emigrant-l 165 Опубликовано 6 августа, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 6 августа, 2017 (изменено) Оновлена вихлопна. роботи виконані сьогодні при пробігу авто 117181 км Після капітальної поварки я думав що до наст весни забуду про вихлоп. Але все таки резонатору пора в пунк прийому брухту. Після поїздки до тещі звук був наче газелька. Порвалась труба резонатора біля розвальцовки зі сторони глушника. По цьому я зрозумів що стінка там вже геть фольга. Тимчасово кинули соплю, + взяв бляшку та на хомути закріпив - типу підсилив). Зроблено для того щоб був час все купити. Купив спочатку вставку замість каталізатора. Діаметр її виявився 50 мм. Після цього куплено було стронгер 350х50, гофра 3-х шарова 150х50, ремкомплект ката (графітове кільце + пружинки + болти) новий хомут з'єднання резонатора та глушника. Хотів ще й новий резонатор брати, але побачив тему КТ315 про розбор його 09, і взяв його б/у алюмінізований в дуже хорошому стані. Він правда під карбову, але мені навпаки і краще, всеодно відпилювати, а так хоч запас труби є. Поки це все купував, пролетіли вродь два з половиною тижні. За цей час пукан знову порвало прямо поряд з попереднім місцем. Біля роботи навіть одне авто почало реагувати на мій проїзд поряд))) Отже за допомогою дружини болгарина вийшло в мене таке Потім обварка першої частини, примірка і приварка першої до другої. Те що стронгер 50 а резонатор і вихлоп 45 мене не турбує) може з часом все на 50 переведу)) Жопометр показує, що я задоволений) по звуку все ок, по тязі вродь веселіше, а навіть якщо і ні, то нічого, всеодно двигу легше дихати буде. Також демонтував блок керування карлсоном. Запобіжник хоч і оплавлений, але струм через себе пропускав. В чому проблема поки детально не розбирався, скоро на відпочинок, тому просто демонтував і повернувся до стокової схеми піключення. Изменено 6 августа, 2017 пользователем emigrant-l 2 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 7 августа, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 августа, 2017 ты напевне перший, хто не ставить прямоток при поломці сток вихлопу на цьому форумі... Нада буде проїхатись з тобою, послухать як воно. ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Atom.DP 800 Опубликовано 7 августа, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 августа, 2017 (изменено) 1 час назад, Mustang-1991 сказал: ты напевне перший, хто не ставить прямоток при поломці сток вихлопу на цьому форумі... Нада буде проїхатись з тобою, послухать як воно. А разницы не должно быть особо Кат на звук не влияет 10 часов назад, emigrant-l сказал: Оновлена вихлопна. роботи виконані сьогодні при пробігу авто 117181 км Після капітальної поварки я думав що до наст весни забуду про вихлоп. Але все таки резонатору пора в пунк прийому брухту. Після поїздки до тещі звук був наче газелька. Порвалась труба резонатора біля розвальцовки зі сторони глушника. По цьому я зрозумів що стінка там вже геть фольга. Тимчасово кинули соплю, + взяв бляшку та на хомути закріпив - типу підсилив). Зроблено для того щоб був час все купити. Купив спочатку вставку замість каталізатора. Діаметр її виявився 50 мм. Після цього куплено було стронгер 350х50, гофра 3-х шарова 150х50, ремкомплект ката (графітове кільце + пружинки + болти) новий хомут з'єднання резонатора та глушника. Хотів ще й новий резонатор брати, але побачив тему КТ315 про розбор його 09, і взяв його б/у алюмінізований в дуже хорошому стані. Він правда під карбову, але мені навпаки і краще, всеодно відпилювати, а так хоч запас труби є. Поки це все купував, пролетіли вродь два з половиною тижні. За цей час пукан знову порвало прямо поряд з попереднім місцем. Біля роботи навіть одне авто почало реагувати на мій проїзд поряд))) Отже за допомогою дружини болгарина вийшло в мене таке Потім обварка першої частини, примірка і приварка першої до другої. Те що стронгер 50 а резонатор і вихлоп 45 мене не турбує) може з часом все на 50 переведу)) Жопометр показує, що я задоволений) по звуку все ок, по тязі вродь веселіше, а навіть якщо і ні, то нічого, всеодно двигу легше дихати буде. Також демонтував блок керування карлсоном. Запобіжник хоч і оплавлений, але струм через себе пропускав. В чому проблема поки детально не розбирався, скоро на відпочинок, тому просто демонтував і повернувся до стокової схеми піключення. От ти збочинець, нахiба тобi той стронгер? Його ставлять замiсть резонатора, а не каталiзатора I яко уже варив гофру, то треба було викинути той фланець дурацький з пружинками i кiльцем. Воно в системах день е гофра не Потрiбно Краше наступного зателефонуй та спитай мене... До витратив зайвих гривень 400 та час Изменено 7 августа, 2017 пользователем Atom.DP Запчасти для Клуба Бортовик АКЦИЯ ! 063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 7 августа, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 7 августа, 2017 (изменено) 1 час назад, Mustang-1991 сказал: ты напевне перший, хто не ставить прямоток при поломці сток вихлопу на цьому форумі... Нада буде проїхатись з тобою, послухать як воно. Щодо звуку мені важко сказати. Після того пердіння що було, зараз шепче Щодо проїхатись - та не питання, хоч за кермом))) правда тобі моя сідуха після твоєї буде явно муляти)))) ЗІ: якщо під'їзджатимеш, я тут ще тиждень, далі на відпочинок... 51 минуту назад, Atom.DP сказал: От ти збочинець ну може терішечки 51 минуту назад, Atom.DP сказал: нахiба тобi той стронгер? Його ставлять замiсть резонатора, а не каталiзатора I яко уже варив гофру, то треба було викинути той фланець дурацький з пружинками i кiльцем. Воно в системах день е гофра не Потрiбно Стронгер поставив із-за того, що писали в неті що якщо викинути кат, починає швидко прогорати резонатор. Типу виконує функцію "пламєгасітєля" . На рахунок як викинути той фланець - якось ну не додумав як так зробити, навіть зараз... це хіба гофру приварювати до штанів, і до гофри вже наступне... ну тоді демонтаж вихлопу стане проблемним. А так получилась система +/- наближена до стоку (авось треба буде :))) ) Гофру кста вварював спецом. ще коли порвало, заїзджав на сетакаду і дивився де порвало і що, так на ХХ, місце розміщення хомута з'єднання вихлопної і резонатора реально вібрувало з амплітудою десь сантиметр-півтора, напевне із-за цього і порвало. 51 минуту назад, Atom.DP сказал: До витратив зайвих гривень 400 та час По цінах получилось так: Вставка замість ката - 75 Гофра - 105 Стронгер - 310 Ремкомплект (пружинки, кільце) - 40 беу резонатор карбової 09 - 150 51 минуту назад, Atom.DP сказал: Краше наступного зателефонуй та спитай мене... Та якось не хотілось по дрібницях дьоргати. почитав пару бортовиків і інфу в інеті і от так все "зварилось" ))) Изменено 7 августа, 2017 пользователем emigrant-l 1 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 8 августа, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 августа, 2017 В 07.08.2017 в 09:07, Mustang-1991 сказал: ты напевне перший, хто не ставить прямоток при поломці сток вихлопу на цьому форумі... Нада буде проїхатись з тобою, послухать як воно. Нет, далеко не первый. Просто не у всех есть бортовики. В 07.08.2017 в 09:33, Atom.DP сказал: I яко уже варив гофру, то треба було викинути той фланець дурацький з пружинками i кiльцем. Воно в системах день е гофра не Потрiбно Поддерживаю. Хотя сам до сих пор не ушёл от этого дурацкого кольца. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 8 августа, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 8 августа, 2017 В 07.08.2017 в 09:33, Atom.DP сказал: I яко уже варив гофру, то треба було викинути той фланець дурацький з пружинками i кiльцем. Воно в системах день е гофра не Потрiбно 2 часа назад, toxa777 сказал: Поддерживаю. Хотя сам до сих пор не ушёл от этого дурацкого кольца. То що потрібно було приварити гофру до штанів і далі до гофри все доварювати? але ж тоді конструкція нерозборна... чи там вварювати якісь інші фланці (типу як в авео з плоскою прокладкою і на два болти)? Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Palchik 40 Опубликовано 9 августа, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 августа, 2017 5 часов назад, emigrant-l сказал: То що потрібно було приварити гофру до штанів і далі до гофри все доварювати? але ж тоді конструкція нерозборна... чи там вварювати якісь інші фланці (типу як в авео з плоскою прокладкою і на два болти)? Я робив так: 2 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 9 августа, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 августа, 2017 2 часа назад, Palchik сказал: Я робив так: На скільки я розумію там за гофроюб розвальцовка під такого типу хомут як між резонатором та глушником в стоці? Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Palchik 40 Опубликовано 9 августа, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 августа, 2017 3 часа назад, emigrant-l сказал: На скільки я розумію там за гофроюб розвальцовка під такого типу хомут як між резонатором та глушником в стоці? Так. Купуй хомут у зборі, і приварювай. 1 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 9 августа, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 августа, 2017 Дякую за приклад! Візьму на озброєння! Наразі вже переварювати нічого не буду, вродь все ок фуричить. але якщо появляться якісь трабли, то тоді можна буде переробити. Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти