ВОВ@Н 209 Опубликовано 16 апреля, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 16 апреля, 2019 (изменено) В 15.04.2019 в 20:34, Jonson сказал: То что холостые упали это так и есть на втором поколении. Газ более чувствителен к фильтру. Поставил фильтр новый отрегулировал и катайся. Сейчас фильтры клепают все кому не лень, соответственно толщина бумаги плотность ее количество может быть разное. Поняв. Дякую. Сьогодні виставив запалення для газу по стробоскопу, бо сам накрутив дуже раннє, тепер на швидкості авто перестало грітись, при швидкості 110—120 температура тримається в нормі. Изменено 17 апреля, 2019 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 18 апреля, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 18 апреля, 2019 (изменено) Якось дивно авто стало їхати після цстановки УОЗ по стробоскопу. Раніше, як у мене було раннє зажигания, то до 80 авто розганялось бодріше, а після 90—100 набір швидкості був якто вяліший, а тепер до 80 наче різкість трішки менша, зате після 100 авто їде бодріше і наче якось тихіше. Сьогодні заговорився з пасажиром, дивлюся вже 130 км\год, раніше на газу таку швидкість ніколи не розвивав. Може попробувати знайти золоту середину? Изменено 18 апреля, 2019 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Emissions 127 Опубликовано 18 апреля, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 апреля, 2019 2 часа назад, ВОВ@Н сказал: Може попробувати знайти золоту середину? на тармблере не найдешь, УОЗ газа совсем другой, трамблер изначально пытается повторить бензиновый УОЗ, для того что бы она ехала как на бензе а то и лучше, то только мпсз с 2-х режимной прошивкой сможет помочь In Bass We Trust Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 18 апреля, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 18 апреля, 2019 (изменено) 9 часов назад, Emissions сказал: на тармблере не найдешь, УОЗ газа совсем другой, трамблер изначально пытается повторить бензиновый УОЗ, для того что бы она ехала как на бензе а то и лучше, то только мпсз с 2-х режимной прошивкой сможет помочь Тай так добре, що пізніше запалення вплинуло на кращу роботу авто. Але температура все одно не понятна. При швидкості 90—100 на 5—й передачі тримається ось так а якщо їхати 110—120—130. то піднімається ось так Там ще пару мм вправо і можн вмикнутися вентилятор. Правда він ще не вмикався ні разу, але все одно не нормально. А тільки відкрию заслонку пічки щоб повітря проходило через неї, температура зразу ж стабілізується, таке враження що не достатньо охолодження радіатора. Біда якась. Чи то тосол Фелікс нагрівається чи сам не знаю. Изменено 18 апреля, 2019 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 20 апреля, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 апреля, 2019 (изменено) Друзі. Срочно потрібнаа ваша думка. Купив датчик вмикання карлсона Елхово Болгарія на 97—92° до радіатора ваз 2108. Але вирішив його перевірити до установки. Підключив тестер до клем, щоб при спрацюванні датчика тестер почав пищати. Поклав датчик у посуд з водою і туди ж поклав термометр і почав гріти воду. Тестер почав видавати звук (датчик замкнувся) при 99° хоча на датчику написано 97°, вимкнувся звук, при 85° хоча написано що має вимикатися при 92°. Це що не робочий датчик чи коли він буде в радіаторі і під тиском системи охолодження, він буде працювати нормально? Изменено 20 апреля, 2019 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Volf 177 Опубликовано 20 апреля, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 апреля, 2019 В 18.04.2019 в 13:51, ВОВ@Н сказал: Тай так добре, що пізніше запалення вплинуло на кращу роботу авто. Але температура все одно не понятна. При швидкості 90—100 на 5—й передачі тримається ось так а якщо їхати 110—120—130. то піднімається ось так Там ще пару мм вправо і можн вмикнутися вентилятор. Правда він ще не вмикався ні разу, але все одно не нормально. А тільки відкрию заслонку пічки щоб повітря проходило через неї, температура зразу ж стабілізується, таке враження що не достатньо охолодження радіатора. Біда якась. Чи то тосол Фелікс нагрівається чи сам не знаю. У мене на десяткі таке саме було,нічого так і не зробив. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 25 апреля, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 25 апреля, 2019 Купив сьогодні фільтр wix за 65 грн на карбюратор. Поставив, в на газу ХХ пропав геть, їхати їде а холостого нема, щоб його добитися треба чуйку викручувати на 1 оборот. Думаю якась фігня, це ж мабуть і розход більший буде. Віддав його назад в магазин, взяв якийсь без назви ща 25 грн. Все вернулося в норму на попередніх настройках Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 27 апреля, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 апреля, 2019 (изменено) Ось що було у мене в системі. (Фото) Тосол Фелікс (зліва), залитий тисяч 10 назад , при заливці тоді він був синього кольору, (справа) новий тосол. Сьогодні злив той тархун, під тиском з крану промив систему. Потім залив дистильованої води попрацювала на ХХ до ввімкнення карсона. Зняв радіатор, промив його розчином дистильованої води і лимонної кислоти, потім два рази промив його прост водою, а в кінці знову чистою дистильованою. Поставив на місце залив тосол новий і попрацювала знову до ввімкнення карсона, щоб вийшов воздух. А ще поставив датчик ввімкнення карсона 97—92°. Вмикається при 97° це раніше ніж попередній 99—94°, але вимикається довше, десь коло 90 градусів. Ще ні куди не їздив бо зараз у батьків у селі. Изменено 27 апреля, 2019 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Emissions 127 Опубликовано 27 апреля, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 апреля, 2019 я уже давно отказался от всяких дешевых тосолов и псевдо антифризов в угоду G12 1 In Bass We Trust Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 28 апреля, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 апреля, 2019 13 часов назад, Emissions сказал: я уже давно отказался от всяких дешевых тосолов и псевдо антифризов в угоду G12 Поддерживаю! Я вообще психанул и залил Хепу G12+ Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти