21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

Та ні... заглядав, все там ок, гайка на місці, тримається все жорстко... Звук такий типу "тонкий"... тобто наче якась чи то ***шка чи торсіон кришки багажника... із-за того ж і попродавлював сітки на динаміках в полці (реально думав що в них біда криється)... а коли хоч одна людина ззаду сидить, звук цей пропадає... містика якась прям :ph34r:

Может диван откручен?
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

Может диван откручен?

или чебурашки(замки) в задней спинке :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

как же они мне мозги выели в свое время :wacko: :wacko: :wacko:

2108Club fatalJkE~

drive2.ru fatalJkE~

БЖшко Красная Turbo Бестия

fatalJkE~ on VK <--

~063 568 70 72 ;) Виктор Сергеевич

~096 227 89 55

Да у меня зрачки порой шире вашего мировоззрения... ©

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Может диван откручен?

Хм... обов'язково подивлюсь. Але я сумніваюсь що міг відкрутитись сам, його ніхто ніколи не відкручував...

или чебурашки(замки) в задней спинке :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

как же они мне мозги выели в свое время :wacko: :wacko: :wacko:

Також обов'язково загляну до них. Але є одне але - як по них визначити що їм хана? Що у тебе була за проблема з чебурашками?
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Хм... обов'язково подивлюсь. Але я сумніваюсь що міг відкрутитись сам, його ніхто ніколи не відкручував...

Також обов'язково загляну до них. Але є одне але - як по них визначити що їм хана? Що у тебе була за проблема з чебурашками?

берешь спинку и пытаешься ее дергать, если не двигается значит замки держат, у меня они не держали, и спинка от вибрации такие мелодии издавала, что я почти оглох от громкой музыки :D :D :D :D

2108Club fatalJkE~

drive2.ru fatalJkE~

БЖшко Красная Turbo Бестия

fatalJkE~ on VK <--

~063 568 70 72 ;) Виктор Сергеевич

~096 227 89 55

Да у меня зрачки порой шире вашего мировоззрения... ©

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

1880 км після капремонту...

Теплові зазори клапанів:

перший (випуск) - не змінився;

другий (впуск) - збільшився на 0,05;

третій (впуск) - не змінився;

четвертий (випуск) - не змінився;

п'ятий (випуск) - зменшився на 0,05;

шостий (впуск) - збільшився на 0,05;

сьомий (впуск) - зменшився на 0,05;

восьмий (випуск) - не змінився.

після капремонту ГБЦ, сумарно дельта по клапанах:

перший (випуск) +0,05;

другий (впуск) +0,05;

третій (впуск) +0,05;

четвертий (випуск) -0,05;

п'ятий (випуск) -0,05;

шостий (впуск) +0,10;

сьомий (впуск) -0,05;

восьмий (випуск) -0,05.

"+" - зазор збільшився (встановили більшу шайбу)

"-" - зазор зменшився (встановили меншу шайбу)

мінімальна шайба зараз встановлена 3,85 на 5-ому клапані

По дивному поскрипуванню на ямках - джерело поки не визначено...

Новий "виклик" - ближнє світло))

Сьогодні стався прикольчик - ввечір, після поїздки припаркувався, вимикаю запалення - а ближнє світло горить... я за кнопку ввімкнення/вимкнення світла - а воно "до фєні"... завів авто, знову до кнопки - 0 реакції... заглушив, завів, знову до кнопки - вимкнулось нормально. Дивина та й годі... Після цього було ще три невеличкі переїзди. Все нормально. В загальному дивна річ... Я так розумію починає помирати реле ближнього світла... Воно? :)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я так розумію починає помирати реле ближнього світла... Воно? :)

Так, треба нове.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Новий "виклик" - ближнє світло))

Сьогодні стався прикольчик - ввечір, після поїздки припаркувався, вимикаю запалення - а ближнє світло горить... я за кнопку ввімкнення/вимкнення світла - а воно "до фєні"... завів авто, знову до кнопки - 0 реакції... заглушив, завів, знову до кнопки - вимкнулось нормально. Дивина та й годі... Після цього було ще три невеличкі переїзди. Все нормально. В загальному дивна річ... Я так розумію починає помирати реле ближнього світла... Воно? :)

Да, это реле. У меня такое было с дальним светом. Поменял реле и всё стало нормально.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 4 месяца спустя...

Запустив я щось бортовик…

Якось справ навалилось просто жах…

Зараз трохи "розгрібся", надіюсь все догнати + так як маю трохи вільного часу, то дещо зроблю, що вже давно заплановано…

Отже .

Реле на ближнє світло замінено було десь відразу… точно нажаль ніде не записав…

Десь в той же час я взявся за скрипи спинки дивану. Були куплені нові чебурашки. Зняв стокові, подивився на них, та вони виглядають майже як нульцеві, щоб були десь стерті чи спрацьовані – так ні.. для порівняння далі фото є (зліва старий, справа новий).

Єдине що, так в нових шток візуально на буквально чуть-чуть більше висовується. Заміряти не було як, на око різниці фактично немає. Ну але вирішив замінити. Так от… з новими чебурашками скрипи пропали, хз з чм це пов'язано, можливо дійсно шток там трішки довший і це зіграло роль….

Изображение

Изображение

Далі 07.03 я перезувся в літо… бегато хто мене відмовляв типу ще буде сніг, але на ведучих в мене бріджстоун туранза – нехай і літо, але за +/- 0 гардусів вона явно буде не гірше амтела :) тому перезувся і геть не прогадав ;)

Зняті колеса:

ПП – Амтел Нордмастер 7,0 мм

ПЛ – Амтел Нордмастер 6,0 мм

ЗП – Барум Поларіс 7,1 мм

ЗЛ – Барум Поларіс 7,0 мм

Поставив:

ПП – Бріджстоун Туранза 5,8 мм

ПЛ – Бріджстоун Туранза 5,8 мм

ЗП – Кордіант комфорт 7,4 мм

ЗЛ – Кордіант комфорт 7,4 мм

Якось не сильно мені сподобалась висота протектора, що зняв, якось нерівномірно… треба буде на розвал попасти, але якраз тоді стало "жарко" і постійно ніколи… робив те, що було важлаве, на розвал заїхав от тільки пару тижнів назад… ну далі буде написано.

Далі була пригода… сталось це на паркові біля моєї роботи… п'ятниця,вечір після закінчення роботи 17.04…

Трохи запізнювався на зустріч… прибіг, відкрив, сів, завів, хвилинка на прогрів і поїхав… в мене від роботи до просп. Перемоги приблизно 150 – 200 м. Проїхав бистренько, виїзжаю на проспект і тут в мене щось незрозуміле… в праве бокове дзеркало бачу двері… регулювання "до фєні"… відкриваю вікно, рукою до нього – а воно просто висить на резиновому "з'єднувачу" чи як він там називається. А взагалі просто бовтається. Їхати мені в район Лук'янівки. Так як достатньо сильно запізнювався, то дзеркало виставив рукою як міг і поїхав далі... Трохи нервів та акуратності і я на місці… Вже за хвилин 15-20 оглядав що сталось… а сталось щось на кшталт такого, що якась блонда (це мої здогадки) на джипіку (також здогад) білому або сірому – 100%, здавала сракою в "карман" парковки між мною і ще кимось (паркова в вигляді "гребінця" чи букви "ш")… так от, в мене царапина на бампері, легкі царапини на ободку підкрилка (по ідеї поліровкою зніметься), сам підкрилок, ну і розтрощене дзеркало… по ходу дзеркало і спасло авто від подальшого "заїзду" цієї курки… Приїзжаю назад, оглядаю місце, розбитого нічого немає (типу фонарь чи щось там). На те ж саме місце стати не можу, вже хтось припаркувався…. Подзвонив Ярику (Мустанг) за маленькою консультацією, за що йому окрема подяка!!

Ось так воно тоді виглядало:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

В загальному дійшли думки, що резону визивати ГАЇ не було, так як я вже не на тому місці та і винуватця немає… ну і оціночно затрат моїх було не так багато… міг би більше на суд і "паровоз" за ним заплатити… Зійшлись на тому, що правильно буде в офісному центрі взяти відеозапис, по ньому знайти авто та власника і якщо та (або той) буде сильно опиратись, то тоді вже думати про суд і все що х ним пов'язано…

Ну і далі була підстава від офісного центру… а виглядала вона так:

в той же вечір –" ну блін, сьогодні п'ятниця, вечір, вам ніхто не поможе, бо сервер закритий та і треба добро від начальника, а його вже немає".

В понеділок йду до начальника, він "та не питання – я даю добро, йди до начальника відділу зв'язку та інету", йду до нього, а того на місці немає, буде тільки в вівторок.

В вівторок начальник того відділу зв'яку на роботі, пів години видзвонював начальника охорони, коли отримав "так" запитав мене "так коли то було?" , а далі "Ой, ви знаєте, наш адміністратор був в понеділок, він має бути в четвер, він зможе витягнути вам все що треба" "ви не переживайте, все ок, в нас записи зберігаються до місяця"

Приходить четвер шукаю "кінці" – а хрін вам! Точно вже не пам'ятаю, але вродь як тоді мені сказали, що адміна сьогодні не буде, зайдіть завтра".

Заходжу "завтра" – а мені кажуть "так сьогодні ж п'ятниця, адміна сьогодні точно небуде". А це вже тиждень пройшов на хвилинку…

В кратце, в понеділок поспілкувався з чєлом з телекомунікаційного відділу цієї будівлі йому також пару місяців назад бампер коцнули… так він мене "обрадував" – сказав що раніше, коли камери були ч/б, відео дійсно зберігалось біля місяця, а зараз поставили якусь каку кольорову… мало того що якості і чіткості немає, так ще й місць на сервері багато займає…. І тепер відео зберігається не більше тижня… після почутого було багато мату і, я надіюсь, декому аукнулось… хоча я також протупив, в плані не зажавши того керівника "в угол" і не взявши в нього телефон адміна, ну і якби той дав вказівку, адмін приїхав би.. ну то таке… це вже в минулому… в общому більше я по цьому питанню так і нікого не турбував… Ярику, дякую тобі! Реально допоміг мені порадами, будеш поблизу мене, заходь на каву/чай/пиво/коньяк, буду радий! ;)

Дзеркала в мене з обігрівом. І я радий хоча б тим,що зламався сам алюмінієвий механізм, а дзеркальний елемент лишився цілим.

Закінчення пригоди в тому, що розібрав дзеркало, нутрощі склав так, як вони мають бути, посадив на два гвинтики з контргайками. Тепер дзеркало складається, але якщо здавати задки та впертись дзеркалом об щось то воно не вигнеться (там для цього пружина є і другий) , або поламається дзеркало або вигне кусок дверей…

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Робив своє дзеркало як тимчасовий варіант, (десь через тиждень до мене приїхало б/у дзеркало – купив за 65 грн + доставка), а катаюсь з ним досі. Це б/у дзеркало трохи іншої конструкції. Воно 80 якогось там року. Та площина, що зтикається з дверима в мене чиста і гладенька, а в цього там є "пімпка" :) , яка впирається об металевий прутик – це якби стопор механізму складування… В загальному якраз із-за цієї "пімпки" і не грався більше з дзеркалом…

Ось таке дзеркало б/у я придбав:

Изображение

Изображение

18.04 - 55 т.км -Роботи по задніх тормозах: замінено колодки, циліндрики, тросики ручника, розжимні пластини. Додатково замінені підшипники ступиці.

Після демонтажу зі всього слідувало, що правий барабан в мене взагалі не працював – там було все ржаве, в бруді, на одній колодці тормозна накладка відслоїлась від металевої частини. По ходу тросик ручника там десь заклинило і підтягування ручника дало результат для лівого барабану, а правий лишився на старому положенні і не працював… Дивно якось! Якби було так, то зношення резини на ззаду було б різна, а по факту - одинакова. Ну хз в загальному)

По новому обладнанню вже і не пам'ятаю… Колодки та тормозні циліндри по ходу завод (брав у Антона). Троси ручника –хз , брав в якомусь найближчому ларьку по факту огляду. Підшипники ступиці – АТ.

Зараз все притерлось, треба трохи підтягнути ручник, хочу зробити це після деякого "підняття" задньої частини (далі розкажу).

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

10.05 – 55,7 т.км (після капіталки біля 7 т.км) - ТО – заміна фільтрів, масла в двигуні, регулювання теплових зазорів клапанів. Єдине чого не замінив – фільтр бензиновий. (на бензі з останньої зміни бензового фільтра напевне і 5000 не проїхав)…

По цьому ТО все просто та легко, фото не робив. Масло залив Лікві Молі 10в40 Оптімал. По теплових зазорах скажу що радуюсь не нарадуюсь. Після капіталки ГБЦ це вже втретє туди "заглядаю" (перші два регулювання були з інтервалом біля 500-600 (першої обкатки до 1000 не дотягнув, так як треба було на дальня їхати, а хотілось на газу) та 2000 км в Жені, а цей раз вже сам робив). Реально регулювання зараз в +/- 0,05 (а саме два в +, один в - ) для трьох клапанів. А раніше, до капіталки за 10 т.км. приходилось регулювати фактично всі клапани, а 4 і 5 взагалі мали дельту біля 0,2-0,3…

Ну і звісно замінена прокладка клапанної кришки і грибочки.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Далі чисто з цікавості я подивися скільки зараз коштують диски, які в мене зараз і був м'яко кажучи ошарашений. http://rezina.biz.ua/brands-disks/racing_w...K-F-P?price=971

Тоді я згадав про диск, що у мене валяється із тріщиною після удару. (більш детальо - 21099 by Emigrant-L )

Дістав я його, протер трохи і закинув в багажник. Спецом нікого не шукав, коли їхав дсь по справах і попадались шиномонтажі робив зупинку із запитанням "скільки?". так от цін нижче 300 грн я не чув, і всі як один казали що буде все не гарно і покраска в вартість не входить.

І тут мені товариш на роботі порадив звернутись в РЛД (ні в якому разі не реклама).

АЛЕ! По вартості мені сказали що чисто за поварку вони візьмуть 200 грн... Тут я з легкою душою віддав диск і поїхав далі.

На наступний день перетелефоновує мені майстер, і каже що тріщина при шліфуванні/зачистці пішла далі (тут я не здивувався, диск то пробували рівняти, із-за цього і зя'вилась тріщина). Ну і по ціні буде більше, але запропонував зробити мені з покраскою, при цьому він довжину поварки зазначить менше трохи. В ітозі я отримав повністю відремонтований, трошки пошліфований в місці ремонту і пофарбований диск за 350 !!! грн. що мене не могло не порадувати!

Тепер маю запасний 5-тий легкосплавний диск.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти