Рекомендуемые сообщения

Я б всеж так поставив би додатково діод, щоб не було "обратки" на Блок ЦЗ при нажиманні кнопки...

ЗІ:сорі за якість, під рукою тільки пеінт :rolleyes:

ЗІІ: напевно невірно вказав місце встановлення запобіжника, треба його розмістити там де написано "+12 В"...

post-46160-1397742931.jpg

Там де написано 12В в мене вже давно стоїть запобіжник на 10А.

А ото 1N5301 - то номінал діода?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Сьогодні спробую так зробити. А що може загрожувати соленоїду і Блоку ЦЗ якщо буде підключено напряму, так як на останній схемі. І якщо не спрацює варіант із зміною управляючого сигналу на "-" , на скільки ампер треба поставити запобіжник у РОЗОВИЙ провід який намальований на схемі №3?

Если делать по схеме с розовым проводом, то там реле не нужно вообще. Если хочешь с реле и управление плюсом, то плюс с блока ЦЗ пусти на 85 контакт реле, а перемычку 30-85 убери. Т. е. постоянный плюс на 30, а управляющий на 85.

ой... "очепятався" я :rolleyes:, і я не бачив менше 5А :)

Пошукав в неті "ток потребления актуатора", друга ссилка - http://avtogsm.ru/vigilant-a-2-p5742.html

Технические характеристики:

Напряжение: 9-15 В

Тяговое усилие: 6 кг

Ток потребление под нагрузкой: до 5 А

По ходу 5А має бути ок.

Можно смело ставить на 10 ампер, потому что ток короткого замыкания намного больше рабочего тока.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Если делать по схеме с розовым проводом, то там реле не нужно вообще. Если хочешь с реле и управление плюсом, то плюс с блока ЦЗ пусти на 85 контакт реле, а перемычку 30-85 убери. Т. е. постоянный плюс на 30, а управляющий на 85.

А на роботу відкриття з кнопки салону це якось вплине, якщо я заберу перемичку 85 - 30?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Там де написано 12В в мене вже давно стоїть запобіжник на 10А.

А ото 1N5301 - то номіналі діода?

Вірніше сказати назва, або тип чи марка... для прикладу http://imrad.kiev.ua/catalog/diod_vipryamitelniy/555803 - це діод SF56, на 5А, 400В (інші характеристики для наших цілей не важливі), підійде будь-який діод (совковий чи імпортний), номінальний струм якого 5А або білье ну і напруга хоча б 20В. Головне не беріть діоди Шоткі !! (в них опір на проходження більший, можливо актуатор не буде спрацьовувати)...

Самий популярний діод у всій китайській техніці 1N4001. але він лише на 1 А... якщо немає де взяти діод на 5 А, то для таких цілей можна розкурочити якийсь непотрібний китайський БП (навіть від мобілки) і зпаяти чотири-п'ять таких діодів паралельно, думаю витримають :)

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А на роботу відкриття з кнопки салону це якось вплине, якщо я заберу перемичку 85 - 30?

Блин, чуть тупанул :pardon: Если убрать перемычку, то кнопка работать не будет. В общем, я бы проверил, возможно ли управление минусом (массой) с блока ЦЗ.Если возможно, то кинуть управление с блока на 86 контакт реле. Это было бы лучше и проще.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Блин, чуть тупанул :pardon: Если убрать перемычку, то кнопка работать не будет. В общем, я бы проверил, возможно ли управление минусом (массой) с блока ЦЗ.Если возможно, то кинуть управление с блока на 86 контакт реле. Это было бы лучше и проще.

Так сьогодні і зробив. На блоці ЦЗ переставив перемичку на сигнальний "-" і підключив той РОЗОВИЙ провід на клему 86 на реле, тепер відкриття багажника йде через реле і з кнопки салону, і кнопки на брелку. Хоча час відкриття, такий самий як і до зміни сигнального току: клац---клац. :pardon: В принципі мені здається це все ж надійніше ніж напряму.

А запобіжника треба ставити в розриві цього РОЗОВОГО провода чи ні, бо у мене релюшка вже йде із встроєним запобіжником?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так сьогодні і зробив. На блоці ЦЗ переставив перемичку на сигнальний "-" і підключив той РОЗОВИЙ провід на клему 86 на реле, тепер відкриття багажника йде через реле і з кнопки салону, і кнопки на брелку. Хоча час відкриття, такий самий як і до зміни сигнального току: клац---клац. :pardon: В принципі мені здається це все ж надійніше ніж напряму.

А запобіжника треба ставити в розриві цього РОЗОВОГО провода чи ні, бо у мене релюшка вже йде із встроєним запобіжником?

Вот и отлично! Предохранитель там не нужен. Во-первых, он ставится только на плюс, а не на массу, во-вторых, реле со встроенным предом. Так что кайфуй от удобств в стиле "ино" :D
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вот и отлично! Предохранитель там не нужен. Во-первых, он ставится только на плюс, а не на массу, во-вторых, реле со встроенным предом. Так что кайфуй от удобств в стиле "ино" :D

Так і залишив, пока все працює. Але вилізла слідуюча бяка, дівається рівень води в АКБ, за пів року вже доливав два рази. Від чого не знаю. Міряв тестером то середній вольтаж показує 14 вольт. Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І так, на вихідних займався зарядками обох АКБ.

В свій "ИСТОК" долив дистильованої води, і поставив на зарядку на 2А, по інструкції як розписав товариш karlson. Свого акума я заряджав майже 18 годин. Зараз щільність у всіх банках 1,27 рівень електроліту десь до 2 см від пластин. Лампочка поки, що зелена. Перед цим було замінено реле зарядки на генераторі і знятий вимикач маси, ще планую кинути один провід маси на двигун і купив ось таку клему, тільки "мінусову".

ИзображениеИзображение

Далі хочу поїхати до іншого моториста, бо попередній , мені відрегулював клапана, що машина якось "ТУГО" набирає оберти, навіть на місці до регуліровки було дам газу в пол - то мотор аж вистрибував з-під капота, а зараз - якось в'яловато. Може він мені десь поставив грубші шайби і цим зажав клапана. :pardon:

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І так, на вихідних займався зарядками обох АКБ.

В свій "ИСТОК" долив дистильованої води, і поставив на зарядку на 2А, по інструкції як розписав товариш karlson. Свого акума я заряджав майже 18 годин. Зараз щільність у всіх банках 1,27 рівень електроліту десь до 2 см від пластин. Лампочка поки, що зелена. Перед цим було замінено реле зарядки на генераторі і знятий вимикач маси, ще планую кинути один провід маси на двигун і купив ось таку клему, тільки "мінусову".

ИзображениеИзображение

Далі хочу поїхати до іншого моториста, бо попередній , мені відрегулював клапана, що машина якось "ТУГО" набирає оберти, навіть на місці до регуліровки було дам газу в пол - то мотор аж вистрибував з-під капота, а зараз - якось в'яловато. Може він мені десь поставив грубші шайби і цим зажав клапана. :pardon:

Была у мня такая клемма на аккуме, так из под нее все время голубоватый грибок вылазил. Все говорили, что плохой контакт из клеммой на аккуме. Что только я не делал и шлифовал до блеска, все окисления убирал и пастой специальной мазал, ничего не помогало. Решил проблему просто: купил новые медные клеммы такого плана: http://www.dx.com/ru/p/copper-battery-term...l-2-pcs-163682#

И теперь все отлично уже как пол года прошло.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти