Lada Kalina 1.6 16v Спорт в кузові седан


Рекомендуемые сообщения

Хороша робота! :good:

У самого в планах уже 2 рік багажник обезшумити... :pardon:

 

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 141
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Зробив в понеділок шумку дна

Трата денег и времени. Без виброизолирующих материалов получилась там теплоизоляция :pardon:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Трата денег и времени. Без виброизолирующих материалов получилась там теплоизоляция :pardon:

на кожному форумі знайдеться хтось шо таке пише)

розкажу ше тут

1. нема бюджету на нормальну шумку... бо треба в районі 200 у.е +/-, а за такі гроші я краще поставлю 14 тормоза))))))

2. арки завібрені а якшо всьо вібрити і шумити правильно, то вага машини збільшиться +/- на вагу одного пасажира

3. я таку шумку робив в Славуті собі колись, звичайно вона не дає ефекту повної шумки з віброю... але за той бюджет шо я потратив на цю шумку, то ефект дуже класний.....

отаке)

кароче я довольнмй, бо за 300 грн, я тепер практично не чую вихопу, хотя в мене і паук і СААБ банка..... і взагалі в машині стало на багато тихіше...

ше б зашумити моторний щит, шоб мотор і коробка не напрягали.... але то напевно колись пізніше

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

вчора засікав розхід

6 годин в дорозі

290 км пробіг (40 місто/230 траса/20 бездоріжжя)

4 чоловіка в салоні + забитий під зав"язку багажнік

заміряв від повного до повного, влізло 23 літра газу

розхід 7,9 газу*4,9=38,7грн/100 км :D

БК показав розхід 6,5, такшо різниця з показами БК і реалньим розходом десь +/- 1-2 літра

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Переварили вихлоп на фланці, бо заводське яблучко мене харило.... воно не дає нормальної щільності.... враховуючи паук і прямоточний резонатор, то до яблучка, поток вихлопу йшов досить серйозний, і на оборотах 3500+ часто гази проривались на зовні)

Кароче тепер всьо на фланцях) фланці 3-х точкові, замовляв в RUD

+ достав мене той СААБовский "аля" тихий прямоток....

може через то шо глушаку вже пару років, чи шо, але не дуже він вже був тихий...

Тому було куплено нову банку польську алюмінізіровану

Тепер вихлоп від павука повністю новий, і на фланцях.

Стало на багато тихіше

Але враховуючи шо нема каталізатора, а є паук, і резонатор і глушак досить прямоточні, то вихлоп всеодно залишився прямоточним) Але на багато тихішим)

Изображение

Изображение

Изображение

далі буде

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Какую банку алюминизированную поставил?

Я на Драйве https://www.drive2.ru/r/lada/508258/

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

розкажи більш детально про світло яке в тебе встановлено (фари та ПТФ). мене цікавить як працює у тебе ксенон, якого він типу, якість освітлення. також які туманки у тебе, чи є в них толк? заздалегідь дякую

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...

feshuk_yuriy

фірму не пам"ятаю, якась польська, але не Polmo

scythe

в ближньому ксенон 5000К

в дальному галоген, але які лампочки я навіть не знаю

в ПТФ - тоже галоген, які лампочки тоже не знаю, і ПТФ я майже ні разу не користувався

Світла мені хватає, настроємно максимально низько шоб мінімально сліпити зустрічних(сліпить всьоравно, я знаю, і не треба зараз тут розводити батл про ксенон), але при цьому мені видно краще ніж з галогеном.

Звичайно хотілось би правильний лінзовий ксенон, але бюджет поки що не позволяє)

Купив нарешті докатку

Таку як і хотів

4*98

105/70/14

Изображение

Тепер залишилось її прикріпити до задньої спинки)

І тепер ше одне питання

Появилась така проблема, коли рано завожу машину, або навіть вдень, в жарку, але після довгої стоянки, вона заводиться добре, з першого разу, але пропрацювавши пару секунд або глохне повністю, з другого разу заводиться класно і працює нормально

Або після заведення оборти падають до 500+/- і мотором страшно кидає, і так пару секунд, потім обороти виростають і все ОК..... (так як на відео)

Всі казали шо це РХХ, купив я новий РХХ, Омега(іншого в нас не знайдеш), і на всякий випадок новий ДПДЗ, ВТН... поміняв вчора всьо, зняв клему на 20 хв, поки міняв і чистив дроссельну заслонку.

Сьогодні рано завожусь, та сама фігня...... я вже не знаю шо це може бути.... куди дивитись? шо провіряти? шо міняти?

Для кращого розуміння процесу - зняв відео як це відбувається, можете глянути

http://youtu.be/wZXYlN_-h9w

В кого які ідеї? поради?

Дякую

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Прикрутив вчора докатку до спинки сідушки

Оказується в Калини мега великий багажнік))) коли в ньому нема повнорозмірної запаски))))

Изображение

Ше купив сіточку грубої очистки для бензонасоса

Розібрав вчора бензонасос, промив все, поміняв сіточку-фільтр, зібрав.

Думаю не помішає і гірше не буде)

Сьогодні зранку та сама фігня з заведенням :facepalm

Треба думати дальше

або позичити в Sany, кабель для діагностики, і подивитись шо з машиною не так.... :)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

feshuk_yuriy

І тепер ше одне питання

Появилась така проблема, коли рано завожу машину, або навіть вдень, в жарку, але після довгої стоянки, вона заводиться добре, з першого разу, але пропрацювавши пару секунд або глохне повністю, з другого разу заводиться класно і працює нормально

Або після заведення оборти падають до 500+/- і мотором страшно кидає, і так пару секунд, потім обороти виростають і все ОК..... (так як на відео)

Всі казали шо це РХХ, купив я новий РХХ, Омега(іншого в нас не знайдеш), і на всякий випадок новий ДПДЗ, ВТН... поміняв вчора всьо, зняв клему на 20 хв, поки міняв і чистив дроссельну заслонку.

Сьогодні рано завожусь, та сама фігня...... я вже не знаю шо це може бути.... куди дивитись? шо провіряти? шо міняти?

Для кращого розуміння процесу - зняв відео як це відбувається, можете глянути

http://youtu.be/wZXYlN_-h9w

В кого які ідеї? поради?

Дякую

У мене таке періодично буває коли грязний дросіль. Чищу в ньому все і рхх жижою для чистки карбюратора і далі все ок Изменено пользователем jager
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти