21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

1 час назад, Mustang-1991 сказал:

Кажуть калібровська банка ще тихіша

А че кажуть?

ты же слышал, как оно работает.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

Тоже верно. Правда тяжело было сравнить с учетом разници в шумоизоляции наших автомобилей:pod_stolom:

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...

Вже два тижні як катаюсь на зимовій резині (перевзувся 22.10.17, пробіг був 123 641)

В цю суботу (04.11.17, пробіг 124 521) трошки порався з авто.

1. Десь з місяць назад я обірвав лівий передній бризговик як заїзджав задом на бровку. Прикол, але як заїзджав задом в гараж, об поріг обірвав і другого переднього бризговика)))

Підрізав їх трохи і прицепив на заклепки до підкрилок. Тереп, якщо я їх надто мало підрізав, буду обривати разом з підкрилками)))) Ну це якщо завтикаю і знову буду намагатись задом на бровку заїзджати.

2. Нарешті підключив кнтроллер ДХО (35% дальнього). Чесно підглянутий в бортовику ВОВ@Н - Самый Автоспортивный портал. Клуб 2108. Новости автоспорта.Розмістив його прямо біля лівої фари. Масу кинув додатковим проводком від маси з акума що на кузов йде. Підключення постарався зробит и з мінімум колхоза без кромсання сток проводки і зняття ізоляції з проводів. (на випадок демонтажу легко відновити вихідний стан). В дальнє світло та габарити зробив вставки-відгалуження, а "+" після заведення авто взяв з обмотки збудження генератора.

Працьє справно. Плавно засвічує лампи, та так само плавно їх гасить після відключення двигуна. лампа на приборці світить так само на 35% від того коли блимаєш або світиш дальним.

3. Нарешті я відновив свій сток генератор. Нагадаю, там в передній кришці було розбите посадочне під підшипник та на валу ротора шків накоцав борозду. Була куплена нова передня кришка. Також я купив шків від калинівського генератора, він литий, сідає на вал досить гарно, на відміну від стокового з дистанційною шайбою. Єдине що, в нього виліт трошки більший від стокового шківа з шайбою, тому віддав Alex1574 - Самый Автоспортивный портал. Клуб 2108. Новости автоспорта.шків чуть його торцонути (там десь міліметр-півтора). Йому ж я і віддавав ротор на проточку-завтулювання. Все зібрав назад і не втерпів і поставив його на машину (попробувати як воно буде працювати) :). Сьогодні другий день катаюсь на ньому, все гуд!  Тепер матиму резервного гену))) .

 

Розміщення контроллера дхо (мокро біля фари бо фільтр на обратці знімав і тупанув, не стравив тиск - воно і чуть пирскнуло )

IMG_20171104_161939.thumb.jpg.9b6fb9c772938440940a844d7677448a.jpgIMG_20171106_112438.thumb.jpg.a2eee3d16f8bcd5ce114291dd1ade816.jpg

оновлений сток гена вже крутиться)))

IMG_20171105_125352.thumb.jpg.abd0ca262c4259e92ec09e8122c15fe7.jpg

  • Like 2
  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Хто ставитиме собі такий блок ДХО, попереджаю, брати "+" з обмотки збудження генератора дещо "некамільфо".

За 4-ри дні кактання замітив що при виликому короткочасному навантаженні ДХО вирубається (думаю що на обмотці збудження напруга просідає) і назад вмикається через 30 сек. Другий ранок підряд такий "викл-вкл" відбувається під час переключення з бенза на газ (з похолоданням цей процес став важче проходити) та в заторі підгорку в момент коли плавно їдеш на сцепі і ще карлсон врубиться.

Думаю що буду переключати керуючий плюс ДХО на якийсь постійний плюс, що з'являєтсья після повороту ключа.

Підскажіть, де такий найближчий/найлегший в нас під капотом?

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 месяца спустя...

Після підключення блоку ДХО контакту гени в мене почала світитись лампа зарядки. відключення цього блочку толку не дало. Генератор видавав зарядку тільки на обертах 3000 + (і лампочка тухла), а через день і це пропало.

18.11.2017 з пробігом 125238 заїхав на гараж для ремонту.

Зняв гену. На мою радість завтрулений вал ротора гени просто гуд (подумував може він прокручується). Продзвонив діди в шоколадці, вродь гуд, значить реле-регулятор.

Не пробував. просто поставив резервного зібраного.

Повністю відключив блок ДХО та відновив стокову схему.(поки лежить без діла).

Люди, ніколи не підклеюйте світлодіодні лампи суперклеєм (ті, що кукурудзами називаються) - так як зробив я. Підклеїв я їх щоб не розпадались від вібрації (коли пили з Яриком каву замітив "вершок" лампи в кутику фари). По факту получилась лажа)))) суперклей при нагріванні (а галогенки гріються добре) виділяє пари і осідає на поверхнях - прям як CSI знімали відбитки :)))) Взагальному, скло фар зсередини в матовій "плівці".

Знайшов в інеті що є недорогий засіб - Димексид. Про всяк випадок купив нові скла фар Киржач:) ціна в 50 грн/шт порадувала. Розібрав фари. Світловідбивачі відчистились взагалі без проблем. Скла фар відчищались трохи хуже (із-за ребристості). тому вирішив поклеїти нові.

 Все стало ок. І світло фар далі мене радувало.

IMG_20171118_151601.thumb.jpg.e1c3d1f6e0d4b05ffa5f347a696f6080.jpgIMG_20171118_152005.thumb.jpg.687fcb4f9642d35812aefe032f3a3120.jpgIMG_20171118_152042.thumb.jpg.bcb8ee0e2632061c0b8bdda193cd2866.jpgIMG_20171118_152056.thumb.jpg.a7cc071e5dd5c01d9432264db5836645.jpgIMG_20171118_154835.thumb.jpg.192979395e75b822418315e3810fc744.jpgIMG_20171118_184533.thumb.jpg.4f2e72d84aec6a02e46f2a3bd7e35604.jpg

14.01.2018 щось сталось з кулісою. Задня передача включається зі значним зусиллям, в нейтралці ручка просто болтається, третя передача стала якось не невпроти по відношенню до четвертої (почав промазувати при переключеннях).

Залазив під машину, дивився на карданчик - все ок. Авто декілька днів простояло біля будинку - шукав бюджетні варіанти виконання ремонту.

23.01.2018 з пробігом 130546 заїхав до опалюємого гаражу з підйомником однієї хорошої людини і був в підмайстрах по зняттю/розбору і інсталу назад КПП.

Як виявилось кірдик пружині в мех-мі вибору передач (800 грн).

Також паралельно замінили всі сальники + пильник карданчику + вал приводу спідометру (11 зубів). Останній міняв бо стрілка спідометру на швидкості до 40-50 км/год пригає. Заміна допомогла, але не подьоргування лишились. Походу треба міняти трос приводу спідометра.

По розбору КПП було два моменти:

1. шестерня 5-ої передачі з своїм сихнроном не хотіла зніматись. проблема була в синхронізаторі. він якось дуже туго (без зазору) сидить на валу. зняли методом піджимання і постукуванням по валу.

2. гайка первинного валу відкрутилась від руки.

Візуально все гаразд, сколів ніде немає (ну я і не насилував кпп). На головній парі (63/17) на зубцях виднілися невеликі потертості, та і на ощуп відчуваються невеликі перепади в цих місцях.

Зібрали все назад, працює все гуд по сьогодні.

Тоді ж замінили масло в двигуні та масляний фільтр. (Комма 10в40 + СЦТ)

 

25.01.2018 вранці повертаю ключ - а у відповідь тиша. Вперше заводився за допомогою викрутки. Раніше було відчуття невеликої затримки між поворотом ключа та моментом роботи стартера. Тому відразу подумав про неконтакт у втягуючому. Картав себе тільки за те, що не розібрався з цим коли була зкинута КПП.

27.01.2018 з пробігом 130823 заїхав до кума на гараж.

Стартер редукторний Елдікс купував б/у в гуд стані десь влітку. Судячи з того, що я побачив, стартер вже розбирався (болти втягуючого один під викрутку, другий шестигранний, відсутній один з двох гвинтиків кришки втягуючого). Розпаяв, розібрав - а там все темне))) Пластину на штокові просто перевернув (оскільки на ній навіть забій невеликий був), п'ятачки зачистив. Все зібрав - все супер.

Також закінчив почате ТО - замінив повітряний фільтр, замінив газові фільтри тонкої та грубої очистки.

Що хочу сказати, такого чистого фільтру грубої очистки за всі 100 т.км. на газу я ще не бачив. Реально враження наче нового. Заправлявся в основному на КЛО.

IMG_20180123_114801.thumb.jpg.b2960874c94fa0b8eac8c9d452a488c3.jpgIMG_20180123_114809.thumb.jpg.a60cbb95327a62fd98d2592b6de7be6f.jpgIMG_20180127_122134.thumb.jpg.664fbf946a47cb323cd74eaf4d632559.jpgIMG_20180127_125330.thumb.jpg.a398a0a89bb1fa4c3dd44de3dca66da0.jpgIMG_20180127_125956.thumb.jpg.583982bf2a700ef7315273d4da47e967.jpgIMG_20180127_130117.thumb.jpg.9ca16111ccb5f252ee375b39988defb8.jpgIMG_20180127_130136.thumb.jpg.1d9958af59cfb314997801aa18ea8270.jpgIMG_20180127_142518.thumb.jpg.89395935a84e8efd80dd71fad01d8148.jpg

Ну в "занавєс" - я вирішив продавати 99-ку.

поки що прикинув опис авто:

"

ВАЗ 21099, 2005р.в., збірка ЗАЗ, 131 т.км. пробігу, 1,5 інжектор , 8 кл, ГБО-4 (Stag+tomasetto alaska+valtek, ГБО поставлене на 27,5 т.км.), висока панель.

Куплена новою моїми батьками, довгий час стояла в селищі в гаражі з мінімальним пробігом, після чого я забрав її в користування (весь термін експлуатації в моїй сім'ї, пробіг чесний). Авто експлуатувалось бережно, ТО та ремонти вчасно. При купівлі автомобіль замовілився скрізь де тільки можна було, тому по сьогодні кузов в дуже хорошому стані. Зроблена термо/шумо ізоляція капота та кришки багажника, вібро-шумо ізоляція дверей та даху. По кузову є три невеликі точки з локальною корозією – біля арки переднього лівого колеса (в районі шурупу кріплення підкрилку), посередині внизу водійської двері та точка на арці заднього лівого пасажиру. Авто було в легенькому ДТП (удар в передню частину переднього лівого крила (замінена фара, відрихтували без зняття крила з автомобіля). Так як бампер "з'їхав" і здер низ передньої частини лівого крила, підфарбоване і воно. Тобто вся машина окрім передніх крил в рідній фарбі. По лівому борту була повздовжня царапина до грунту (якась б**ь під під'їздом лишила) зроблений "кісточковий" ремонт (підфарбовано пензликом та заполіровано) – реально фактично не видно.

Авто не в колхозі. Все що "дороблювалось" робилось для комфорту в авто (авто використовувалось як "жоповозка" – не таксі, не кур'єр і інше, навіть попутників рідко брав (не люблю після них прибирати авто)).

-          Проста одностороння сигналізація

-          Центральний замок

-          Підігрів передніх сидінь;

-          Підігрів бокових дзеркал (антиблік обох + водійське асферичне);

-          Плавне регулювання паузи першого положення двірників;

-          Електросклопідйомники передніх дверей + доводчик з підключенням до сигналізації;

-          Перероблене освітлення бардачка та доповнене освітлення багажнику прихованою світлодіодною стрічкою;

-          Камера заднього виду (не продається, але якщо покупець готовий заплатити за такий же комплект (камера+монітор) то лишиться в авто);

-          Простенький підлокітник.

-          Магнітола Pioneer DEH4050 (CD+USB), відносно хороша акустика (перед 14" 2-х полосна коаксіалка Fly, ззаду 6х9" 3-х полосна коаксіалка United), прихована антена Blaupunkt AutoFunLine.

-          Салоний фільтр 2110 (перехідник над пічкою)

-          Мінішуфлядка замість заглушки під магнітолою (там де вставляють борткомпютер).

 

По з/ч та допах:

-          Верхня розпорка опор (стакани ціленькі, навіть редуктор повісили на розпорку, щоб стакани не коцати).

-          Нижня розпорка ричагів +захист піддону картера (3мм).

-          Редукторний стартер.

-          Колинокарданчик куліси.

-          14" вентилюємі торм диски

-          14" легкосплавні диски (наявні коцки із-за щільного паркування + є ще один такий же диск відновлений після удару)

-          Свіжа (відкатала 1,5 зими) зимова резина Bridgestone

-          Комплект літньої резини на один сезон.

 

В салоні рідко покурював в русі батько тільки на початку експлуатації. З 2007 по сьогодні ніхто і ніколи не курив.

Пробіг на сьогодні 131 тис км. На авто їжджу кожного дня на роботу і з неї (100-150 км в день).

 

Продаж тільки з переоформленням.

"

Ну і далі фотки по авто.

На форумі темку запиляю десь скоро. Лишилось проблемні місця зафоткати.

 

Изменено пользователем emigrant-l
  • Upvote 2
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Да тобі просто за старання при описі авто варто накинути 100 доларів до ціни - такий шматок роботи проробив!

  • Like 1
  • Upvote 1

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
6 минут назад, Mustang-1991 сказал:

Да тобі просто за старання при описі авто варто накинути 100 доларів до ціни - такий шматок роботи проробив!

та я тільки за !  :)

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
4 часа назад, emigrant-l сказал:

 

Як виявилось кірдик пружині в мех-мі вибору передач (800 грн).

Також паралельно замінили всі сальники + пильник карданчику + вал приводу спідометру (11 зубів). Останній міняв бо стрілка спідометру на швидкості до 40-50 км/год пригає. Заміна допомогла, але не подьоргування лишились. Походу треба міняти трос приводу спідометра.

По розбору КПП було два моменти:

1. шестерня 5-ої передачі з своїм сихнроном не хотіла зніматись. проблема була в синхронізаторі. він якось дуже туго (без зазору) сидить на валу. зняли методом піджимання і постукуванням по валу.

2. гайка первинного валу відкрутилась від руки.

 

 

а нафіга ти міняв механізм за 800, якшо пружинка коштує 10 грн ? :o_bozhe:
міняти її 5 хвилин 

1. проблема не в синхронізаторі, а в ступіці муфти (вона на валу сидить). 
розбирається муфта і знімається зйомником за 3 хвилини

2. а це погано, але добре що зараз розібрав (поки не сталось нічого)

я так зрозумів ви вторинний вал не розбирали ?? 

це взагалі то найголовніше при ремонті кпп

і ось діференціала теж подвитись треба обьвьязково

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
В 08.11.2017 в 08:27, emigrant-l сказал:

 

Думаю що буду переключати керуючий плюс ДХО на якийсь постійний плюс, що з'являєтсья після повороту ключа.

 

Так, треба було розити відразу.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 минуты назад, Atom.DP сказал:

а нафіга ти міняв механізм за 800, якшо пружинка коштує 10 грн ? :o_bozhe:
міняти її 5 хвилин 

1. проблема не в синхронізаторі, а в ступіці муфти (вона на валу сидить). 
розбирається муфта і знімається зйомником за 3 хвилини

2. а це погано, але добре що зараз розібрав (поки не сталось нічого)

я так зрозумів ви вторинний вал не розбирали ?? 

це взагалі то найголовніше при ремонті кпп

і ось діференціала теж подвитись треба обьвьязково

Ну ми розбирали кпп  взагалі не купуючи запчастин. КПП робили в людини, яка постійно закуповлює запчастини і домовились що розберемо, подивимось що треба міняти і те і замовимо. Машину мусили зробити за день (в нього немає де її лишати на ночівлю а то і на декілька діб). Нажаль окремо пружинки не було в них, тому замовили мех-нізм. сток мех-нізм не викидав, оскільки чув, що ці пружинки народ міняє. Тому надіюсь що хоч частково відіб'ю вартість нового мех-му.

Так і сталось, муфту розбирали і підважувавши її постукували по валу. нажаль не було підходящого зйомнику :(

Ні вторинний ні первинний вали не розбирали, просто вийняли і поклали на тряпочку. Візуально синхрони в нормі. та і до цього в мене не було проблем з передачами, тому "углублятись" в заміну деталей не хотіли. як кажуть "не заважай машині працювати".

1 минуту назад, ВОВ@Н сказал:

Так, треба було розити відразу.

якщо чесно, так і не поняв де його під капотом "близько" нарити, а з салону тягнути не хотів. Тому пішов простішим шляхом - демонтував )))))

  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти