Vitamin.V 643 Опубликовано 3 июля, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 июля, 2013 Хороша робота! У самого в планах уже 2 рік багажник обезшумити... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
shkrek 220 Опубликовано 3 июля, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 июля, 2013 Зробив в понеділок шумку днаТрата денег и времени. Без виброизолирующих материалов получилась там теплоизоляция Бортовик итальянской восьмерки Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Kritik 0 Опубликовано 4 июля, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 июля, 2013 Трата денег и времени. Без виброизолирующих материалов получилась там теплоизоляция на кожному форумі знайдеться хтось шо таке пише)розкажу ше тут1. нема бюджету на нормальну шумку... бо треба в районі 200 у.е +/-, а за такі гроші я краще поставлю 14 тормоза))))))2. арки завібрені а якшо всьо вібрити і шумити правильно, то вага машини збільшиться +/- на вагу одного пасажира3. я таку шумку робив в Славуті собі колись, звичайно вона не дає ефекту повної шумки з віброю... але за той бюджет шо я потратив на цю шумку, то ефект дуже класний..... отаке)кароче я довольнмй, бо за 300 грн, я тепер практично не чую вихопу, хотя в мене і паук і СААБ банка..... і взагалі в машині стало на багато тихіше...ше б зашумити моторний щит, шоб мотор і коробка не напрягали.... але то напевно колись пізніше Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Kritik 0 Опубликовано 21 июля, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 21 июля, 2013 вчора засікав розхід 6 годин в дорозі 290 км пробіг (40 місто/230 траса/20 бездоріжжя) 4 чоловіка в салоні + забитий під зав"язку багажнік заміряв від повного до повного, влізло 23 літра газу розхід 7,9 газу*4,9=38,7грн/100 км БК показав розхід 6,5, такшо різниця з показами БК і реалньим розходом десь +/- 1-2 літра Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Kritik 0 Опубликовано 23 июля, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 23 июля, 2013 Переварили вихлоп на фланці, бо заводське яблучко мене харило.... воно не дає нормальної щільності.... враховуючи паук і прямоточний резонатор, то до яблучка, поток вихлопу йшов досить серйозний, і на оборотах 3500+ часто гази проривались на зовні)Кароче тепер всьо на фланцях) фланці 3-х точкові, замовляв в RUD+ достав мене той СААБовский "аля" тихий прямоток....може через то шо глушаку вже пару років, чи шо, але не дуже він вже був тихий... Тому було куплено нову банку польську алюмінізіровануТепер вихлоп від павука повністю новий, і на фланцях.Стало на багато тихішеАле враховуючи шо нема каталізатора, а є паук, і резонатор і глушак досить прямоточні, то вихлоп всеодно залишився прямоточним) Але на багато тихішим)далі буде Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
feshuk_yuriy 209 Опубликовано 24 июля, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 июля, 2013 Какую банку алюминизированную поставил? Я на Драйве https://www.drive2.ru/r/lada/508258/ Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
scythe 13 Опубликовано 26 июля, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 июля, 2013 розкажи більш детально про світло яке в тебе встановлено (фари та ПТФ). мене цікавить як працює у тебе ксенон, якого він типу, якість освітлення. також які туманки у тебе, чи є в них толк? заздалегідь дякую Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Kritik 0 Опубликовано 28 августа, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 28 августа, 2013 feshuk_yuriyфірму не пам"ятаю, якась польська, але не Polmoscytheв ближньому ксенон 5000Кв дальному галоген, але які лампочки я навіть не знаюв ПТФ - тоже галоген, які лампочки тоже не знаю, і ПТФ я майже ні разу не користувавсяСвітла мені хватає, настроємно максимально низько шоб мінімально сліпити зустрічних(сліпить всьоравно, я знаю, і не треба зараз тут розводити батл про ксенон), але при цьому мені видно краще ніж з галогеном.Звичайно хотілось би правильний лінзовий ксенон, але бюджет поки що не позволяє)Купив нарешті докаткуТаку як і хотів4*98 105/70/14Тепер залишилось її прикріпити до задньої спинки)І тепер ше одне питанняПоявилась така проблема, коли рано завожу машину, або навіть вдень, в жарку, але після довгої стоянки, вона заводиться добре, з першого разу, але пропрацювавши пару секунд або глохне повністю, з другого разу заводиться класно і працює нормальноАбо після заведення оборти падають до 500+/- і мотором страшно кидає, і так пару секунд, потім обороти виростають і все ОК..... (так як на відео)Всі казали шо це РХХ, купив я новий РХХ, Омега(іншого в нас не знайдеш), і на всякий випадок новий ДПДЗ, ВТН... поміняв вчора всьо, зняв клему на 20 хв, поки міняв і чистив дроссельну заслонку.Сьогодні рано завожусь, та сама фігня...... я вже не знаю шо це може бути.... куди дивитись? шо провіряти? шо міняти?Для кращого розуміння процесу - зняв відео як це відбувається, можете глянутиhttp://youtu.be/wZXYlN_-h9wВ кого які ідеї? поради?Дякую Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Kritik 0 Опубликовано 30 августа, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 30 августа, 2013 Прикрутив вчора докатку до спинки сідушкиОказується в Калини мега великий багажнік))) коли в ньому нема повнорозмірної запаски))))Ше купив сіточку грубої очистки для бензонасосаРозібрав вчора бензонасос, промив все, поміняв сіточку-фільтр, зібрав.Думаю не помішає і гірше не буде)Сьогодні зранку та сама фігня з заведенням :facepalm Треба думати дальшеабо позичити в Sany, кабель для діагностики, і подивитись шо з машиною не так.... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
jager 2 Опубликовано 30 августа, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 августа, 2013 (изменено) feshuk_yuriyІ тепер ше одне питанняПоявилась така проблема, коли рано завожу машину, або навіть вдень, в жарку, але після довгої стоянки, вона заводиться добре, з першого разу, але пропрацювавши пару секунд або глохне повністю, з другого разу заводиться класно і працює нормальноАбо після заведення оборти падають до 500+/- і мотором страшно кидає, і так пару секунд, потім обороти виростають і все ОК..... (так як на відео)Всі казали шо це РХХ, купив я новий РХХ, Омега(іншого в нас не знайдеш), і на всякий випадок новий ДПДЗ, ВТН... поміняв вчора всьо, зняв клему на 20 хв, поки міняв і чистив дроссельну заслонку.Сьогодні рано завожусь, та сама фігня...... я вже не знаю шо це може бути.... куди дивитись? шо провіряти? шо міняти?Для кращого розуміння процесу - зняв відео як це відбувається, можете глянутиhttp://youtu.be/wZXYlN_-h9wВ кого які ідеї? поради?ДякуюУ мене таке періодично буває коли грязний дросіль. Чищу в ньому все і рхх жижою для чистки карбюратора і далі все ок Изменено 30 августа, 2013 пользователем jager Мой бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти