rem8v 0 Опубликовано 11 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 марта, 2014 З провалом вже немає сил боротися. Вже все відрегулював, все в карбі поміняв, навіть трамплер на інший - провал всеодно є. До недавньої пори стояв розпилювач сток загнутий в першу камеру, десь проявились провали, думав може забився. Гнути не було коли - просто поствив новий теж сток в обоє камери - провал не пройшов. Так їздив пару тижнів, старався нажимати педаль газу не різко. Побачив відео Наіля Порошина, що загинати розпилювачі в першу камеру не треба, бо під час руху черех них витягується пальне. Ну думаю нехай воно провалюється, але буде менше йти бензину.Їхав у гості до батьків і поставив пляшку на 1 л бензину під капот. Вигазував все з карба, вставив шлангу подачі і обратки в цю пляшку, збив одометр і в дорогу.На 1 літрі я проїхав 13,7 км це виходить 7,2 літра на 100 км. Це при об'ємі мотора 1500, карбі 21083, жики в 1 камері - 95\155, 2 камера - 97,5\125. Їхав зі швидкістю 90-100. В салоні були я, жінка і пустий багажник.Потім через пару днів знову той же шлях, тільки розпилювач загнутий в першу камеру. Розгін мене порадував більше ніж при стоковому розпилювачі в дві камери. В салоні 4 чоловіка, багажник під саму полку забитий сумками з речами. Швидкість та ж сама - 90-100 км\год, таж пляшка бензину на 1 літр і проїхав я 14,3 км - це виходить 6,9 літра на 100 км. Отже різниця суттєва. Також при розпилювачі загнутому - провал став майже не відчутний, а на гарячу машину, мені здається зовсім пропадає.Це не реклама, але я на собі перевірив і переконався, що така "тюнінг-конфігурація" мені більше підходить. Пишуть, що при такому загині розпилювача набір після 4000-4500 обертів і вище, погано помітна. Я так зовсім не їздю так, що мене поки що задовільняє.бедная смесь-подсос воздуха,забит жиклер эмр,кривая подошва ,дырявый вут и т,д и это все потвердится если с двумя носиками ты меньше на вонючку давил? на бедной смеси машина не едет и надо постоянно давить на педальку. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 12 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 12 марта, 2014 бедная смесь-подсос воздуха,забит жиклер эмр,кривая подошва ,дырявый вут и т,д и это все потвердится если с двумя носиками ты меньше на вонючку давил? на бедной смеси машина не едет и надо постоянно давить на педальку.Суміш я не думаю, що бідна, стояв 43 жиклер на ЕКХХ, то я його ще трішки розбурив і з 3 обертів гвинта якості я зробив 5. Підсосу воздуху немає (проливав із шприца водою на всіх стиках), жиклер ЕМР не забитий (провіряв вчора), мембрана ціла, підошва рівна (прикладав штангельциркуль зазорів немає), ВУТ майже новий, Грибочок на трамплері теж робочий, навіть трамплер брав з робочої машини і провіряв на ньому. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rem8v 0 Опубликовано 12 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 12 марта, 2014 (изменено) Суміш я не думаю, що бідна, стояв 43 жиклер на ЕКХХ, то я його ще трішки розбурив і з 3 обертів гвинта якості я зробив 5. Підсосу воздуху немає (проливав із шприца водою на всіх стиках), жиклер ЕМР не забитий (провіряв вчора), мембрана ціла, підошва рівна (прикладав штангельциркуль зазорів немає), ВУТ майже новий, Грибочок на трамплері теж робочий, навіть трамплер брав з робочої машини і провіряв на ньому.тоесть мало того что ты увеличил топливный жиклер хх ты еще и обогатил хх выкручиванием винта качества?На холостом если снять трубочку с ваккумника трамблера обороты не просаживаются? уровень топлива скока?(от топлива до вверха нижней половинке карбюратора) Изменено 12 марта, 2014 пользователем rem8v Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 13 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 13 марта, 2014 (изменено) тоесть мало того что ты увеличил топливный жиклер хх ты еще и обогатил хх выкручиванием винта качества?На холостом если снять трубочку с ваккумника трамблера обороты не просаживаются? уровень топлива скока?(от топлива до вверха нижней половинке карбюратора)Сьогодні купив жиклер ХХ №44,при його установці ХХ не змінився ні в яку сторону, гвинт якості закрутив на 1,5 оберта назад, тепер в мене 3,5 оберта всього + перевірив за допомогою пристою ИКС-1, наче все нормально. При знятті шланги (біленької) з трамплера оберти не міняються. Рівень від рідини до поверхні карбюратора (без кришки) 24 мм (міряв штангелем). До прогрвття машини до 60-70 градусів є малесенький провал, вище - наче не відчуваю. . Це при занутому розпилювачі, при стоквому провал був навіть вище 70.Короче забив, розхід 7 літрів на 100 наче нормально.І ще питання, сьогодні мені попався кулачок УН №4. Якщо його поставити, що зміниться в поведінці авто, на скільки виросте розхід пального, і як зміниться динаміка? Изменено 13 марта, 2014 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ladaZVER 2 Опубликовано 13 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 13 марта, 2014 Вибачте,що вмішуюсь в чужу тему Запитаю про свою машинку.Ваз 21099, 1.5 карб жик 125/95 . 155/95. ХХ 43 ,стоїть нивовський носик. дифузори СПИРТ. Їздить авто доволі непогано,нормально набирає оберти ,при 5 тис.об їде 120 до 6 т.об набирає 140-145 більше не пробував,бо страшно. Так от не можу толком настроїти карбюратор_а саме холостий хід,і розход бензину.Змішаний розхід від 11 до 14 л на 100 залежно від манери водіння. заміряв літровою пляшкою під капотом . ХХ у мене на рівні 550_600. гвинт якості ,як не крутив і закручував повністю і викручував на 2.5 _ 5 об різниці не помітив,хол.хід виставляв гвинтом кількост Знімав шлангочку з трамблера оберти суттево падають- це НОРМАЛЬНО ?. читав тут на форумі що при правильній настройці карбюратора в шлангі що йде з карба до трамблера розрідження майже немає. У мене як я некрутив гвинт якості а потім і кількості,розрідження не змінювалось,тоїсть було помітно сильним. і наостанок всі мембрани абсолютно цілі. ДЕ ще мені шукати проблему з моїм карбом? Я парень тихий, скромный. Обидите - тихо закопаю, скромно отпраздную. Руслан моб.т 067773080 Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 13 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 13 марта, 2014 Вибачте,що вмішуюсь в чужу тему Запитаю про свою машинку.Ваз 21099, 1.5 карб жик 125/95 . 155/95. ХХ 43 ,стоїть нивовський носик. дифузори СПИРТ. Їздить авто доволі непогано,нормально набирає оберти ,при 5 тис.об їде 120 до 6 т.об набирає 140-145 більше не пробував,бо страшно. Так от не можу толком настроїти карбюратор_а саме холостий хід,і розход бензину.Змішаний розхід від 11 до 14 л на 100 залежно від манери водіння. заміряв літровою пляшкою під капотом . ХХ у мене на рівні 550_600. гвинт якості ,як не крутив і закручував повністю і викручував на 2.5 _ 5 об різниці не помітив,хол.хід виставляв гвинтом кількост Знімав шлангочку з трамблера оберти суттево падають- це НОРМАЛЬНО ?. читав тут на форумі що при правильній настройці карбюратора в шлангі що йде з карба до трамблера розрідження майже немає. У мене як я некрутив гвинт якості а потім і кількості,розрідження не змінювалось,тоїсть було помітно сильним. і наостанок всі мембрани абсолютно цілі. ДЕ ще мені шукати проблему з моїм карбом? Я думаю треба спробувати поставити жиклер ХХ на пару номіналів більший. З твого опису (теоретично) розрідження в трубці є від того що жиклер ХХ малий і щоб мотор працював приходиться вручну відкривати першу камеру. Виходить паливо вже йде не через канал ХХ, а через осовну систему.А при закрученні до кінця гвинта якості, авто глохне? Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rem8v 0 Опубликовано 13 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 13 марта, 2014 Вибачте,що вмішуюсь в чужу тему Запитаю про свою машинку.Ваз 21099, 1.5 карб жик 125/95 . 155/95. ХХ 43 ,стоїть нивовський носик. дифузори СПИРТ. Їздить авто доволі непогано,нормально набирає оберти ,при 5 тис.об їде 120 до 6 т.об набирає 140-145 більше не пробував,бо страшно. Так от не можу толком настроїти карбюратор_а саме холостий хід,і розход бензину.Змішаний розхід від 11 до 14 л на 100 залежно від манери водіння. заміряв літровою пляшкою під капотом . ХХ у мене на рівні 550_600. гвинт якості ,як не крутив і закручував повністю і викручував на 2.5 _ 5 об різниці не помітив,хол.хід виставляв гвинтом кількост Знімав шлангочку з трамблера оберти суттево падають- це НОРМАЛЬНО ?. читав тут на форумі що при правильній настройці карбюратора в шлангі що йде з карба до трамблера розрідження майже немає. У мене як я некрутив гвинт якості а потім і кількості,розрідження не змінювалось,тоїсть було помітно сильним. і наостанок всі мембрани абсолютно цілі. ДЕ ще мені шукати проблему з моїм карбом? расход великоват у меня зимой 10 по городу,обороты не должны просаживаться(влияет на НУОЗ),заслонка первичной камеры сильно приоткрыта и канал отбора разряжения к трамблеру вступет в работу,смотри хх(950об)+угол зажигания у тебя убегает,в лучшем случае не набирает 38 градусов в худшем детонация на высоких оборотах которую ты не слышиш,может быть малый жиклер хх(если все отстроено правильно)не будет переообогащения при выкручивании винта качестваЯ думаю треба спробувати поставити жиклер ХХ на пару номіналів більший. З твого опису (теоретично) розрідження в трубці є від того що жиклер ХХ малий і щоб мотор працював приходиться вручну відкривати першу камеру. Виходить паливо вже йде не через канал ХХ, а через осовну систему.А при закрученні до кінця гвинта якості, авто глохне?у меня жиклер хх 39 родной и хх работает правильно Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 13 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 13 марта, 2014 расход великоват у меня зимой 10 по городу,обороты не должны просаживаться(влияет на НУОЗ),заслонка первичной камеры сильно приоткрыта и канал отбора разряжения к трамблеру вступет в работу,смотри хх(950об)+угол зажигания у тебя убегает,в лучшем случае не набирает 38 градусов в худшем детонация на высоких оборотах которую ты не слышиш,может быть малый жиклер хх(если все отстроено правильно)не будет переообогащения при выкручивании винта качествау меня жиклер хх 39 родной и хх работает правильноНа скільки я знаю для різних карбюраторів свої жиклери ХХ, так, що в тебе на 39 працює нормально, в іншого він не буде працювати. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ladaZVER 2 Опубликовано 13 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 13 марта, 2014 расход великоват у меня зимой 10 по городу,обороты не должны просаживаться(влияет на НУОЗ),заслонка первичной камеры сильно приоткрыта и канал отбора разряжения к трамблеру вступет в работу,смотри хх(950об)+угол зажигания у тебя убегает,в лучшем случае не набирает 38 градусов в худшем детонация на высоких оборотах которую ты не слышиш,может быть малый жиклер хх(если все отстроено правильно)не будет переообогащения при выкручивании винта качествау меня жиклер хх 39 родной и хх работает правильно в мене взагалі гвинт якості чомусь майже зовсім не впливає на роботу карба,тоїсть при 600 об. закручую гвинт до упору а авто не глохне ,та й викручував його ніяких змін ,ну може зовсім трішки об.на 50 піднімались оберти двигуна..жик ХХ 43, мені що поставить менший? Я так пойняв потрібно виставити заслонку первичной камери? Какой должен бить зазор? Чому просажуються оберти при знятті шланга з трамблера? в чому причина? Що не так з моїм карбом .і куди далі мені копати? Я парень тихий, скромный. Обидите - тихо закопаю, скромно отпраздную. Руслан моб.т 067773080 Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ladaZVER 2 Опубликовано 13 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 13 марта, 2014 (изменено) І ще одне викручував свічки,вони майже чисті керамічний ізолятор чистий ,на металі ледь помітний нагар темного кольору.Ну от що цікаво всі електроди мають видимий дефект на всіх є насічки ,може десь 10 частину міліметра завглибшки.свічки NGK маркування не памятаю,купував за 100 гр.комплект пробіг десь тищі 3 не більше. До них були ДЕНСО,так вони за 7 тис пробігу повністю вийшли з ладу,з електродами була та сама фігня. Що це може бути, ,запалення ,чи щось не так з паливною сумішю? Зробить фото свічі невиходить (пошкодження на ньому не видно) тому зробив схематичний малюнок(думаю всім зрозуміло) Изменено 13 марта, 2014 пользователем ladaZVER Я парень тихий, скромный. Обидите - тихо закопаю, скромно отпраздную. Руслан моб.т 067773080 Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти