21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

Іноді грішу навіть до 140.)))))

В мене знайомий собі вліпив на ланос 1.4 двигун від авео 1.4, тільки від опеля 16ти клапанний. Коробка також від того ж авто. Тепер у нього 120 км\год. 4000 об\мин. І він ніколи не любить відставать на трасі.

От я і люблю з нього погнать, даю по трасі 140. Потім він мені ниє, що бензину багато потратив...

Жорстокий ти однако :lol:
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

Десь ще до газового ТО №3 загорівсся в мене чек енжін... загорівся якраз в дорозі серед ночі. Зупинився, і давай під капот заглядати. Рівні всіх рідин і масел в нормі. Двигун не троїв, подьоргав ВВ провода, свічок відкрутити не зміг (після капіталки ще ніразу їх не відкручував, та і в мене галімий китайський дорожний ключик). Відкрив кожух реміня ГРМ, а там картина маслом - знову жре ремінь ГРМ. Натяг трохи слабкуватий, відкрив віконце на моховику, прокрутив трохи - вродь мітки збігаються. Дивно якось... Вирішив їхати далі, кіломентрів 10 їхав без музики уважно прислухаючись до всього. Нічого зайвого не почув... Зупинився, скинув клему на 2 хв, поставав назад і поїхав далі.... Чек загорівся знову десь через кілометрів 200... Так я з ним і катався, тоді замітив лише що тяга трохи впала, не так йде на розгон. Як приїхав в Київ, заїхавн на діагностику, щоб прочитали помилку - помилка звучала якось так "відсутній або не вірний сигнал датчика швидкості". І тут в мене були круглі очі... торпеду розбирав, 100% бачив тросик, який йде від КПП до приборки... Який ще датчик швидкості, це ж жигуль? ))) приїхав додому, і давай в неті ритись, як оказалось є таий, прохідного типу. Потрібний мізкам для того, щоб розуміти працює двигун на обертах в стоячому положенні (типу хх) чи на обертах і їде.

При непрацюючому датчику падає тяга і росте витрата пального. Тоді я взявся за чеки з заправок і нехитримим калюкуляціями таки дійсно підтвердилось що витрата пального стала більшою...

Так як роботи було багато, то заміна відклалась на трохи пізніше - були більш нагальні питання - ремінь ГРМ.

Буду я білою вороною, але трохи "обісру" ролики гейтс. першого разу, коли в мене жерло ремінь - жерти почало після того, як поставили мені ролик гейтс. Потім поміняли на металевий АТ і все стало норм. Тепер після капіталки ГБЦ також я купив гейтс. І знову він мені зжер реміня. Знову був куплений металевий АТ і зараз все тьфу тьфу норм.

59,1 т.км 13.06 відбулась заміна.

Ремінь і ролик міняв мені Женя, за що йому окреме дякую!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Буду я білою вороною, але трохи "обісру" ролики гейтс. першого разу, коли в мене жерло ремінь - жерти почало після того, як поставили мені ролик гейтс. Потім поміняли на металевий АТ і все стало норм. Тепер після капіталки ГБЦ також я купив гейтс. І знову він мені зжер реміня. Знову був куплений металевий АТ і зараз все тьфу тьфу норм.

59,1 т.км 13.06 відбулась заміна.

Ремінь і ролик міняв мені Женя, за що йому окреме дякую!

грм у самары это отдельная религия, тут все индивидуально!

многие поэтому ставят ролики старого образца .

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

грм у самары это отдельная религия, тут все индивидуально!

многие поэтому ставят ролики старого образца .

А чим старого зразку відрізняються від нового?

Старого зразку на двигунові ніколи не бачив "вживу". На скільки розумію, там циліндрик з отвором зі зміщеним центом, а ролик як підшипник тильки має буртики під ремінь по зовнішньому діаметрі, зміщуючи той циліндрик змінюється натяг голику. В нового зразку там вже є отвір, який зміщений відносно осі ролика, і повертаючи центральну частину відбувається натяг ролика. Це те, чим вони відрізняються. Але зовнішня форма ролика (якраз та, що жре ремінь в мому випадку) і в того і в цього однакові... Чи я щось не вірно розумію?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А чим старого зразку відрізняються від нового?

Старого зразку на двигунові ніколи не бачив "вживу". На скільки розумію, там циліндрик з отвором зі зміщеним центом, а ролик як підшипник тильки має буртики під ремінь по зовнішньому діаметрі, зміщуючи той циліндрик змінюється натяг голику. В нового зразку там вже є отвір, який зміщений відносно осі ролика, і повертаючи центральну частину відбувається натяг ролика. Це те, чим вони відрізняються. Але зовнішня форма ролика (якраз та, що жре ремінь в мому випадку) і в того і в цього однакові... Чи я щось не вірно розумію?

усе вірно!

чомусь старого зразка деякі полю***ють , хоча конструкція нового зразка мені подобаеться більше.

і старого зразка ролікі тільки кітай і завод, а нового хоч імпортні якісні є

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

усе вірно!

чомусь старого зразка деякі полю***ють , хоча конструкція нового зразка мені подобаеться більше.

і старого зразка ролікі тільки кітай і завод, а нового хоч імпортні якісні є

Імпортні можливо і якісніші, але чомусь у мене гейцовський ролик під'їдає ремінь. Зараз стоїсть АТ нового зразку, заглядав недавно, все ок.

Продовжу трохи.

Мав цікавий випадок 17.06., орієнтовний пробіг 59,1 т.км. Трохи того дня покатався по Київській області по роботі... З роботи їхав в Бориспіль, з Борисполя в Бровари, з Броварів в Обухів, з Обухова назад в Бориспіль і назад на роботу. Так от, коли виїзжав з Броварів замітив що щось в мене не так з поворотниками. А саме як вмикаєш вліво - моргне раз і потухне. Включаєш вліво - моргне три рази і потухне. Аварійка моргає норм. Часу на зупинок не мав (був не сам), та і авто магазів по дорозі якось не замітив... Як же я тоді награвся клацаючи проворотником декілька раз щоб сам поворотник моргнув хоча б три-чотири рази... В загальному день був тоді важким... До всіх пунктів призначення доїхав норм. Не далеко від роботи є в мене магазинчик чось типу "ГАЗ-запчастини". В них оказалось в наявності трьохконтактне реле поворотників. Придбав, замінив, додому їхав в розслабоні))) Єдине що мене не радує, це те, що фактично в два рази переплатив. За реле віддав 125 грн. Потім порився в неті - мін ціну бачив 40 грн, але в середньому за 60-70 вродь як придбати можна.

20.06., ~59,7 т.км.

Деякий час я катався з тою помилкою датчика швидкості, поки не дійшли руки і до нього.

Придбав новий десь за 120 чи 130 грн. Заміну зробити було трохи не зручно: нижня розпорка + підігрів газового редкутора паралельно пічці... Але трохи ігор і все ок. Зняв клему на дві хвилинки, щоб зкинути помилку. Після заміни датчика все ок.

Тоді ж випадкво зламав кнопку ЕСП. Я їх перепаював, тобто перепаював світлодіоди в них з зелених на білі. В одній з кнопок перестала працювати підсвітка. Розібрав - як виявилось чомусь перегорів резистор. Заміна не проблемна, але в кінці трохи лопухнувся. Вставив пластини, що нажимають на пружні котакти не тою стороною і як наслідок коли защолкував кнопку зігнув ті пружинні контакти.

Нову кнопку точно таку ж не знайшов. Замовив звичайну від 2110 ( 92.3709 ). Думав що вона по конструкції така ж, і просто перекину зовнішню частину кнопки, але ні, трохи відрізняються. Так що тепер маю одну кнопку з стрілкою вверх та вниз, другу з емблемою віконного скла.

22.06, ~59,8 т.км.

Розвал-сходження. Коли замінював датчик швидкості, замітив, що праву шину під'їло трохи по зовнішньому діаметру. Тому було вирішено більше не тягнути за розвалом-сходженням.

Це завжди для мене "болюче" питання. Як виразився чоловік, який мені його все таки зробив - в мене найбільш незручне авто для розвалу сходження за всю його практику.

Тут така штука - верхня розпорка, нижня розпорка з захистом двигуна, газовий редкутор та адсорбер. Верхня розпорка колись була з дод. опорою, яка не постояла на машині і 2 тис.км., а тепер на тому кронштейні висить газовий редуктор, тому її трогать ніззя. Адсорбер - просто його кронштейн під верхнею розпоркою, тому його зняти також проблематично. Нижня розпорка стоїть трохи в натяг, тому її знімати і ставити після розвалу трохи не по феншую, та і захист піддона картера переварений під ту розпорку, тому поки "викидати її не збираюсь. В загальному, все це вилилось в те, що я об'їздив декількох розвальщиків і отримав відмову. Женя, дякую тобі за "наводку" розвальщика на Жмеринській, зважаючи на чергу до нього, дійсно толковий чоловік, але він заглянув мені під капот і також відмовився, - "важкий випадок". Він порекомендував мені поміняти "вуса" рульової рейки від 2110-2112, тоді можна буде розмовляти, а так надто буде складно все розкрутити, а потім назад зафіксувати.

Розвал мені зробив один чоловік, мій тьоска :), на гаражному кооперативі неподалік Каравана. В нього якийсь такий пристрій, ще такого не бачив - він років десь 90-х. там є лазерний промінь і координатні сітки навпроти кожного з колес, ну і по тих променях він якось визначає що там і як з розвалом. Після цього налаштування все було вродь ок, поки не виїхав на трасу - трохи веде вправо... не прикол. Але замітив я про це пізно - якраз їхав на дальняк. Приїхав назад десь через 1 т.км.. Він підкоригував, але сказав що це максимум що він може зробити. Все одно ледь трохи веде вправо... ледь ледь. поки їзджу так. Думаю десь потім спробую перекинути колеса з заду на перед і подивитись що буде, може веде із-за того, що праве колесо трохи "під'їджене"...

А щодо рульових тяг з 10-ки призадумався... Зорієнтуйте, яка вартість буде таких "вусів" ? Що треба буде розібрати щоб їх поміняти? а то я так позаглядав, реально ГБО та підігрів редуктора дуже заважають знизу добратись...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Класно пишеш

Стосовно ремня: була така ж проблема (жерло його) - ремінь і ролік був гейтс

З того часу (роки 4 і купа-купа км) ремні завжди бош, роліки помойму АТ, але не певен

Взагалі після того як через тиждень заклинив новий термостат Гейтс, внаслідок чого поміняв + до нього радіатор і бачок (рванув), ненавиджу цю кантору лютою ненавистю

По розвалу - хіба можу порадити ще поставити ВУТ від БМВ і к-сть суїцидів серед розвальщиків значно збільшиться)))

В мене теж газ, верхня розпорка, ВУТ БМВ, правда нема нижньої і захисту)))

Взагалі цікавий бортовик, приемно читати)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

у меня жрало ремень пока не заменили помпу! :shok:

помпа была АТ. поставили аля "завод" и стало гуд!

Автозапчасти для иномарок: https://euro-car-parts.com.ua/ Скидка для клуба 5%

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Льоня, з приводу вусів, то дуже хороша ідея. Розвальщик з-під крила зможе регулювати сходження. Для заміни вус потрібні самі вуси та рульові накінечники від 2110.

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Класно пишеш

Стосовно ремня: була така ж проблема (жерло його) - ремінь і ролік був гейтс

З того часу (роки 4 і купа-купа км) ремні завжди бош, роліки помойму АТ, але не певен

Взагалі після того як через тиждень заклинив новий термостат Гейтс, внаслідок чого поміняв + до нього радіатор і бачок (рванув), ненавиджу цю кантору лютою ненавистю

По розвалу - хіба можу порадити ще поставити ВУТ від БМВ і к-сть суїцидів серед розвальщиків значно збільшиться)))

В мене теж газ, верхня розпорка, ВУТ БМВ, правда нема нижньої і захисту)))

Взагалі цікавий бортовик, приемно читати)

Спс :thank_you:

Ну якщо добавити ВУТ, то розвал я буду робити точно сам і "на око", або дідівськими методами з ниточками і грузиками :lol: :lol:

у меня жрало ремень пока не заменили помпу! :shok:

помпа была АТ. поставили аля "завод" и стало гуд!

По ходу помпа в мене не при чому. Історія механізму приводу ГРМ у мене така

0 ткм - завод ремінь, ролик, помпа;

~25 ткм - ролик гейтс, ремінь гейтс, заводська помпа; - почало жерти ремінь

~27 ткм - ролик АТ, ремінь гейтс новий, заводська помпа; - на всяк випадок замінені шестерні КВ та РВ.

~35 ткм - ролик АТ і ремінь гейтс ті ж самі, помпа Дольц;

~50 ткм - ролик гейтс, ремінь гейтс, помпа Дольц; - кап.рем. ГБЦ (ролик та ремінь нові)

~59 ткм - ролик АТ, ремінь гейтс новий, помпа Дольц;

Є сильні підозри на гуляння реміня після шестерні КВ... Але з роликом гейтс ремінь жре, а з АТ - ні . Якось так :unknw: :unknw:

Льоня, з приводу вусів, то дуже хороша ідея. Розвальщик з-під крила зможе регулювати сходження. Для заміни вус потрібні самі вуси та рульові накінечники від 2110.

Та воно то так, але дурні часи почались... якимось чином все що купується (маю на увазі не тільки запчастини, а й продукти/послуги/ і тд і тп) прив'язують +/- до доллара, а ЗП лишається в грн... от і починаю задумуватись над кожними витратами...

Якби ж мої наконечники були "того", то можна було б думати купувати все і відразу. А так з ними все ок, і ще нормально поїздять. Та і знайти толком ті вуса поки не зміг, щоб прицінитись. Тому і запитав тут щоб зорієнтували по їх вартості (вуса+згонні болти і з або без наконечників)...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти