21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

3 минуты назад, emigrant-l сказал:

з останнього разу як перевіряв рівень масла проїхав +/- 700 км... який же я був радий побачити, що рівень масла на тому ж рівні! :yahoo::yahoo::yahoo:

:yahoo::yahoo::yahoo:

3 минуты назад, emigrant-l сказал:

з останнього разу як перевіряв рівень масла проїхав +/- 700 км... який же я був радий побачити, що рівень масла на тому ж рівні! :yahoo::yahoo::yahoo:

:yahoo::yahoo::yahoo:

  • Upvote 1

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

Не довго пісенька лунала...

09.06.2017 орієнтовний пробіг був 112300 - рухаючись в тягнучці по Теліги замічений шум, який ну капець схожий на шум підшипника генератора.
Моїм емоціям не було краю, коли я відпустивши "до неможу" ремінь генератора не почув цього звуку.
Хто б що не говорив, для себе я вирішив раз і назавжди - російськи йдуть на....
Мій сток гена помер від заміни підшипників на вбф (майже відразу зашуміли, а на дальняку не було як їх міняти)
На новому б/у гені також були вбф. Вони потім зашуміли, але тут історія мутна, оскільки в мене був шків "лопнув", можливо із-за шківа зашуміли. Замінив я їх 26 лютого. Тоді, із-за вихідних замовити ніде було, а на ринку Лепсе були VBF(раша) або LSA (чіна), прийшлось брати знову вбф... Вони були вскриті, доповнені змазкою. запресовані та законтрені в кришці генератора. гайку шківа затягнув більше як треба, законтрив - надіявся що не полізу туди ще довго... а не тут то було... В решті. якщо купуватиму російські підшипники, то тільки від безвиходдя. І відразу за можливості купувати імпортні і при нагоді міняти не чекаючи поки зашумлять.
Скажу відразу, ремінь я не перетягую (особливо після того як шків порвало), вже мені казали що слабка натяжка реміня, на що отримували відповідь "так треба" )))

Отже.
Цього разу, я зняв ремінь, порухав шків гени. люфт шківа відсутній (значить гайка тримає - ок), люфт в поперечній площині невеликий є - це якраз із-за підшипника...
Накинув назад ремінь, натяжку зробив та її рахууй не було, чисто "символічно".
І так поїхав додому. На вихідних авто стояло і нікуди не їздило. Але за понеділок-середа все таки прийшлось накатати 262 км.

В вівторок забрав підшипники FAG. 6303.2RSR - 145грн та  6202.2RSR - 96грн. (надіюсь оригінальні)

В середу 14.06.2017 з пробігом 112 562 км я заїхав після роботи на гараж до кума і до гени.

Передній (303) підшипник був фактично сухим + люфти...
Задній (202) підшипник був норм, але я за разом його також замінив.

Також завчасно була куплена підсилена гайка шківа гени з юбкою від відкручування.

Зібрав все назад та затягнув шків від душі. Буду мати надію що все буде ок.

IMAG2244.thumb.jpg.9873d761620c7e8e331f032c2351e370.jpgIMAG2245.thumb.jpg.f52f8c044da964142657157862987dcd.jpg

Також в той же вечір встиг відключити обігрів ДЗ та замінити свічки на нові.


По підігріву ДЗ:

Газовий редуктор в мене включений послідовно з ДЗ. Не пам'ятаю де, але десь знаходив інфу що підігрів ДЗ в принципі не потрібний, як такий. Тим паче влітку. Тому зняв гофру повітря, і переключив контур підігріву ДЗ повністю на редуктор. на виводи ДЗ надів потрубок що лишився - хай там буде лишатись чисто, може взимку переключу назад.

IMAG2252.thumb.jpg.9c963267d3b2dc7d8f81afe33383f595.jpg

По свічках - після вирішення питання з сальниками клапанів, хотілось би норм свічки поставити. а то в 1-ому та 4-ому стояли якісь "залежи" з минулих замін а в 2-ому та 3-му циліндрах А16ДВРМ... Купив Денсо W20ТТ. Фото старих доповню) 2ий та 3-тій циліндри тепер не закидають свічки мастилом - електроди біленькі та гарненькі)) (насторожує тільки сажа на ободку свічки - але можливо це догорають остатки масла які позакидувало раніше)

IMAG2249.thumb.jpg.d41e8a460aeadc92acaeed10f42f66b4.jpg

 

  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я когда ездил на 08 то лучших свечей чем А17Дврм не находил. Ставил и ТТ, PRU и НЖК. Лучше всего ехала только на А17. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Льонь, з підшипниками зовсім біда. А може в тебе там є проблема з шківом колінвала? Ну якби він вісімкою ходив, то думаю ти б замітив. А от чи ти не перевіряв чи не ходить він яйцем? Ще й бажано це перевірити при нятягнутому ремені. На приклад ти можеж зняти колесо і захист двигуна і через колісну арку подивитися на шків при працюючому двигуні. Щось мені здаєтсья що навіть ті гівняні підшипникі не могли так швидко віддати бог душу

 

Изменено пользователем Mustang-1991

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
30 минут назад, Лесик сказал:

Я когда ездил на 08 то лучших свечей чем А17Дврм не находил. Ставил и ТТ, PRU и НЖК. Лучше всего ехала только на А17. 

Навіть не знаю що сказати. Дуже різноманітні відгуки про ці свічки. В одиних емоці тільки позитивні - в других навпаки. Я їх брав тільки із-за того, що дешеві (щоб якісь нормальні на забити перегорішим маслом...

27 минут назад, Mustang-1991 сказал:

Льонь, з підшипниками зовсім біда. А може в тебе там є проблема з шківом колінвала? Ну якби він вісімкою ходив, то думаю ти б замітив. А от чи ти не перевіряв чи не ходить він яйцем? Ще й бажано це перевірити при нятягнутому ремені. На приклад ти можеж зняти колесо і захист двигуна і через колісну арку подивитися на шків при працюючому двигуні. Щось мені здаєтсья що навіть ті гівняні підшипникі не могли так швидко віддати бог душу

 

ну навіть не знаю... самі перші підшипники вбф (на стоковому гені) померли також швидко (ну тоді там взагалі дуже швидко померли). тоді був демпферний стоковий шків. Коли цієї зими знімали ГБЦ, тоді демпферний диск замінили на бездемпферний 2110. Тобто ці підшипники "летіли" на двох різних шківах... не знаю що тобі відповісти щодо овалу чи яйця. з такого ракурсу не розглядав шків КВ...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну ти поглянь з такого ракурсу, краще перебздіть

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Десь з початку травня почав замічати "поперджування" вихлопної. Подумалось мені що це нічого особливого - так як глушак і вихідна труба резонатора вже були варені, то напевне після зими там десь трохи сочиться.... так я катався до 18.06.17 коли з пробігом 112795 км разом з Кумом не заїхали до нього на гараж (в нього є зварка). Вирішено було не ваити на машині, а зняти глушак і резонатор та їх оглянути.

Після того як ми їх зняли (та в принципі і в процесі) я офігівав від того, в якому вони стані...

Я було вже почав казати "може не треба?", але Кум переконав що заваримо... так ми і проколупались годинки три чи чотири... резонатор проржавів по шву + трохи по бочині. Глушак - вихідна труба мала отвір прямо в місці стику з торцем глушака, під заднім кронштейном для подушки був просто отвір. трубу спиляли, з бляхи 2 мм випиляли новий торець, спочатку приварили його, потім трубу, потім кронштейн. Ну і заварили дрібну тріщину в вихідній трубі резонатора.

Ех.... якщо чесно, сам собі дивуюсь... напевне треба було б викинути це все на брухт. Ну але вже зробили як зробили, тим паче на той час не було в мене лишньої тисячі грн на нові резонатор з глушаком.

Думаю до зими точно так поїздить, а тоді я заміню все скопом. В планах "рідними" лишити тільки штани. Хочу замість ката поставити стронгер ну і відразу новий резонтар з глушаком...

 

27.06.17  пробігом 113 467 нарешті добрались мої руки до передніх габаритів.

До ДТП в мене там стояли гарні дорогі світлодіодні лампочки... під час ДТП одній з них прийшла хана.... як тимчасове рішення була поставлена стокова... При цьому при включенні світла в мене відразу загоралася попереджувальна лампа на приборці - "перевір лампи"...

Десь вже місяць як прийшла мені з китаю посилка. На аліекспрес знайшова лампочки, які підходять по "формі" (щоб влізли в круглий отвір в світловідбивачі). При цьому 4-ри лампи за сто з чимось там грн, ну і лампи з обманкою для реле... шара подумав я та й замовив)) для того щоб вони влізли прийшлось правда все таки дещо по контуру пройтись напильником, але самі світлодіолди не постраждали, тільки текстоліт...діаметр 11 мм досягнутий і обидві лампи заінсталені, попередження на приборці не світить, а габарити горять так, наче включене ближнє. Уря! )

фото трьох ламп (та, що довша - то нова)

IMAG2283.thumb.jpg.5419f7bacb507c0eca3ff682512a45a9.jpg

 

 

 

  • Upvote 2
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...

Привіт! 

Вчора чуть не закипів... 

Діло булл ввечері.  Прибнизно в 22тій годині їхав по січових стрільців в сторону центру і замічав що на вулиці вродь не жарко,  а стрілка десь біля 95 градусів (і це при тому,  що і заторів немає).  Далі була стоянка десь на годинку і в районі 23ої повертався назад.  Їду по бульв. Шевченка і спостерігаю що стрілка так і лізе догори...  Їхав без музики,  почув як щолкнуло реле вентилятора,  але щось я не почув,  щоб він почав жужати та і температура далі лізе.  Аварійка,  на обочину,  швидко заглядаю під капот,  а карлсон таки не крутиться... Заглушив... 

Добре що з собою вожу інструмент. 

Зняв корпус повітряного фільтра.  Там в глибині,  в мене сидить блок керування вентилятором від КМС (вкл. карлсон спочатку на 60%  а потім на 100). Керування карлсоном в мене по мінусу,  тому стоїть доп реле, яке включене по інверсній схемі.  Це реле і блок керування отримують прямий плюс з акума через запобіжник.  Візуально реле,  блок керування та проводи в нормі.  А от запобіжник..... Відключив блок керування і включив карлсон по сток схемі. І вуаля,  все працює. 

Фото вже вранці зробив,  щоб краще видно було.

Було це 03.08.2017, пробіг. 116 977 км. контроллер вентилятора в мене стоїть з весни 2013 року....

Думаю що це із-за жари та заторів, в яких останнім часом часто вранці та ввечері їду...

 

ЗІ: вдячний моїй 99, що викинула цей коник ввечері в прохолодну погоду. Якби це все стало в заторі в жару вдень, коли кудись поспішаю, напевне закипів би... :(

IMG_20170804_073231.thumb.jpg.2169c0d6117aef6813b67131b10b6499.jpgIMG_20170804_073242.thumb.jpg.def53c4407b0eea102ca2d8684773f50.jpgIMG_20170804_073248.thumb.jpg.6b37d4d6321005edaf4626c21eac3acc.jpgIMG_20170804_073306.thumb.jpg.0611b6c16ef31473be58b03281af7286.jpg

Изменено пользователем emigrant-l
  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тільки власник ВАЗа може бути вдячний машині не за те, що не зламалася, а за те, що зламалася у зручний для нього момент)))

  • Upvote 3

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
41 минуту назад, Mustang-1991 сказал:

Тільки власник ВАЗа може бути вдячний машині не за те, що не зламалася, а за те, що зламалася у зручний для нього момент)))

ну як не як, а фактично член сім'ї))))

  • Upvote 2
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти