21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

у меня тоже с ремнем была такая беда (только кушало чуть быстрее)

пока нашел проблему -поменял 2 ремня((

Причиной была помпа (кривая с завода) + подложили какую-то "спец шайбу"))

моя история

Изменено пользователем m@estro

Автозапчасти для иномарок: https://euro-car-parts.com.ua/ Скидка для клуба 5%

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

+1 ко всем сообщениям выше. У меня тоже такое было, помогло заменой шестерни коленвала и распредвала.

Меняй сначала ролик (так как уже заказан), потом все шестерни (коленвала, распредвала), если не поможет смотри в сторона помпы (тоже может быть кривая). Должно помочь!

Вопрос с кривой шпилькой ролика - я б отбросил, так как, если она была б даже немного кривая, то при затяжке гайки ролика, она становится строго перпендикулярно (относительно плоскости ГБЦ).

Я на Драйве https://www.drive2.ru/r/lada/508258/

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну тут гадать можно вечно)

Я у себя в конечном итоге всё решил шпилькой, а точнее ее заменой на ремонтную (сорвали резьбу в блоке, перетянули ролик)

И после того как то попустило, его то конечно хавало, но немного.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Всім дуже вдячний за поради! :thank_you: :thank_you: :thank_you:

Так як все уже замовлено, думаю це все і замінити окрім помпи... їй по ідеї ще бігати тисяч 30 (я надіюсь що не в ній проблема)... Телефонував на клубне СТО... якщо відпустять з роботи, то поїду до них найближчим часом, а як ні, то вже буду домовлятись на вихідні...

Ну і хоч одна позитивна новина. Ось заправився "під горло" і порахував витрату польного... Получилась гарна цифра)) За останні ~440 км їзди переважно по трасі зі швидкістю 80-90 км/год витратив 28,5 літрів пального, тобто орієнтовно 6,5 л/100 км... Пальне в баку було 95 Pulls (ОККО) (не реклама). Зараз залив звичайного 95 на цій же заправці) От би ще по місту було хоча б 7л/100км... )))))

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Отож.

По-перше, всіх з святом! Миру та благополуччя!

Ну а вже другорядне - закінчення (надіюсь) історії з ремінем. Сьогодні (тобто вже вчора - 10.05) був на клубному СТО в Бучі, з собою мав шківи РВ, КВ та безпосередньо ремінь ГРМ. На авто Серія їздили за новим роликом. Ролик придбали АТ, металевий. За рекомендаціями Сергія, якраз із-за ролика і починається вся бадяга з під'їданням реміня. Однак "хазяїн - барин", за моїм проханням були замінені і шківи (не хочеться декілька разів їздити в Бучу)... отож, Ремінь гейтс + шківи - 140 грн, ролик АТ в магазині Бучі (чи Ірпіня) - 105 грн, робота по заміні шківів, реміня та ролика + бенз ( все таки до того магаза трохи "поколесили") - 250... загалом проблема реміня поки "схавала" приблизно 500 грн (без врахування бенза який спалив я). За сьогодні проїздив більше 50 км... зняв захисний кожух і був обрадований положенням реміня. Він, нажаль, не був по центру, однак до краю шківа було десь 1 мм і він не був під'їдений. після цього трохи поїздив з хорошими прискореннями та обертами до 4500 - 5000.

Фото реміня по приїзду на СТО:

Изображение

Сьогодні в Києві був дощик... він так гарно авто помив... :rolleyes:

Изображение

Також сьогодні заїхав до друга на гараж. У нього Форд Мондео 95 року, кузов універсал. Були приколи з сток акустикою (в тому авто стоять 4 динаміки в дверях). Динаміки якісь дивні. Щось середнє між 5х7 і 6х9 дюймів. При цьому монтажні отвори розмішені не на рівних відстанях (дзеркально) а якось типу трапецією. Для примірки придбали 5х7 за 250 грн (типу для задніх дверей) і присобачили в сток місця + нові отвори під шурупи. Заграло набагато краще за сток, і це при тому що динаміки простенькі та і шумки майже нема. А загалом двері форда мондео 95 року набагато симпатичніші за наші, 21099 наприклад. Карти сидять класно, кріпляться в приблизно 10 місцях шурупами, між картою та самою дверкою штампована, частково пресована паралонка, яка закриває все і вся, в тому числі і всі технологічні отвори. Туди б ще вібри трохи і була б красотєнь))))

Після того, як зібрали обидві дверкі в авто друга, дошумив дно запаски. Якщо з ремінем ГРМ все буде ок, то тепер можна буде їхати і встановлювати ГБО. Надіюсь, як все буде ок, то на наступну суботу планувати заїзд до майстрів ГБО)

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну що ж, мої вітання! Надіюсь ремінь більше не буде нічого мозолить)))

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сьогодні ще трохи покатався... Загалом після заміни ролика, реміня та шківів проїхав приблизно 100 км (минулого разу через 100 км ремінь був вже на краю) Відкрив кришку, подивися, все гуд. фото:

Изображение

А старий ремінь ось такий

Изображение

Сьогодні порахував витрату пального в місті. Получилось 8,7 л/100 км...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я тут по своїй машині замітив, що її потрібно крутити на розгоні, тому що у нас дуже довгі головні пари в коробці з заводу стоять. Виходить, що коли при розгоні крутить 1,2 і 3тю передачі до 4 тисяч обертів, витрата пального скорочується, та й їде вона так веселіше.

А взагалі, якщо тільки по місту кататися, то Головна пара 4.1 буде дуже класна, або і 4.3, але на трасі взагалі буде тяжко.

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

До 4-х тис оберів цікавіше, згідний, однак це добре якщо на світлофорі ти перший стоїш... в іншому випадку приходиться плавно тошнити...

На рахунок головної пари, в бортовиках форумчан бачив що міняли, трішки цікавився тим питанням, однак вартість... В загальному, накат КПП невеликий, поки не дійде до її ремонту, трогати не буду, адже "не мішай машині працювати" :D

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Хто може підсказати, якщо я зроблю собі ось такі "ангельські очі" замість габаритів ( http://www.drive2.ru/l/288230376152741376/ ) чи буде це вважатись переробкою оптики? Якщо ні, то як спілкуватись на цей рахунок з ГАЇтянами?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти