Рекомендуемые сообщения

а мне с ножками больше нравится)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

4 часа назад, GLINKA777 сказал:

а мне с ножками больше нравится)

Проблема ще в тому, що середня права ножка не дістає до кузова десь на 3-5 мм. То або прийдеться крайню праву трохи спилювати, добившись цим меншого зазору середньої або щось хімічити.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

На днях трапилася халепа. Їду собі, ні кого не чіпаю і тут при перемиканні передачі відчув, що ричаг КПП надто свободно болтається. Ну я зразу здогадався, що лопнула одна із пружинок на механізмі вибору передач. А так як я коли купив машину і 4 роки від'їздив, і навітьне здогадувався, що вона там має бути, ( а вже згодом після ремонту 2-ї передачі мені ту пружинку поставили) то не дуже й розчарувався, що вона лопнула. Думаю, колись щось буду міняти в КПП, тоді й заміню її. Так я прокатався пів дня і все наче нормально, але в один момент мені біля магазину треба було здати заднім ходом, а фігушкі задня не вмикається,  таке відчуття що щось її не пускає. Отут я й зрозумів, що розбір КПП мені не уникнути. Остальні пів дня я так і проїздив, або старався ставати, щоб не вмикати задню, або виїжжав на ная кись горбочок, щоб скотитися назад і таким способом розвернутись.

Далі пішла епопея з покупкою пружинки

2108_500.jpg

У себе  в місті продавці казали, що такої у них немає, або взагалі пропонували купувати механізм вибору передач взборі, ціна якого становить в середньому 700 грн.

Добре що форумчанин ivelop який проживає не далеко від мене подарував мені свої пружинки і відправив мені їх маршруткою.

В четвер ввечері я вирішив заднім ходом заїхати в гараж на яму, щоб легше було виймати КПП, і з другого разу задня вмикнулася. Я на щепленні завів, розвернувся заднім ходом і заїхав на яму. Далі пробував разів 10 і задня вмикалася без проблем. Тут мене начали відвідувати думки "а може ну його ту розборку КПП, може якось обійдеться", але думаю на носі зима, задня передча пригодиться, а вдруг воно знову заклине. Тай пружинки вже є, головку із воротком на 32 у знайомого позичив, прокладки, герметик, а головне підшипник роліковий первичного валу майже за 200 грн куплений. Все ж таки вирішив розбирати.

У п'ятницю було свято "Покрови", то щоб нічого не "вчудити і не поламати", я вирішив у свято не ремонтувати, а почну у суботу.

В суботу о 9:00 я приступив до роботи. При знятті КПП проблем ніяких не виникло, як і при розборці, хоча ноутбук із собою в гараж прихопив, накачавши відео по розборці КПП.

І так, пацієнт на "столі"

Foto1595_500.jpgi.gif

Далі пошагова розборка КПП, і ось ця нещасна пружинка через яку стільки мороки

Foto1598_500.jpgi.gif

При розборці КПП також замінив роліковий підшипник первичного валу фірми ВПЗ. Чого міняв, бо при відпусканні педалі щеплення на нейтралці раніше чув якесь підвивання, після заміні підшипника підвивання пропало, що не може не порадувати.

Органи КПП з уже заміненою пружинкою

Foto1600_500.jpgi.gif

Також часткого розібрав диференціал, щоб глянути у якому стані сателіти, все нормально

Foto1596_500.jpgi.gif

Далі пішла зборка КПП до купи.

Потім ще цікавіше, бо ж треба КПП всунути на місце - а я один. Якось з горем пополам я її впер в яму. Давай ціляти її на подушки і на вал. То вал не влазить, то десь щось не пускає. Отак я 3  рази пробував, і нічого у мене не вийшло, а сили з кожним разом менше і менше, та щей яма у гаражі по периметру обмурована бортом, що ще більше не давало доступу, щоб впихннути КПП на місце.  Бачу що нічого сам не зроблю, звоню до товариша, через 5 хвилин він у мене, ще через 10 хвилин, ми вже поставили КПП на місце.

Далі я почав під'єднувати і скручувати все що знімав. Першим ділом прикрутив карданчик з трубою ричага до штока, який виходить з КПП. Сідаю в салон, пробую чи хоча б вмикаються всі передачі. Задня, 1, 2, 3, 4, 5, є всі, і тут ричаг завмер в одному положенні - мене облило хододним потом: невже знову пружинка лопла. Я швиденько в  яму до карданчика... фух, виходить що я не докінця закрутив болтик на карданчику і він не ввійшов в дирку в штокові. Закручую вже до упора, пробний тест - всі передачі є і ричаг відпружинює як і потрібно.

Залив масло, повставляв привода, стартер, спідометр  і інше - пробний запуск. 

Виїзд із гаража на дорогу, перевірив всі передачі в русі - все добре. Приїхав у гараж, вмикаю нейтралку і на ХХ з КПП тихо, раніше підвивало особливо коли масло в коробці було холодне, тепер тихо, аж дивно. Але з'явився інший звук, від вижимного підшипника, мабуть коли я  пробував сам вставляти КПП десь підігнув ліписток на корзині, або коли знімав вижимний, я його розвернув на 180 градусів і він не сів на своє вже "вироблене місце".

Я рокі 8 назад міняв диск щепленя і хотів поміняти заодно вижимний. Стояв ось такий із тупим виступом, який впирається в корзину

post_18073_1309852265_500.jpgi.gif

Купив я тоді такий

0018_500.jpgi.gif

Поставив його, завів авто, і вже при другому натисканні на щепплення почув  страшний скрежет в районі КПП. Знявши КПП знову, помітив що "новий" вижимний "розпрігся" на двох прищепках і розлетівся. Щого так сталося не пойму. Я купив спеціально такий бо у нього прилягаюча частина мала округлу форму, що менш пагубно мало б впливати на стан ліпістків корзини. Тоді ж прийшлось поставити рідний на місце. І ось я його вчора почув, що він підвиває.

Чого так сталося, що підшипник із округлою формою не підійшов?

А, іще одне питання, я коли міняв підшпипник на первичному валу, то  між старою обоймою і шестернею (показано стрілкою) був зазор десь 1-1,5 мм.

2554235152_500.jpgi.gif

А я посадив обойму впритул до шестерні, тепер думаю чи правильно я зробив?

 

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

У мене на червоній девятці вижимний вив ще коли я її купив і так проїздив рік-нічого не сталося.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
9 часов назад, ВОВ@Н сказал:

 

Чого так сталося, що підшипник із округлою формою не підійшов?

А, іще одне питання, я коли міняв підшпипник на первичному валу, то  між старою обоймою і шестернею (показано стрілкою) був зазор десь 1-1,5 мм.

2554235152_500.jpgi.gif

А я посадив обойму впритул до шестерні, тепер думаю чи правильно я зробив?

 

Чего подшипник разлетелся? - Не имею никакого понятия... (да и лепесток корзины ты подогнуть врятли смог бы, это сделать очень сложно будет)

То что кольцо внутренее подшипника посадил вплотную - нет ничего страшного совершенно (эти 1-1,5мм никак не повлияют на его работу, так как подшипник этот радиальный а "НЕ упорный").

Я на Драйве https://www.drive2.ru/r/lada/508258/

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Як мені пояснили в магазині Автотоварів, що вижимний із округлою формою то від ВАЗ 2110 і на 08 корзину він не стане. Треба купувати такий як був, із тупим кінцем.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сьогодні помив зимню резину з дисками, на днях планую поставити на авто. А також поставив давно куплений R-DRL - блок управления фарами в качестве ДХО

DRL_500.jpgi.gif

підключається просто 4-ма проводками.

Після старту двигуна через 20 секунд плавно починає вмикатися дальнє світло. Яскравість світла можна настроїти під свою оптику, після чого настройка зберігається. Можливість блимання 100% дальнім залишається, при вмиканні габаритів ДХО гасне, при вимиканні - вмикається. Після остановки двигуна (вимкнення запалення ДХО плавно тухне), також є варіант з підкюченням ручника.

Що в середині: В корпусе установленна печатная плата с компонентами. Для надежности, влаго- вибро- устойчивости она залита специальным составом - компаундом. Компоненты на плате : стабилизатор напряжения, ШИМ контроллер, входные цепи, силовой ключ.

 

  

Изменено пользователем ВОВ@Н
  • Upvote 2

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
В 16.10.2016 в 22:38, ВОВ@Н сказал:

Чого так сталося, що підшипник із округлою формою не підійшов?

"Левак". Десяточный выжимной полностью закрытый - без пружинок. Подходит на 100% и ходит отлично. 

Выжимной 2110 н.о..jpg

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
13 часа назад, Nikolja сказал:

"Левак". Десяточный выжимной полностью закрытый - без пружинок. Подходит на 100% и ходит отлично. 

Выжимной 2110 н.о..jpg

 

Чого "лівак". Ось ссилка https://detali.zp.ua/catalog/51912-komplekt_sceplenija_2108_AT/ на комплект щеплення 2108 АТ, там точно такий самий підшипник, який у мене розлетівся після другого натиску на педаль.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
16 часов назад, ВОВ@Н сказал:

А також поставив давно куплений R-DRL - блок управления фарами в качестве ДХО 

І як? поділись враженнями) 

Якщо можна, зроби плс фото як світить ближнє і як світить дальнє на 35 % цікаво стало, може і собі таке поставити )) 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти