ВОВ@Н 209 Опубликовано 18 июня, 2021 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 18 июня, 2021 (изменено) 18 часов назад, ske45 сказал: Ти потроху так всю машину перебереш) Та приходиться. Не заміню ущільнювачі - прийдеться тоді пол міняти, бо згниє. Щоб не клеїти пятачок тримання салонного зеркала (бо кажуть що всеодно може відпасти), купив такий тримач на 2108 теж такий був. Так же само переніс зеркало трохи вище штатного місця, так воно майже не труситься під чс їзди. Бо коли прикручене там де має бути, то трясеться навіть від роботи двигуна. Задув пороги в чорний і зняв пласмасові накладки (банани) із задніх арок, бо під ними мусору повно і вже почало місцями ржавіти коло дирок. Зачистив закрасив і поклеїв чорну плівку у формі того ж "банана". Так робив на 2108 і 5 років без проблем + у мене стоять передні бризговики низько, то пороги і арки не оббиває брудом. Ще думаю передути рамки дверей в чорний. Изменено 18 июня, 2021 пользователем ВОВ@Н 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 16 августа, 2021 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 16 августа, 2021 (изменено) Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормальному стані. Так як передні пружини на авто хтось поставив нові, то передок у машини був дуже задертий, що мені зовсім не подобалсь. В запасі була пара б\у пружин, вони хоч і б\у але вистоа у них всеодно була не та, яку я хотів. Довго вагався, чи ставити їх, чи шукати ще більше б\у, щоб було нижче або крайній варіант - мінус один виток. Так і зробив, відрізав болгаркою один виток і сточив трохи кінчик пружини, щоб не був таким гострим, але перекос тарілки опорника на пружині мені не дав спокою. Повіз я їх до знайомого сварщика, який має автоген. Пару хвилин і 40 гривень, і відрізаний кінець пружини трохи пригнутий до основних витків. Далі, щоб пружини не видавали лишнього брязкоту був зроблений ось такий бутерброд. Точно таке я робив на своїй 2108. Низ - шумоізолятор СС20, потім шланг з розширювального бачка 2107 розрізний навздовж (бо має трохи менший діаметр то на пружину не налазить) і верх - звичайний шланг ПВХ. Корпуса стойок теж замінені на хороші б/у з 2109, бо у мене стояли мабуть з 2110 і вони трохи нижчі, тобто гайка корпуса закручувалась на пару витків, в результаті її вирвало. Тому купив корпуса від 2109. Пильники і відбійники нові. Коли розбирав ходовку передка, то прийшлось міняти і тормозні колодки. бо ті що стояли на авто, мали такий вигляд всі 4 штуки. Таким авто стало після повної зборки. Висота передка і задка мене задовольнила на всі 100%. Хоча коли різав пружину, то мені казали що пред буде жостким, я особисто цього не помітив. Замінив салінблоки, ромашки, яйця, шарові. Зробив розвал. Далі була заміна задніщ тормозів. Нові колодки, нові тормозні циліндрики, розпорні планки, пружинки (трос ручника міняв раніше), хороші б\у задні чугунні барабани. Так як у мене не було колдуна, а тормозні трубки були з'єднані між собою резиновими, і інколи я помічав взимку, що зад перетормажує, вирішено було шукати колдуна. цінник нового мене не задовільнив, плюс до нього треба було купувати тягу ч иричаг і резиновий бублик, який кріпиться до балки. В себе в місті знайшом 2114 яка розбиралась і за 200 гривень я взяв нхорощший заводський колдун з усіма бебехами. Зразу відчистиві від ржавчини і бруду, обробив його перетворювачем іржі і покрасив грунтом, а зверху краскою в балончику, яка залишилась з 2108. Чого в білий? бо іншої краски не було і на білому добре буде видно, якщо почне підтікати. А так я вже всі тормоза нові, то вирішено було замінитий тормозну рідину, плюс до того всього бачок з тормозухою був ледь нанживленпй на резинки ГТЦ, тож робирати прийшлось все. Звичайно без приколів не обійшлось. При проачуванні лівого передньо колеса відломався прокачний штуцер. Варіан з висверленням залізного штуцера в алюмінії на колінах, як то кажуть, нічого не дав. Купив новий циліндрик. Прокачав тормоза, підкинув 1 мм шайбочку в ВУТ (теж по технології 2108), відрегулював колдун, і стало ясно, що тормоза в цій машині всеж таки є. Далі ремонт ГБЦ, заміна клапанів, направляющих, сальників і планіровка ГБЦ. Заміна всіх патрубків, хомутиків системи охолодження і промивка її ж. Заміна Основног радіатора і новий тосол Фелікс. Також поставив новий розширювальний бачок з поплавком, бо старий був грязний і без датчика рівня ОЖ. Далі мав бути процес розпакування салону на предмет полової ржавчини, але поїхав на море. Помив після усіх ремонтів перед морем. Після приїзду розібрав салон, бо коли купив машину в листопаді, то помітив, що було мокро під ногами у водія і пасажира, тож нічого доброго я там не очікував. Але коли розібрав, то було пару дирок (після зачистки йожика на болгарці під ногами водія), а всі остальні місця були в дуже доброму стані, можливо через те що весь пол був замазаний добрий слоєм пушсала. Заварили мені тих пару дирок і салон був зібраний назад. На мойці помив коврика, всі сидушки. Також на днях виняв балон газовий з ніши запаски, бо це теж слабке місце таких машин, бо там теж стояла вода, коли йшли дощі. Але слава богу там також було замазане все пушсалом, то ж ніша має ідеальний стан, як і весь багажник. Але я все ж таки розігрів пів кілограма пушсала, добавив сольвент, і в гарячому стані промастив все що було промащено до мене, грубеньким слоєм, плюс всю нижню частину балона теж помастив (так робив на 2108). Ще маю замінити редуктор ГБО (який куплений вже як півроку тому), МАП-сенсор і шланг який йде від редуктора до планки газових форсунок. І маю зробити обробку дверей із середини теж пушсалом. Изменено 16 августа, 2021 пользователем ВОВ@Н 3 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
av2108ri 235 Опубликовано 19 августа, 2021 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 августа, 2021 Ого какой фронт работ забумбелил… Прям всю машинку перебрал за раз! Толково! Молодец! Аж приятно читать такой бортовик. 1 Продам з/ч с карбовой 8-ки 1,3 Мой бортовик: Зеленая восмерка "уже 24 года спустя" Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 20 августа, 2021 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 августа, 2021 10 часов назад, av2108ri сказал: Ого какой фронт работ забумбелил… Прям всю машинку перебрал за раз! Толково! Молодец! Аж приятно читать такой бортовик. Да я 2108 настроював і доводив до толку під себе роками, а тут сроки піджимають. 10 часов назад, av2108ri сказал: Ого какой фронт работ забумбелил… Прям всю машинку перебрал за раз! Толково! Молодец! Аж приятно читать такой бортовик. Да я 2108 настроював і доводив до толку під себе роками, а тут сроки піджимають. Вчора сталася така халепа: їхав на газу і бачу, що оберти падають і чим більше тисну на газ, тим тупіше їде. На ХХ оберти трохи почали плавати850-1200. На бензині все нормально. Перейшов на газ наче нормально, але всеодно не так як має бути, але їхати треба було. В баку було десь літрів 10 газу, по дорозі мав дозаправитись. Проїхавши трохи наче стабілізувалося, так проїхав ще кілометрів 80. І знов помітив падіння обертів, на місці, якщо натиснути газ в пол, то таке відчуття, що не вистачає газу, але на ХХ наче нормально. По спідометрі вже газ мав кінчатися, але кнопка не пищала і на бенз не переходила. Заправився. Потім вмикнув запалення і тримав кнопку газу кілька секунд, вона запищала три рази. Завів, на газу і на бензині почала робити ідеально, оберти на газу набирає бодро. Приїхав додому підключив шнурок і комп - була помилка наче "Низька температура газу...", але мені здається вона там була раніше. В чому причина таких приколів? Перед цим як три дні назад знімав балон може я там якийсь осадок підхопив? Знайомий каже що може бути мембрана задубівша в редукторі, але чого вона тоді на бенз не перейшла. 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 23 августа, 2021 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 23 августа, 2021 (изменено) Все, двері з середини задув пушсалом і замінив редуктор ГБО. Такий МАП Такі карти Изменено 24 августа, 2021 пользователем ВОВ@Н 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 31 августа, 2021 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 31 августа, 2021 (изменено) Трохи покатавшись графік вийшов такий Відхилення становлять 5% від норми, але хочеться зробити щоб все було один в один. Суміш наче трохи бідна. Але якщо я жовту лінію підійму на рівень синьої, то у мене міняється час вприску бензинових форсунок. Тобто на бензині вони показують десь 4.60, а коли вмикаю газ падають на 4,45-4,50. Теоретично лінію треба опускати, щоб час бензинових форсунок не мінявся, але якщо опущу лінію, то зелена стане ще набагато нижче синьої аніж є. Радять підняти тиск газу на редукторі вручну до 1,22-1,25 і знову зробити атокалібровку. Изменено 31 августа, 2021 пользователем ВОВ@Н 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ske45 139 Опубликовано 31 августа, 2021 Жалоба Поделиться Опубликовано 31 августа, 2021 В 20.08.2021 в 10:39, ВОВ@Н сказал: Приїхав додому підключив шнурок і комп - була помилка наче "Низька температура газу...", але мені здається вона там була раніше. В чому причина таких приколів? Перед цим як три дні назад знімав балон може я там якийсь осадок підхопив? Знайомий каже що може бути мембрана задубівша в редукторі, але чого вона тоді на бенз не перейшла. Більше схоже на МАР сенсор. В балонів ти нічого натворити не міг - там нічого немає Мой автобортовик))) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 31 августа, 2021 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 31 августа, 2021 (изменено) 26 минут назад, ske45 сказал: Більше схоже на МАР сенсор. В балонів ти нічого натворити не міг - там нічого немає Після того я замінив на новий редуктор і МАП, які лежали вже з півроку на полиці. Проблема зараз в іншому, що трохи бідніша суміш ніж бензинова, і вприск на ХХ на бензині майже 4,60 м.с. а норма має бути 3,5-4,3. Правда прошивка на ЕБУ стоїть від Лєдокола, там ХХ завишений - 870 об., може тому й вприск бензину більший. Изменено 31 августа, 2021 пользователем ВОВ@Н 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 31 августа, 2021 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 31 августа, 2021 (изменено) Підняв 'тиск газу до 1,25, зробив автокалібровку, і на 6 кліків підняв коефіцієнт (жовту лінію). Поки що лінії сходиться і вприск майже не міняється. Покатаюся кілометрів 100, а там побачу Изменено 31 августа, 2021 пользователем ВОВ@Н 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 1 сентября, 2021 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 1 сентября, 2021 (изменено) А під ГБО 4 треба прошиватися, чи можна на стандарті їздити? Изменено 1 сентября, 2021 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти