Рекомендуемые сообщения

Да у мене із 45 теж капає потроху.

Вчора пів-ночі читав коментарі з приводу установки 45 Ниво-носа в карб 21083. То зрозумів одне, що на карбі 21083 капати буде по любому. Бо діаметр дифузора І камери 21, на відміну від карба 21073 - там діаметр 24.

Нивовський розпилювач на 45 розроблений сааме для карбюратора із дифузором 24, по-перше чим більший дифузор тим швидкість повітря проходить з меншою швидкістю і меншим тиском, і паливо не буде тягнути із розпилювача. Тим паче карбюратори 21073 із таким розпилювачем розраховані для автомобілів Нива, де більший об'єм і 2 мости. І навіть якщо з того розпилювача і буде сочитися, то це буде тільки на користь, бо збагачуватиметься суміш для нормальної їзди такого авто.

А на карб 21083 дифузор 21, він менший, а отже та сама кількість повітря пройде із більшою швидкістю і більшим тиском, що призведе до витягування палива через розпилювач. Для того на 21083 й зроблена друга трубка, щоб був пневмоторомоз.

Як казав Н.Порошин, якщо хочете різкості на старті - ставте 45 розпилювач, якщо економії по трасі - ставте 35\40 в дві камери.

В мене ще є розпилювач 45/40. Але я дивлюся, що стоковий 35/40 зроблений так що в І камеру йде 35, в другу 40. Тобто спеціально зроблено, щоб через 40 проходило більше повітря і створювався той пневмотормоз, не даючи паливу сочитися із 35 носика.

А у випадку 45/40 виходить навпаки, що в другу камеру йде менша кількість повітря, і можливо ніякого пневмотормоза не вийде, бо в І камері 45, і моживо бензин буде сочитися або з однієї, або з двох трубок.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 268
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

Может утебя тросик газа перетянут,давит на рычаг УН

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ВОВ@Н правильно всё обьяснил. Нивоносик (как и два носика в первую камеру) подсасывает бензин с УН при стабильных оборотах двигателя. в основном на трассе. Для Нивы экомия вторична, так-как "джып" :D

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну да не дочитал не допонял.При стабильных оборотах все равно пружинка то давит.У меня на копейке год назад пропал хх может больше месяца возился,а до этого с провалами.Вывод был один пока не поставиш все по заводу лучше не будет,если все остальное впорядке.Сейчас на 2109 тоже хх не было снял спланировал где надо помыл продул поставил завод,есть маленький провальчик в основном на не сильно прогретую,расход по заводу,но почти огонь

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сьогодні проводив експеремент. Розбирав 45 Нивоніс і в ту колбочку де шарик ставив пружинку. Пружинку брав із запорної голки Юнікар. Лишав 3- витки, бо більше не влазить, а із 3 витками шарик нажимається, ротом продути в середину практично не получається. А якщо втягувати на себе, то не получається.

Довольний ставлю того Ниво-слона в карб, натискаю на дросель - бенз із розпилювича цвиркає. Ну думаю, ось воно вирішення проблеми. Складаю карб, запускаю двигун, газую..., а воно падло всеодно сочиться.

Ставлю пружинку із 4 витками, шарик важко навіть рукою нажати. Ставлю в карб, а так як пружинка має більше витків, то й подача бензину при нажиманні на дросель стала поганою, тобто струя менша, а на певних обертах все одно сочиться через розпилювач.

Плюнув на це діло виняв шарик, зібрав все до купи, поставив 45 Ниво-ніс + 4 кулачок і пішов додому весь провоняний бензином.

В мене питання: на карбюраторі 21083 стоїть стоковий розпилювач 35/40, а якщо його змінити на 45/40, що буде. Чи збільшиться розхід і чи стане різкіший старт??? І чи не буде ефекту сифону, тобто чи не буде сочитися із розпилювачів на певних обертах?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сьогодні проводив експеремент. Розбирав 45 Нивоніс і в ту колбочку де шарик ставив пружинку. Пружинку брав із запорної голки Юнікар. Лишав 3- витки, бо більше не влазить, а із 3 витками шарик нажимається, ротом продути в середину практично не получається. А якщо втягувати на себе, то не получається.

Довольний ставлю того Ниво-слона в карб, натискаю на дросель - бенз із розпилювича цвиркає. Ну думаю, ось воно вирішення проблеми. Складаю карб, запускаю двигун, газую..., а воно падло всеодно сочиться.

Ставлю пружинку із 4 витками, шарик важко навіть рукою нажати. Ставлю в карб, а так як пружинка має більше витків, то й подача бензину при нажиманні на дросель стала поганою, тобто струя менша, а на певних обертах все одно сочиться через розпилювач.

Плюнув на це діло виняв шарик, зібрав все до купи, поставив 45 Ниво-ніс + 4 кулачок і пішов додому весь провоняний бензином.

В мене питання: на карбюраторі 21083 стоїть стоковий розпилювач 35/40, а якщо його змінити на 45/40, що буде. Чи збільшиться розхід і чи стане різкіший старт??? І чи не буде ефекту сифону, тобто чи не буде сочитися із розпилювачів на певних обертах?

Изменено пользователем Volf
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Может утебя тросик газа перетянут,давит на рычаг УН

Тросик не перетягнутий, а навпаки має більше норми свободного ходу, бо недавно його замінив,а відрегулювати руки не доходять.

Я так толком и не поняв в чем проблема

1) Проблема в тому, що хотів у 45 Ниво-розпилювач поставити пружинку, щоб на вищих оборотах не тягнуло бенз через розпилювач, але навіть із пружинкою бензин тягне.

2) Що буде, якщо замість стокового 35/40 розпилювача поставити 45/40, тобто в першу камеру буде дивитись 45, а в другу 40. По ідеї має бути кращий підрив при старті, але чи не буде тягнути бенз на високих обертах по причині різниці носиків 45/40?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я так толком не пойму в чем проблема в провале?так может где-то воздух подсасывать

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я так толком не пойму в чем проблема в провале?так может где-то воздух подсасывать

Та немає провалу, просто колись поставив 35/40 загнутий в першу камеру, старт був супер, але я ніколи не дивився, що там з ним робиться, а виходить, що на високих обертах з нього тягне бенз. Потім поставив 35/40 стандарт в дві камери, бензин тягнути перестало, але різкість стала трохи меншою.

От і питаю якщо я поставлю розпилювач 45/40, то чи доб'юся я нормального різкого розгону, чи не збільшиться розхід і чи не буде тягнути бензин із за різниці носиків, бо стандарт 35/40 а цей буде 45/40?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Пошукай в интернете Травникова он нормально засказывает об УН и о его доработке по об етой доработке ты же и писал,насчет 45/40 мое мнение напор будет меньше а производительность УН не меняется так как сколько пружина должна выдавить больше не даст

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти