Рекомендуемые сообщения

Ого, какой фронт работ проделан :blink: Очень тонкий подход к делу - у меня бы мозг закипел :D Теперь я понял зачем тебе нужен был этот корпус.

Будь ласка! Рад был помочь :yes4:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Ого, какой фронт работ проделан :blink: Очень тонкий подход к делу - у меня бы мозг закипел :D Теперь я понял зачем тебе нужен был этот корпус.

Будь ласка! Рад был помочь :yes4:

Да, твій корпус дуже допоміг. На ньому треба було менше знімати тіла, а на моєму більше, а вручну це дуже важка праця. Ще раз дякую.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 4 недели спустя...

На днях виточили мені шків генератора, який має трохи менший діаметр а саме 65 мм.

Ось по такому кресленні

ИзображениеИзображение

Фото для порівняння шківів і крильчаток

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Ремінь взяв Бошоввський довжиною у 10-710

установочний комплект

ИзображениеИзображение

Все зібрано на генераторі

ИзображениеИзображение

і установлено на місце

ИзображениеИзображение

В результаті маємо більше передаточне число. Тепер на ХХ у 850 обертів при ввімкненому бл.світлі і пічці на І положені напруга становить 14,1-14,2Вольта, без споживачів стабільно 14,3 Вольт.

Але просадка обертів на ХХ не зникла.

Також мені попався генератор від ВАЗ 2107і на 14В і 73А. По габаритах 1:1, як мій на 55А.

Якщо я його поставлю, то просадка оборотів на ХХ пропаде чи ні?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...

На вихідним помітив що на приборці почала мигати лампочка STOP і (!) - мало тормозухи в бачку. Через кілька кілометрів почала світитися зовсім. Зупиняюся залажу під машину і бачу що заднє праве колесо з середини все мокре - в тормозусі, а в бачку на дні залишилось. Їхав я далі не користуючись гальмами, а в деяких випадках притормажував ручником.

На другий день зняв колесо і побачив, що потік циліндрик. Пішов в автомагазин, Фенокс -150 грн, Метелі - 130 грн. Покрутивши в руках обидва, Метелі на виглдяк зроблено краще. До цоьго в принципі теж стояв Фенокс і відпрацював 5 років.

Фото нового циліндрика

ИзображениеИзображение

Обидва циліндрики для порівняння новий і старий

ИзображениеИзображение

Вже на місці

ИзображениеИзображение

Також вчора встановив кронштей "штанів"

ИзображениеИзображение

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Пішов в автомагазин, Фенокс -150 грн, Метелі - 130 грн. Покрутивши в руках обидва, Метелі на виглдяк зроблено краще. До цоьго в принципі теж стояв Фенокс і відпрацював 5 років.

Фенокс дороже метелли? :blink: :blink: Обычно наоборот.

Кстати, фенокс у тебя отлично отработал. Мне их на год только хватало :pardon: Сейчас стоит базальт, почти два года, вроде всё норм. Тьфу три раза, чтоб не сглазить.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Фенокс дороже метелли? :blink: :blink: Обычно наоборот.

Кстати, фенокс у тебя отлично отработал. Мне их на год только хватало :pardon: Сейчас стоит базальт, почти два года, вроде всё норм. Тьфу три раза, чтоб не сглазить.

Я сам зразу не повірив, думав може неправильно написали на коробці. Але коли продавець подивився в компютері, то дійсно Фенокс - 150, Метелі - 130.

На рахунок довговічності, то у мене були ззаду обоє циліндрики Фенокс і один з правої сторони передній теж Фенокс, і ГТЦ теж Фенокс, слава Богу поки що все працює. А 5 років для циліндрика я теж думаю, що це взагалі добре.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І так, насилу я виділив час для ремонту і вдосконалення рульової рейки.

Було куплено:

1) ремкомплект рейки

ИзображениеИзображение

2) поліпропиленова труба для опалення з діаметром 40Х28

3) гофра рейки (була куплена давно)

4) ключик для підтягування рейки

ИзображениеИзображение

Зкачав статтю по зняттю і ремонту рейки.

По демонтажу там наче розписувати не треба нічого, і так все понятно. Єдине, що може бути, що вал який входить карданчик руля може з роками закиснути і його буде важко вийняти і потім вставити на місце. Хоча в мене все вийшло легко.

Також перед демонтажем я пару днів бризкав ВД-40 на шпильки, які тримаю рейку до кузова, бо кажуть , що вони можуть вірватися. Хоча одна шпилька в мене вже була ввірвана і замість неї стоя сквозний болт (нижній біля педалів).

І так відкрутив всі гайки і болтик на карданчику, я вийняв рейку через дирку в водійському колесі, попередно піддомкративши його.

ИзображениеИзображение

По розборці теж нічого складного, єдине в статті по ремонту рейки згадується якась спеціальна восьмигранна головка на 24 здається, щоб відкрутити гайку яка тримає малий вал. В мене тієї головки не було, то я відкрутив ту гайку за допомогою тоненького зубильця і молотка (без цього біля наших машин ніяк).

Розібрана рейка і моє робоче місце

ИзображениеИзображение

Також вичитав в Інтернеті, що ті резинові кільця (2 шт)

ИзображениеИзображение

які надіваються на капронову втулочку, бажано замінити на трішки товстіші, (рідні здається мають 3 мм, я підібрав 3,5 мм). Цим ми доб'ємося кращого прижимання втулочки до великого вала (рашпіля).

Помив всю рейку і всі деталі бензином і витер насухо. Надів ті резинові кілечка на нову втулочку і всатновив її на місце.

ИзображениеИзображение

Рашпіль в втулці ходив плотненько, можна було так і залишити, але якщо вже купив трубу (тим паче ціна 82 грн за 1 метр), то треба було робити і велику "втулку".

Але без приколів не обійшлося. Вал (рашпіль) має діаметр - 26 мм, а внутріній діаметр поліпропил труби - 28 мм. Але відступати було пізно. Відміряв певну кількість із запасом трубки я відрізав її, і за допомогою наждака із диском від болгарки прорізав її навздовж

ИзображениеИзображение

Також трішки підточив край, щоб лекше ввійшла в рейку

ИзображениеИзображение

Кінцева довжина "втулки" в мене склала 14 см. Цього достатньо щоб вона вперлася в рідну втулку не виходила за розріз в самій рейці, бо рейка на кінці має звуження, то це може спричинити тугіший хід при повному вивороті руля.

ИзображениеИзображение

І так втулку я підгнав потрібної довжини, але замала, якщо її вставити в рейку.

Взяв 5-ти літрову каністру і вирізав ось таких два вкладиші, які мають бути за розміром такі ж як " наша втулка"

ИзображениеИзображение

Зайшли ці вкаладиші з трубкою у рейку туго, але коли все стало на місця, то наша саморобна втулка-трубка стала на рівні із стандартною один до одного,

ИзображениеИзображение

тобто за допомогою тих вкладишів, вони стастнули мою трубку на тих 2 мм, і тепер робоче місце де ходить рашпіль стало 26 мм.

Остаточне вставляння разпіля в рейку із втулками було тугим, але промастивши його він став ходити лекше (приклавши силу його можна було рукою совати туди-сюди вкрутивши один болт, яким тримається рульовий вус.)

Фіолу в себе в магазині я не знайшов, то ж у мене було майже 6 літрів свіжого Літолу. На етикетці написано робоча температура мінус 40 плюс 120. Я думаю буде нормально. Напхав я того Літолу скрізь, добре промастивши всі деталі. Також замінив все що було з ремкомплекта, бо наприклад залізна деталька яка приживає рашпіль мала добрячу виробітку.

Потім із тієїж труби зробив типу штопора і забив його, аж до "нашої втулки", а лишнє зрізав на рівні рейки.

Готова зібрана рейка

ИзображениеИзображение

Встанови я її на машину без проблем, тільки прийшлось руль переставити на шліцах, бо чогось збився.

Далі спецключем докрутив гайку регулювання рейки аж до кінця, а потім трішки відпустив.

Поїхав провіряти, і тут знову почув отой стукіт, який був до ремонту. Я в шоці, підтягую ще рейку - тарабане, знову підтягнув, що аж рулья важко стало повертати двома руками - тарабане всеодно. Відпустив рейку повністю, аж занадто - стук залишився, причому він не змінився, як при затягнутій, так і при ослаблені рейці. Значить стукала в мене не рейка.

Виїхав на поле, знову підтягнув рейку. Вовернув коллеса в правий бік і різко рушив - руль не вирівнявся. Трішки відпустив - і знову різко рушив із повернутими колесами - руль туговато але почав вирівнюватися. Вийшов, посмикав за рульові вуса - люфту немає зовсім. ПОтім відпустив ще трішки і знову рух з коллесами повернутими до упору, цей раз вони вирівнялияс з обох поворотів. Руль став крутитися важще ніж було до ремонту, але думаю що притреться. В ходу ніякого дискомфорту не замічаю.

Розстроєний, що пів дня "прокулупався" і все дарма, бо стук не пропав, вирішив поміняти місцями шарові. Добре що був сйомнік, і за пів години з фонариком на лобі, шарові поміняні ліва з правою. Бо думав може шарова тарабане, але піся чергового тесту, стук не пропав.

Вже й не знаю, що думати. Шарова майже нова (і при мінянні ліву з правою ефекрту нуль, рульовий накінечник теж новий і в нормі.

Залишається або опорний підшипник (люстра), стойка (вкладиш), або підшипник ступиці, хоча він люфта не має. Стук проходить в такт колеса з дорогою, до речі на зимній резині стуку майже не було чутно, бо зимня м'якша, а на літній тарабане десь з правої сторони, що не можу поняти.

Більше склоняюсь до стойки, якось буде час попробує поміняти вкладгші в стойках місцями.

Як провірити опорний підшипник?

Підкажіть що ще може стукати?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Підкажіть що ще може стукати?

Работа проделана мего!

была 09 недавно на СТО. тоже стук с правой стороны. поменяли стойку(была уставшая) звук стал тише, но был. Как оказалось, тарабанило на ромашках :pardon:

Бортовичек

О97 969 I7 36

m567.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

меняй патроны и опоры местами

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

меняй патроны и опоры местами

Антон, дякую за пораду, але якщо поміняю патрон і опору в парі то не буду знати, що саме стукає. Тож планую поки що поміняти тільки патрони.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти