21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

Оновлена вихлопна. 

роботи виконані сьогодні при пробігу авто 117181 км

Після капітальної поварки я думав що до наст весни забуду про вихлоп.  Але все таки резонатору пора в пунк прийому брухту.  Після поїздки до тещі звук був наче газелька.  Порвалась труба резонатора біля розвальцовки зі сторони глушника.  По цьому я зрозумів що стінка там вже геть фольга.  Тимчасово кинули соплю,  + взяв бляшку та на хомути закріпив - типу підсилив). 

Зроблено для того щоб був час все купити. 

Купив спочатку вставку замість каталізатора. Діаметр її виявився 50 мм. 

Після цього куплено було стронгер 350х50, гофра 3-х шарова 150х50, ремкомплект ката (графітове кільце + пружинки + болти) новий хомут з'єднання резонатора та глушника.  Хотів ще й новий резонатор брати,  але побачив тему КТ315 про розбор його 09, і взяв його б/у алюмінізований в дуже хорошому стані. Він правда під карбову,  але мені навпаки і краще,  всеодно відпилювати,  а так хоч запас труби є. 

IMG_20170806_093013.thumb.jpg.5f9999b11fdff881d1d786c645180a11.jpg

Поки це все купував,  пролетіли вродь два з половиною тижні. За цей час пукан знову порвало прямо поряд з попереднім місцем. Біля роботи навіть  одне авто почало реагувати на мій проїзд поряд))) 

IMG_20170806_095150.thumb.jpg.616ba81a6a7adc7dcb95026092e5db41.jpg

Отже за допомогою дружини болгарина вийшло в мене такеdiy-vuhlop.thumb.jpg.99cd140d4d14c859e46c1eea0ea984f2.jpg

Потім обварка першої частини,  примірка і приварка першої до другої. 

Те що стронгер 50 а резонатор і вихлоп 45 мене не турбує)  може з часом все на 50 переведу))

Жопометр показує,  що я задоволений) по звуку все ок,  по тязі вродь веселіше,  а навіть якщо і ні,  то нічого,  всеодно двигу легше дихати буде. 

Також демонтував блок керування карлсоном.  Запобіжник хоч і оплавлений,  але струм через себе пропускав. В чому проблема поки детально не розбирався,  скоро на відпочинок,  тому просто демонтував і повернувся до стокової схеми піключення. 

Изменено пользователем emigrant-l
  • Upvote 2
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

ты напевне перший, хто не ставить прямоток при поломці сток вихлопу на цьому форумі... Нада буде проїхатись з тобою, послухать як воно.

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, Mustang-1991 сказал:

ты напевне перший, хто не ставить прямоток при поломці сток вихлопу на цьому форумі... Нада буде проїхатись з тобою, послухать як воно.

А разницы не должно быть особо

Кат на звук не влияет

10 часов назад, emigrant-l сказал:

Оновлена вихлопна. 

роботи виконані сьогодні при пробігу авто 117181 км

Після капітальної поварки я думав що до наст весни забуду про вихлоп.  Але все таки резонатору пора в пунк прийому брухту.  Після поїздки до тещі звук був наче газелька.  Порвалась труба резонатора біля розвальцовки зі сторони глушника.  По цьому я зрозумів що стінка там вже геть фольга.  Тимчасово кинули соплю,  + взяв бляшку та на хомути закріпив - типу підсилив). 

Зроблено для того щоб був час все купити. 

Купив спочатку вставку замість каталізатора. Діаметр її виявився 50 мм. 

Після цього куплено було стронгер 350х50, гофра 3-х шарова 150х50, ремкомплект ката (графітове кільце + пружинки + болти) новий хомут з'єднання резонатора та глушника.  Хотів ще й новий резонатор брати,  але побачив тему КТ315 про розбор його 09, і взяв його б/у алюмінізований в дуже хорошому стані. Він правда під карбову,  але мені навпаки і краще,  всеодно відпилювати,  а так хоч запас труби є. 

 

Поки це все купував,  пролетіли вродь два з половиною тижні. За цей час пукан знову порвало прямо поряд з попереднім місцем. Біля роботи навіть  одне авто почало реагувати на мій проїзд поряд))) 

 

Отже за допомогою дружини болгарина вийшло в мене таке

 

Потім обварка першої частини,  примірка і приварка першої до другої. 

Те що стронгер 50 а резонатор і вихлоп 45 мене не турбує)  може з часом все на 50 переведу))

Жопометр показує,  що я задоволений) по звуку все ок,  по тязі вродь веселіше,  а навіть якщо і ні,  то нічого,  всеодно двигу легше дихати буде. 

Також демонтував блок керування карлсоном.  Запобіжник хоч і оплавлений,  але струм через себе пропускав. В чому проблема поки детально не розбирався,  скоро на відпочинок,  тому просто демонтував і повернувся до стокової схеми піключення. 

От ти збочинець, нахiба тобi той стронгер?

Його ставлять замiсть резонатора, а не каталiзатора

I яко уже варив гофру, то треба було викинути той фланець дурацький з пружинками i кiльцем. Воно в системах день е гофра не Потрiбно

 

Краше наступного зателефонуй та спитай мене...

До витратив зайвих гривень 400 та час

Изменено пользователем Atom.DP

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, Mustang-1991 сказал:

ты напевне перший, хто не ставить прямоток при поломці сток вихлопу на цьому форумі... Нада буде проїхатись з тобою, послухать як воно.

Щодо звуку мені важко сказати. Після того пердіння що було, зараз шепче :lol:

Щодо проїхатись - та не питання, хоч за кермом))) правда тобі моя сідуха після твоєї буде явно муляти))))

ЗІ: якщо під'їзджатимеш, я тут ще тиждень, далі на відпочинок...

51 минуту назад, Atom.DP сказал:

От ти збочинець

ну може терішечки :blush::lol:

51 минуту назад, Atom.DP сказал:

нахiба тобi той стронгер?

Його ставлять замiсть резонатора, а не каталiзатора

I яко уже варив гофру, то треба було викинути той фланець дурацький з пружинками i кiльцем. Воно в системах день е гофра не Потрiбно

Стронгер поставив із-за того, що писали в неті що якщо викинути кат, починає швидко прогорати резонатор. Типу виконує функцію "пламєгасітєля" :lol:.

На рахунок як викинути той фланець - якось ну не додумав як так зробити, навіть зараз... це хіба гофру приварювати до штанів, і до гофри вже наступне... ну тоді демонтаж вихлопу стане проблемним. А так получилась система +/- наближена до стоку (авось треба буде :))) )

Гофру кста вварював спецом. ще коли порвало, заїзджав на сетакаду і дивився де порвало і що, так на ХХ, місце розміщення хомута з'єднання вихлопної і резонатора реально вібрувало з амплітудою десь сантиметр-півтора, напевне із-за цього і порвало.

51 минуту назад, Atom.DP сказал:

До витратив зайвих гривень 400 та час

По цінах получилось так:

Вставка замість ката - 75

Гофра - 105

Стронгер - 310

Ремкомплект (пружинки, кільце) - 40

беу резонатор карбової 09 - 150

51 минуту назад, Atom.DP сказал:

Краше наступного зателефонуй та спитай мене...

Та якось не хотілось по дрібницях дьоргати. почитав пару бортовиків і інфу в інеті і от так все "зварилось" )))

Изменено пользователем emigrant-l
  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
В 07.08.2017 в 09:07, Mustang-1991 сказал:

ты напевне перший, хто не ставить прямоток при поломці сток вихлопу на цьому форумі... Нада буде проїхатись з тобою, послухать як воно.

Нет, далеко не первый. Просто не у всех есть бортовики.

В 07.08.2017 в 09:33, Atom.DP сказал:

I яко уже варив гофру, то треба було викинути той фланець дурацький з пружинками i кiльцем. Воно в системах день е гофра не Потрiбно

Поддерживаю. Хотя сам до сих пор не ушёл от этого дурацкого кольца.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
В 07.08.2017 в 09:33, Atom.DP сказал:

I яко уже варив гофру, то треба було викинути той фланець дурацький з пружинками i кiльцем. Воно в системах день е гофра не Потрiбно

 

2 часа назад, toxa777 сказал:

Поддерживаю. Хотя сам до сих пор не ушёл от этого дурацкого кольца.

 

То що потрібно було приварити гофру до штанів і далі до гофри все доварювати? але ж тоді конструкція нерозборна... чи там вварювати якісь інші фланці (типу як в авео з плоскою прокладкою і на два болти)?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
5 часов назад, emigrant-l сказал:

То що потрібно було приварити гофру до штанів і далі до гофри все доварювати? але ж тоді конструкція нерозборна... чи там вварювати якісь інші фланці (типу як в авео з плоскою прокладкою і на два болти)?

Я робив так:

8d7eda5fa4ab.jpg

  • Upvote 2
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
2 часа назад, Palchik сказал:

Я робив так:

На скільки я розумію там за гофроюб розвальцовка під такого типу хомут як між резонатором та глушником в стоці?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 часа назад, emigrant-l сказал:

На скільки я розумію там за гофроюб розвальцовка під такого типу хомут як між резонатором та глушником в стоці?

Так. Купуй хомут у зборі, і приварювай.

  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дякую за приклад! Візьму на озброєння! Наразі вже переварювати нічого не буду, вродь все ок фуричить. але якщо появляться якісь трабли, то тоді можна буде переробити.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти