ваз 21083 21 Опубликовано 19 сентября, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 сентября, 2017 1 час назад, Mustang-1991 сказал: Кажуть калібровська банка ще тихіша А че кажуть? ты же слышал, как оно работает. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 19 сентября, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 сентября, 2017 Тоже верно. Правда тяжело было сравнить с учетом разници в шумоизоляции наших автомобилей ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 6 ноября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 6 ноября, 2017 Вже два тижні як катаюсь на зимовій резині (перевзувся 22.10.17, пробіг був 123 641) В цю суботу (04.11.17, пробіг 124 521) трошки порався з авто. 1. Десь з місяць назад я обірвав лівий передній бризговик як заїзджав задом на бровку. Прикол, але як заїзджав задом в гараж, об поріг обірвав і другого переднього бризговика))) Підрізав їх трохи і прицепив на заклепки до підкрилок. Тереп, якщо я їх надто мало підрізав, буду обривати разом з підкрилками)))) Ну це якщо завтикаю і знову буду намагатись задом на бровку заїзджати. 2. Нарешті підключив кнтроллер ДХО (35% дальнього). Чесно підглянутий в бортовику ВОВ@Н - Самый Автоспортивный портал. Клуб 2108. Новости автоспорта.Розмістив його прямо біля лівої фари. Масу кинув додатковим проводком від маси з акума що на кузов йде. Підключення постарався зробит и з мінімум колхоза без кромсання сток проводки і зняття ізоляції з проводів. (на випадок демонтажу легко відновити вихідний стан). В дальнє світло та габарити зробив вставки-відгалуження, а "+" після заведення авто взяв з обмотки збудження генератора. Працьє справно. Плавно засвічує лампи, та так само плавно їх гасить після відключення двигуна. лампа на приборці світить так само на 35% від того коли блимаєш або світиш дальним. 3. Нарешті я відновив свій сток генератор. Нагадаю, там в передній кришці було розбите посадочне під підшипник та на валу ротора шків накоцав борозду. Була куплена нова передня кришка. Також я купив шків від калинівського генератора, він литий, сідає на вал досить гарно, на відміну від стокового з дистанційною шайбою. Єдине що, в нього виліт трошки більший від стокового шківа з шайбою, тому віддав Alex1574 - Самый Автоспортивный портал. Клуб 2108. Новости автоспорта.шків чуть його торцонути (там десь міліметр-півтора). Йому ж я і віддавав ротор на проточку-завтулювання. Все зібрав назад і не втерпів і поставив його на машину (попробувати як воно буде працювати) :). Сьогодні другий день катаюсь на ньому, все гуд! Тепер матиму резервного гену))) . Розміщення контроллера дхо (мокро біля фари бо фільтр на обратці знімав і тупанув, не стравив тиск - воно і чуть пирскнуло ) оновлений сток гена вже крутиться))) 2 1 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 8 ноября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 8 ноября, 2017 (изменено) Хто ставитиме собі такий блок ДХО, попереджаю, брати "+" з обмотки збудження генератора дещо "некамільфо". За 4-ри дні кактання замітив що при виликому короткочасному навантаженні ДХО вирубається (думаю що на обмотці збудження напруга просідає) і назад вмикається через 30 сек. Другий ранок підряд такий "викл-вкл" відбувається під час переключення з бенза на газ (з похолоданням цей процес став важче проходити) та в заторі підгорку в момент коли плавно їдеш на сцепі і ще карлсон врубиться. Думаю що буду переключати керуючий плюс ДХО на якийсь постійний плюс, що з'являєтсья після повороту ключа. Підскажіть, де такий найближчий/найлегший в нас під капотом? Изменено 8 ноября, 2017 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 30 января, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 30 января, 2018 (изменено) Після підключення блоку ДХО контакту гени в мене почала світитись лампа зарядки. відключення цього блочку толку не дало. Генератор видавав зарядку тільки на обертах 3000 + (і лампочка тухла), а через день і це пропало. 18.11.2017 з пробігом 125238 заїхав на гараж для ремонту. Зняв гену. На мою радість завтрулений вал ротора гени просто гуд (подумував може він прокручується). Продзвонив діди в шоколадці, вродь гуд, значить реле-регулятор. Не пробував. просто поставив резервного зібраного. Повністю відключив блок ДХО та відновив стокову схему.(поки лежить без діла). Люди, ніколи не підклеюйте світлодіодні лампи суперклеєм (ті, що кукурудзами називаються) - так як зробив я. Підклеїв я їх щоб не розпадались від вібрації (коли пили з Яриком каву замітив "вершок" лампи в кутику фари). По факту получилась лажа)))) суперклей при нагріванні (а галогенки гріються добре) виділяє пари і осідає на поверхнях - прям як CSI знімали відбитки :)))) Взагальному, скло фар зсередини в матовій "плівці". Знайшов в інеті що є недорогий засіб - Димексид. Про всяк випадок купив нові скла фар Киржач:) ціна в 50 грн/шт порадувала. Розібрав фари. Світловідбивачі відчистились взагалі без проблем. Скла фар відчищались трохи хуже (із-за ребристості). тому вирішив поклеїти нові. Все стало ок. І світло фар далі мене радувало. 14.01.2018 щось сталось з кулісою. Задня передача включається зі значним зусиллям, в нейтралці ручка просто болтається, третя передача стала якось не невпроти по відношенню до четвертої (почав промазувати при переключеннях). Залазив під машину, дивився на карданчик - все ок. Авто декілька днів простояло біля будинку - шукав бюджетні варіанти виконання ремонту. 23.01.2018 з пробігом 130546 заїхав до опалюємого гаражу з підйомником однієї хорошої людини і був в підмайстрах по зняттю/розбору і інсталу назад КПП. Як виявилось кірдик пружині в мех-мі вибору передач (800 грн). Також паралельно замінили всі сальники + пильник карданчику + вал приводу спідометру (11 зубів). Останній міняв бо стрілка спідометру на швидкості до 40-50 км/год пригає. Заміна допомогла, але не подьоргування лишились. Походу треба міняти трос приводу спідометра. По розбору КПП було два моменти: 1. шестерня 5-ої передачі з своїм сихнроном не хотіла зніматись. проблема була в синхронізаторі. він якось дуже туго (без зазору) сидить на валу. зняли методом піджимання і постукуванням по валу. 2. гайка первинного валу відкрутилась від руки. Візуально все гаразд, сколів ніде немає (ну я і не насилував кпп). На головній парі (63/17) на зубцях виднілися невеликі потертості, та і на ощуп відчуваються невеликі перепади в цих місцях. Зібрали все назад, працює все гуд по сьогодні. Тоді ж замінили масло в двигуні та масляний фільтр. (Комма 10в40 + СЦТ) 25.01.2018 вранці повертаю ключ - а у відповідь тиша. Вперше заводився за допомогою викрутки. Раніше було відчуття невеликої затримки між поворотом ключа та моментом роботи стартера. Тому відразу подумав про неконтакт у втягуючому. Картав себе тільки за те, що не розібрався з цим коли була зкинута КПП. 27.01.2018 з пробігом 130823 заїхав до кума на гараж. Стартер редукторний Елдікс купував б/у в гуд стані десь влітку. Судячи з того, що я побачив, стартер вже розбирався (болти втягуючого один під викрутку, другий шестигранний, відсутній один з двох гвинтиків кришки втягуючого). Розпаяв, розібрав - а там все темне))) Пластину на штокові просто перевернув (оскільки на ній навіть забій невеликий був), п'ятачки зачистив. Все зібрав - все супер. Також закінчив почате ТО - замінив повітряний фільтр, замінив газові фільтри тонкої та грубої очистки. Що хочу сказати, такого чистого фільтру грубої очистки за всі 100 т.км. на газу я ще не бачив. Реально враження наче нового. Заправлявся в основному на КЛО. Ну в "занавєс" - я вирішив продавати 99-ку. поки що прикинув опис авто: " ВАЗ 21099, 2005р.в., збірка ЗАЗ, 131 т.км. пробігу, 1,5 інжектор , 8 кл, ГБО-4 (Stag+tomasetto alaska+valtek, ГБО поставлене на 27,5 т.км.), висока панель. Куплена новою моїми батьками, довгий час стояла в селищі в гаражі з мінімальним пробігом, після чого я забрав її в користування (весь термін експлуатації в моїй сім'ї, пробіг чесний). Авто експлуатувалось бережно, ТО та ремонти вчасно. При купівлі автомобіль замовілився скрізь де тільки можна було, тому по сьогодні кузов в дуже хорошому стані. Зроблена термо/шумо ізоляція капота та кришки багажника, вібро-шумо ізоляція дверей та даху. По кузову є три невеликі точки з локальною корозією – біля арки переднього лівого колеса (в районі шурупу кріплення підкрилку), посередині внизу водійської двері та точка на арці заднього лівого пасажиру. Авто було в легенькому ДТП (удар в передню частину переднього лівого крила (замінена фара, відрихтували без зняття крила з автомобіля). Так як бампер "з'їхав" і здер низ передньої частини лівого крила, підфарбоване і воно. Тобто вся машина окрім передніх крил в рідній фарбі. По лівому борту була повздовжня царапина до грунту (якась б**ь під під'їздом лишила) зроблений "кісточковий" ремонт (підфарбовано пензликом та заполіровано) – реально фактично не видно. Авто не в колхозі. Все що "дороблювалось" робилось для комфорту в авто (авто використовувалось як "жоповозка" – не таксі, не кур'єр і інше, навіть попутників рідко брав (не люблю після них прибирати авто)). - Проста одностороння сигналізація - Центральний замок - Підігрів передніх сидінь; - Підігрів бокових дзеркал (антиблік обох + водійське асферичне); - Плавне регулювання паузи першого положення двірників; - Електросклопідйомники передніх дверей + доводчик з підключенням до сигналізації; - Перероблене освітлення бардачка та доповнене освітлення багажнику прихованою світлодіодною стрічкою; - Камера заднього виду (не продається, але якщо покупець готовий заплатити за такий же комплект (камера+монітор) то лишиться в авто); - Простенький підлокітник. - Магнітола Pioneer DEH4050 (CD+USB), відносно хороша акустика (перед 14" 2-х полосна коаксіалка Fly, ззаду 6х9" 3-х полосна коаксіалка United), прихована антена Blaupunkt AutoFunLine. - Салоний фільтр 2110 (перехідник над пічкою) - Мінішуфлядка замість заглушки під магнітолою (там де вставляють борткомпютер). По з/ч та допах: - Верхня розпорка опор (стакани ціленькі, навіть редуктор повісили на розпорку, щоб стакани не коцати). - Нижня розпорка ричагів +захист піддону картера (3мм). - Редукторний стартер. - Колинокарданчик куліси. - 14" вентилюємі торм диски - 14" легкосплавні диски (наявні коцки із-за щільного паркування + є ще один такий же диск відновлений після удару) - Свіжа (відкатала 1,5 зими) зимова резина Bridgestone - Комплект літньої резини на один сезон. В салоні рідко покурював в русі батько тільки на початку експлуатації. З 2007 по сьогодні ніхто і ніколи не курив. Пробіг на сьогодні 131 тис км. На авто їжджу кожного дня на роботу і з неї (100-150 км в день). Продаж тільки з переоформленням. " Ну і далі фотки по авто. На форумі темку запиляю десь скоро. Лишилось проблемні місця зафоткати. Изменено 2 февраля, 2018 пользователем emigrant-l 2 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 30 января, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 января, 2018 Да тобі просто за старання при описі авто варто накинути 100 доларів до ціни - такий шматок роботи проробив! 1 1 ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 30 января, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 30 января, 2018 6 минут назад, Mustang-1991 сказал: Да тобі просто за старання при описі авто варто накинути 100 доларів до ціни - такий шматок роботи проробив! та я тільки за ! :) Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Atom.DP 800 Опубликовано 30 января, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 января, 2018 4 часа назад, emigrant-l сказал: Як виявилось кірдик пружині в мех-мі вибору передач (800 грн). Також паралельно замінили всі сальники + пильник карданчику + вал приводу спідометру (11 зубів). Останній міняв бо стрілка спідометру на швидкості до 40-50 км/год пригає. Заміна допомогла, але не подьоргування лишились. Походу треба міняти трос приводу спідометра. По розбору КПП було два моменти: 1. шестерня 5-ої передачі з своїм сихнроном не хотіла зніматись. проблема була в синхронізаторі. він якось дуже туго (без зазору) сидить на валу. зняли методом піджимання і постукуванням по валу. 2. гайка первинного валу відкрутилась від руки. а нафіга ти міняв механізм за 800, якшо пружинка коштує 10 грн ? міняти її 5 хвилин 1. проблема не в синхронізаторі, а в ступіці муфти (вона на валу сидить). розбирається муфта і знімається зйомником за 3 хвилини 2. а це погано, але добре що зараз розібрав (поки не сталось нічого) я так зрозумів ви вторинний вал не розбирали ?? це взагалі то найголовніше при ремонті кпп і ось діференціала теж подвитись треба обьвьязково Запчасти для Клуба Бортовик АКЦИЯ ! 063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 30 января, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 января, 2018 В 08.11.2017 в 08:27, emigrant-l сказал: Думаю що буду переключати керуючий плюс ДХО на якийсь постійний плюс, що з'являєтсья після повороту ключа. Так, треба було розити відразу. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 30 января, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 30 января, 2018 3 минуты назад, Atom.DP сказал: а нафіга ти міняв механізм за 800, якшо пружинка коштує 10 грн ? міняти її 5 хвилин 1. проблема не в синхронізаторі, а в ступіці муфти (вона на валу сидить). розбирається муфта і знімається зйомником за 3 хвилини 2. а це погано, але добре що зараз розібрав (поки не сталось нічого) я так зрозумів ви вторинний вал не розбирали ?? це взагалі то найголовніше при ремонті кпп і ось діференціала теж подвитись треба обьвьязково Ну ми розбирали кпп взагалі не купуючи запчастин. КПП робили в людини, яка постійно закуповлює запчастини і домовились що розберемо, подивимось що треба міняти і те і замовимо. Машину мусили зробити за день (в нього немає де її лишати на ночівлю а то і на декілька діб). Нажаль окремо пружинки не було в них, тому замовили мех-нізм. сток мех-нізм не викидав, оскільки чув, що ці пружинки народ міняє. Тому надіюсь що хоч частково відіб'ю вартість нового мех-му. Так і сталось, муфту розбирали і підважувавши її постукували по валу. нажаль не було підходящого зйомнику Ні вторинний ні первинний вали не розбирали, просто вийняли і поклали на тряпочку. Візуально синхрони в нормі. та і до цього в мене не було проблем з передачами, тому "углублятись" в заміну деталей не хотіли. як кажуть "не заважай машині працювати". 1 минуту назад, ВОВ@Н сказал: Так, треба було розити відразу. якщо чесно, так і не поняв де його під капотом "близько" нарити, а з салону тягнути не хотів. Тому пішов простішим шляхом - демонтував ))))) 1 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти