Opel Monterey, він же Isuzu Trooper/ Acura SLX 3.1D -> 3.2бенз AT


Рекомендуемые сообщения

Зняв гену, картина не радісна. Нижнє кріплення розйо**не і вуха не гені теж, хоч і меньше. Шків ніби в порядку і биття не видно, а от зі сторони кріплення вакуумного насоса десь на 0.1-0.2мм (на око) вал гуляє :( Завтра понесу на базар чи можна з тим шось зробити. З кріпленням навіть не знаю як бути. Чи пробувати його реставрувати? Але хто і де це може зробити? Холодна зварка сумніваюсь шо витримає. Чи висверлити і запресовувати втулки? Знову ж, де це зробити?

Фотка кронштейна. Причому нижній шпилько-болт був не прикручений взагалі, хоча, здається, минулої осені на СТО його затягували.

Изображение

Ше знайшов шо погнутий шків на вентиляторі :( стінка яка до мотора ближче.

Тепер цікаво чи так було, чи коли ГРМ міняли, то якийсь криворучко при зніманні його погнув?

Цю деталь на базарі не знайти, як немає там і шківа КВ. Треба питати на розборках.

Изображение

Треба збирати бабло на гараж і робити все самому, бо сервісам довіряти не можна. Хіба стояти над душею і приймати роботу на підйомнику, шоб все показували. Або заставляти фотографувати все, шоб були докази, шо вони шось робили справді, як робить один.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 426
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Давно не писав нічого. За роботою мало часу. Ось поки після свят не прийшли ще до тями всі і є трохи вільного часу, то  займаюсь трошки.  Безобак, днище над ним і задню частину рами вичистив і пе

Почистив як змір іржу щітками, наждачками, молотком.  Пару раз перетворювачем іржі  обробляв.  Поки тепло, то за день встиг і пофарбувати. Поки швидко підсихає, то мокрим по мокрому і фарбував. Задув

Та хай там собі буде. Все таки не легковушка. Іноді на косогорах може знадобитись))   Доварив от арку. Ще треба під бампером доробити, але закінчились шматки заліза. Поїду на дачу, там є шма

Изображения в теме

по креплению..рассверли и завтуль

Токарно-Сверлильно-Сварочные работы. Киев.

tel : 8093 832 68 69

mail: 1574Alex@gmail.com

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

по креплению..рассверли и завтуль

или восстановить методом наплавки. Можно аргоном, или электродом Т-590. Думаю сварщика найдешь)
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Димон, там тот кронштейн нехер восстанавливать. Передавай мне и я тебе сделаю :rolleyes:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я теж подумав залити зваркою і потім надфілями (чи на роботі бормашиною) пропиляти.

Димон, там тот кронштейн нехер восстанавливать. Передавай мне и я тебе сделаю

Куда нести і шо з мене за це буде?)

На самому гені теж не завадило би, там теж хоч і мала, але є еліпсність.

Изменено пользователем Dim.on-zt

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я теж подумав залити зваркою і потім надфілями (чи на роботі бормашиною) пропиляти.

Куда нести і шо з мене за це буде?)

На самому гені теж не завадило би, там теж хоч і мала, але є еліпсність.

передай через Артема. если на гене тоже надо - передавай. но часть корпуса ( весь не надо). и болт ( который в отверстия).

За чашку кофе когда встретимся :rolleyes:

Или когда сам будешь в районе аэропорта Жуляны.

093-111-51-56 Юра.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

передай через Артема. если на гене тоже надо - передавай. но часть корпуса ( весь не надо). и болт ( который в отверстия).

За чашку кофе когда встретимся :rolleyes:

Или когда сам будешь в районе аэропорта Жуляны.

093-111-51-56 Юра.

Це я так без колес довго буду :pardon: Часу з робтою малувато транспортом кататися - доки прийшов додому, вже ніхто не працює, а невихід на роботу = втраті трохи грошенят. Спробую поки по місці впоратись.

Дякую за пропозицію.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Добрий день. Dim.on-zt

Хорош машинка бажаю щоб ніколи не ламалась ,

можливо не в тему бортового журналі. але спитаю .. бачив на фото наклейку "Isuzu • Opel 4x4 Club", ти її сам робив чи замовляв десь?

а ще цікавить де ти з/п купуєш, я теж з києва, маю opel campo(пикап исузу).

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Добрий день. Dim.on-zt

Хорош машинка бажаю щоб ніколи не ламалась ,

можливо не в тему бортового журналі. але спитаю .. бачив на фото наклейку "Isuzu • Opel 4x4 Club", ти її сам робив чи замовляв десь?

а ще цікавить де ти з/п купуєш, я теж з києва, маю opel campo(пикап исузу).

Привіт. Дякую - взаємно ;)

То мені із Білорусії з Исузувського monastyrek кілька деталюшок привозив по дорозі в Крим, то й наклеечку підігнав. З\ч по різному: деякі через людину з СТО "Вездеход" (директор чи власник чи х.з. хто він там) на ОРМ форумі nautilus, деякі через людину, яка мені 2108 робить (в магазині забув як називається замовляємо).

Сьогодні зібрав до купи генератор з кріпленнями, знову ж подяка Alex 1574 за допомогу.

Заміна підшипників 300грн, хоч в тих люфт мінімальний ше був, але якшо вже зняв, то й віддав поміняти. До вух кронштейна Льоха приварив мені шайбу і кусок направляйки клапанів , бо зросвердлити не виходило без тисків - закусувало сверло і виривало з рук. Вухо на гені 1 розпиляв борманиною і той-таки кусок направляйки запхнув, а там де втулка, шо зазор вибирає поки товстою фольгою підмотав, бо втулку треба виточувати нову. Коротше, в порівнянні і тим шо було, тримається мертво :) Насос вакуумний з резиновим кільцем (між геною і насосом) так і не подружився. Так крутиться, затягую - не крутиться. Кільце буквально на десяті мм. нехоче на місце ставати, перекос іде і все. Посадив на герметик, тим паче шо раніше так і було, бо видно від кільця старого облой. Поки не заводив, аби герметик застиг, шоб масло не потекло тудою.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

привіт ще раз забув в минулому пості спитати- як заводився в морози зимою ?? (мій 2,5 исузу навіть в -20 ок, ну звичайно з прогрівом свічок),

Цікавлюся так як збираюсь міняти двигун (як варіант на такий як у тебе ) а знаю що він форкамерний, що по ідеї не дуже на зиму...

Вибачай якщо ОФФ

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти