Рекомендуемые сообщения

Заклинив у мене взимку кран пічки в положенні "відкрито", воно тозвичайно байдуже, перекривав гарячий воздух заслонкою, але коли потягнула жара надворі в 35 градусів, то вже заслонка не допомагала. Та й читав що двигун із закритив краном пічки швидше охолоджується і не так боїться перегріву.

Ставити сток кран чогось не захотілось, та й защолка, що тримає тросик біля ричагів була відломана. Вирішив поставити обичний водопровідний кран. Тут на форумі бачив, що кран врізали під капотом у патрубок що йде від термостата до пічки. Але зручність закриття/відкриття я не оцінив, тай температура там завжди присутня від мотора.

Вирішено було ставити цей девайс після крану пічки (який тепер виконував тільки функцію з'єднання патрубків пічки).

В автомагазині купив один патрубок пічки і 4 хомута, в магазині Інженерних систем купив водопровідний кран з різьбою на обох кінцях.

ИзображениеИзображение

Злив тосол відєднав старий патрубок, відрізавши від нього пару лишніх сантиметрів, закріпив кран, а на другу частину крану теж доточив 5 сантиметрів партубка, щоб зв'язати всю цю систему з пічкою.

Ось як було

ИзображениеИзображение

і як вийшло

ИзображениеИзображение

З виду все наче виглядає громізко, але щоб побачити це все треба добре нагнутись, пасажирові в ноги не заважає, а головне працює. І самий більший плюс, що не треба лізти під капот, щоб закрити/відкрити, а так руку протягнув і закрив/відкрив, і якщо не дай Бог потече, то легше заміни.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

  ВОВ@Н сказал:

Заклинив у мене взимку кран пічки в положенні "відкрито", воно тозвичайно байдуже, перекривав гарячий воздух заслонкою, але коли потягнула жара надворі в 35 градусів, то вже заслонка не допомагала.

Ну не знаю как заслонка не помагает. У меня дует холодный воздух с печки при открытом водопроводном кране, который стоит под капотом уже 4-й год, я к нему и не прикасаюсь.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  Palchik сказал:

Ну не знаю как заслонка не помагает. У меня дует холодный воздух с печки при открытом водопроводном кране, который стоит под капотом уже 4-й год, я к нему и не прикасаюсь.

единственное, это в дальней поездке напрягает пассажиров что ногам горячо
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  niiio сказал:

единственное, это в дальней поездке напрягает пассажиров что ногам горячо

В моїй системі коли закритий кран, то патрубки холодні і нікому в ноги не жарко.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  ВОВ@Н сказал:

В моїй системі коли закритий кран, то патрубки холодні і нікому в ноги не жарко.

Нормальна задумка з краном. за ідею плюс. Тільки б кран не підтікав, а то якість наших водопровідних кранів бажає бути кращою :pardon:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  Vasjok сказал:

Нормальна задумка з краном. за ідею плюс. Тільки б кран не підтікав, а то якість наших водопровідних кранів бажає бути кращою :pardon:

Да, тільки замість корпуса стокового крана треба поставити трубки в якісь основі, а то ті пластикові трубочки теж не вічні, а про підтікання перевірю, на скільки його вистачить, тай вмикати/вимикати так часто не буду як воду в крані, зима - літо і вистачить.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

На днях був секас з моторчиком пічки, дуже голосно він журчав, вирішено було його вийняти і попробувати змастити.

При розборці я помітив що контактні щітки зносилися майже до проводів.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

І щоб два рази на пізніше не розбирати, а тим більше зима скоро прийде вирішив перепаяти ці щітки.

В продажі таких не знайшов, прийшлось розібрати моторчик пічки з ГАЗ-52 (якраз був спалений якір). Щітки оказались один в один як з вісімки і зпапасу в них було в 3 рази більше.

Перепаяв, зібрав, поставив. Звук остався той самий, тобто журчав так само, грішу на нові щітки, що може притруться, якщо ні то музика допоможе.

Далі помітив тріщини на стікляшках задніх фонарів з білими поворотниками. Їм і року немає, а вони вже потріскались, капець якийсь:

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

На лівому тріщина на задньому ході, а на правому на поворотнику.

Знайшов свої старі фонарі, в них з 4 шпильок є тільки по дві. Так от хотів відклеїти скло від корпусу але СССР клеїв надійно. Фен не допомагає, а ножом тільки скло скулупується. Короче вирішив їздити пока так.

Вчора зовсім була картина маслом. Один "водліло" розвертався і вдарив мою машинку. Стояло машин штук 8, так ні треба попасти в мою. Жалко капець, року немає як варив і красив, а тут на тобі. Як більмо на оці. Удар попав в кромку арки заднього крила, якраз в шов де переварували арку. Від удару полопала шпаклівка в одну і другу сторону. Благо гроші "винуватець" віддав зразу.

700 грн я думаю вистачить для ремонту.

Согодні їздив на підбір краски, прихопивши з собою лючок бензобаку. 200 грам краски 150 грн. В неділю їду до рихтовщика на покраску.

Ось фото місця удару,

ИзображениеИзображение

В одному місці краска злізла до металу, заліпив пластиліном щоб не попадлала вода.

Жалко капець :angry::blink:

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

жалко что машинку ударили(

а моторчик печки шумит скорее всего потому что там стоят пластиковые втулки вместо подшипников, вот они походу износились и дают жару!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  Лесик сказал:

жалко что машинку ударили(

а моторчик печки шумит скорее всего потому что там стоят пластиковые втулки вместо подшипников, вот они походу износились и дают жару!

Втулки там стоять наче бронзові, не пластмаса це точно, але до мого вмішатільства він трохи мене шумів, тепекр гризу себе нафіга я його зачіпав. Хоча тішить одне, що щітки замінив на "нові".

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  ВОВ@Н сказал:

Втулки там стоять наче бронзові, не пластмаса це точно, але до мого вмішатільства він трохи мене шумів, тепекр гризу себе нафіга я його зачіпав. Хоча тішить одне, що щітки замінив на "нові".

ну я свой разбирал, так там на оси (куда крепится ротор(тот что ветер делает :D ) моторчика), так там пластиковая втулка. Вообщем я забил и купил лузар на подшипнике))...не так и дорого, зато надежно.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти