21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

Ну думаю з такими траблами багато хто стикається. всі елементи вихлопу заводські, і судячи з стану болтів - туди ніколи ніхто не лазив. Мені дуже цікаво як там поживає каталізатор... думаю десь в цьому році спробую до когось попасти в кого є та міні-камера, щоб подивитись до нього

Про ТО думаю писати не варто, проте одною фразою скажу, що десь після 1ткм як авто забрав на "круглу цифру" замінив масло в ДВС, масло в АКПП і масло в задньому редукторі, ну і фільтра звісно всі

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

В 06.02.2021 в 19:14, emigrant-l сказал:

Перша поломка Хонди після покупки - пердіння)))) ну не поломка, а проблемка вихлопа. Судячи з бортовиків на драйві, в тому місці не в мене одного в тому місці трабли - це місце стику задньої банки і середньої. походу там конденсат збирається і підгниває. В тому місці конструкція "пружинного з'єднання з графітовим консуним кільцем" - на 9-ці так само було на з'єднанні між штанами і каталізатором.

Два сто по вихлопу пропонували "викинути" це з'єднання і вварити гофру. Але мені це рішення категорично не подобалось. Це нероз'ємне з'єднання, а труба проходить над задньою піввіссю і над ричагами.  На одному з сток там так подьоргали, що тарабанити почало - зв'язав проводом тимчасово. Було куплено два флянця, прокладку та болти. Але в процесі роздумів придумано інше. Флянець діаметром більший від діаметру труби. Відрізали кусок, вставили флянець, приміряли, приварили трубу +  до флянця вихлопа приварили крюк для підвісу (по заводу він кріпився до флянця резонатора, але новий флянець далі стоїть і тому до нього не приварити. Ітого - імітація заводського кріплення. На СТО прикрутили на ті болти, які "знайшлись". Пізніше я докупив рідне хондовське графітне кільце +  болти вихлопа + пружини.. (замінив вже пізніше десь через тиждень, фото не робив).

1612507786120.thumb.jpg.3c6046e40ff0e79969fe65c826dc0728.jpg

1612507786117.thumb.jpg.d0fd9628bb79d6890bb638287fd63e79.jpg

1612507786114.thumb.jpg.f4e536882628eaa3f5991f903dffae76.jpg1612507786111.thumb.jpg.63e4152ea0115a3b6fa4ea74894f8f51.jpg

1612507786105.thumb.jpg.6cdcaf8cbaec4acef67ed25cd06faca1.jpg1612507786108.thumb.jpg.db0fb9347db33abaab9b8b45a343f623.jpg

Вот честно скажу, неудачный способ крепления. Кольцо стирается, пружины от постоянного нагрева/охлаждения теряют свои пружинящие свойства. На ВАЗе так же, думал, что японцы придумают что-то поинтереснее.

В 06.02.2021 в 21:26, emigrant-l сказал:

Ну думаю з такими траблами багато хто стикається. всі елементи вихлопу заводські, і судячи з стану болтів - туди ніколи ніхто не лазив. Мені дуже цікаво як там поживає каталізатор... думаю десь в цьому році спробую до когось попасти в кого є та міні-камера, щоб подивитись до нього

Про ТО думаю писати не варто, проте одною фразою скажу, що десь після 1ткм як авто забрав на "круглу цифру" замінив масло в ДВС, масло в АКПП і масло в задньому редукторі, ну і фільтра звісно всі

У тебя стоит датчик кислорода после катализатора? Если нет, смело его выбрасывай. Только, наверное, после этого нужно будет подправить прошивку в ЭБУ.

  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
23 часа назад, toxa777 сказал:

Вот честно скажу, неудачный способ крепления. Кольцо стирается, пружины от постоянного нагрева/охлаждения теряют свои пружинящие свойства. На ВАЗе так же, думал, что японцы придумают что-то поинтереснее.

Самий удачний варіант - гофра + флянци. Але походу в виробництві це дорожче чим оця конструкція з пружинками і кільцем. Були думки таке зробити (разом з флянцями гофру купив), але передумав, там труба йде трохи на скос і гофра коротка має бути. коротка - в неї рухомості майже нуль, а відповідно і немає того плаваючого з'єднання. + довга труба з гофрою буде як ричаг давити на випускний колектор (якщо вдруг вона порветься), а так на такому з'єднанні тримається за другий флянець і відповідно зо підвіс... ну якось так...

23 часа назад, toxa777 сказал:

У тебя стоит датчик кислорода после катализатора? Если нет, смело его выбрасывай. Только, наверное, после этого нужно будет подправить прошивку в ЭБУ.

В мене прямо посередині каталізатора є одна лямбда, інша або стоїть ближче що двигуна або немає її (не приглядався)... в будь-якому випадку на драйві пишуть що перепрошиватись на євро-2 полюбому прийдеться, якщо вирізати кат.

Поки не планував цим займатись. Авто наче їде норм. Ну і якщо чесно не хочеться лізти туди. Тут ще вроді ТО мають вернути назад. Прекрасно розумію що мій кат то дріб'язок в порівнянні з тим що в нас їздить на дорогах, але поки працює, трогать його не планую. + якщо коронавірусна байда закінчиться, то планую трохи покататись на хонді по європі, ТО вродь для цього проходити не треба, але чим чорт не шуткує, вдруг щось зміниться. Там вроді почали сильно щемить дизелістів, побачимо як буде в перспективі.

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
16 минут назад, emigrant-l сказал:

Самий удачний варіант - гофра + флянци. Але походу в виробництві це дорожче чим оця конструкція з пружинками і кільцем. Були думки таке зробити (разом з флянцями гофру купив), але передумав, там труба йде трохи на скос і гофра коротка має бути. коротка - в неї рухомості майже нуль, а відповідно і немає того плаваючого з'єднання. + довга труба з гофрою буде як ричаг давити на випускний колектор (якщо вдруг вона порветься), а так на такому з'єднанні тримається за другий флянець і відповідно зо підвіс... ну якось так...

В мене прямо посередині каталізатора є одна лямбда, інша або стоїть ближче що двигуна або немає її (не приглядався)... в будь-якому випадку на драйві пишуть що перепрошиватись на євро-2 полюбому прийдеться, якщо вирізати кат.

Поки не планував цим займатись. Авто наче їде норм. Ну і якщо чесно не хочеться лізти туди. Тут ще вроді ТО мають вернути назад. Прекрасно розумію що мій кат то дріб'язок в порівнянні з тим що в нас їздить на дорогах, але поки працює, трогать його не планую. + якщо коронавірусна байда закінчиться, то планую трохи покататись на хонді по європі, то вродь для цього проходити не треба, але чим чорт не шуткує, вдруг щось зміниться. Там вроді почали сильно щемить дизелістів, побачимо як буде в перспективі.

а каталізатор не біля двигуна стоїть? А то ризиковане місце, можна і на капіталочку заїхати

 

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
4 минуты назад, Mustang-1991 сказал:

а каталізатор не біля двигуна стоїть? А то ризиковане місце, можна і на капіталочку заїхати

 

Ні, він розміщуєтсья приблизно так само як 99-ці, зараз фото в неті нагуглю, підцеплю

 

74AAAgFKHOA-960.jpg

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Уже глянув що в тебе подалі стоїть каталізатор. Тоді можна так не переживати. Он у мене у вольті пробіг 170 000 км. і щось все страшно, оскільки випускний колектор є і каталізатором. 

А машина ж типу екологічна і зелена, не дуже хочется і видаляти той каталізатор

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 минуту назад, Mustang-1991 сказал:

Уже глянув що в тебе подалі стоїть каталізатор. Тоді можна так не переживати. Он у мене у вольті пробіг 170 000 км. і щось все страшно, оскільки випускний колектор є і каталізатором. 

та да, якщо сиплеться то може підсасувати в циліндри... але вольт - такий вольт))) ти ж врахуй що з цих 170 тис. це не весь час він на ДВС проїхав ?

Заїдь до когось з мікрокамерою, щоб викрутили лямбду і заглянули туди (якщо є як долізти) - переконайся що все ок і спи спокійно )))

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
8 часов назад, emigrant-l сказал:

та да, якщо сиплеться то може підсасувати в циліндри... але вольт - такий вольт))) ти ж врахуй що з цих 170 тис. це не весь час він на ДВС проїхав ?

Заїдь до когось з мікрокамерою, щоб викрутили лямбду і заглянули туди (якщо є як долізти) - переконайся що все ок і спи спокійно )))

Так, у Вови є гарна камера, так і зроблю

Изменено пользователем Mustang-1991

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В всіх црв 3 з шкіряним салоном є слабке місце - їх шкіра... Місця де найбільше навантаження розслоюються. Моя хонда не виключення. Підлокотники сідух обидва облізлі + підлокотник на карті водійської дверки також розслоєний і протертий... 

Друзі наші китайці роблять все) як тільки перший раз дивився хонду і вже знав що її заберу, в китаї замовив нові оббивкі на підлокотники. Прийшли вроді швидко, точно не згадаю вже... по факту вечір роботи і на наст день все готово. і в колір чудово все попало, китайці молодці)

1612984876445.thumb.jpg.9ebe8f65943cb99ceca78d4bf19f6d21.jpg

1612507786099.thumb.jpg.7e28f0e5ffa0290dc506a316acd27b2a.jpg

1612507786095.thumb.jpg.9ebc9eb2c78964e2680916bf8a922c53.jpg

1612507786102.thumb.jpg.77c299f8ca7e86efdda453a05015b520.jpg

1612507786092.thumb.jpg.2a1f12a47f223e0201ff000328fcb12c.jpg

1612507786089.thumb.jpg.f09af5284cf00092e5fa1e2ad738e35a.jpg

 

 

Изменено пользователем emigrant-l
  • Like 1
  • Upvote 2
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти