, а на літній тарабане десь з правої сторони, що не можу поняти.Більше склоняюсь до стойки, якось буде час попробує поміняти вкладгші в стойках місцями.Як провірити опорний підшипник?Підкажіть що ще може стукати? Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MrrDemaN 26 Опубликовано 25 мая, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 мая, 2015 Підкажіть що ще може стукати?Работа проделана мего! была 09 недавно на СТО. тоже стук с правой стороны. поменяли стойку(была уставшая) звук стал тише, но был. Как оказалось, тарабанило на ромашках Бортовичек О97 969 I7 36 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Atom.DP 800 Опубликовано 25 мая, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 мая, 2015 меняй патроны и опоры местами Запчасти для Клуба Бортовик АКЦИЯ ! 063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 25 мая, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 25 мая, 2015 меняй патроны и опоры местамиАнтон, дякую за пораду, але якщо поміняю патрон і опору в парі то не буду знати, що саме стукає. Тож планую поки що поміняти тільки патрони. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти