Рекомендуемые сообщения

І так, дійшли руки до доробки ВУТа.

Інформацію по переробці брав із https://www.drive2.ru

1. Вытачиваем шайбу диаметром 25мм, внутренний 15мм, толщина 1мм. из стали, аллюминия, пластмассы, всё равно.
2. Откручиваем главный тормозной цилиндр и отодвигаем его вместе с трубками.
3. Помощник нажимает на педаль тормоза до упора.
4. Вы достаёте из < вакуумного > < усилителя > шток с сальником и резиновую шайбу, которая под штоком (осторожно, не уроните шайбу внутрь вакуума)
5. Вставляете выточеную шайбу под резиновую
6. Укорачиваете шток на 1мм вкручиванием наконечника.
7. Собираем в обратной последовательности

Основний шток який тисне на ГТЦ у мене зразу був 73 мм, я його вкрутив на 72,5. Шайбу знайшов случайно в себе в гаражі, тільеи обточив зовнішній діаметр, щоб вона стала 25 мм.

Саме головне, щоб хтось натиснув на педаль тормозів і тримав його в такому положені, щоб можна було виковирати резинува шайбу (фото не моє)

b1534f8s_960_500.jpgi.gif

і під неї встановити металеву, притиснувши резиновою.

Мінімальна доробка змінила робочі якості мого ВУТа в двоє. В результаті педаль тормозів стала трішки м'якшою і машина стала нормально тормозити.

Те що пишуть на https://www.drive2.ru в коментарях, що машина легко заблокується на дорозі неправда. В штатних ситуаціях при тормозіні, педаль стала трішки мешою, але інформативність осталася. При різкому гальмуванні різниці не помітив.

 

 

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Довго я  збирався замінити корпус пічки на своїй машині, але руки знову не дійшли. Бо якось наводив марафет і витираючи ущільнювач задньої ляди/багажника (між лядою і кузовом) помітив що у верхніх вуглах виступила добряча ржавчина.

Foto1395_500.jpgi.gif

Foto1396_500.jpgi.gif

Насадка "Їжачок" на дрель і все зачищено до металу

Foto1394_500.jpgi.gif

потім грунтовка і покраска

Foto1397_500.jpgi.gif

Знімав ляду залишивши завіси на кузові, тоді не збивається регулювання зазорів. Провода прийшлось перерізати, відтягнувши ззаду потолок.

i.gif

Foto1393_500.jpgi.gifi.gif

 

Изменено пользователем ВОВ@Н
  • Upvote 1

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

:good: красава

ab230096.gif
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
6 часов назад, mario052 сказал:

:good: красава

Дякую. Треба все таки взятися за заміну пічки, бо планував ще у березні, а вже скоро буде середина липня, так і до зими недалеко. Також купив нові передні білі поворотники корпус + скло фірми ЕСЕР, на вид дуже класні, але мабуть вигорять всеодно  і помутніють. Ручника також треба підтягнути бо вже майже не тримає. Короче роботи  повно, а часу немає.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

молодчина!!! часу тобі побільше)))

молодчина!!! часу тобі побільше)))

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
20 часов назад, Bogdan 1001 сказал:

молодчина!!! часу тобі побільше)))

молодчина!!! часу тобі побільше)))

Дякую. За останні 2 тижні багато чого зробив по машині, але немаю часу все викласти в бортовик.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І так, насилу знайшов час щоб доповнити бортовик свіжими записами.

Давно вже лежав і припадаа пилюкою корпус пічки з усіма тросиками, але руки ніяк не доходиои замінити. Міняв у звязку з тим що на моєму були виламані половину  кріплень, які тримабть тросики, а ще більша проблема  - одна з осей, які тримають заслонку потоку воздуху на ноги відламалась, заслонка получилась у постійно  відкритому режимі і взимку все тепло йшло на ноги, а на скло мало-що попадало.

День 1.

 Зняв торпеду, відключив проводку і т.д.

Невеличкий срач в салоні

Foto1411_500.jpgi.gif

спеціальний чопик із дерева, щоб тосол не витікав на коврик

Foto1412_500.jpgi.gif

Далі залив чистої води, дав машині попрацювати до вмикання карлсона, трішки охолонувши злив ту воду, з нею разом вийшло трохи мусору, а пока мотор вистигав, я взявся до проклеювання пічки паралоном, купленим на метри і 88 клей.

Foto1428_500.jpgi.gif

До речі чогось на купленому корпусі не було кронштейнів, які тримають "бороду" торпеди, прийшлось їх переносити

Foto1413_500.jpgi.gif

Підготувавши пічку повністю, залив знову воду в мотор і зайхав в гараж. На цьому ремонт закінчився бо надворі вже стало темно.

Зняв розширювальний бачок, щоб вдома відмити ржавий наліт.

Баночка миючого засобу і все залишив майже на добу,

Foto1431_500.jpgi.gif

Ось що вийшло – ржавчину від’їло на ура і тепер бачок майже як новий

Foto1429_500.jpgi.gif

День 2.

Як завжди не обійшлося без поломок. Пиптик на тязі, на який надівається тросик  заслонки  ніг, відламався прийшлось робити маленьку дирочку і ставити болтик із двома гайками

Foto1433_500.jpgi.gif

Далі установка пічки на місце з підключення всіх патрубків і проводів. Думав коли заміню корпус пічки то на лобове скло буде дути краще ніж на старій пічці – але  ця проблема не вирішилась, отсалось як і було: з пасажирської сторони обдув лобового по всій довжині обдуву, а із водійської по середині обдуву – дує трішки гірше. Проте після зробленої роботи все одно все працює набагато краще.

Залив новий тосол і посадив датчик вентилятора на герметик, бо взимку під ним було мокровато.

Залишив два ричажки управлінням пічки: верхній лівий ричажок ноги-салон, нижній забір повітря салон-вулиця, правий верхній ричажок я викинув взагалі, бо у мене стоїть обичний шариковий кран на перекриття гарячої/холодної рідини замість штатного крана.

Також при установці «бороди» вирішив замінити поломану вже давно і 10 раз клеєну панельку управління пічки. Нової я не знайшов, та й ціна мабуть не мала, вирішив зробити сам. Зняв розміри, у Фотошопі підігнав колір, розмір, вставив емблему клубу і.т.д., роздрукував на кольоровому принтері на фотобумазі, а щоб вона була твердішою – заламінував. Зробив 2 штуки.

Foto1441_500.jpgi.gif

Вставив в «бороду» приклеївши силіконом. Вийшло приколльно

Foto1442_500.jpgi.gif

Понятно що штатна під світка не просвітить щільну бумагу, та  світить воно тільки по центру, то я вирішив наклеїти діодну полоску на всю довжину.

Foto1445_500.jpgi.gif

 

 

Все зібрав поставив наче нормально, але… вночі думав що очі вилізуть – занадто яскраво воно світить.

 

 

Foto1446_500.jpgi.gif

 

 

Щоб не гратися із регулюванням підсвітки, я вирішив пару раз дмухнути на полоску із балончика чорною краскою, результат вийшов нормальний: і не сліпить і видно, що й до чого.

Фото вже у зібраному вигляді

Foto1448_500.jpgi.gif

 

 

День 3.

 

 

Заліз під машину підтягнути ручник, бачу сильно потріскався патрубок на баку. Пішов у магазин, ціна 85 грн  пара великих хомутів і купив кілька маленьких, щоб поставити бензиновий фільтри на обратку системи охолодження.

Foto1434_500.jpgi.gif

Кілька хвилин і патрубок на місці

Foto1439_500.jpgi.gif.

 

 

День 4.

 

 

Вирішив цього року їхати на море своїм ходом,  а знаючи, свою дружину, що речей буде максимум, вирішив поставити підставки під амортизатори. При загруженому багажнику і 4 пасажирами, машина повинна стояти рівно, а не "впасти на попку". Ставив на саму нижчу дирку, але машина піднялася приблизно десь на 3-4 см.

 

До

 

 

Foto1453_500.jpgi.gif

Після

 

Foto1454_500.jpgi.gif

 

 

Коли приїду з відпочинку – підставки займуть своє місце на полці в гаражі.

Изменено пользователем ВОВ@Н
  • Upvote 1

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Багатенько роботи зроблено!!! Гарно відпочити)))

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Скоро буде місяць як не поновляв свій бортовик. І так.

Поїздка із сім'єю на море.

Всі чогось казали що у бак ВАЗ 2108 влазить 43 літри під пробку. Дивно, але у мене влізло (судячи з лічильника) 47, і від пробки до бензину було ще сантиметрів з 10.

Foto1458_500.jpgi.gif

Ось фото пустої машини з доміками під задніми амортами

Foto1457_500.jpgi.gif

а це фото без пасажирів але "запакованої" речами (фото десь перед Одесою)

Foto1462_500.jpgi.gif

Висновок такий, що якщо  їхати з жінками (моя дружина і її сестра), то треба брати прицеп, бо вони  десь назбирують стільки речей, що з багажника прийшлось виняти задню полку, а речі в багажнику були напихані під саму стелю.

І так виїхав я 31 липня вночі десь біля дванадцятої години. Злива, дощ, блискає, гримить, дорога до Гайсина взагалі погана, все залито дощем  і попадати в яму з калюжею було неприємно. В якомусь селі взагалі поломало дерева і щоб об'їхати треба було петляти по  всій дорозі. Добре що переді мною їхав якись бусик, то я петляв за ним.

Траса Гайсин - Умань так-сяк, добре що злива перестала, то хоч можна було бачити куди їхати, але місцями швидкість досягала 60-80 км/год. Виїхавши на Київську трасу, можна було вздихнути з полегшенням - дорога майже відмінна, їхати стало швидше  і легше.

Щоб надай-Бог не заснути за кермом вмикнув навігатор, то він майже всю дорогу матюкався "Ви перевищуєте швидкість". В якомусь населеному пункті попросиналися діти і захотіли поїсти, заїхали на заправку. Пішов по каву: взяв одну каву, два капучіно і один чай - ціна в 98 грн мене вбила.

Маленький "перекус" хто - де примостився.

Foto1460_500.jpgi.gif

Навігатор привів нас у село Сичавка, але наша база виявлялась ще кілометрів з 15 від села. розпитавши місцевих таксистів, до місця призначення прибули десь о 8 годині ранку.

Ось відстань від Іллінців до місця проживання на базі

Foto1463_500.jpgi.gif

Розпакували речі, перекусили, я накрив машину зарання купленини простинями замість чохла, щоб сховати від сонця, рушили на море.

Foto1465_500.jpgi.gif

Жили в дерев'яних будиночках, місця з кондиціонерами були зайняті тому довелося брати те що є. Добре що з дому прихопив  вентилятор (той що на полу ставиться), але кімната попалась з північної сторони, то у приміщені щоб аж дуже жарко не було. Ціна 100 грн за місце з людини.

Пляж відносно чистий, людей не особо багато, бо був пару років назад в Затоці, то йдеш по пляжу і боїшся щоб комусь на голову не стати. 

На слідуючий ранок вирішили піти в 5 годин ранку, щоб подихати морським повітрям

Foto1472_500.jpgi.gif

Блін я й не думав що на півдні о 5 годині може бути так холодно, але купатись все одно поліз

DSCN0813_500.jpgi.gif

Пару раз їздили у Коблево на атракціони. Можна й пішком по пляжу, але з дітьми  в жару, в одну сторону майже 4 км, а потім назад 4 км було б важко, а так на машині по трасі майже 20 км вимходило.

Біля бази була якась гора, така що лізти вгору метрів 100 треба майже рачки, вирішили піти, щоб глянути з висоти на море. 

Це всі ми, хто їздив відпочивати

DSCN1004_500.jpgi.gif

Фото з висоти

DSCN0996_500.jpgi.gif

7 днів збігли як одна мить. По дорозі заїхали  на Тилігульський лиман, щоб пойсти перед дорогою і побачив, як за допомогою невеликих парашутів катаються по хвилях

Foto1490_500.jpgi.gif

Ось так пройшли кілька днів моєї відпустки. Машинка не підвела. Звозила нас туди й назад без пригод.

Бензину пішло майже 61 літр на відстань у 929 км

Foto1499_500.jpgi.gif

Як на мене 6,5 літра на сотню, то наче нормально.

 

На днях прихожу в гараж, дивлюсь мокра калюжа під заднім правим колесом, лопла тромозна трубка. Міняв я їх ще у 2011 році, проржавіла під резиновою шлангочкою, яку я надів, щоб трубка не торкалась об балку. Купив за 15 грн трубку і банку тормозухи. 

За 7 років добряче пошарпався мій чолох на рулі, вирішив зняти і купити новий. Пішов у магазин і мене задавила жаба віддати за чохол 180 грн. Купив ось таку опльотку за 50 грн.

Foto1503_500.jpgi.gif

Foto1500_500.jpgi.gif

Foto1502_500.jpgi.gif

обмотав. На вид наче нормальне, а на доторк какашка повна. В мене стояв якись чохол, що руки до нього аж липли, можна руль повертати долонею, а це якесь слизьке, тонке. Коротше поїздив я з ним пару днів та й віддав жінкиному брату на Ланос, а собі поставив свій старий.

Також зняв фари щоб покрасити їх  в середині, бо одна була якась світліша, а інша темніша, і заодно поставив нові передні поворотники фірми ЕСЕР, які купив ще весною.

Заклеїв відбивач малярним скотчем, купив балончик краски  і вперед

Foto1509_500.jpgi.gif

Фото готових фар не робив по почався дощ  іна дворі вже вечоріло, а фото на телефон не дцже нормальні.

Вчора їду собі і перед поворотм хотів притормозити, натискаю на педаль, а вона провалюється. Вихожу з машини і ззаду з лівої сторони "Картина маслом" вірніше "Картина тормозухою". Лопла ліва трубка і знову ж під такою ж шлангочкою.

Зняв колесо, молотком до балки заклепав трубку і поїхав далі.

Foto1515_500.jpgi.gif

Сьогодні замінив вже й ліву стороно, але цих трубочок вже не ставив, а повигина трубки так, щоб не торкалися балки, а самі трубки обмазав нігрол+мовіль. Думаю трохи збереже від корозії.

 

  • Upvote 3

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А загрузив авто таки да,прілічно.Я на днях картоплею трохи більше присадив,доміки стояли на верхніх дірках.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти