21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

Змістовно так написав)

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

3 часа назад, Mustang-1991 сказал:

Змістовно так написав)

Ага. Только фоток не хватает(

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

фото так фото) 

буду викладати по порядку як в телефоні (тобто часова хронологія збережеться, але не все чим я займався фоткав)

Фоткри за травень 2018

Почав врізати монітор камери заднього виду в козирьок (козирьок з розборки, 50 грн  якщо не помиляюсь)

IMG_20180525_014002.thumb.jpg.e1cd15ac63b525791fe70ebaae9c471e.jpg

Фотка заглушеного отвору попереднього штуцера вакуума гбо. Новий я засверлив далі і його ніяк не було видно.

IMG_20180526_184704.thumb.jpg.44c4643c4e9de37abc73ebbda6af7b0b.jpg

Фотка з дня встановлення мех-зму заднього лівого ЕСП разом з проводкою дверей. Якраз тоді я усвідомив що відсутня салонна проводка ЕСП задніх дверей. 

IMG_20180526_192725.thumb.jpg.a927baff25216debb00e3ade8cc6efd6.jpg

Замінив радіатор кондиціонера і поїхав заправляти його

IMG_20180528_113528.thumb.jpg.afd253042c4dd10a6624228d7c397ec1.jpg

Купив нові передні поворотники по 100 грн/шт. Турецькі Депо. виглядають набагато яскравіше тих, що були.

IMG_20180529_193953.thumb.jpg.99e52b99477795c4379f8c17fe658392.jpg

(це ве встановлений новий і поряд старий). а ось порівняння правого.

IMG_20180529_194104.thumb.jpg.e2cb335581af2ac82c3960575d026643.jpg

Фото за червень 2018

Купив червону накладку між задніми стопами. приступив до встановлення.

IMG_20180608_193337.thumb.jpg.c1309894aab1185630a7147ee0a6601e.jpgIMG_20180608_204054.thumb.jpg.672b0695649e28e237c6ce580e7858d2.jpgIMG_20180608_210656.thumb.jpg.b27145d1d9db9f2e92c3cd0ea86ed93e.jpg

для порівняння що було: 

IMG_20180426_134450.thumb.jpg.41248e1259f68787ab4fa56854ba9e75.jpg

Перша спроба підняти "задницю" - встановив проставки під передні пружини від ВАЗ класики. десь через місця два їх зняв, оскільки вигнуло їх вбік... 

IMG_20180611_193654.thumb.jpg.d433b3d22e22e82b89a5277b98a67788.jpgIMG_20180611_194437.thumb.jpg.dde3ac9d82ed610d3fbc6aa04ba1a24d.jpg

На червону накладку вже і встановив номерну рамку з камерою заднього виду. на старій накладці підсвітка номеру була в вигляді наклеєної світлодіодної стічки. Оригінальні плафони коштують по 250 грн/штука (треба два). На розборках (в Україні) цілих не знайти. Вирішив зробити хендмейд. Світлорозсіювач купив в епіку. недорогі світлодіоди на 1 Вт кожен, 4 шт послідовно (якраз на напругу 13,5-14), термоклей, алюмінієвий радіатор, трохи проводів і конекторів. Получилось класно і яскраво.

ось так було:

IMG_20180623_205342.thumb.jpg.05b28f8c0b810c8e40d6cb847140ef94.jpg

а ось так стало:

IMG_20180622_074833.thumb.jpg.b65218833b6e5b67400d9f5250c642a4.jpgIMG_20180623_204213.thumb.jpg.0a06e7328dcfae10daa0228e6146ef49.jpgIMG_20180623_204231.thumb.jpg.7e11b630301525402784290de083d303.jpgIMG_20180623_211941.thumb.jpg.693162f7d75ac3657fe1a8ccbc55231e.jpg

IMG_20180623_211933.thumb.jpg.d790d2b78f5fbeea8b46c2309b8eed51.jpg

Далі колупав кулісу. Вона тут не така як в зубилках. під кулісою є корпус, наче ванночка, і далі по тязі до кпп. на тязі дві хрестовини. в основному розбивається подушка що тримає цей корпус і "яблоко" яке в верхній пластиковій кришці. в корпусі внизу є отвір. я його заглушив, і в імпровіщовану ванночку налив нігрола. Свою кулісу лишив, але замінив верхню частину (пластикову накладку з ричагом що в салоні і основним "яблуком"). фото розібраної куліси

IMG_20180622_212708.thumb.jpg.e0dac21d16d3cc9b8aeaae12b24bc27e.jpg

Поки я щось там колупав в гаражі, дружина вирішили вимити капот зсередини))  (було дуже брудно, можете порівняти з фото вище, там де заправляють кондиціонер)

IMG_20180624_194835.thumb.jpg.5294d245052f36a860aef823699d364d.jpg

Потім я їздив до Бабусі в село, і від того що мені було по вечорах скучно, там в неї розібрав водійські двері, витягнув проводку і переробив її з "схеми" тільки передніх ЕСП на "схему" чотирьох ЕСП. При цьому всі провода в дверних конекторах зробив відповідно заводських розпіновок.

Ось така маленька проводка в дверях була (це ще до того я я її розпотрошив). Стала майже така сама, тільки товстіша із-за додаткових проводів, ну і майже моток ізоленти пішов це все зв'язати)))

IMG_20180628_210421.thumb.jpg.c2704f886937ed38db5dfe2c72321118.jpg

а це вже встановлена назад з кнопочним блокоам під 4 ЕСП (нижній ричажок на ньому - блокування роботи задніх ЕСП).

IMG_20180629_124516.thumb.jpg.fec06a8b8ee6b7cf3661e028a984e30d.jpg

 

фото за липень :

Купив передні протитуманки (досі не встановив). сфоткав тільки нову, друга б/у, 250 чи 300 грн, точно не помню

IMG_20180703_024406.thumb.jpg.8ecfd4553ca234461483d01952fbfb7a.jpg

Купив вставку в передню нижню подушку двигуна + задню нижню подушку в зборі (її не сфоткав). Стара просто капець яка "втомлена".

IMG_20180703_184228.thumb.jpg.58f2022e1be43c0251a093a742e3f182.jpgIMG_20180703_204644.thumb.jpg.ccc6da3093fe42fa1d00f68ad3462284.jpgIMG_20180703_204654.thumb.jpg.2e21c0ba204a0c8949e6c6c0a878a6b5.jpg

Почав демонтовувати сток шумку підлоги. при цьому замічено вологу в ногах переднього пасажиру. Причина виявлена - корпус повітряного фільтра салону потрібно посадити на герметик. Паралельно зняті задні карти і встановлені "овали" 6х9 через проставки з фанери, назад не збирав, бо через пару днів міняв механічний склопідйомник на електро.  на фото ще стара передня карта з отвором під весла... не знаю як кому, але мені світлий салон щось не пішов. тому відразу були плани на заміну на темний. ))) 

IMG_20180705_194538.thumb.jpg.9242479c46290932697a42ab692541f2.jpg

IMG_20180705_194553.thumb.jpg.3a0adbf8689bf4f333f573038c1e1ee0.jpgIMG_20180705_194559.thumb.jpg.f93704b8e46279a3afb1ab39ec5a62b5.jpg

10.07.2018. В Києві були сильні дощі... поблизу мого офісу буває забивається каналізація.... тому в таких випадках я "на чєку".... і кожних 5-10 хв поглядав в вікно чи не пора "втікати".... але по робочих питаннях "вгруз" десь на хвилин 15-20. і коли вигляну трохи прифігів. мало того що каналізація встигла забитись, так ще й води вже "набралось"... Отак і відбулось перше моє "плавання" (надіюсь і останнє) ... трохи спасло те, що я шумку стокову (типу войлочну) вже викинув, але все одно "лягушатнік" отримав )))) 

IMG_20180710_144307.thumb.jpg.271351b8d62544b33ceddad7be7b023c.jpg

IMG_20180710_144610.thumb.jpg.2d22be0a41b87fe0526044cd912cbc06.jpg

IMG_20180710_145346.thumb.jpg.9fa0d8969c658ee45af2a8e4441374a7.jpg

IMG_20180710_150210.thumb.jpg.61e1ab7bab5ce008cd6eb2015410a1ca.jpg

Як сушився то заразом посадив корпус фільтра салону на герметик

IMG_20180714_144145.thumb.jpg.36f504389e6fe9a0e494a14d39b66561.jpg

 

Потім ми поїхали на Чорне море, вже по традиції під Одесу в Чорноморськ. В дорозі нічого особливого не сталось.

 

 

Серпень 2018

Під мафоном є поличка. в 1993 році в неї запихали касети (ну ті, які ми олівцем перемотували), влазило їх туди аж чотири. використоував я його чисто щоб телефон туди класти. Також я давно, дуууууууже давно (ще коли 99ка була) хочів мати підстаканника., реально в дальніх поїздках мені йього не вистачало. На аліекспрес випадково побачив підстаканник від гольфа, і так мені він сподобався, що купив (біля 500 грн). схрестив полицю + підстаканник. і получилось що і телефон туди засунути можу, і підстаканник є. результатом дуже задоволений. (на фото ввімкнена третя передача для розуміння "зазору")

IMG_20180801_235504.thumb.jpg.6ac7bc4df85edfe0f70eb52dd954b9f6.jpgIMG_20180801_235511.thumb.jpg.9fc2e9927f5902365230651be25171d8.jpgIMG_20180804_084316.thumb.jpg.6354eed3f489431445c93a4977838f6f.jpg

На останій фото тонель знятий бо готувався до..... 

до заміни салону! ?  ітак з того дня в мене встановлений салон шкода октавія тур вродь 2013 року (якщо розборщики не набрехали). мікроліфт + регулювання поясниці. Підігріву нажаль немає. можливо заморочусь і зроблю. але не факт))) (ручка мікроліфта пасажира вже встановлена). В авто також по кругу нові всі дверні карти. фотосесія після встановлення та мийки:

IMG_20180805_163252.thumb.jpg.b49159c1fac79be390a77d5dbbf6ab27.jpg

IMG_20180805_163257.thumb.jpg.134d25015394fca1f6aaf4a32ea2ef7b.jpg

IMG_20180805_163306.thumb.jpg.e5377b63e8dee81348ab5d7c928b16a7.jpg

IMG_20180805_163310.thumb.jpg.6bd10d036d8f7be315b112c19eb8fab8.jpg

IMG_20180805_163319.thumb.jpg.1105f15417711c0be1608ecf5e9a23d1.jpg

IMG_20180805_163322.thumb.jpg.129087052fc6e34dde169bf707c6381e.jpg

IMG_20180805_163331.thumb.jpg.9396cc9bf01c99192ac420755d7ae7dd.jpg

IMG_20180805_163344.thumb.jpg.4d7487a8d4a21cdb8b50de430e227eef.jpgIMG_20180805_163359.thumb.jpg.20b4917f9540cd957586c0db9ed2f8db.jpgIMG_20180805_165037.thumb.jpg.b014163eae98c8cf39215c7f0230cc93.jpgIMG_20180805_165102.thumb.jpg.b88103747594d89b724bb7f4342db3dc.jpgIMG_20180805_165120.thumb.jpg.11e8f79e2ac0bc55a3976a0807d9162e.jpgIMG_20180805_165129.thumb.jpg.ee3a32dc24db86e22481fa1f3931c66c.jpg

Нарешті встановив козирьок з моніторчиком і підключив його до камери заднього виду:

IMG_20180806_194628.thumb.jpg.6cd00d94c729dbaf3bf5b552aa19398c.jpgIMG_20180806_194649.thumb.jpg.39ff117859274a942b5fb32380e8c87e.jpg

Разом з кумом демонтували огризок інородної антени з заднього крила, заварили, зашпаклювали і зафарбували. ззовні майже нічого не видно. (наявність того огризку можна спостерігати на фото вище, там де показував як було зі старою пластмасовою накладкою між задніми стопами).

Це фото з середини крила.

IMG_20180825_214014.thumb.jpg.6ede9b0377e61acabe5aa2ccb8d03c85.jpg

Заміна ступиці і ступичного підшипника. Новий підшипник брав СКФ -/+ 450 грн. Ступиця - з розборки, 100-150 грн

IMG_20180828_182101.thumb.jpg.5169b2af3c8b80993550d2578dee6aa1.jpgIMG_20180828_182106.thumb.jpg.249a7b428976b38855f87f2d67696714.jpg

 

 

По Вересню 2018 фоток не багато щось.

Заміна торпеди. ох і "погрався" я... одному було важко її зкинути. а от накинути назад ще "прикольніше". Але все получилось. впорався десь за 6-7 годин (пам'ятаю що їхав з роботи відразу на гараж, і додому вже десь під час ночі повертався). При цьому назад не все встиг прикрутити, не було обшивок стойок, тонелю , нижніх і центральної накладки. Але їхати мені нічого не заважало)))  Фото є тільки як авто було без торпеди. Того ж вечора і блок аірбега замінив. Фотки встановленої торпеди будуть далі. там правда відсвічує світлий бардачок (з старої торпеди). я тоді просто його вдома лишив, тому ще деякий час їздив з старим бардачком.

IMG_20180905_200557.thumb.jpg.b3b7ebb5057d60b036dcc4887dcdc1e9.jpgIMG_20180905_200610.thumb.jpg.e603d45182d9475bcaa58c155279b6f3.jpgIMG_20180905_200620.thumb.jpg.9404c794762746b23bdc84c5cd674b52.jpg

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Купив за 100 грн панель приладів. і давай гасати на підвіконні на швидкості 240-260 км/год :smcar:

Накручував одометр... зрозуміло що дев'яносто з чимось там тисяч км не накручу (заманаюсь слухати жужжання). але хотів зробити так, щоб збігались останні чотири цифри одометра. Масляні ТО прив'язані до кожних 10 ткм. тому і не хотілось порушувати цю "традицію" після заміни приборки. Таким чином я намотав десь три тис км... 

IMG_20181001_150816.thumb.jpg.2e93a933bb25e77bcc4447307448371d.jpgIMG_20181001_150826.thumb.jpg.622061bc69f8a387c30874b60b40f80b.jpg

Поклав нову шумку підлоги замість демонтованої сток. Також застелив темний коврик підлоги (150 грн на розборці + 50 грн на мийці) Шумка встала десь в 750 грн. 

IMG_20181014_163432.thumb.jpg.1b440edde158840e9cc371f793a016da.jpgIMG_20181014_163442.thumb.jpg.2bacc9cf34ca89ec9f38b7f03bdae0aa.jpgIMG_20181014_173959.thumb.jpg.6e5d119e842b486609f9a1d10c153ddd.jpgIMG_20181014_174005.thumb.jpg.5639e1180f390bd691582141f5ef19c8.jpg

18.10.2018 сталось "ч/п". по дорозі на роботу в тягнуці почув запах антифризу - бігом на обочину і заглушив двигун. з під капоту пар, і десь з глибини, десь від моторного щита струйка близкає на двиг і аж до акума дістає. Відкрутив пробку бачка - зтравив тиск, прискати перестало. По факту "тріснув" патрубок на пічку. Тріснув так, наче його голкою прокололи. авто днювало на обочині. після обіду під'їхав кум, затягнув мене на сто неподалік. Там я попросив, щоб мені демонтували обидва патрубки пічки і замість них просто поставили шланг. Поки це мені робили, кум поїхав на авторинок і шукав патрубки, які мені треба. Фотки цих патрубків скинув розборщик... ох вони і закручені... таких патрубків нових нажель не було. але знайшовся патрубок вродь від ланоса. коли його в одному місці розрізати, то можна отримати два патрубки які дуже схожі на той що треба. це і пішло в роботу. на СТО лишив 250 грн., все інше (патрубки, перехідники 16-19, хомути, антифриз на заміну, дисц вода) - 500 грн вродь. з сто я поїхав відразу на гараж і до останнього грався з патрубками + в той же вечір, під натиском кума, відновив проводку лямбди ? (хотів щоб я його датчик поставив, а я впирався що все одно не запрацює, от і знайшли де "собака порилась") )) 

В той же день і була замінена приборка (поки чекав на СТО свою чергу). 

Це все робилось поспіхом із-за того, що наступного дня мав їхати на Волинь на весілля до друга дитинства, тому відступати було нікуди. Ну а намотувати на приборці ще одну тисячу км мені також було впадло)))) 

IMG_20181018_082510.thumb.jpg.3e00f414dfeedfca8904c7299f5f7f0f.jpgIMG_20181018_223731.thumb.jpg.dec97362d39ca699f7fa33eeaeffef52.jpg

444286 - оригінальна приборка

354330 - нова приборка

IMG_20181018_231234.thumb.jpg.181dcdd277031fa4c7c81a0394976188.jpg

приборку міняв бо тахометр глючив. приємним бонусом цієї стало те, що спідометр на швидкості до 50 км/год перестав подьоргуватись. (хоча я думав що проблема в тросику)

Далі під кінець місяця в мене було досить важке відрядження. Київ - Бережани (Тернопільська обл.) - Винники (під самим Львовом) - Київ. Цей маршрут проїхав за один день. виїхав в 5:30 ранку, приїхав в 23:00. 1250 км круг. місцями не по самих хороших дорогах. Монька не підвела ні разу.

Вирішив закінчити питання з заднім бампером. Той, з яким купив авто по перше вдарений, сильно вдарений (там навіть не всі куски були) в місці, що наклейками заклеєно; по друге бокові кріплення на якихось пістонах-кліпсах, які візуально виглядають як меблеві болти, по третє - біля арок прям дирки від шурупів.... ; по четверте - фарба з нього так і лізе... 

Перший крок - перенос заправного ГБО. довго я думав куди його всунути.... вихід знайшов наступний: ці мондео ж з двигунами 2,5 і вихлоп там з двома вихлопними. під кожну вихлопну є в бампері типу виямка. в мене ж вихлопна тільки одна. тому заправне вирішив розмістити в виямці під другу вихлопну.

Купив в епіцентрі кутик і приварив його до кузава. За якість зварки сильно не сваріть, це вдруге в житті варю. Перший раз був коли вихлопну варив, але фоток з тої події немає. Це було десь на початку літа, по сьогоднішній день все тримається і ніде не сичить.

Прикидка куди і що приварити:

IMG_20181029_183219.thumb.jpg.7ccdc4925302964d8b8e191c00d539e1.jpg

IMG_20181029_195027.thumb.jpg.1cf810d48982622f5c5b32c176fad7f2.jpgIMG_20181029_195218.thumb.jpg.2e14488a5f2987efe0013cfe001523f8.jpgIMG_20181029_195224.thumb.jpg.486c9ddbea1058193fd65ec8fc9b147f.jpg

Потім грунтонув і фарбою з балончика пшикнув. 

Купив в китаї простий ЦЗ. В мене встановлений заводський ЦЗ. але хочеться ато відкривати з кнопки. Сигналку ставити на таке авто думаю резону немає. Тому самий простий ЦЗ, який я зможу подружити з заводським, але обов'язково з ктопкою для відкриття багажнику)))) 

IMG_20181031_225019.thumb.jpg.bec29faf2ab58abfe221da9d16084fcb.jpg 

 

 

Листопад 2018

Перевзувся на зимову резю. Р15 (літня була Р14) 195/65. Спереду бріджстону, ззаду Гуудєр. 

Попробував себе в ролі паяльщика бамперів

Перший бампер - після легкого ДТП - паяв для того щоб зробити його тимчасовим.

IMG_20181101_200221.thumb.jpg.18486576200d7494b73bb2129f34a063.jpg

IMG_20181101_201021.thumb.jpg.0ffc852f2093bdbd0e22625bfd7e0474.jpgIMG_20181101_202331.thumb.jpg.ca53ef7cc211f9e070541236e9fc72a7.jpg

Другий бампер в кращому стані, але також попаяти прийшлось. Запаював знизу посередині тріщину (видно від фаркопу) пору отворів від шурупів (похоу від того ж таки фаркопу) і отвір під заправне ГБО.

IMG_20181101_223734.thumb.jpg.e2d74e7c9e52470681bf2b45076afeba.jpg

IMG_20181101_223753.thumb.jpg.ba9563b23afcd56045aa505cb142c904.jpg

Тимчасовий бампер задув балончиком

IMG_20181101_223936.thumb.jpg.548b39865677fa8e15021d2c371708d5.jpg

 

Коли все висохло, зкинув сток бампер і натягнув тимчасового (і зараз з ним їзджу). Сів криво, зазори в палець. Перша причина - ДТП, друга - в заводських (25 річних) є така проблема що осідають. тому цей що я зняв був прикручений не на сток отворах а на просверлених на 1 см вище. рулеткою заміряв основний бампер - він на 1,5 см ширший що того що я зняв, що того що тимчасовий - ура!) 

IMG_20181108_200039.thumb.jpg.cbf0f5cff765680c203281e8ac18a2ac.jpg

IMG_20181108_203413.thumb.jpg.b92b4ff19997b32bec2fa4b3163e2ef0.jpgIMG_20181108_203416.thumb.jpg.26efa2959cf3f0f0d740e3f55547fa07.jpg

Зі знятим бампером краще видно як приварив кронштейн заправного гбо

IMG_20181108_200208.thumb.jpg.8c5e20563deac1fd2314ab783699be1e.jpgIMG_20181108_200211.thumb.jpg.70401ae5ffaafdbefd19395f782c814f.jpg

 

Далі приділив час для основного бампера. З знятого зняв бокові кріплення. 

Основіні кріплення тут вклеєні на піну в сам бампер. вже в мондео мк2 йшли підсилювачі і бампера окремо. а мк1 - разом однією деталлю. За 100 грн на розборці я взяв підсилювач від мк2. бампер мк-2 опукліший за мк1. Тому звичайною пилкою я його підрівняв під ту форму, яку мені треба. Тепер лишилось знайти якийсь день, коли я можу на авто закріпити підсилювач, натягнути "скорлупу" і запінити в декількох місцях та витримати достатньо часу щоб воно схватилось. Таким чином повторю заводську конструкцію. Піна сток підсилювача нічим не відрізняється від монтажної піни (по міцності). я про всяк випадок взяв піну, якою можна стіни класти, думаю вона щей міцніше буде сток підсилювача.

IMG_20181108_211658.thumb.jpg.1502530cb86dc231397eff3a779d7d14.jpgIMG_20181108_211641.thumb.jpg.7df46e9fdf62d439ff6e21dfe2820a18.jpg

 

Ну це типу всі фотки які в мене є. 

Надіюсь вгамував трохи цікавість))) 

 

 

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

да ти маньяк по підвіконню 240-260 їздити і писати так багато букв)

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ну може трішки :blush:

зато ти вранці за читанням встиг випити і кружку кави і кружку чаю)))))

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
5 часов назад, emigrant-l сказал:

ну може трішки :blush:

зато ти вранці за читанням встиг випити і кружку кави і кружку чаю)))))

Ага, це точно)

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ого, сколько всего забацал за последнее время ?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, av2108ri сказал:

Ого, сколько всего забацал за последнее время ?

Якби ще з пів року форум не працював, то Льончик би написав цілий трактат)

  • Upvote 1

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

нормально так 21099 преобразилась ?

  • Upvote 1

In Bass We Trust

1471004174_57adbe0e72eeb.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти