ВОВ@Н 209 Опубликовано 11 декабря, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 декабря, 2017 (изменено) Всім привіт. На днях прийшлося скористатися гідрокоректором фар, бо їхав загружений, і ближнє світло піднялося вгору, на що зустрічні водії "блимали" мені, думаючи, що я їду на дальньому світлі. Коректор фар не відповідав ніяк, прийшлось зупинитись і опустити фари вручну регуліровочними гвинтами. Але приїхавши до місця призначення і розгрузивши вантаж, я вирушив назад в дорогу, а ближнє світло світить перед бампером у кілька метрів. Знову зупиняюся і "підіймаю" фари вгору. Приїхавши додому я сів в Інтернент шукаючи скільки може коштувати новий коректор фар. Ціна в середньому скадала від 150 до 220 грн, а електрокоректор фар взагалі під 1000 і більше грн, на що мене "задавила жаба". Тим паче свій гідрокоректор ф брав пару років назад і користувався з десяток разів, чого він перестав робити не знаю. Порившись в Інтернеті я знайшов статю як можна поремонтувати коректор фар. І на другий день я вже в гаражі. Нам потрібне: - Шприц медицинський, на 5 мл вистачить. - пару грам чистого тосолу - запальничка, - якісь приспособи щоб у тримувати поршеньок. І так виймаємо коректори з обох фар, і викручуємо ручку на ньому ПРОТИ часової стрілки, щоб поршеньки поховалися в корпуса. Далі гріємо (без фанатизму) запальничкою трубочку яка вставляється в штуцер щоб легше зняти (знімати на холодну не рекомендую, бо трубка сидить плотно і силою ривка із трубки вилетить багато рідини). Знявши трубку стараємося її розмістити отвором догори щоб рідина яка там є не вилилася. Далі берем шприц і набираємо в нього чистого тосолу, (кажуть можна й тормозну рідину, але тосол наче менш текучіший) всталяємо шприц в штуцер на поршеньку і тиском рідини із шприца видавлюємо поршень. Тепер треба зняти резиновий пильничок. Я на одному знімав повністю, а на іншому тільки низ (на фото буде видно). Видавивши поршень його треба чимось зафіксувати, я брав скоби якими роблять розвал на "класиці", але тут вже ваша фантазія нехай думає що краще підставити. Потім виймаємо акуратно шприц і в трубку, яка залишилась під капотом через голку пробуємо долити тосол, бо коли знімете трубку вона буде не повна (якщо придивитися то буде видно рівень), то або добавляємо через голку, або акуратно відрізаємо кусочок трубки десь 5 мм (я відрізав, бо трохи перегрів і кінчик трубки деформувався, долити голкою догадався на іншому поршеньку). Тепер (бажано з помічником) стикуєте трубка+штуцер, а помічник тим часом підігріває трубку, яка повинна налізти на штуцер. Тепер відтягуємо пласкогубцями за голівку поршня і виймаємо наші скоби. Надіваємо пильничок і крутимо ручку на коректорі у салоні, поршень повинен вилазити з корпуса. Так само робимо і з іншою стороною. Ще є спосіб №2 але у мене він не получився. Ззаду поршня є латунна заглушка, яка стирчить із корпуса на пару міліметрів, її треба вийняти (в статті написано що треба гріти, але побоявся що теплом деформую отвір і заглушка сяде не рерметично). Короче якщо у вас получиться вийняти іншим способом, то за голівку поршня відтягуємо його і так само фіксуємо. далі через голку заповнюємо поршень рідиною якто кажуть "по зав'язку". Вставляємо заглушку і провіряємо чи поршень вилазить. Тепер фари підіймаються і опускаються обидві синхронно. Яка гарантія і на скільки вистачить не знаю але ремонт зайняв 30 хв, то можна буде ще спробувати, бо новий гідрокоректор за 200 грн я купити завжди встигну. З приходом морозу також купив омиваючу рідину Fenix - 25 , ціна 80 грн. Изменено 11 декабря, 2017 пользователем ВОВ@Н 1 2 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ship 211 Опубликовано 11 декабря, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 декабря, 2017 красава! моб 068-056-20-49 Вадик. бортовик-99 Made in Hohland Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 11 декабря, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 декабря, 2017 Дякую. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 11 декабря, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 декабря, 2017 Молодец! Надо будет попробовать, а то мой "хитрыйкорректор" на одной фаре совсем не работает. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
av2108ri 235 Опубликовано 22 декабря, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 декабря, 2017 Вован, ты как всегда на высоте! - мастер на все руки Продам з/ч с карбовой 8-ки 1,3 Мой бортовик: Зеленая восмерка "уже 24 года спустя" Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 25 декабря, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 25 декабря, 2017 Минулої середи їздив у Київ. Так як на місці треба було бути у 8 годин ранку, а враховуючи погоду і дорогу минулого тижня прийшлося виїжжати в 2 години ночі. Відстань у 230 км я подолав за 6 годин. Одеська траса в сторону києва була розчищена тільки в одну сторону і то одна полоса. Зустрічна смуга з Києва була майже вся зайнята фурами які замело в снігу по самі колеса. Дехто ще блимав аварійкою ,а дехто вже стояв і чекав якогось чуда. Сміливців, які наважувалися перескочити з однієї сторони дороги на іншу і в результаті засідали між полосами, їх витягували Пожежні машини. По Одеській трасі я зустрів 8 чи 10 машин, і тільки поліцейські патрулі курсували туди—сюди по засніженій дорозі. Назад з Києва на Одеську трасу поліція не пускала нікого, а направляла через Білу Церкву. Їхали тудою всі, і фури і автобуси і легковики. Назад дорога зайнла майже 7 годин.Перед Тетіївом я помітив що омивая не працює, моторчмк жжужит а скло не поливається. Проблемою було відломаний штуцер на бачку омивача і омиваюча рідина яку я купив і показував іище просто витекла. Добре що відламалося не попід сам бачок, а трішки залишилося. Надів шлангу залив простої води яка була про запас у багажнику рушив далі. На другий день купив новий бачок 30 грн чогось правда без кришки , і новий омивач. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 25 декабря, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 25 декабря, 2017 (изменено) Зявилася мисля як зробити щоб омивалися фари, бо розминаючись із якоюсь машиною, фари закидає брудом, в результаті чого світло стає гіршим. Изменено 25 декабря, 2017 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ship 211 Опубликовано 25 декабря, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 декабря, 2017 фаростеклоочиститель (купи)поставь моб 068-056-20-49 Вадик. бортовик-99 Made in Hohland Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 26 декабря, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 декабря, 2017 Це те що з моторчиками і дваірниками? Трохи воно якесь громіздке. Думав поставити якісь форсунки щоб просто обливало фару водою під тиском. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ship 211 Опубликовано 28 декабря, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 декабря, 2017 та чего громозкие?их там и не видно.моторы за решеткой возле фар крепяться форсунки летом думаю нормально будут справляться.а зимой или в слякоть думаешь справятся?собьют грязь или заморозь без дворника? моб 068-056-20-49 Вадик. бортовик-99 Made in Hohland Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти