Vasjok 8 Опубликовано 6 сентября, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 сентября, 2016 9 часов назад, toxa777 сказал: На 2110 тоже есть реле. Просадка там всегда есть. Допреле как раз для того, чтобы не было большой просадки. Да есть. Но оно там стоит не для разгрузки контактов как штатное реле в 2108-099, а для защиты от длительного кручения стартером и питается от ЭБУ. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 7 сентября, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 сентября, 2016 7 часов назад, Vasjok сказал: Да есть. Но оно там стоит не для разгрузки контактов как штатное реле в 2108-099, а для защиты от длительного кручения стартером и питается от ЭБУ. Получается, что и для разгрузки контактов. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 7 сентября, 2016 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 7 сентября, 2016 Сьогодні понесу свій стартер до електрика. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 8 сентября, 2016 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 8 сентября, 2016 (изменено) Вчора взяв фотоапарат і сфотографував ту втулку що стоїть в КПП, бо щоб туди заглянути треба знімати защіту і шукати яму. Ось що видно на фото втулка наче в нормальному стані, провіряв іншим роторм люфт наче є але не великий, тим паче на "позиченому" стартері машина заводиться, значить втулка відпадає. Було діло колись купив на форумі інший стартер фірми ІСКРА, продавець продава його, щоб не займав місце в гаражі. В ньому не працювало нормально втягуюче і проскакував бендикс. Втягуюче оказалось на не болтиках, а завальцоване. Проте це мене не зупинило. Розвальцувавши вьтягуюче і розпаявши його, кришечка знялася. Підгорілі контакти замінив на інші, тобто самі болти. Підійшли від Волги, а центральне розвернув на іншу сторону. Зібрав все назад, ставлю на машину. Стартер крутить але через раз - бендикс проскакує і не завжди може провернути маховик. Знімаю стартер з машини і розбираю, вийнявши бендикс. Всі автомагазини давно зачинені. Згадую що колись дивився ролик як відремонтувати бендикс. Розвальцовую основне кільце тонкою викруткою, воно знімається, під ним ще два полукільця, виймаю їх, а під ними лишається шестерня бендикса і 5 роликів з пружинками (система як у каретці рядянського велосипеда). Вимивши з відти всю мазюку і мусор ось що вийшло Збираю бендикс в обратній почерговості, завальцовую кільце і ствлю його в стартер. Стартер ставлю на машину, заводжу... і з півоберта мотор як дзига. Не повірив - глушу, ще раз запускаю - завівся. Знімаю центральний провід з катушки, ключ на старт - стартер маслає добряче, ніякої просадки в напрузі, бендикс крутить мотор на ура, і головне що крутив секунд 5-7 з кожним обертом швидкістьзалишалася сталою. Знімаю я його з машини, несу акуратненько, кладу на чисту ганчірочку. Ставлю свій рідний. Капець - два рази мотор запустив з важкими потугами, а далі те саме - провернути не може, прибори тухнуть і стартер гріється , що капець. Два стартери "Відремонтований" і мій Знімаю я його ставлю "відремонтований", їду до електрика. Кажу так і так стартер не крутить. На що чую питання, а ти коли розбирав у магнітах полярність дотримувався, тобто там стоїть 6 магнітів і має бути +-+-+-. Я дивлюся на нього і розумію, що нічорта я не дотримувався. Я їх звідти виковиряв, перемив і повтсавляв, а де який був і має бути не пам'ятаю. Короче домовився з ним, що привезу цей стартер до ньогго щоб він його нормально перебрав. Але мучить одне питання, до мого втручання він же чогось став погано крутити (схоже на сівший АКБ). Изменено 8 сентября, 2016 пользователем ВОВ@Н 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Volf 177 Опубликовано 8 сентября, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 сентября, 2016 (изменено) Ну ти молодець с стартером(я б таке не робив,ну то я),але я не пойму для чого магніти знімать. Изменено 8 сентября, 2016 пользователем Volf Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 8 сентября, 2016 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 8 сентября, 2016 28 минут назад, Volf сказал: Ну ти молодеть с стартером(я б таке не робив,ну то я),але я не пойму для чого магніти знімать. Магніти і все інше знімав, щоб промити і почистити. Там було дуже багато стружки (пилюки) з щоток. Я якби знав, що їх там треба правильно скласти, то я б не виймав, а протерби ганчіркою тай усе. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Volf 177 Опубликовано 8 сентября, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 сентября, 2016 15 минут назад, ВОВ@Н сказал: Магніти і все інше знімав, щоб промити і почистити. Там було дуже багато стружки (пилюки) з щоток. Я якби знав, що їх там треба правильно скласти, то я б не виймав, а протерби ганчіркою тай усе. Я вже тут на форумі читав про танці з магнітами.Да,добре якщо в хозяйстві є компресор,а якщо щей полуавтомат-то все,король автопрома Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 8 сентября, 2016 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 8 сентября, 2016 1 час назад, Volf сказал: Я вже тут на форумі читав про танці з магнітами.Да,добре якщо в хозяйстві є компресор,а якщо щей полуавтомат-то все,король автопрома Угу, блін, копресор - в гаражі навіть електрики немає. Був би компресор, то повидував би тай усе, а так прийшлось розбирати. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Volf 177 Опубликовано 8 сентября, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 сентября, 2016 59 минут назад, ВОВ@Н сказал: Угу, блін, копресор - в гаражі навіть електрики немає. Був би компресор, то повидував би тай усе, а так прийшлось розбирати. А в мене є електрика всюди,а гаража не має(уже мовчу про компресор і полуавтомат).Але добре що у друзів є. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 8 сентября, 2016 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 8 сентября, 2016 (изменено) В мене теж немає гаража - орендую. Електрику туди немає резону проводити. От і доводиться ремонтувати до сутінків або у вихідні дні. Изменено 8 сентября, 2016 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти