Opel Monterey, він же Isuzu Trooper/ Acura SLX 3.1D -> 3.2бенз AT


Рекомендуемые сообщения

Ось такі клеми поставив.

Изображение

Поки примостив 1 ліхтаря на дах. Колись там буде люстра із 2х спарених Весемів вперед, 2х по бокам і 2х назад.

Изображение

Изображение

Аби під'єднати по фен-шую кнопку, провозився біля 4х годин, шукаючи методом тику куди який контакт має йти :wacko:

Загвоздка вийшла в тому, шо по кольорах проводків думав одне, а вийшло, шо при вмиканні габаритів загорався і індикатор ввімкнутого приладу на самій кнопці (там 2 лампочки: підсвітка та індикатор; і 6 контактів)

Изображение

Встановив нарешті датчик тиску турби. Я чомусь зразу не подумав, шо наддув залежить не лише від обертів, а й від тапки: більше газів на вихлоп=більше обертів турбіни. Поки максимум шо вона показувала - це 0.65 Бар. В основному, я так дивлюсь, по місту на сталій швидкості всього 0.1-0.15 дує. Буває взагалі майже не дує, якшо по тихеньку соватись. Шкода ніде не знайду скільки повинен надувати мій равлик :unknw:

Изображение

Будильник сам китайський :pardon: Оригінальний такий мені нафіг не треба - дорого.

Изображение

Изображение

Ше забув сфоткати - поставив на задні арки пластикові розширювачі, хоч гнилля того не видно. Я його теж пів дня якось вишкрібав, так шо потім нога затерпла і зо 2 неділі не відпускало. Самі пластмаски приклеював на кузовний герметик і знизу шурупами прикручував. Косяків трохи є, на одній виправив, на другій ше ні.

Ше провів розетку в багажник. Вирішив на пряму від акума під'єднати.

Заглушив EGR - вирізав із 1мм нержавки пластину і перекрив трубу. Хочу ше якось зняти впускний коллектор помити від сажі.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...
  • Ответов 426
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Давно не писав нічого. За роботою мало часу. Ось поки після свят не прийшли ще до тями всі і є трохи вільного часу, то  займаюсь трошки.  Безобак, днище над ним і задню частину рами вичистив і пе

Почистив як змір іржу щітками, наждачками, молотком.  Пару раз перетворювачем іржі  обробляв.  Поки тепло, то за день встиг і пофарбувати. Поки швидко підсихає, то мокрим по мокрому і фарбував. Задув

Та хай там собі буде. Все таки не легковушка. Іноді на косогорах може знадобитись))   Доварив от арку. Ще треба під бампером доробити, але закінчились шматки заліза. Поїду на дачу, там є шма

Изображения в теме

Замінили внутрішні підшипники ступиць (там ше проточували шось), сальники, поремонтували правий хаб, шось там клинило. Коротше, тепер напівосі не тарабанять. Стукає лише гофра на вихлопі по торсіону. В підсумку: -1700грн.

Тож за рік, по прикидкам, не рахуючи колес і різних тюнінгів, витратив я на тех.частину машинки:

аморти 150у.о.

ГРМ 110у.о.

стійки+втулки стабів поліуретанові 100у.о.

пружини 70у.о

сайленти ричагів 70у.о.

+ ревізія пер. моста 210

+ деякі дрібниці

Отже приблизно виходить 750 -800у.о. за близько 18 000 км.

При тому, шо на пальне біля 2000-2500 у.й. витрачено.

1000у.о. за 6000км = 1.4грн за км.

Тепер "на носі", окрім як поставити рем.комплект ше і в робочий циліндр зчеплення, явних проблем не висить ніяких.

Изменено пользователем Dim.on-zt

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Замінили внутрішні підшипники ступиць (там ше проточували шось), сальники, поремонтували правий хаб, шось там клинило. Коротше, тепер напівосі не тарабанять. Стукає лише гофра на вихлопі по торсіону. В підсумку: -1700грн.

Тож за рік, по прикидкам, не рахуючи колес і різних тюнінгів, витратив я на тех.частину машинки:

аморти 150у.о.

ГРМ 110у.о.

стійки+втулки стабів поліуретанові 100у.о.

пружини 70у.о

сайленти ричагів 70у.о.

+ ревізія пер. моста 210

+ деякі дрібниці

Отже приблизно виходить 750 -800у.о. за близько 18 000 км.

При тому, шо на пальне біля 2000-2500 у.й. витрачено.

1000у.о. за 6000км = 1.4грн за км.

Тепер "на носі", окрім як поставити рем.комплект ше і в робочий циліндр зчеплення, явних проблем не висить ніяких.

Фото классные! Пишеш цены на запчасти это ты все оригинал покупаеш? что то все так дорого на ISUZU.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ось такі клеми поставив.

Аби під'єднати по фен-шую кнопку, провозився біля 4х годин, шукаючи методом тику куди який контакт має йти :wacko:

Загвоздка вийшла в тому, шо по кольорах проводків думав одне, а вийшло, шо при вмиканні габаритів загорався і індикатор ввімкнутого приладу на самій кнопці (там 2 лампочки: підсвітка та індикатор; і 6 контактів)

клеммы правильные, таз рулит )) мы на сивик такие же поставили вместо крутых "музыкальных турецких (позолоченных)

а вот предохранитель из колбы китайский срочно выкинуть, и поставить хороший (тазовский или МТА)

Изменено пользователем Atom.DP

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

а вот предохранитель из колбы китайский срочно выкинуть, и поставить хороший (тазовский или МТА)

А як їх відрізинити? І яка різниця чи ті, чи ті?

Пишеш цены на запчасти это ты все оригинал покупаеш? что то все так дорого на ISUZU.

Дорого, як на мене, то лише поліуретанові штуки. А так хіба за ролики ГРМ біля 200грн і за ремінь стільки ж це дорого? Чи амортизатори по 600 грн? В мене на ВАЗі перепаковки по 800грн пара.

Дорогі хіба шо роботи ті, шо сам не ризикую лазити. :unknw:

Сьогодні прикрутив пильника (захистом назвати не повертається язик) мотоного відсіку з 2 мм люміньки (написано витримує навантаженя в 3.8кгс\м2

Купив квадратної труби 15х15 (ніби не "пластилінова") 20метрів по 18грн м.п. :wacko: , буду багажника і драбинку робити, але ніяк з конструкцією не визначусь. Хочеться шоб поменше ваги з собою таскати (враховуючи шо за призначенням буде не часто використовуватись) і парусність шоб не велика була. Покишо буду робити типу рейлінгів з перекладинами + кріплення для фар по периметру, а там буде видно шо далі.

Також причепив і передні розширювачі на крила.

Пора міняти масло і фільтра (масло 48грн літр т.я. брав 20 л каністру +фільтра в районі 200грн).

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А як їх відрізинити? І яка різниця чи ті, чи ті?

Дорого, як на мене, то лише поліуретанові штуки. А так хіба за ролики ГРМ біля 200грн і за ремінь стільки ж це дорого? Чи амортизатори по 600 грн? В мене на ВАЗі перепаковки по 800грн пара.

Дорогі хіба шо роботи ті, шо сам не ризикую лазити. :unknw:

Сьогодні прикрутив пильника (захистом назвати не повертається язик) мотоного відсіку з 2 мм люміньки (написано витримує навантаженя в 3.8кгс\м2

Купив квадратної труби 15х15 (ніби не "пластилінова") 20метрів по 18грн м.п. :wacko: , буду багажника і драбинку робити, але ніяк з конструкцією не визначусь. Хочеться шоб поменше ваги з собою таскати (враховуючи шо за призначенням буде не часто використовуватись) і парусність шоб не велика була. Покишо буду робити типу рейлінгів з перекладинами + кріплення для фар по периметру, а там буде видно шо далі.

Також причепив і передні розширювачі на крила.

Пора міняти масло і фільтра (масло 48грн літр т.я. брав 20 л каністру +фільтра в районі 200грн).

до сих пор не понимаю за что люди переплачивают за полиуретан? неужели они надежнее чем оригинальные запчасти?
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

до сих пор не понимаю за что люди переплачивают за полиуретан? неужели они надежнее чем оригинальные запчасти?

может они дешевле оригинала?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

до сих пор не понимаю за что люди переплачивают за полиуретан? неужели они надежнее чем оригинальные запчасти?

Судячи з відгуків тих хто пробував і звичайні резинки і ПУ, то ПУ ходить довше. Для стійок стаба це актуальне питання, т.я. вони здихають найчастіше.

Доречі, вчора почали варити рейлінги, але часу вільного мало, тому думаю раніше ніж за 2 тижні товарного вигляду їм надати наврят вийде. Конструкція буде розбірна, а це значить шо гемору дещо більше...

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Поставив ремкомплект робочого циліндра зчеплення. За 3 резиночки 160грн :mega_shok: . Це все того шо на нашому лоходромі брав. На головний циліндр 4 резинки і стопор були 40 грн. Просто замовляти вже не хотілося, бо задовбався кожні 2 дні доловати рідину. Більше на базар старатимусь не ходити за з\ч. :ph34r: Сама робота зайняла з годинку часу без поспіху.

Заміряв витрату пального по місту (заливав соляру по саму зав'язку). На 100км вийшло трішки менше 12 літрів :) Сьогодні ше по трассі їздив. Завтра поміряю скільки пішло.

Рейлінги вже на завершальній стадії :yahoo:

Чекаю посилочку із польського Аллегро. Вже мають вислати на Київ зі Львова.

Треба дізнатися як накручуються торсіони, шоб передок на 2-3 см підняти :rolleyes:

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

до сих пор не понимаю за что люди переплачивают за полиуретан? неужели они надежнее чем оригинальные запчасти?

надежней и долговечней в работе, а на таких тяжелых машинах он как раз и нужен.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти