emigrant-l 165 Опубликовано 9 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 февраля, 2017 (изменено) Далі був Новий рік. 31.12.2016 в 00:52 (я тоді якраз їхав до рідних) на одометрі стало 100 000 км. 03.01.2017 при вранішньому прогріві вирішив заглянути під капот і "офігів". Бачок ОЖ був повним. Наче ОЖ гнало з двигуна назад в бачок. Я тоді бистренько переставив машину (до цього стояла носом вниз), зняв патрубок з ДЗ і таким чином вродь все нормалізувалось. Взагалі, було замічено що по трасі двиг повністю не прогрівається. Максимум до 80 градусів (і то навряд). Відразу подумав що не працює термостат, ну і подумав що можливо із-за нього гонить ОЖ в бачок. Трохи неспокійно, але проїхав ще до тещі, в дорозі вродь проблем не замічено (зупинявся, заглядав). 04.01.2017 (пробіг не записав) було замічено що вентилятор радіатора чомусь сам вмикається. В мене стоїть блок контролю роботи вентилятора від комфортмотоспорт, купував колись давним давно в форумчанина з ніком Вайпер. По всіх признаках був неконтакт проводу з цього блоку до датчика температури ОЖ. І таки да. Той провід відламався від піна, що в датчик вставляється. Коли підключав (ще хз коли), я сам пін я не переобжимав, а накрутив на нього цей провід і поверх нього обжав гільзу – ну не хотілось мені викидати заводський пін і не хотілось оголяти заводський провід. Цей проводок до блоку керування якийсь ну не автомобільний ізоляція вся подубівша, при зачистці жили обриваються. В загальному провід замінив на нормальний і все норм зажав – тепер все ок. Далі вдарили морози) В бачку склоомивача в мене було набадяжено ліквімолівський концентрат на температуру десь -13. На місці концентрату взагалі не знайшов, продавали готову рідину на -30, а в мене майже цілий бачок тоді був, ну максимум влізти могло б до літри. Вихід знайшов наступним чином – в аптеці придбав медичний спирт і його в бачок залив. Морози були досить сильні, рідина не замерзла) 07.01.2017 з пробігом 100 532 був замічений запах бензину в салоні. Запах був присутній і при рухові на газу і при рухові на бензі. Огляд виявив що "пітніє" з'єднання гумового шлангу подачі палива з паливною рампою. Скільки міг, піджав ту гайку, але толку нуль. Правда стало менше запаху бенза. Коли їхав назад до Києва, запаха вже не було. Думаю що із-за морозів ущільнююче кільце дало тічку. Як температура нормалізувалась, "пітніння" більше не було. 09.01.2017 їхав в Київ…. Дорога, м'яко кажучи не прикольна. Снігу насипало досить багато, трасу в рівненській області почистили як… та не почистили ніхріна, з двох полос їхали тільки в одній. Місцями де не було засипано, можна було йти на випередження. Нажаль, на одному з таких випереджень, мене розвернуло. Реально аналізуючи – моя помилка. Я недобачив що там далі високий, втрамбований сніг, заїхав лівим переднім колесом в нього, ну а далі думаю всім зрозуміло що було. Проте мені досить сильно почастило. Відділався легким переляком. Коли мені стало зрозуміло, що спереду сніг, зкинув газ, тому авто, яке брав на випередження, пішло вперед. Ззаду нікого не було на дистанції біля 400 - 500 метрів. Розвернуло мене десь на 200 градусів, мордою відбійника не торкнувся, задниця також зупинилась в 30 см від відбійника. Збитий сніг зіграв роль подушки безпеки. Я фактично став поперек дороги, навіть трохи мордою дивився на тих хто їхав ззаду. Найважче було виїхати звідти. Старався розкачати авто. Але важко було зловити момент, оскільки трафік був ще той. Також додав мені адреналіну якийсь Пажеро, який пішов на такий же маневр не зважаючи на те що поперед був я в цій полосі і на аварійці… Трохи мене засмучує те, що всі, хто бачив як я "розвернувся" спокійно поїхали далі навіть не притормозивши. Ну то таке... Далі моменти для випередження я вже вибирав більш прискіпливо. Але біда не заставляє себе чекати. На під'їзді до Києва була, як і очікувалось, тягнучка кілометрів так на 10, а то і більше. Десь посеред цієї тягнучки я почав замічати дивну річ – пічка на хх починає дути холодним. Даси трохи обертів – дує теплим. Дивно, такого не було раніше. При тому при всьому газовий редуктор не відключається (а він же включений паралельно пічці). З такими симптомами я проїхав метрів 500. І тут симптоми стають гірші – окрім того що пічка починає дути холодним стрілка температури двигуна швиденько лізе за 90 градусів. Вмикаю аварійку, глушу двих і скочуюсь на обочину. Під капот – а там повний бачок ОЖ, і навіть трохи через пробку витікло. Ну якась хрінь собача. Послабив хомут патрубка на дросельній заслонці, пробку відкрутив, зняв патрубок – ОЖ пішла з бачка в двиг. Дивно. Постояв трохи. Поїхав далі, десь через кілометр починаються ті ж самі симптоми. Знову зупинка, знову та ж сама ситуація і ті ж самі мої дії. Через 1 км ще одна така ж зупинка. На цей раз я вирішив "задути" ОЖ по максимому в двиг. В обратці в мене фільтр бензиновий стоїть. Я його відкрутив зі сторони радіатора, закрутив пробку бачка і давай дмухати, а воно не дмухається. Відкрутив той фільтри повністю, попробував, а він не продувається. Шикарно! ) Пару раз я його "трусанув" і всередині його відвалилась та гармошка від корпусу. Тобто фільтр перестав бути фільтром. Поставив назад і додому тих останніх кілометрів 15 доїхав вже без проблем але з невеселими думками. Пороздумуючи трохи я дійшов висновку, що треба швидко зайнятись системою ОЖ. Про те що температура двига в русі не перевищує 80 градусів вже писав – під заміну термостат. Також підходить час заміни реміня ГРМ. Раз вже буду зливати ОЖ, та міняти ремінь ГРМ, то вже й помпу треба міняти. Щодо помпи (дольц, пробіг біля 60 ткм) в мене були сумніви. Маю авто стетоскоп, і моя помпа взагалі не шуміла. Але все таки вирішив, що краще заміню, щоб потім менше під капот лазити, але не тут то було... Изменено 9 февраля, 2017 пользователем emigrant-l 1 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 9 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 февраля, 2017 (изменено) Закупився запчастинами та антифризом (дякую, Антон! ) і 15.01.2017 з орієнтовним пробігом 101 250 знову загнав машину до кума на гараж. За половину дня встиг тричі промити систему ОЖ дистильованою водою (перша промивка була з очисником), після цього все розібрати (гемінь грм, помпа, нижня шестерня, всі патрубки підкапотні і термостат) + зняв радіатор. Каки вимив немало (по фото побачите). Термостат продувався у всіх напрямках – заклинив у відкритому стані. Ще вспів поставити на місце нову помпу (на герметик). Далі вже була пізня ніч і пора було їхати додому. Наступного дня після роботи в гараж і давай продовжувати. З ГРМ все просто. Щодо потрубків ОЖ. Вирішив замінити патрубки на пічку, патрубки на радіатор, обратку з радіатора, вставка між блоком і термосом, патрубки на обігрів ДЗ (той що від бачка до термоса дув замінений ще влітку). Зі стокових з заводу лишився тільки один – з труби від помпи на термостат. Його не захотів замінювати бо до хомута на тій трубі хрін долізеш. По патрубках пічки (фото прикладаю). Коли мені ставили ГБО, підігрів редуктора мені включили в контур підігрів ДЗ. Через деякий час на одному СТО мене переконали що так хріново і що потрібно зробити так, щоб було паралельно пічці. Хоча нарікань на ГБО в мене не було, вирішив послухати більш досвідчених людей і попросив щоб мені зробили перепідключення. На скільки я вже зараз знаю, патрубки пічки – 19 мм. Патрубки на редуктор – 16 мм. По правильному мають стояти трійники 19-16-19. Мені ж зробили перепідключення з використанням трійників 16-16-16 просто "ужавши" патрубки пічки. Висновок – уважно приймайте виконані вам роботи на СТО, навіть на тих СТО, кому довіряєте. Зараз я вирішив підключити редуктор в обігрів ДЗ, тому нові патрубки на пічку не різав (хоча на всяк випадок я купив трійники 19-16-19). На наших двигунах потоку ОЖ через ДЗ абсолютно достатньо для підігріву редуктора, я ще й додатково редуктор включив першим до потоку ОЖ. А також є ще додаткові "+": 1. Влітку дуже просто відключити підігрів ДЗ. 2. Температура пічки взимку по ідеї має бути більшою. 3. Зняти редуктор тепер простіше не буває і зливати ОЖ не треба, наявний доступ до всього і вся без ями і . Коли до радіатора прикручували обратку – обламали той штуцерок ((( Штуцерок той калічний! В ньому отвір просвердлений не по центру, а близько до однієї із стінок. Думаю що із-за цього прослаблення і відламався він. Ну що, або пробувати відновлювати, або новий радіатор. Реально були думки взяти новий радіатор, оскільки той почав час від часу прокапувати (ще коли знімали осінню КПП замітили під ним мокроту). Але прокапував він геть трішки. Ну а так як коштів на додаткові вливання в авто немає, було вирішено спробувати відновити. В одному ГБОшному магазі був куплений штуцер подачі газу в карбюратор діаметром 8 мм (не реклама, ось такий Купить продажа Штуцер подачи газа в карбюратор D8 мм недорого стоимость отзывы цена ), його трохи модифікували (відрізали продовження яке йшло після різьби). В радіку розсверлили отвір до 7,5 мм. Мітчиком нарізали різьбу М8. При сверлінні та нарізанні різьби в радіатор копресором подавали невеликий тиск, щоб стружка всередину не летіла... На штуцері різьба не метрична, або крок різьби не такий як в мого мітчика. Корпус радіка пластиковий, тому я просто штуцером прогнав ту різьбу до того, щоб він норм туди вкручувався. Далі різьба штуцера промазувалась герметиком і він вкручувався. Після цього холодною сваркою все обробив і притрамбував. Результат перевищив всі очікування. Получилось і гарно і герметично. Далі зібрали все разом. Залили ОЖ. І все запустили і прогріли до включення вентилятора. Все працює гуд і я був цьому дуже радий. Нарешті я був знову на колесах. Термостат відкривається напевне десь на 85 градусах. І температура двига на прогрітому стані тепер завжди 90+ Також був замінений кронштейн який тримає штани. Старий геть "того"... І нарешті на патрубки подачі газу насадив самозажимні хомутики. Ще з часу встановлення ГБО там не було взагалі ніяких хомутиків, просто на штуцери насаджувались патрубки. Отже під заміну були: 1. нижня шестерня ГРМ 2. Ремінь грм 3. натяжний ролик 4. Помпа (нова Дольц) 5. Фактично всі патрубки системи ОЖ. (нові БРТ) 6. Термостат Вернет 7. ОЖ - готовий фірмовий тойотовський 8. Хомути 9. Встановлені перехідники 10-16 мм для підключення редуктора в контур обігріву ДЗ. вродь нічого не забув... Але щастя було не довгим... Изменено 9 февраля, 2017 пользователем emigrant-l 1 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 9 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 февраля, 2017 10 часов назад, emigrant-l сказал: Обірвався трос сцепи. Ввечері в неділю… ) просто клас) Единственный закон, который всегда работает в нашей стране - это закон подлости Хорошо, хоть не на трассе случилась эта неприятность. 9 часов назад, emigrant-l сказал: 2. Зняв і провів повторне калібрування форсунок (всіма любимі червоні Валтек)))) ) Після останнього ТО, на якому я замінив їм ремкомплекти всі форси просіли однаково. З виставленого зазору 0,43 стали 0,55. Підрегулював назад на 0,43. Приспособление сам делал или брал у кого-то? 9 часов назад, emigrant-l сказал: І "на закуску" був замінений паливний фільтр (SCT ST330). Також виявлено що одна з резинок під пружину СС-20 (задні аморти, а ці резинкки свіжі, міняв їх осінню здається) порвалась. Те що лишнє я просто відрізав канцелярським ножем. Колись заміню. SCT это из серии золекса и иже с ним. А резинки просто выкинь, от них толку ноль. 7 часов назад, emigrant-l сказал: Взагалі, було замічено що по трасі двиг повністю не прогрівається. Максимум до 80 градусів (і то навряд). Это ты смотрел по приборке или по БК? 7 часов назад, emigrant-l сказал: 09.01.2017 їхав в Київ…. Дорога, м'яко кажучи не прикольна. Снігу насипало досить багато, трасу в рівненській області почистили як… та не почистили ніхріна, з двох полос їхали тільки в одній. Місцями де не було засипано, можна було йти на випередження. Нажаль, на одному з таких випереджень, мене розвернуло. Реально аналізуючи – моя помилка. Я недобачив що там далі високий, втрамбований сніг, заїхав лівим переднім колесом в нього, ну а далі думаю всім зрозуміло що було. Проте мені досить сильно почастило. Відділався легким переляком. Коли мені стало зрозуміло, що спереду сніг, зкинув газ, тому авто, яке брав на випередження, пішло вперед. Ззаду нікого не було на дистанції біля 400 - 500 метрів. Розвернуло мене десь на 200 градусів, мордою відбійника не торкнувся, задниця також зупинилась в 30 см від відбійника. Збитий сніг зіграв роль подушки безпеки. Я фактично став поперек дороги, навіть трохи мордою дивився на тих хто їхав ззаду. Найважче було виїхати звідти. Старався розкачати авто. Але важко було зловити момент, оскільки трафік був ще той. Також додав мені адреналіну якийсь Пажеро, який пішов на такий же маневр не зважаючи на те що поперед був я в цій полосі і на аварійці… Трохи мене засмучує те, що всі, хто бачив як я "розвернувся" спокійно поїхали далі навіть не притормозивши. Ну то таке... Далі моменти для випередження я вже вибирав більш прискіпливо. Але біда не заставляє себе чекати. На під'їзді до Києва була, як і очікувалось, тягнучка кілометрів так на 10, а то і більше. Десь посеред цієї тягнучки я почав замічати дивну річ – пічка на хх починає дути холодним. Даси трохи обертів – дує теплим. Дивно, такого не було раніше. При тому при всьому газовий редуктор не відключається (а він же включений паралельно пічці). З такими симптомами я проїхав метрів 500. І тут симптоми стають гірші – окрім того що пічка починає дути холодним стрілка температури двигуна швиденько лізе за 90 градусів. Вмикаю аварійку, глушу двих і скочуюсь на обочину. Під капот – а там повний бачок ОЖ, і навіть трохи через пробку витікло. Ну якась хрінь собача. Послабив хомут патрубка на дросельній заслонці, пробку відкрутив, зняв патрубок – ОЖ пішла з бачка в двиг. Дивно. Постояв трохи. Поїхав далі, десь через кілометр починаються ті ж самі симптоми. Знову зупинка, знову та ж сама ситуація і ті ж самі мої дії. Через 1 км ще одна така ж зупинка. На цей раз я вирішив "задути" ОЖ по максимому в двиг. В обратці в мене фільтр бензиновий стоїть. Я його відкрутив зі сторони радіатора, закрутив пробку бачка і давай дмухати, а воно не дмухається. Відкрутив той фільтри повністю, попробував, а він не продувається. Шикарно! ) Пару раз я його "трусанув" і всередині його відвалилась та гармошка від корпусу. Тобто фільтр перестав бути фільтром. Поставив назад і додому тих останніх кілометрів 15 доїхав вже без проблем але з невеселими думками. Пороздумуючи трохи я дійшов висновку, що треба швидко зайнятись системою ОЖ. Про те що температура двига в русі не перевищує 80 градусів вже писав – під заміну термостат. Також підходить час заміни реміня ГРМ. Раз вже буду зливати ОЖ, та міняти ремінь ГРМ, то вже й помпу треба міняти. Щодо помпи (дольц, пробіг біля 60 ткм) в мене були сумніви. Маю авто стетоскоп, і моя помпа взагалі не шуміла. Але все таки вирішив, що краще заміню, щоб потім менше під капот лазити, але не тут то було... По поводу дорог, их почти нигде не чистят, кроме больших городов. Так что надо быть готовым к любым неожиданностям. Про фильтр удивило - уже два года стоит, периодически меняю, но ни разу не было, чтобы забился полностью. Про спирт улыбнуло 1 час назад, emigrant-l сказал: І нарешті на патрубки подачі газу насадив самозажимні хомутики. Ще з часу встановлення ГБО там не було взагалі ніяких хомутиків, просто на штуцери насаджувались патрубки. Из собственного опыта могу сказать, что при замене типа антифриза менять помпу обязательно! Я не поменял и попал на 8 литров антифриза. Патрубок тот на радиаторе действительно каличный. На моём радике тоже отверстие не по центру. Выход из ситуации ты нашёл отличный Про СТО вообще молчу. Это была одна из основных причин, что я сам начал заниматься ремонтом своей машины. Правду говорят - хочешь сделать хорошо, сделай сам. 1 час назад, emigrant-l сказал: І нарешті на патрубки подачі газу насадив самозажимні хомутики. Ще з часу встановлення ГБО там не було взагалі ніяких хомутиків, просто на штуцери насаджувались патрубки. У меня тоже патрубки просто насажены на штуцера. Кстати, патрубки ещё родные стоят - пробег 300+ тысяч. Весной буду менять и тоже хочу поставить хомуты. Только я дума поставить обычные червячные, вроде 7-12 размер. 1 час назад, emigrant-l сказал: Але щастя було не довгим... Шо, опять??? 1 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 9 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 февраля, 2017 (изменено) 2 часа назад, emigrant-l сказал: вродь нічого не забув... Ні, таки забув, замінив також датчик тиску мастила, вродь там було трохи мокро, тому вирішив замінити. 1 час назад, toxa777 сказал: Единственный закон, который всегда работает в нашей стране - это закон подлости Хорошо, хоть не на трассе случилась эта неприятность. Приспособление сам делал или брал у кого-то? SCT это из серии золекса и иже с ним. А резинки просто выкинь, от них толку ноль. Это ты смотрел по приборке или по БК? По поводу дорог, их почти нигде не чистят, кроме больших городов. Так что надо быть готовым к любым неожиданностям. Про фильтр удивило - уже два года стоит, периодически меняю, но ни разу не было, чтобы забился полностью. Про спирт улыбнуло Из собственного опыта могу сказать, что при замене типа антифриза менять помпу обязательно! Я не поменял и попал на 8 литров антифриза. Патрубок тот на радиаторе действительно каличный. На моём радике тоже отверстие не по центру. Выход из ситуации ты нашёл отличный Про СТО вообще молчу. Это была одна из основных причин, что я сам начал заниматься ремонтом своей машины. Правду говорят - хочешь сделать хорошо, сделай сам. Про закон підлості та добре що не на трасі - в яблучко. Я точно так само подумав. Приспособу для калібровки робив сам, тут описував - http://2108.kiev.ua/topic/130458-21099-by-emigrant-l/?do=findComment&comment=1053232285 По СЦТ - я хз, замінюю їх десь раз в 25-30 тис км, хоча в реаль на бензі пробіг сам розумієш який великий... По резинках напевне так і буде... Температуру дивився по стрілці на приборці, БК німає Щодо чистки доріг. траса то державного значення, чомусь в житомирській та київських областях біло видно і техніку і підчищені дороги. Але "розворот" моя помилка, недодивився... Фільтр в обратці - подивися записи. його пробіг 17 ткм. минулого ТО не міняв його, оскільки на вигляд вродь був досить живим, та і не очікував, що може призвезти до таких наслідків... (хоча далі ще дорозповідаю, можливо і не в тому фільтрику прикол був) Ну на цій помпі, яку замінив, прокатався на двох типах антифризу. Вона без люфтів, не шумить, все вродь з нею гуд. "хочеш зробити добре - зроби сам" - Окрім того, що зробиш добре - отримаєш ще й економію і моральне задоволення. Нажаль при цьому приходиться витрачати досить багато часу... Ок, продовжу розказувати про свої пригоди... 19.01.2017, пробіг 101 469 Через два дні, коли я ввечері їхав за дружиною в мене загорівся джекічан. По звуку вродь все як працювало так і працює. Ну лад, їду далі. Доїхав до роботи дружини, заглушив, заглянув під капот – на вигляд все ок. Забрав дружину, їдемо далі, думки вже не веселі – ну тільки з ремонту виїхав. І тут чується "кряк" та появляється якийсь лівий шум, але авто себе веде норм. Проїхав метрів 50 і заїхав в дворик, щоб не стояти на аварійці посеред дороги в час пік. Відкриваю капот на заведеному авто і бачу як шків гени вібрує шо дурний. Заглушив і побачив що порвало шків на гені (його нижню платформу). Дзвінок другу за порадою (Ярику звісно ))), напевне я йому зі своїми дзвінками та питаннями вже надоїв))). Перебравши декілька варіантів виявлений найбільш оптимальний – зняти ремінь генератора та доїхати додому на акумі. Так і відбулось. Було вже темно, я їхав на габаритах. Вуличного освітлення в принципі достатньо, а від поліцаїв мене захистили світлодіодні габарити які світять досить гарно. Доїхав нормас (біля 8 км, +/- 60% дороги по тягучках). До речі, в дорозі потух джекічан… Новий шків в мене є, я його купував для свого стокового гени, а тут виявилось що він мені потрібний трохи раніше. Якби на вулиці було тепло, то я б зайнявся ремонтом напевне там же де й зламався (просто поїхав би на маршрутці за інструментом та новим шківом), а так на наступний день після роботи поїхав на гараж до кума. Акума хватило завестись і туди заїхати. Генератор зняли, розібрали. Прифігіли від того що сталось зі шківом. Ніколи не чув/не бачив щоб таке було. Поставили новий шків, натягнули ремінь. Але від мого акума вже завестись не зміг, сів бідолага. З собою я на всяк випадок взяв свій резервний акум (зараз їзджу на відновленому попередньому Веста, а резервний Іста з менше як рік пробігу). Від нього і "прикурився". Того ж вечора трохи покатались з дружиною, щоб підзарядити акума, все гуд. Джекічан не загорався. фото/відео трабла зі шківом 22.01.2017 в мене знову загорівся джекічан і через 10 км потух. 23.01.2017 домовився з Яриком що підскочу ввечері до нього на читання помилки (в нього є кабельок). Тут чуть вплететься історія з його бортовика))) Ми домовились на конкретну годину, я вспівав заїхати додому і повечеряти. Сиджу значить я спокійно собі вдома, в теплі, п'ю чайок, лажу в неті – загалом фігньою маюсь) Ну, думаю напишу йому в вайбер чи все в силі (вайбер на компі також стоїть). На моє запитання Ярик пише щоб я йому перетелефонував. І тут я починаю шукати свій тел… а його блін немає. Я кабанчиком метнувся до машини – а він там собі преспокійно лежить. Не пам'ятаю скільки там було пропущених викликів від Ярика… Факт в тому, що в нього закінчився бенз і він біля години вже на морозі чекає допомоги. А всього навсього треба було не забути телефон в машині. На момент коли я "добрався" до телефона, в моїй допомозі вже не було необхідності… Давно мені не було так соромно… єдиний раз коли була потрібна моя допомога я провтикав телефон в машині… Ярик, я вже говорив, але повторюсь, дуже дуже вибачаюсь, я не морозився і реально не спеціально забув телефон, це якесь злощасне зпівпадіння і мій провтик телефона ((((. Загалом того вечора ми таки зустрілись, просто це було пізніше. Прога показала помилку "0343 Высокий уровень сигнала датчика фаз". Також того вечора виявлено перегорівшу ліву лампочку габаритів – замінено на місці. І того ж таки вечора почались глюки з включенням задньої передачі. Тобто з самою передачею все ок, а от з включенням фонарів і камери заднього огляду, яка живиться від тих же фонарів – глюки. Вткнеш задню – загориться, виключиш, вткнеш знову – не горить. Або на заглушеному авто включаєш-виключаєш-включаєш і так хоч до сто біса раз – все ок, заведеш авто – вже не працює. В загальному через раз. Отже було вирішено купити нові Датчик РВ та бездемпферний демпферний шків (вирішив і його замінити після того як шків генератора попрацював в режимі вібратора) і на вихідних це все діло замінити паралельно заглянувши до датчика включення задньої передачі. А ще був розрізаний старий термостат, ось так він виглядає. Як там кажуть: прийшла біда – відкривай ворота. Реально щось новий 2017 рік в мене почався з затяжної сіро-чорної полоси по автомобільній тематиці… 29.01.2017 (неділя) мали ми з дружиною заїхати декуди і після того ввечері думав зайнятись заміною шківа КВ та датчика фаз. Все як зазвичай, завів авто щоб прогрівалось. Стрілка піднялась до 50+ градусів – поїхав. Не проїхав я і 500 метрів як стрілка температури почала активно лізти догори і пічка дути холодним. Ну що вже знову! Я під капот і бачу ситуацію, яка була в мене на дорозі до Києва після свят – вся ОЖ в бачку. Я знову спускаю повітря, перевіряб чи не забитий той фільтри в обратці – та ні, все ок. Лад, їду далі. Проїхав ще 500 метрів – ситуація повторилась. Ну блін! А нам реально треба було туди попасти. Тут я стояв під горку, гарно спустив повітря з ДЗ, все скрутив, ми зачекали ще хвилин 10 і поїхали. Ну вродь все ок. Так ми їхали десь кілометрів 2… і симптоми повторились… Досить багато думав що могло стати і звідки береться повітря в ДЗ. Варіантів в мене було два: 1. Газовий редуктор, який я перебирав і підключив в обігрів ДЗ десь подає газ в то сольну камеру. 2. Пробита прокладка ГБЦ. В варіант №2 я просто не хотів вірити. Так як до підігріву редуктора добратись легко, я просто викинув його з контуру ДЗ, знову зпустив повітря і поїхав далі. Симптоми не пропали. Так я зрозумів що нікуди я не доїду і треба розвертатись і їхати додому. Реально ставало гірше. Тепер я міг проїхати ну метрів 200-300, не більше. На одній з тих багатьох зупинок по дорозі додому я телефонував до Ярика та Антону за порадами, що ж це за біда може бути, за що дуже вдячний! Після всіх отриманих порад, я нажимав всі патрубки які міг, щоб вигнати повітря, дивився на вихлоп і викручував свічки. Свічки в 1-3 циліндрах ідеальні, а в четвертому – мокра, ізолятор рожевий (пробіг свічки до 2 ткм, антифриз червоний). Коли викрутив – з свічного отвору пішов такий легкий димок, як з відкоркованої бутилки пива… Ну що сказати, як би я цього не хотів, але всі признаки Варіанту №2. Ще за три зупинки ми доїхали нарешті додому і я почав збиратись з думками що і як і де робити…. Пробіг 102 046 км Фото свічок від 1-ої до 4-ої Изменено 9 февраля, 2017 пользователем emigrant-l 2 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mikeng 27 Опубликовано 10 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 февраля, 2017 мдя ,якось то все невесело виглядає Диски и шины с Польши под заказ Garage sale!!! +38(067)1687302 mikeburian@gmail.com Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
av2108ri 235 Опубликовано 18 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 февраля, 2017 Да уж, столько минусов сразу за столь короткое время. ВАЗ - это автомобиль, который живет своей жизнью. Продам з/ч с карбовой 8-ки 1,3 Мой бортовик: Зеленая восмерка "уже 24 года спустя" Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 23 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 23 февраля, 2017 В 10.02.2017 в 14:54, Mikeng сказал: мдя ,якось то все невесело виглядає о... це ще не кінець пригод))))) В 18.02.2017 в 23:16, av2108ri сказал: Да уж, столько минусов сразу за столь короткое время. ВАЗ - это автомобиль, который живет своей жизнью. 100% і своїм життям і капризами і сюрпризами.... Ну що, 29.01.17 "визначена" проблема. Отже трохи прошуршав інет на предмет заміни прокладки ГБЦ, попереписувався трішки з Яриком щодо цього. Якщо робити на СТО/в майстра – то тільки за зняття/встановлення назад ГБЦ мінімум 1кгрн віддати треба, не говорячи про роботи які йдуть далі. Так як бюджета на цей неочікуваний ремонт не було, вирішено по-максимуму зробити своїми силами. На щастя інформації в неті предостатньо. А ще знайомий я з одним толковим чоловіком, який вже довгий час крутить різні автомобілі (це в нього знімали мою КПП осінню). Як виявилось, він також займається ремонтом двигунів, має інструмент і знає де шліфувати/точити. І саме головне)) – він погодився мені допомогти з цим ділом)). Понеділок-четвер – я пішохід. В вільний час читаю інфу і будую плани по розбору. Також в тому проміжку купив головку Е14 довжиною чи то 70 чи 85 мм (для болтів ГБЦ). Також були куплені нова прокладка ГБЦ (віктор рейнц), прокладка колектора – металопакет, сальники клапанів, прокладка між колектором та штанами, чотири гайки мідних для штанів, резинові кільця для паливних шлангів, ремкомплект розподільника (там є резинка для кришки-заглушки), сальники колінвала/розподільчого вала, прокладка піддона, балончик-очистка, 2 літри дизелю, ущільнюючі кільця для форсунок (ніколи ще не мінялись). В олді куплені балончик грунту, балончик фарби та два фільтри для фарби 150 мікрон (для фільтрування антифризу). Демпферний диск та датчик фаз був куплений ще раніше. На п'ятницю я на роботі відпросився. І в четвер 02.02.2017 ввечері після роботи в 19:00 почали буксирувати мою 99 до кума на гараж. Того ж таки вечора почали все розбирати. Я спочатку думав що поїду на "своїх" колесах, повикручував свічки прокрутив стартер (авось там ОЖ в циліндрі багато), фонтану не було, але трохи прискало. Кум сказав, що нєфіг мені насилувати авто і що він мене відбуксирує. Це був другий випадок коли мене буксирували. Але це перший випадок, коли це було в час-пік + двиг заглушений = дубові холодні тормоза. Всі кудись поспішають, на мою аварійку уваги не звертають. Одного разу була навіть досить аварійна ситація, але ттт, все ок. Під кінець поїздки почав замічати що коли загораються повороти, габарити притухають = кірдик акуму. Габарити вимкнув, далі їхав тільки на аварійці. По приїзду ледве її запхали в гараж (там високий поріг, а ще сніг/каша…), при цьому акум прокрутити двиг вже не міг. Ну що, авто загнали, попили з кумом каву і давай розбирати. В неті писали що на все про все йде біля 1,5 години… В нас пішло більше. Напевне якщо зараз розбирати, то буде швидше, а так - то ми до того придивимось, то тут почухаємо затилки, то там пофілософствуємо чому так сталось)))) Врешті того вечора/ночі ми таки зняли ГБЦ... Всі підозри були підтверджені. По прокладці було явно видно що з четвертого циліндра проривались гази в сторону тосольних каналів. Але це не всі сюрпризи)))) Сюдячи з вигляду прокладки, біля 1-го циліндра також вже намічались сліди проходу газів в сторону каналів ОЖ. Але найбільший сюрприз - металевий хомут (такий як для патрубків Норма, по ходу 16-22) всередині впускного каналу в ГБЦ в якраз там де ніжка 6-го клапана! Оце сюрприз! )))) Як він туди попав - хз, як він там давно - хз. Як на мене, варіантів два. 1. десь два роки назад був капремонт гбц. 2. десь через півроку-рік після того я знімав ДЗ щоб її почистити та замінити РХХ. Думаю, що це мій косяк. Напевне як знімав ДЗ. Хомутик з патрубка її підігріву якимось чудом попав в ресівер ну а далі спустився вниз... Хомутика життя потаскало.... Дісталось йому порядочно. Від нього відірвало добрий кусок. І походу цей же кусок досить довго "горів" в третьому ціиліндрі. Лишив свої відбитки на поршні, і навіть на гбц. Саме головне, що клапани не прогорівші, пошкодження не критичні. Наступний весь день був присвяченій ГБЦ. Розібрали її повністю, всі складові розкладені в окрему коробочку для кожного клапана і підписані. Гола ГБЦ на мийку і на шліфовку. Просили зняти "по мінімуму". Це вилилось в -0,07 мм. Поки я чекав коли приїде моя чистенька ГБЦ, я вспів все вичистити, зачистити площину блока, зняти піддон і те, що дуууууууууууже давно хотів зробити - замінити рульові тяги на 2110. Ну реально, це ж якась *опа - я про доступ до рульової рейки коли все зібране. Не уявляю як можна добратись до тої рульової рейки коли все зібране. При знятій ГБЦ туди хоч доступ нормальний є)) Старі тяги з накінечниками зняті, нові виставив "на око" по знятих і все скрутив. потім заїхав на розва-сходження, про це потім дорозказую. Піддон картера. Знімав його з трьох причин. 1. невелика вм'ятина 2. деяка корозія 3. все одно із-за локальних перегрівів вирішено зняти ШПГ і замінити кільця. Нажаль нутроміра ніхто з нас не має, і тому проміряти виробітку і еліпсність не було як. Ну а так як ремонт входить в розряд бюджетних то вирішено підкинути нові кільця ну і все, що потребує заміни. Нові кільця автоваз. Вкладиші в нормі, в більшості своєї площини мають матовість. В циліндрах видно ще заводський хон. На поршнях (всіх) на юбках явні сліди перегріву. А ще, поршні трохи "ходять" в циліндрі в горизонталі. По пам'яті, як знімали два роки назад ГБЦ, тоді цей люфт був меншим. Зараз більший. Перед зборкою клапана трохи притерли. Потім по зміні регулювальних шайб, стало зрозумілим що деякі навіть надто притерли. Люфт клапанів в направляючих вродь не великий. Зараз при прогріві є поцокування в районі першого циліндра. Судячи зі всього це якраз ті клапани, які сильніше притерли інших. Думаю з часом воно або притреться або прогорить. Узагальнюючи це все. Наступний раз, коли прийдеться колоти двиг - потрібно буде робити капіталку і ГБЦ і блоку. Демпферний диск і датчик фаз замінений. Піддон вирівняний, зачищений, погрунтований і пофарбований. виглядає краще нового)))) Після ремонту все їздить добре. Єдине що напрягає - вібрація при нижче 1000 обертів. Навіть не знаю звідки вона. Але гадина, є. При розборці ШПГ пробували чи не люфтить колінвал - вродь немає ні осьового ні вертикального. Врешті - хз хз. Все таки я написав, наступний раз світитиме ремонт і блоку і ГБЦ... 04.02.2017 з пробігом 102 057 я виїхав з гаража. В неділю 05.02.2017 заїхав на розвал-сходження. По відчуттях розумів що "косолаплю". Розвальщик сказав що одна тяга була виставлена так як треба, а друга трохи надто "зжата". Настроїв він тільки сходження. По розвалу "обрадував" мене. Сказав що в мене розвал настроєний через опу. Допуск становить діапазон 0 - 1 градус. Так от в мене одне колесо 0, друге колесо 1 градус. І із-за цього мене може трохи тягнути вправо (а це дійсно так і є, та і вже давно!). Це при тому що 3-д розвал показував що все ок і на мої жалоби чуваки на розвалі казали що "так це ж жигуль, його полюбому кудись веде". Розвал настроїти не получилось із-з того, що болти закисли намертво, наче їх за 100 ткм ніколи ніхто не трогав. Їздити так як в мене зараз можна, не критично, та і звик я вже давно. Ми з ним порадились і він підсказав, що я ті болти позрізаю або висверлю як буде тепло, і тоді норм все настроїмо. Ну що, я був дуже радий, все фуричить і їздить, але 11.02 сталась ще одна неприємність.........реально неприємнісь....... Про це буду писати далі. 2 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
av2108ri 235 Опубликовано 24 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2017 Ого, ну нихрена себе! Леня, вот это ты дал маху! Ты уже всю машину перебрал за последнее время! Молодец, что так толково делаешь! Яка неприэмність ще? Да что ж еще случилось то? Продам з/ч с карбовой 8-ки 1,3 Мой бортовик: Зеленая восмерка "уже 24 года спустя" Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 24 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2017 (изменено) 5 часов назад, av2108ri сказал: Ого, ну нихрена себе! Леня, вот это ты дал маху! Ты уже всю машину перебрал за последнее время! Молодец, что так толково делаешь! Яка неприэмність ще? Да что ж еще случилось то? Та да, перебралось вже багато чого.... ))) тому думаю і надіюсь що до деяких вузлів не скоро буду "лізти"... Неприємність - це ДТП. Моє перше ДТП. (Щось останнім часом надто багато в мене "перших разів" і нового досвіду). По ДТП - виїзджав на перехрестя по головній, з другорядної летів таксьор і впилявся в мене. Ну як впилявся - я побачивши "його наміри" почав екстренно гальмувати, та і він, "проснувшись", екстренно гальмував, але "поцілунок" таки відбувся .... Саме смішне, що швидкість моя була просто мізерна. авто це побачив пізно чи то із-за дерева, чи то із-за снігу і що його авто біле - хз. А от коли він почав гальмувати по відео видно). В мене є думка що він в телефон втикав - брав замовлення, але це тільки думка. Сталось це 11.02.2017. Пробіг мій на момент ДТП - 102337. ДТП сталась в м. Ірпінь Ось на цій фото видно як я тормозив і як мене зсунуло від удару. Пошкодження - бампер передній, крило переднє праве, фара в какашку, царапинка на капоті (до грунту), за рахунок "ухода" бампера - відлущена фарба переднього лівого крила. Винуватець спочатку запропонував на місці рішити, але я вже дзвонив в поліцію (і як виявилось, правильно зробив). Далі за консультацією я подзвонив клубному адвокату (дякую Ярик!). Він підсказав як себе вести і що роботи, також +/- оцінили ущерб. Коли приїхали поліцаї, я запропунував виновнику таки рішити по місцю з сумою, яку обговорили з Яриком. Чєл відмовився. Сказав (майже дослівно пам'ятаю) - "ну тоді з страхової". Але, Привет, конфетка!, з винуватцем дтп не все було просто. Поліс його насправді виявився туалетним папером синього кольору. Для поліцаїв (прикритись) прокатило, але коли подзвонив я в страхову і назвав його поліс - то мені відповіли що поліс наразі недійсний. Ну чесно, ну що сподвигає людей купувати поліси при дорозі? Ніколи цього не зрозумію. Економія в 100-200 грн виливаєсть в кучу проблем, затрат і гемора. З Яриком зустрілись на наступний день, розклали все по поличкам і подзвонили винуватцю дтп. До честі винуватця, чоловік вину свою признавав і не ховався/морозився. Але по грошах в нього в голові була явно не та цифра яку бачив я. Він запропонував, щоб мені машину відрихтував/пофарбував якийсь його друг/знайомий, який за нормальні для нього ціни все зробить. Але так як цей чоловік вже на той момент для мене був мутним, то і авто його друзям/знайомим лишати не збирався. Тим паче що авто треба було відігнати в Ірпінь, а потім звідти і забрати. В понеділок я уточнив вартість запчастин в Антона. Також мені на роботі порекомендували недорогих малярів/рихтовщиків, які норм роблять і цінники в них не в баксах. В вівторок домовились з тим винуватцем зустрітись в тих рихтовщиків. По цінах получилась така розкладка: рихтовка крила + робота по розбору/збору - 1000 фарбування крила - 1200 фарбування царапинки на капоті і лівого крила - 600 А це в реаліях Києва досить гарні ціни. Там же досумували все остальне, що потрібно, і вивели загальну суму + я добавив 1000 грнг зверху на мої затрати - паливо, простой, незручності. Домовились на словах, він попросив деякий час на збір суми. Не чекаючи розрахунку, я замовив в Антона нову фару оригінальну ОСВАР, кронштейни бампера. Бампер вирішив поки не замовляти, все таки хоч ми і домовились, але грошей я ще не отримав. Та і були в мене сумніви щодо мого бампера. На ньому царапини і фарба винуватця на нього перебилась. Сума получилась реально в раза два менше чим називалась спочатку. І я на неї погодився. Я прекрасно розумію що експертизою получилось би більше. Але це час/нерви адже це судові розборки, машину не трогати до експертизи, потім поки буде те рішення суду, далі винуватець намікав що буде виплачувати по 500 грн, оскільки він ніде не працює і майна на ньому немає. Врешті я хотів відремонтуватись, привести все до "первозданного" вигляду і забути це як страшний сон. Через тиждень після ДТП ми зустрілись знову, він мені передав кошти, я написав розписку, що отримав кошти і претензій до цього чоловіка не маю. Оскільки зараз є реальна "копілка" в яку приходиться вкидувати гроші, то вирішив поки максимально зекономити - побиту фару та бампер зняв сам (получилась економія 200грн з роботи рихтовщика). Бампер вирішив поки "навісити" стоковий. Як мінімум до літа буду їздити з ним, а вже десь літом, напевне, придбаю новий. Щоб нормально заїхати і на перехрестях було в мене хоч якось зрозуміло що збираюсь повертати направо, зробив супер-тюнинговану фару) Супер-пупер-кватро-ксенон в мегалінзі))))))) Авто загнав до малярів-рихтовщиків в понеділок 20.02.2017. Пробіг 102 457 Вчора, 23.02.2017 забрав від них автівку. Пофарбоване наче все гуд. Поки авто не мив, просили почекати хоч день щоб краще закріпилось все. Завтра-післязавтра помию, і ще пофоткаю Изменено 24 февраля, 2017 пользователем emigrant-l виправив дату 2 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
fatalJkE 566 Опубликовано 24 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2017 хорошо вроде сделали! а на будущее - всегда бди и ожидай таких 3.14здюков на перекрестках, как учил меня мой отец - всегда прогадывай ситуацию на перед - "а если...", в данном случае "а если олух не уступит" 1 2108Club fatalJkE~ drive2.ru fatalJkE~ БЖшко Красная Turbo Бестия fatalJkE~ on VK <-- ~063 568 70 72 Виктор Сергеевич ~096 227 89 55 Да у меня зрачки порой шире вашего мировоззрения... © Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти