Рекомендуемые сообщения

7 часов назад, Mustang-1991 сказал:

також не думаю, що оберти плавають від свічок, але раджу зробити високольтні провода нульового супротиву, думаю не пожалкуєш!

Вже стоять з пів року.

6 часов назад, Volf сказал:

Инжектор какой-то получается.

 

Такое или подобное у меня было из-за проводов.

 

Это в ходу,а на ХХ может сама себе подгазовывать-электроника.Я вот свою чтобы заглушить(закрыл по глупости)пришлось до последнего провода снимать-на одном цилиндре скотыняка:smile: продолжала работать.

В мене карб, яка там електроніка.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

9 часов назад, Volf сказал:

Это в ходу,а на ХХ может сама себе подгазовывать-электроника.

у нас сакма подгазовывала когда дпдз стерся, а так и на холостых колбасило беднягу.

In Bass We Trust

1471004174_57adbe0e72eeb.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
10 часов назад, ВОВ@Н сказал:

Вони в більшості випадках і падають, а коли падають до 750—630 , то чути вібрацію мотора по всій машині.

Лежать старі НЖК, зазор там був як для бензину 0,7 мм. А який треба зазор для газу?

Если старые, с норм пробегом, то не факт, что будт нормально работать. Но для эксперимента можно подкинуть их.

Зазор я себе делал 0.7-.08 для газа.

10 часов назад, Emissions сказал:

у нас на 124-м двигателе пропуски зажигания давали только троение двигателя и отвратная тяга, точнее ее отсутствие.

Я про этот двиг и говорю - у меня такой же стоит.

Мож путаю с другой проблемой, не пропуски.

27 минут назад, Emissions сказал:

у нас сакма подгазовывала когда дпдз стерся, а так и на холостых колбасило беднягу.

ДПДЗ родной в топку! У меня их пригоршня лежит, ни один как положено не работает.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
33 минуты назад, toxa777 сказал:

ДПДЗ родной в топку! У меня их пригоршня лежит, ни один как положено не работает.

ну примерно на 100-й тыще начал мозги любить, поменяли на ВТН бесконтактный и до сих пор работает) уже 203к на одометре)

In Bass We Trust

1471004174_57adbe0e72eeb.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
10 минут назад, Emissions сказал:

ну примерно на 100-й тыще начал мозги любить, поменяли на ВТН бесконтактный и до сих пор работает) уже 203к на одометре)

Я так же сделал. Но у меня уже второй ВТН стоит. Пробег 430.

А родные максимум 20-25 тысяч и начинают мозг выносить.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ось, сьогодні зняв на телефон, як міняються обороти ХХ з переходу з швидкості в нейтралку і на місці

 

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, ВОВ@Н сказал:

Ось, сьогодні зняв на телефон, як міняються обороти ХХ з переходу з швидкості в нейтралку і на місці

 

Так на 30 оборотов у меня тоже по электротахометру плавали-я считаю это норма.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, Volf сказал:

Так на 30 оборотов у меня тоже по электротахометру плавали-я считаю это норма.

Так де ж там 30? Там від 1250 до 930 об.

Якщо їхати припустимо 4 передачею десь 100 км/год, хоча б 1 км,  а потім вмикнути нейтралку, то обороти різко падають до 540 об (і чуть чуть не заглохне) , а потім по трошки підіймаються до 1100 і так тримаються поки авто котиться, а на місці хх тримається постійний у межах 900—950.

Я вже нічого не розумію.

На відео видно як обороти, з 3200 падають до 540 і самі ж виростають.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А на бензине так само или немного лучше,если да-то проблема не в газе.

Мое предположение что такое может быть при включении мощного потребителя или бедной смеси на ХХ,первое отпадает-значит больше всего бедная смесь при резком закрытии дроселя,такое бывает.При этом всем ещё и УОЗ по идее не понятно как себя ведет,потом все выравнивается.

В инжекторах этот момент компенсируется по какому-то алгоритму.

Но это только мои предположения.

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
10 часов назад, Volf сказал:

А на бензине так само или немного лучше,если да-то проблема не в газе.

Мое предположение что такое может быть при включении мощного потребителя или бедной смеси на ХХ,первое отпадает-значит больше всего бедная смесь при резком закрытии дроселя,такое бывает.При этом всем ещё и УОЗ по идее не понятно как себя ведет,потом все выравнивается.

В инжекторах этот момент компенсируется по какому-то алгоритму.

Но это только мои предположения.

 

На бензині пробував, то  наче нормально, з 3000 оберти падають до 1200 швидко, а потім по трішки зменшуються до 900-950 і тримаються.

Блін в мене не машина, а гібрид якийсь. Пляски з бубном, а точніше з ХХ продовжуються. Те що я писав що ХХ піднімається сам з 950 до 1230 продовжуються.

Що помітив, якщо на газу стояти на місці ХХ 900-950 майже стабільний, якщо їхати,  то в русі з допустимо 2500-3000 він падає тільки до 1230 і інколи 1110, і тільки зупинюся - вирівнюється до 950 і стоїть.

Сьогодні робив експеремент, доїхав -докотився до спуску (дорога з горбка) на нейтралці, оберти 1250, ручником, щоб не давити на педаль тормоза і не подавати лишнього повітря в колектор, зупинився, стою з горбка - обороти вирівнялися 950 так простояв пару хвилин - обороти тримаються 930-950, відпускаю ручник, щоб машина почала котитися з горбка і чим швидше котится, тим більше росте ХХ і знову він виріс до 1250 хоча педаль газу я не натискав.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти