Opel Monterey, він же Isuzu Trooper/ Acura SLX 3.1D -> 3.2бенз AT


Рекомендуемые сообщения

Про двойники- это гемор сплошной. У товарища был мерс глазастый двойничек. Если просто остановили Гайцы , то ничего страшного- они и не поймут что двойник, если же дойдет дело до штрафа и.т.д. , то могут докопаться. Выехать за кордон на нем рискованно. У товарища так случилось что оригинал его авто сняли с учета и продали, получили другие номера. Он ехал по трассе и попал в дтп ( его притерла Газель) . когда уже он после оформления протоколов пришел к гайцам в отдел дознания - ему об этом сообщили, мол в базе уже номера другие. Ну в общем-то машину не забрали. Но ее пришлось спихнуть на разборку. в итоге он потерял пару штук баксов.

Брать себе этот геморой - неблагодарное дело. Лучше купить нормальное авто. И ездить не боясь каждой гаишной машины. Пусть это даже райцентр.

Любой выбор – это дорога, которая исчезает у тебя за спиной

i-11.jpg

ЗАЗ 968м -> ВАЗ 21099 -> KIA ShumaII RS -> Mitsubishi Lancer IX Sport

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 426
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Давно не писав нічого. За роботою мало часу. Ось поки після свят не прийшли ще до тями всі і є трохи вільного часу, то  займаюсь трошки.  Безобак, днище над ним і задню частину рами вичистив і пе

Почистив як змір іржу щітками, наждачками, молотком.  Пару раз перетворювачем іржі  обробляв.  Поки тепло, то за день встиг і пофарбувати. Поки швидко підсихає, то мокрим по мокрому і фарбував. Задув

Та хай там собі буде. Все таки не легковушка. Іноді на косогорах може знадобитись))   Доварив от арку. Ще треба під бампером доробити, але закінчились шматки заліза. Поїду на дачу, там є шма

Изображения в теме

Ещё не забываем про стационарные камеры на въездах в городах, которые отслеживают машины с номерами и время их перемещение по стране + рейды гайцов на оборудованных шкодах

D83DDD30.png
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ясно, дякую за информацію.

Тоді ще одне питання, на місці при перегляді машини такого типу, на що слід дуже приділити увагу? куди заглядувати, залазити? Які питання правильно запитувати? Що необхідно попросити у власника для демнстрації авто?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ясно, дякую за информацію.

Тоді ще одне питання, на місці при перегляді машини такого типу, на що слід дуже приділити увагу? куди заглядувати, залазити? Які питання правильно запитувати? Що необхідно попросити у власника для демнстрації авто?

Як я вже писав про раму в районі задніх арок, люфти карданів, ступичні підшипники в будь-якому випадку регулювати треба (раз в 10тисяч перевіряти люфти), перевірити аби передній привід нормально вмикався-вимикався, погазувати на місці - подивитись як сильно вихлоп чадить (чорний - нормально) аби сизим не диміло сильно. При рушанні з місця чи немає невеличкого удару в задньому мосту (зазори в редукторі можуть бути великі). Можна ше скинути патрубок на вході в турбіну і за крильчатку подьоргати на рахунок люфту. Ну і шоб з мостів, мотора, КПП, РК масло не текло. Рульовий редуктор швидше за все буде сопливити. Більше не пригадаю якихось серйозних моментів.

Коротко кажучи: перевірити стан резинових елементів, люфти шестерень і підшипників.

ЕГР якшо не заглушений, то краще заглушити, аби менше сажі назад в циліндри летіло.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ясно, дякую за информацію.

Тоді ще одне питання, на місці при перегляді машини такого типу, на що слід дуже приділити увагу? куди заглядувати, залазити? Які питання правильно запитувати? Що необхідно попросити у власника для демнстрації авто?

Краще взяти когось з собою, хто розуміється на авто.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Порихтував бампера. Заварив дірку в кронштейні (на розборці 300грн просили). Варив перший раз. Малим током важкувато дугу ловити, великим трохи дірки палить, але ніби позасирав. Тепер бампер рівно висить. Тепер помітно шо трохи і фара змістилась, треба витягнути назад. Шось так тарабанить коли переднім правим колесом наїзжаю на нерівність і не можу знайти шо. Підвіску передьоргав - нічого не бовтається. Напевне вихлоп.

П.с.: курва, чого розмитненя таке дороге??? Немає ніяких можливостей як би то дешевше зробити? Нерозмитнена машина 2-4к.у.о. коштує, розмитнити її ще біля 15 :mega_shok:

Каким электродом варил 3-ка? Я недавно тренировался тройкой вообще проблем нет взял дугу и вари спокойно, а потом решил 2-ку попробовать так гадина липнет и все тут, ток регулирую а толку почти нет. Может конечно электроды попались не очень, разной фирмы покупал.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дякую за поянення.

Шкода правда, так захотілося його купити, (двійника) думав що по місту, на відпочинок до річки чи в село переїхати він підійде, і проблем не буде, шкода.......

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Каким электродом варил 3-ка? Я недавно тренировался тройкой вообще проблем нет взял дугу и вари спокойно, а потом решил 2-ку попробовать так гадина липнет и все тут, ток регулирую а толку почти нет. Может конечно электроды попались не очень, разной фирмы покупал.

Та сама історія. 3 - нормально - 2 липне і все.

Дякую за поянення.

Шкода правда, так захотілося його купити, (двійника) думав що по місту, на відпочинок до річки чи в село переїхати він підійде, і проблем не буде, шкода.......

Краще вже трохи більш ушатаного, але без проблем по документам взяти. 3х дверки якшо не мала буде, зарзаз трапляються не так дорого. По великому рахунку, якшо їздити не далеко і не часто, то з цим і не надто доглянутий справиться. В мене он скільки косяків, але вона їде і єдиний раз, коли я не зміг виїхати, це коли свічка накалу коротнула і згорів запобіжник великий, не міг завестись, поки не знайшов яка саме і замінив. Це не Фронтера, з якою постійні геморої. Запчастини не надто дорогі, аби потім самому підшаманити, тим паче ціни на ремонти у вас дешевше ніж в Києві. Єдине шо не радив би на Монтереї - це лізти у воду глибше 40-50см - низько генератор. Изменено пользователем Dim.on-zt

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дякую за поянення.

Шкода правда, так захотілося його купити, (двійника) думав що по місту, на відпочинок до річки чи в село переїхати він підійде, і проблем не буде, шкода.......

шара вона така))
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

По великому рахунку, якшо їздити не далеко і не часто, то з цим і не надто доглянутий справиться.

Не зовсім зрозумів, це про що ви мали на увазі? Про двійника чи стрішу машину?
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти