Opel Monterey, він же Isuzu Trooper/ Acura SLX 3.1D -> 3.2бенз AT


Рекомендуемые сообщения

Поздравляю! Те трактора понадёжнее современных будут)

Я вон и сам задумываюсь иногда взять что-то высокое и с полным приводом на зиму... а то даже в городских условиях после нормального снегопада соната порогами чешет... жалко однако)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 426
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Давно не писав нічого. За роботою мало часу. Ось поки після свят не прийшли ще до тями всі і є трохи вільного часу, то  займаюсь трошки.  Безобак, днище над ним і задню частину рами вичистив і пе

Почистив як змір іржу щітками, наждачками, молотком.  Пару раз перетворювачем іржі  обробляв.  Поки тепло, то за день встиг і пофарбувати. Поки швидко підсихає, то мокрим по мокрому і фарбував. Задув

Та хай там собі буде. Все таки не легковушка. Іноді на косогорах може знадобитись))   Доварив от арку. Ще треба під бампером доробити, але закінчились шматки заліза. Поїду на дачу, там є шма

Изображения в теме

7 часов назад, ske45 сказал:

Поздравляю! Те трактора понадёжнее современных будут)

Я вон и сам задумываюсь иногда взять что-то высокое и с полным приводом на зиму... а то даже в городских условиях после нормального снегопада соната порогами чешет... жалко однако)

Та скільки тих снігопадів зараз)) З одного боку то надійніше. А з іншого воно вже на межі своїх ресурсів. Тут вже лотерея. В когось мотор може 250т.км проїхати , а в когось і всі 500.  Основна проблема - відремонтувати у випадку зносу.  От колінвал точити не можна. А треба. І як бути? З підвищеними зазорами їздити? Новий колінвал оригінальний коштує 40-45т. грн. Звісно ніхто його не буде купувати. Голови то можна ще відремонтувати. Коромисла завтулити, сальники і нправляючі клапанів замінити. А от з низом х.з. що робити. Тупо вкладиші і кільця міняти?..Плюс спеців, які ці конкретні мотори з їх особливостями зають одиниці. 

КПП хоч і проста і досить розповсюджена, але ремонт теж не дешевий і слабенька вона. 

Ходова - тут якщо з розміром коліс не захоплюватись, то все нормально, як і в будь-якого позашляховика.

 

От кілька фоток зробив.

53b17e634e3at.jpg

953547cd1041t.jpg

b0ad93022b52t.jpg

Изменено пользователем Dim.on-zt
  • Upvote 1

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
16 часов назад, Dim.on-zt сказал:

Та скільки тих снігопадів зараз)) З одного боку то надійніше. А з іншого воно вже на межі своїх ресурсів. Тут вже лотерея. В когось мотор може 250т.км проїхати , а в когось і всі 500.  Основна проблема - відремонтувати у випадку зносу.  От колінвал точити не можна. А треба. І як бути? З підвищеними зазорами їздити? Новий колінвал оригінальний коштує 40-45т. грн. Звісно ніхто його не буде купувати. Голови то можна ще відремонтувати. Коромисла завтулити, сальники і нправляючі клапанів замінити. А от з низом х.з. що робити. Тупо вкладиші і кільця міняти?..Плюс спеців, які ці конкретні мотори з їх особливостями зають одиниці. 

КПП хоч і проста і досить розповсюджена, але ремонт теж не дешевий і слабенька вона. 

Ходова - тут якщо з розміром коліс не захоплюватись, то все нормально, як і в будь-якого позашляховика.

Ну от дивись... дійсно, в таких роках розраховувати на пробіг в 100 тис - смішно (якщо це не колекційна модель). Сучасні ж можуть і не доживати до 100... сам був свідком на СТО, коли робили двигун Chery Tiggo 2017 року з пробігом 48 тис. І машину брали новою з салону, і власник за нею дивився... однак на капіталку попав. Одночасно ж авто початку 90х ще їздять і їздити будуть. Так, дивитися потрібно, однак ризиків, як на мене, менше, аніж в нових. 

Стосовно коліна, можливо десь подивитися після пожежі чи конкретного ДТП - можна було б знайти двигун під розбор з цілим блоком. Або ж дивиться аналогічні запчастини із за кордону... тим паче, що воно тобі не горить))) 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 часа назад, ske45 сказал:

Ну от дивись... дійсно, в таких роках розраховувати на пробіг в 100 тис - смішно (якщо це не колекційна модель). Сучасні ж можуть і не доживати до 100... сам був свідком на СТО, коли робили двигун Chery Tiggo 2017 року з пробігом 48 тис. І машину брали новою з салону, і власник за нею дивився... однак на капіталку попав. Одночасно ж авто початку 90х ще їздять і їздити будуть. Так, дивитися потрібно, однак ризиків, як на мене, менше, аніж в нових. 

Стосовно коліна, можливо десь подивитися після пожежі чи конкретного ДТП - можна було б знайти двигун під розбор з цілим блоком. Або ж дивиться аналогічні запчастини із за кордону... тим паче, що воно тобі не горить))) 

Щодо нових "сучасних і технологічних" згоден. Але в них і задача від'їздити до кінця гарантійного терміну, а потім щоб власнику було вигідніше під кілька відостків в кредит взяти нову в салоні. Але в нас трохи інші реалії.

Щодо коліна, то я скоріш за все з 2х блоків що в мене є буду збирати один. Залежно від того, що мотористи наміряють по розмірам. Так щоб лише підкинути нові кільця і вкладиші. А голови повністю перебрані поставити. Іноді ще виникає ідея, щоб на ЕБК Корвет все це діло перевести.  Вже таке люди робили. Тоді можна було би і степінь стиснення під  ГБО підняти з 9.3 до 10+ і налаштувати його допутя, і саме головне, щоб від діагностичного роз'єму якась користь була. Все залежить від того, чи знайду хто зможе таке реалізувати і скільки за це захочуть грошей.

 

  • Upvote 1

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
13 часов назад, Dim.on-zt сказал:

Щодо коліна, то я скоріш за все з 2х блоків що в мене є буду збирати один. Залежно від того, що мотористи наміряють по розмірам. Так щоб лише підкинути нові кільця і вкладиші. А голови повністю перебрані поставити. Іноді ще виникає ідея, щоб на ЕБК Корвет все це діло перевести.  Вже таке люди робили. Тоді можна було би і степінь стиснення під  ГБО підняти з 9.3 до 10+ і налаштувати його допутя, і саме головне, щоб від діагностичного роз'єму якась користь була. Все залежить від того, чи знайду хто зможе таке реалізувати і скільки за це захочуть грошей.

 

Теж варіант) спробуй, в інтернеті пошукати СТО неподалік заводу рошен. Називалися щось "Motor ...". Я там колись клапани регулював на попередній сонаті. Там специ непогані були, та і ціни помірні. 

Чекай, так у тебе роз'єм для сканера є, але він не працює? Чи технологія застаріла?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
8 часов назад, ske45 сказал:

 

Чекай, так у тебе роз'єм для сканера є, але він не працює? Чи технологія застаріла?

Фізично роз'єм є, навіть китайський обд сканер світиться, але не з'єднується.  І вже мені казали власники таких перехідних моторів, що толку від того роз'єму ніякого. До 97 року там був роз'єм 3х контактний під сканер ТЕСН2 з чіпом Ісузу. Або скріпкою замикаючи контакти рахували блимання лампочки якоїсь і потім розшифровували що там до чого.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

OP-Comом не пробовал читать?
Если что, есть

067-944-1840 Viber, 063-960-3274 nogarors4.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
33 минуты назад, Кузьма сказал:

OP-Comом не пробовал читать?
Если что, есть

Буду знати ? Поки то нічого не турбує. Окрім сальників клапанів. То просто було цікаво в якості борт.компа подивитись шо там показує. Хоча з іншого боку  я в тих показаннях однак не тямлю)) 

Цікаво чи можна на таких моторах під газ степінь підняти і прошити під всі ці справи.

  • Upvote 1

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
2 часа назад, Dim.on-zt сказал:

Буду знати ? Поки то нічого не турбує. Окрім сальників клапанів. То просто було цікаво в якості борт.компа подивитись шо там показує. Хоча з іншого боку  я в тих показаннях однак не тямлю))

Разова фігня. Раз прочитав для цікавості, а потім, у випадку, якщо нічого не турбує, більше туди і не лазиш...

Якщо що, то толковий газовий майстер є на лепсе у мене...

  • Like 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Діма, ти впевнений, що той ГБО відібєш? 

Цей двигун норм перетравлює газ (клапана, вийде встановити варіатор на випередження запалювання (не всі двигуни їх норм їдять)...)? 

покопай інфу 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти